quote:Yup, mannen vinden dat heel mooi,
Op donderdag 04 oktober 2001 13:00 schreef Gert het volgende:[..]
Welnee, mannen vinden (mooie, niet-mannelijke) lesbiënnes over het algemeen juist hartstikke geil! Dé erotische fantasie van veel kerels: twee vrouwen die het met mekaar doen.
* schrijft zichzelf bij op dat lijstje*
quote:Maar die klinkt weer alsof ze uit een slecht nagesynchroniseerde tekenfilm is weggelopen.
Op donderdag 04 oktober 2001 23:47 schreef Arcee het volgende:
Nee hoor, Daniëlle wint makkelijk.
quote:hoe weet jij dat allemaal zo goed?!?!?!?!
Op donderdag 04 oktober 2001 13:00 schreef Gert het volgende:[..]
Welnee, mannen vinden (mooie, niet-mannelijke) lesbiënnes over het algemeen juist hartstikke geil! Dé erotische fantasie van veel kerels: twee vrouwen die het met mekaar doen.
Het stikt werkelijk van de lesbo-sexsites op internet, en die zijn voor 99% voor mannen bedoeld.
quote:Dat heb ik in de Privé gelezen toen ik bij de kapper zat.
[b]Op vrijdag 05 oktober 2001 11:28 schreef Buddha_Monk het volgende:
[..]hoe weet jij dat allemaal zo goed?!?!?!?!
quote:Ik begrijp het ook niet helemaal. Girl next door zou ik zeggen.
Op vrijdag 05 oktober 2001 16:18 schreef the-O het volgende:
Waarom loopt iedereen zo weg met dit Rambol-meisje? Een megababe hoor ik hier zelfs al zeggen. Of zijn het allemaal bekenden van haar?
quote:Goede redenering!!! Zo'n blond hoofd kan natuurlijk nooit veel hercencellen hebben inderdaad.
Op vrijdag 05 oktober 2001 16:43 schreef Ethel het volgende:
Ze mag dan wel mooi zijn, maar een ieder moet toch toegeven dat ze inhoudelijk nix voorstelt. Ik neem aan dat ik dit niet nader hoef uit te leggen. Een ieder die haar heeft gezien weet genoeg.
Maar gelukkig gaat het daar ook helemaal niet om; ze ziet er ontzettend geil uit, en ze heeft smaak want ze houdt net zoals ik van pussy, en da's veel belangrijkerder.
http://www.bb3.nu/?p=x&a=archives/00000281.php
(25 plaatjes)
quote:Ik docht al: "weer komt dut moidje nou vudain??"
Op donderdag 04 oktober 2001 23:53 schreef Noayla het volgende:[..]
Het dorp waar ik van mijn 4e t/m 18e jaar heb gewoond!
Ligt in de kop van Noord-Holland in de streek West-Friesland.
Ik herkende meteen het accentje (overigens praat ik niet zo hoor, mijn ouders komen er niet vandaan).
Djiez: Hoogwoud. Wat een gat zeg. Wat erg Noayla, dat je daar hebt moeten wonen zo lang ![]()
Overigens vind ik Sandy een beetje dikke buik, kont en varkensbeentjes hebben, maar ja als je ook ziet hoe ze op die foto staat: buik naar voren en zo'n strak broekkie die het spek er helemaal uit laat puilen
Tien kilootjes d'r af kan geen kwaad als je 't mij vraagt...
Nou, laat me niet lache zeg!!! Grapjas dat ze is. Ze is aanwezig, maar verder.....ZE ZEGT HELEMAAL NIX!!!!!!!!
moet ze nog leren praten ofsow?? Hier hebben we toch helemaal nix aan, kunnen ze beter een standbeeld nemen, ohh nee, die hebben ze al gekregen met Sandy erbij.
Om het ook nog ff positief te benaderen: ...lekker rustig, en de rest hoeft zich geen zorgen te maken, want deze stille troela vliegt er de volgende keer lekker als eerste uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gnegne! TERECHT!!
quote:Je hebt Danielle en Sandy, allebei blond dus waarschijnlijk zie je het verschil niet
Op zondag 07 oktober 2001 18:08 schreef Mefke het volgende:
Ik kijk al 48 uur live streamings van BB wie is sandy..??? ***L00000L***
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |