abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2241306
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 20:09 schreef schatje het volgende:
Ik vind dat Sandy het erg goed doet als captain.Ze zei zelf nogal onzeker te zijn, dat valt reuze mee.Ze staat haar mannetje wel.Ze komt in mijn ogen redelijk sterk over.Het is gewoon een lief meisje.
Ik ben het helemaal met je eens, Sandy is een schat.
  dinsdag 20 november 2001 @ 11:55:18 #127
18012 Brombeertje
Dat is NIET goed.
pi_2241374
Het is een schattig brombeertje.
Ik voel mij een beetje Jan Koekeloerus die op de ventweg mee mag steppen.
pi_2266026
ABSOLUUT!!!

HTTP://MEMBERS.TRIPODNET.N/BIGBATTLE

GAAT NU VOLLEDIG OVER SANDY!!!!!

SUPER PICS OP DE SITE!!!!

-= master of the groove =-
pi_2266033
-= master of the groove =-
  donderdag 22 november 2001 @ 23:37:39 #130
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_2266182
quote:
Op donderdag 22 november 2001 23:24 schreef Supergroover het volgende:
ABSOLUUT!!!

HTTP://MEMBERS.TRIPODNET.N/BIGBATTLE

GAAT NU VOLLEDIG OVER SANDY!!!!!

SUPER PICS OP DE SITE!!!!

Hehehe... deze zichzelf supergroover noemende idioot is noch te stom om een url te kwoten, hahaha
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  donderdag 22 november 2001 @ 23:43:05 #131
18872 Duifje
I love Big-Brother and beer !!
pi_2266246
quote:
Op donderdag 22 november 2001 23:37 schreef sooty het volgende:

[..]

Hehehe... deze zichzelf supergroover noemende idioot is noch te stom om een url te kwoten, hahaha

Sandy is gewoon een lekkere meid !!:)
"Hij of zij die naar bed gaat met jeuk aan de kont , word s,morgens wakker met een stinkende vinger"
pi_2266256
Nogal nietszeggend persoon. Ze komt weliswaar wat minder labiel over dan in het begin, maar ze heeft me toch echt niet op het puntje van m'n stoel gekregen. Dat gesprek vandaag in de uitzending ook weer over trouwen. Mijn God. Diepzinnig hoor.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 23 november 2001 @ 00:17:28 #133
18872 Duifje
pi_2266596
quote:
Op donderdag 22 november 2001 23:45 schreef Claudia_x het volgende:
Nogal nietszeggend persoon. Ze komt weliswaar wat minder labiel over dan in het begin, maar ze heeft me toch echt niet op het puntje van m'n stoel gekregen. Dat gesprek vandaag in de uitzending ook weer over trouwen. Mijn God. Diepzinnig hoor.
Ik heb dus wel op het puntje van m,n stoel gezeten , maar dat was toen Sandy met Kelly in bad zat
"Hij of zij die naar bed gaat met jeuk aan de kont , word s,morgens wakker met een stinkende vinger"
  vrijdag 23 november 2001 @ 11:36:04 #134
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2268581
Sandy gaat winnen, mark my words Anders GJ
If you cant beat'em join them
  vrijdag 23 november 2001 @ 11:44:11 #135
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2268620
Is Sandy eigenlijk niet een heel klein beetje... saai? beetje degelijk?
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_2269199
quote:
Op vrijdag 23 november 2001 11:36 schreef Sabine16 het volgende:
Sandy gaat winnen, mark my words Anders GJ
oh ja , nou als Sandy wint schrijf ik mij volgend jaar gelijk in.. Ben ook blond, saai, heb niet echt een mening, en val ook op vrouwen. Vindt haar niet echt iets toevoegen, ze is best lief en aardig, maar voor mij geen winnares... die moet iets meer in zijn/haar macht hebben vindt ik..
  vrijdag 23 november 2001 @ 12:43:39 #137
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_2269200
Sandy is voor mij de BB3-babe!
Back in town
  vrijdag 23 november 2001 @ 12:45:01 #138
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2269216
quote:
Op vrijdag 23 november 2001 12:43 schreef supergirl het volgende:

[..]

oh ja , nou als Sandy wint schrijf ik mij volgend jaar gelijk in.. Ben ook blond, saai, heb niet echt een mening, en val ook op vrouwen. Vindt haar niet echt iets toevoegen, ze is best lief en aardig, maar voor mij geen winnares... die moet iets meer in zijn/haar macht hebben vindt ik..

Ik zou zeggen ga er dan voor Suc6
  vrijdag 23 november 2001 @ 17:24:50 #139
18872 Duifje
pi_2272408
quote:
Op vrijdag 23 november 2001 12:43 schreef Elbutre het volgende:
Sandy is voor mij de BB3-babe!
Helemaal mee eens wat een stoot zeg
pi_2277118
Ik heb hier nog een streamverslagje van mezelf toen Sandy en Kelly een bad festival hielden!!

Gert en Coos douchen, Kel in het bad. Ben nieuwsgierig geworden door dat bad festival van de meiden. Meteen maar even gaan kijken. Oh Sandy zit ook in bad. Wat kan je ze toch allemaal moeilijk verstaan als ze in de badkamer zijn. Nu gaat Sandy(jaja Sandy) er ook nog eens doorheen zingen. Geen schaamte meer voor Sandy dus, maarja ze is ook wel dronken, haha. Waarom zoomen ze nou niet even in..... dammed, volgens mij hadden de meiden niets aan. En Sandy hebben we toch niet vaak genoeg gezien. Gert en Coos gaan de badkamer uit en laten de meiden alleen. De meiden vragen nog ff om champagne, ohoh zouden ze dat nou nog wel doen......??!!!Ja eindelijk inzoomen. En ja ze zijn NAAKT!! Helaas is het water een beetje euh... nou... het is in ieder geval niet meer doorzichtig. Nou ja wat is dit nou weer!!!! Gaan ze naakt het bad uit, schakeld BB weer snel over. MMmm wat gemeen zeg!! Nu vier camera's in de woonkamers. 2 arm 2 rijk. Coos moet naar de Dagboekkamer komen, en Pascal roep Yes, weet niet waaom. Ze hebben het maar over Status ofzo?? Jajajaja Sandy helemaal naakt, en de camera weer in de badkamer. Mijn dag is weer goed, haha. Ze stapt het bad weer in, weet niet waarom ze eruit is gegaan. Ze heeft nogwel even geknuffeld met Gert. En ze gaf een klein showtje, door haar badjas telkens voor hem open en dicht te doen. Ze doet haar badjas weer helemaal uit en is dus in bad gestapt.
Coos is alweer terug, heb er niets over meegekregen. Pascal is ook in de Dagboekkamer geweest, om een film aan te vragen. Gert brengt wijn bij de meiden.
Pascal vind Diane een zeer aardig vrouwtje en is blij dat ze er nog is. Coos en dan natuurlijk ook Pascal, denken nooit moeite met Frank gehad te zouden hebben. Gert denk wel een beetje moeite met hem gehad te hebben, alhoewel hij hem wel al Kerel prachtig vind (???).
Leo voelt zich een beetje buitengesloten als Captain, zijn team bespreekt meer met rijk dan met hem. "Leo zegt blij te zijn naar huis te kunnen"! Pascal moet naar de dagboekkamer. Andries heeft een kutdag gehad. Maar de laatste drie uurtjes had hij het weer leuk (??) wat een onzin allemaal!!
Hey, oh helaas het kijken is alweer voorbij!
Groetjes
Golfen

pi_2285308
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Ze lijkt erg op dat plantje hier op het kozijn. Ziet er leuk uit, doet wat met zuurstof, beweegt niet en het zou niet opvallen als ie er niet meer was.

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

pi_2285410
Ik vind Sandy saai. Ze voegt te weinig toe. Heeft niet genoeg persoonlijkheid om te winnen. Verder vind ik haar een beetje dom. Laat GJ maar winnen. Hij verdient het.
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2001 @ 18:12:56 #143
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2319497

©Bus watcher

Ik vind Sandy wel lekker.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 28 november 2001 @ 18:14:33 #144
6941 APK
Factual, I think.
pi_2319511
quote:
Op woensdag 28 november 2001 18:12 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
©Bus watcher

Wel in het rijke gedeelte. In het arme gedeelte, zonder make-up, krijgt ze opeens zo'n hoog voorhoofd.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 28 november 2001 @ 18:33:38 #145
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2319696
Ik vind der bekkie beetje ongelijk, maar verder rest wel knap meisje.
  woensdag 28 november 2001 @ 18:36:04 #146
6941 APK
Factual, I think.
pi_2319716
quote:
Op woensdag 28 november 2001 18:12 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
©Bus watcher

Wat staat daar trouwens op haar T-Shirt.
Beans? (Effe op je duim blazen San.... )
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 28 november 2001 @ 19:01:24 #147
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2319934
quote:
Op woensdag 28 november 2001 18:36 schreef APK het volgende:

[..]

Wat staat daar trouwens op haar T-Shirt.
Beans? (Effe op je duim blazen San.... )

Volgens mij staat er JEANS
pi_2329055
BB-site:

Het verliefde gevoel gaat niet weg

Sandy wordt naar de Dagboekkamer geroepen. Ze heeft het gisteravond heel moeilijk gehad en wil Big Brother vertellen waarom.

Met een verdrietig gezicht zit Sandy in de Dagboekkamer. Ik had al een paar dagen een raar gevoel in mijn lichaam dat ik niet kon uiten. Normaal bespreek ik dat met mijn moeder, maar nu kon dat niet. Sandy vertelt dat ze nog last heeft van een oude verliefdheid. Daar voel ik me in het Huis heel rot om. Ik kan dat hier niet zeggen, want ik wil haar naam niet noemen natuurlijk.
Sandy slikt moeilijk en zegt: Thuis kan ik er gewoon met mijn moeder over praten en dan heb je de vrijheid om het te vergeten. Het gaat niet weg, dat verliefde gevoel, want je zit hier opgesloten. Ze geeft schoorvoetend toe dat ze zich ook een beetje eenzaam voelde omdat er niemand voor haar aan het hek komt. Na een aantal opbeurende woorden van Big Brother ziet Sandy het wat meer zitten. Ach, ik heb van mijn moeder geleerd: als het zo moet zijn, dan komt het vanzelf wel, zegt ze dapper.

donderdag 29 november 2001 @ 18:22:21 #149
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2330348
quote:
Op donderdag 29 november 2001 16:17 schreef Jamming74 het volgende:
BB-site:

Het verliefde gevoel gaat niet weg

Sandy wordt naar de Dagboekkamer geroepen. Ze heeft het gisteravond heel moeilijk gehad en wil Big Brother vertellen waarom.

Met een verdrietig gezicht zit Sandy in de Dagboekkamer. Ik had al een paar dagen een raar gevoel in mijn lichaam dat ik niet kon uiten. Normaal bespreek ik dat met mijn moeder, maar nu kon dat niet. Sandy vertelt dat ze nog last heeft van een oude verliefdheid. Daar voel ik me in het Huis heel rot om. Ik kan dat hier niet zeggen, want ik wil haar naam niet noemen natuurlijk.
Sandy slikt moeilijk en zegt: Thuis kan ik er gewoon met mijn moeder over praten en dan heb je de vrijheid om het te vergeten. Het gaat niet weg, dat verliefde gevoel, want je zit hier opgesloten. Ze geeft schoorvoetend toe dat ze zich ook een beetje eenzaam voelde omdat er niemand voor haar aan het hek komt. Na een aantal opbeurende woorden van Big Brother ziet Sandy het wat meer zitten. Ach, ik heb van mijn moeder geleerd: als het zo moet zijn, dan komt het vanzelf wel, zegt ze dapper.

Dacht wel dat dat zou komen
  vrijdag 30 november 2001 @ 10:47:16 #150
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2336367
Dus Sandy heeft gisteravond ook Gert Jan genomineerd! Ik heb nog niet veel reacties gelezen daarover. Vind iedereen het normaal dat ze opeens Gert Jan nomineert en niet bv 'indringer' Leo. Okee, ze kan het goed vinden met Leo... maar Gert Jan dan?
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')