quote:Ik ben het helemaal met je eens, Sandy is een schat.
Op vrijdag 16 november 2001 20:09 schreef schatje het volgende:
Ik vind dat Sandy het erg goed doet als captain.Ze zei zelf nogal onzeker te zijn, dat valt reuze mee.Ze staat haar mannetje wel.Ze komt in mijn ogen redelijk sterk over.Het is gewoon een lief meisje.
HTTP://MEMBERS.TRIPODNET.N/BIGBATTLE
GAAT NU VOLLEDIG OVER SANDY!!!!!
SUPER PICS OP DE SITE!!!!
quote:Hehehe... deze zichzelf supergroover noemende idioot is noch te stom om een url te kwoten, hahaha
Op donderdag 22 november 2001 23:24 schreef Supergroover het volgende:
ABSOLUUT!!!HTTP://MEMBERS.TRIPODNET.N/BIGBATTLE
GAAT NU VOLLEDIG OVER SANDY!!!!!
SUPER PICS OP DE SITE!!!!
quote:Sandy is gewoon een lekkere meid !!:)
Op donderdag 22 november 2001 23:37 schreef sooty het volgende:[..]
Hehehe... deze zichzelf supergroover noemende idioot is noch te stom om een url te kwoten, hahaha
quote:Ik heb dus wel op het puntje van m,n stoel gezeten , maar dat was toen Sandy met Kelly in bad zat
Op donderdag 22 november 2001 23:45 schreef Claudia_x het volgende:
Nogal nietszeggend persoon. Ze komt weliswaar wat minder labiel over dan in het begin, maar ze heeft me toch echt niet op het puntje van m'n stoel gekregen. Dat gesprek vandaag in de uitzending ook weer over trouwen. Mijn God. Diepzinnig hoor.
quote:oh ja , nou als Sandy wint schrijf ik mij volgend jaar gelijk in.. Ben ook blond, saai, heb niet echt een mening, en val ook op vrouwen. Vindt haar niet echt iets toevoegen, ze is best lief en aardig, maar voor mij geen winnares... die moet iets meer in zijn/haar macht hebben vindt ik..
Op vrijdag 23 november 2001 11:36 schreef Sabine16 het volgende:
Sandy gaat winnen, mark my wordsAnders GJ
quote:Ik zou zeggen ga er dan voor
Op vrijdag 23 november 2001 12:43 schreef supergirl het volgende:[..]
oh ja , nou als Sandy wint schrijf ik mij volgend jaar gelijk in.. Ben ook blond, saai, heb niet echt een mening, en val ook op vrouwen. Vindt haar niet echt iets toevoegen, ze is best lief en aardig, maar voor mij geen winnares... die moet iets meer in zijn/haar macht hebben vindt ik..
quote:Helemaal mee eens wat een stoot zeg
Op vrijdag 23 november 2001 12:43 schreef Elbutre het volgende:
Sandy is voor mij de BB3-babe!
Gert en Coos douchen, Kel in het bad. Ben nieuwsgierig geworden door dat bad festival van de meiden. Meteen maar even gaan kijken. Oh Sandy zit ook in bad. Wat kan je ze toch allemaal moeilijk verstaan als ze in de badkamer zijn. Nu gaat Sandy(jaja Sandy) er ook nog eens doorheen zingen. Geen schaamte meer voor Sandy dus, maarja ze is ook wel dronken, haha. Waarom zoomen ze nou niet even in..... dammed, volgens mij hadden de meiden niets aan. En Sandy hebben we toch niet vaak genoeg gezien. Gert en Coos gaan de badkamer uit en laten de meiden alleen. De meiden vragen nog ff om champagne, ohoh zouden ze dat nou nog wel doen......??!!!Ja eindelijk inzoomen. En ja ze zijn NAAKT!! Helaas is het water een beetje euh... nou... het is in ieder geval niet meer doorzichtig. Nou ja wat is dit nou weer!!!! Gaan ze naakt het bad uit, schakeld BB weer snel over. MMmm wat gemeen zeg!! Nu vier camera's in de woonkamers. 2 arm 2 rijk. Coos moet naar de Dagboekkamer komen, en Pascal roep Yes, weet niet waaom. Ze hebben het maar over Status ofzo?? Jajajaja Sandy helemaal naakt, en de camera weer in de badkamer. Mijn dag is weer goed, haha. Ze stapt het bad weer in, weet niet waarom ze eruit is gegaan. Ze heeft nogwel even geknuffeld met Gert. En ze gaf een klein showtje, door haar badjas telkens voor hem open en dicht te doen. Ze doet haar badjas weer helemaal uit en is dus in bad gestapt.
Coos is alweer terug, heb er niets over meegekregen. Pascal is ook in de Dagboekkamer geweest, om een film aan te vragen. Gert brengt wijn bij de meiden.
Pascal vind Diane een zeer aardig vrouwtje en is blij dat ze er nog is. Coos en dan natuurlijk ook Pascal, denken nooit moeite met Frank gehad te zouden hebben. Gert denk wel een beetje moeite met hem gehad te hebben, alhoewel hij hem wel al Kerel prachtig vind (???).
Leo voelt zich een beetje buitengesloten als Captain, zijn team bespreekt meer met rijk dan met hem. "Leo zegt blij te zijn naar huis te kunnen"! Pascal moet naar de dagboekkamer. Andries heeft een kutdag gehad. Maar de laatste drie uurtjes had hij het weer leuk (??) wat een onzin allemaal!!
Hey, oh helaas het kijken is alweer voorbij!
Groetjes
Golfen
Ze lijkt erg op dat plantje hier op het kozijn. Ziet er leuk uit, doet wat met zuurstof, beweegt niet en het zou niet opvallen als ie er niet meer was.
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Ik vind Sandy wel lekker.
quote:Wel in het rijke gedeelte. In het arme gedeelte, zonder make-up, krijgt ze opeens zo'n hoog voorhoofd.
Op woensdag 28 november 2001 18:12 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
©Bus watcherIk vind Sandy wel lekker.
![]()
![]()
quote:Wat staat daar trouwens op haar T-Shirt.
Op woensdag 28 november 2001 18:12 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
©Bus watcherIk vind Sandy wel lekker.
![]()
![]()
quote:Volgens mij staat er JEANS
Op woensdag 28 november 2001 18:36 schreef APK het volgende:[..]
Wat staat daar trouwens op haar T-Shirt.
Beans? (Effe op je duim blazen San....)
Het verliefde gevoel gaat niet weg
Sandy wordt naar de Dagboekkamer geroepen. Ze heeft het gisteravond heel moeilijk gehad en wil Big Brother vertellen waarom.
Met een verdrietig gezicht zit Sandy in de Dagboekkamer. Ik had al een paar dagen een raar gevoel in mijn lichaam dat ik niet kon uiten. Normaal bespreek ik dat met mijn moeder, maar nu kon dat niet. Sandy vertelt dat ze nog last heeft van een oude verliefdheid. Daar voel ik me in het Huis heel rot om. Ik kan dat hier niet zeggen, want ik wil haar naam niet noemen natuurlijk.
Sandy slikt moeilijk en zegt: Thuis kan ik er gewoon met mijn moeder over praten en dan heb je de vrijheid om het te vergeten. Het gaat niet weg, dat verliefde gevoel, want je zit hier opgesloten. Ze geeft schoorvoetend toe dat ze zich ook een beetje eenzaam voelde omdat er niemand voor haar aan het hek komt. Na een aantal opbeurende woorden van Big Brother ziet Sandy het wat meer zitten. Ach, ik heb van mijn moeder geleerd: als het zo moet zijn, dan komt het vanzelf wel, zegt ze dapper.
quote:Dacht wel dat dat zou komen
Op donderdag 29 november 2001 16:17 schreef Jamming74 het volgende:
BB-site:Het verliefde gevoel gaat niet weg
Sandy wordt naar de Dagboekkamer geroepen. Ze heeft het gisteravond heel moeilijk gehad en wil Big Brother vertellen waarom.
Met een verdrietig gezicht zit Sandy in de Dagboekkamer. Ik had al een paar dagen een raar gevoel in mijn lichaam dat ik niet kon uiten. Normaal bespreek ik dat met mijn moeder, maar nu kon dat niet. Sandy vertelt dat ze nog last heeft van een oude verliefdheid. Daar voel ik me in het Huis heel rot om. Ik kan dat hier niet zeggen, want ik wil haar naam niet noemen natuurlijk.
Sandy slikt moeilijk en zegt: Thuis kan ik er gewoon met mijn moeder over praten en dan heb je de vrijheid om het te vergeten. Het gaat niet weg, dat verliefde gevoel, want je zit hier opgesloten. Ze geeft schoorvoetend toe dat ze zich ook een beetje eenzaam voelde omdat er niemand voor haar aan het hek komt. Na een aantal opbeurende woorden van Big Brother ziet Sandy het wat meer zitten. Ach, ik heb van mijn moeder geleerd: als het zo moet zijn, dan komt het vanzelf wel, zegt ze dapper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |