quote:Ha, ha zie je bericht nu pas.
Op vrijdag 05 oktober 2001 20:38 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Ik docht al: "weer komt dut moidje nou vudain??"
Djiez: Hoogwoud. Wat een gat zeg. Wat erg Noayla, dat je daar hebt moeten wonen zo lang
Overigens vind ik Sandy een beetje dikke buik, kont en varkensbeentjes hebben, maar ja als je ook ziet hoe ze op die foto staat: buik naar voren en zo'n strak broekkie die het spek er helemaal uit laat puilen
![]()
Tien kilootjes d'r af kan geen kwaad als je 't mij vraagt...
Maar die Sandy is toch hartstikke slank!? Tien kilo eraf en ze kan zo onderduiken in Biafra zonder op te vallen!
[Dit bericht is gewijzigd door Danzig op 10-10-2001 22:21]
quote:Waarschijnlijk is de aanhang van winnares Bi-Anca van vorig jaar nu op Sandy gaan stemmen...
Op vrijdag 12 oktober 2001 12:40 schreef BB-King het volgende:
Ik snap niet dat Sandy gewoon 5de stond bij de stemmingen! Volgens mij een aanzienlijke steun van de lesbische gemeenschap gekregen!
Maar goed, mij maakt het niet uit. Ik vind Sandy wel een leuk meisje en ik heb de verwachting dat ze straks nog best wel eens van pas kan komen in haar team. ![]()
Go Sandy!:)
quote:Ik wil geen leuke, aardige mensen in het huis! Boehoeee
Op vrijdag 12 oktober 2001 12:52 schreef CJ het volgende:[..]
Ik vind Sandy wel een leuk meisje en
Met andere woorden: .... (vul zelf maar in)
T'is jammer maar helaas....
Danielle is misschien net zo, maar die is volgens mij toch nog wat spontaner. Kim uit de vorige BB was ook een beetje zo, met het verschil dat zij wel voor wat opleving zorgde door haar relatie met Georgie....
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 13-10-2001 18:47]
Ze zal best aardig zijn, MAARRRRRRRRRRRR daar hebbe we dus nix aan, ze doet nix, en als ze wat zegt, tja...echt zinnig is het niet.
Kijk, als ze nou zou zorgen voor wat sensatie, dan mag ze uiteraard blijven, maar dat zit er volgens mij niet in, dus..: shiften!
Ik had eigenlijk verwacht dat ze er afgelopen donderdag al uit zal gaan omdat ze bijna niet in beeld was en ook helemaal nix heeft gepresteerd, maar ja... lesbisch nederland heeft waarschijnlijk dus onder aanvoering van Captain Bi-anca gebeld....grrrr
quote:Ook geen lesbische man btw.
Op zaterdag 13 oktober 2001 18:43 schreef scanman01 het volgende:
(er is geen lesbische vrouw 'voorradig')
Maar ze kunnen toch een lesbienne bestellen ?
Uit het huishoudpotje.
quote:Geile stem???
Op zondag 14 oktober 2001 22:55 schreef Peregrijn het volgende:
Ze heeft echt een koole stem, erg geil !
Sandy is cool, 1 van me favorieten
quote:Kijk, en dat is nou precies de reden waarom ze weg moet en niet leuk is om naar te kijken!! Normale mensen zorgen niet voor spanning, sensatie en rariteiten!! En dat willen we nou juist zien in BB3! Duhhhh
Op maandag 15 oktober 2001 15:54 schreef Sabine16 het volgende:
Ik begrijp niet waarom iedereen Sandy maar loopt af te kraken. Ze is tenminste derzelf gewoon eerlijk en normaal
Heb trouwens al genoeg normale mensen in mijn omgeving
quote:DUHHHH , ieder ze eigen mening he.
Op maandag 15 oktober 2001 16:14 schreef Ethel het volgende:[..]
Kijk, en dat is nou precies de reden waarom ze weg moet en niet leuk is om naar te kijken!! Normale mensen zorgen niet voor spanning, sensatie en rariteiten!! En dat willen we nou juist zien in BB3! Duhhhh
Heb trouwens al genoeg normale mensen in mijn omgeving
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 16:19 schreef Sabine16 het volgende:[..]
DUHHHH , ieder ze eigen mening he.
Liegende, zeikerige , lompe, saaie mensen zijn leuker geloof ikok das waar hehe
En ze is toch niet zo als de allerdaagse mens, ze is lesbisch
Maar dat lesbische gebeuren van haar heeft tot op heden nog niet voor extra sensatie gezorgt, en dat zal het denk ik ook niet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |