quote:Het is hem al vaker duidelijk gemaakt dat hij met twee maten meet, zie oude Kelly topics.De ander beschuldigen van 1-dimensionaal kijken terwijl hij dat zelf ook doet.En maar projecteren!!
Op maandag 24 december 2001 10:50 schreef CJ het volgende:[..]
Maar ja, blijkbaar hoef je, als je hier bijna 3 maanden staat geregistreerd, en sindsdien bijna uitsluitend alleen maar posts hebt gedaan in het BB3-forum, jezelf niet te houden aan eerder gedane uitspraken. Valt me weer eens vies van je tegen Scan dat je Sandy dan toch op haar uiterlijk beoordeelt.[off-topic]
Blijkbaar geven die 4735 posts je de status van BB-know-it-all en geven die jou dat het alleenrecht om te oordelen over alle bewoners alsof jij de ultieme BB-kenner bent? Je mag natuurlijk zeggen wat je wilt over de bewoners, maar zoals jij het brengt lijkt het net alsof jij de enige Fok!-er bent die alles zo goed weet. En alles wat een ander zegt, en wat niet in jouw straatje past, wordt meteen afgestrafd met een opmerking van je dat het onzinnig is of zwak. Misschien is het je bedoeling niet om zo over te komen, maar dit moest ik toch even kwijt.[/off-topic]
quote:Ach ja, het viel mij gewoon op nu. En ik vond het wel de moeite waard van het vermelden.
Op maandag 24 december 2001 11:21 schreef schatje het volgende:[..]
Het is hem al vaker duidelijk gemaakt dat hij met twee maten meet, zie oude Kelly topics.De ander beschuldigen van 1-dimensionaal kijken terwijl hij dat zelf ook doet.En maar projecteren!!
quote:Leuk plaatje hoor!
Op maandag 24 december 2001 10:57 schreef Marble het volgende:
Mooi plaatje van Babyface:
quote:Jij toch ook.
Op maandag 24 december 2001 11:21 schreef schatje het volgende:[..]
Het is hem al vaker duidelijk gemaakt dat hij met twee maten meet, zie oude Kelly topics.De ander beschuldigen van 1-dimensionaal kijken terwijl hij dat zelf ook doet.En maar projecteren!!
quote:En jij ook. Ik ook. Iedereen toch eigenlijk wel?
Op maandag 24 december 2001 12:49 schreef marky het volgende:[..]
Jij toch ook.
Alleen waar het me om ging is dat Scanman vaak als iemand reageert die net doet alsof hij alwetend is wat BB betreft. Maar goed, misschien doet-ie het niet expres.
quote:Is er inmiddels al een Sandy 2.0 ???
Op vrijdag 21 december 2001 12:13 schreef Lurky het volgende:
Mijn vriend vroeg laatst: "wie is die wassen pop?"
Ik zeg: "dat is dat hologram waarover ik laatst heb gepost".Gisteren zag ik in de lifeuitzending weer dat ze slechts een digitale projectie is. Sandy zit met Diane in de Dagboekkamer. Ze krijgt te horen dat ze mag blijven. Grote stilte (achter de schermen zit een programmeur als een gek te werken om haar een tekst te laten uitspreken).
Diane babbelt direct hoe fijn ze het voor Sandy vind. Als ze is uitgefeliciteerd volgt er een pijnlijke stilte. (programmeur heeft nog niet op submit getoetst)
De tv toont twee de braaf in beeld zittende vrouwen. Diana kijkt al een tijdje afwachtend. Sandy staart beeldschoon voor zich uit. Eindelijk doorbreekt Patty de stilte met de vraag: "krijg ik geen reactie?" Weer is het even stil en dan antwoordt Diane opnieuw hoe leuk het voor Sandy is. Weer stilte en ineens klinkt er heerlijk hees uit Sandy's emotieloze gezichtje: "Oh dan kan ik kerst hier vieren".
ONGELOOFLIJK!!!
Sandy 1.0 is duidelijk pas de beta-versie. Kom op techneuten: dit kan beter! Gelaatstuitdrukkingen graag en meer tekst! Hoewel dat stemdefect wel aardig is: laat dat muiszachte hese maar blijven.- knip -
Ik wil voor kerst ook een Sandy in huis. Lijkt me erg mooi naast de kerstboom
quote:Tja als je gemiddelde 8 uur per dag kijken is dan ga je de bewoners heel goed leren kennen en als je dan ook nog het vermogen hebt om wat je ziet te vertalen vanuit je eigen levens ervaring en kennis dan wil dat wel eens botsen met mensen die niet meer zien dan 30 minuten per dag .
Op maandag 24 december 2001 12:53 schreef CJ het volgende:[..]
En jij ook. Ik ook. Iedereen toch eigenlijk wel?
Alleen waar het me om ging is dat Scanman vaak als iemand reageert die net doet alsof hij alwetend is wat BB betreft. Maar goed, misschien doet-ie het niet expres.
quote:Reeds ter harte genomen!
Op maandag 24 december 2001 13:03 schreef MMXMMX het volgende:
Alleen moet hij soms wat sneller uit een discussie stappen omdat het soms echt zinloos is om door te gaan .
quote:Daar heb je helemaal gelijk in, lieverd.En dat dat gebeurt maakt me eigenlijk niet zoveel uit.Dat men zwart/wit kijkt.
Op maandag 24 december 2001 12:49 schreef marky het volgende:[..]
Jij toch ook.
Maar het dubbele moraal gaat bij sommige wel heel diep.Dat is een beetje hyprociet.De onschuld uithangen, een beetje heel erg!!
quote:Waar haal jij het vandaan dat de andere fokkers minder/meer zouden kijken dan de streamers
Op maandag 24 december 2001 13:03 schreef MMXMMX het volgende:[..]
Tja als je gemiddelde 8 uur per dag kijken is dan ga je de bewoners heel goed leren kennen en als je dan ook nog het vermogen hebt om wat je ziet te vertalen vanuit je eigen levens ervaring en kennis dan wil dat wel eens botsen met mensen die niet meer zien dan 30 minuten per dag .
quote:Ik zal dit maar lezen als: "MMXMMX merkt gewoon dat Scanman01 en MMXMMX dezelfde mensenkennis lijken te hebben"...wat iets anders is als "Scanman heeft behoorlijk wat mensenkennis"
Ik merk gewoon dat Scanman behoorlijk wat mensen kennis heeft en of hij dat nu uit boeken heeft of dat het levens ervaring is weet ik niet maar ik ben het wel vaak met hem eens en ik snap zijn postings altijd heel goed.
quote:Dat geld voor velen van ons including me, maar het is wel leuk
Alleen moet hij soms wat sneller uit een discusie stappen omdat het soms echt sinloos is om door te gaan .
quote:Iedereen wilt steeds maar het laatste woord hebben lijkt het.
Op maandag 24 december 2001 13:13 schreef Jappie het volgende:
Dat geld voor velen van ons including me, maar het is wel leuk![]()
quote:Oh ja joh?
Op maandag 24 december 2001 13:19 schreef Showtime het volgende:[..]
Iedereen wilt steeds maar het laatste woord hebben lijkt het.
quote:Nee joh, was een geintje. Ik wilde gewoon het laatste woord hebben.
Op maandag 24 december 2001 13:24 schreef Dark het volgende:
Oh ja joh?
Wanneer iemand zijn punt al heeft bereikt wat meestal al na een a twee quotes is gebeurd. Wordt er verder gediscussieerd over wat men nou eigenlijk bedoelde. Dat zie ik in vele topics terug komen, naar mijn gevoel vinden de meeste Fokkers de discussies hier nog leuker dan het programma zelf.
quote:En ik was serieus.
Op maandag 24 december 2001 13:43 schreef Showtime het volgende:
Nee joh, was een geintje. Ik wilde gewoon het laatste woord hebben.
quote:Dat je daar nu pas achter komt.
Wanneer iemand zijn punt al heeft bereikt wat meestal al na een a twee quotes is gebeurd. Wordt er verder gediscussieerd over wat men nou eigenlijk bedoelde. Dat zie ik in vele topics terug komen, naar mijn gevoel vinden de meeste Fokkers de discussies hier nog leuker dan het programma zelf.
quote:Breng het nu pas ter sprake.
Op maandag 24 december 2001 14:12 schreef Dark het volgende:
Dat je daar nu pas achter komt.
quote:Het heeft er schijn van dat een concurerend hightechbedrijf ook een holgram in BB3 heeft geplaatst. Deze kan "schatje" en "moppie" zeggen en heel leuk met haar voorhoofd fronsen als ze spreekt. Helaas zit ook daar een bug in het spraakprogramma. Heel vaak scambelt ze: "koekoeloedosie" en "toedoeloedosie". Er zijn paranoide mensen die beweren dat dit een versleutelde geheimtaal is: dat die geluidsbestanden alleen bestemd zijn voor toehoorders met een private key.
Op maandag 24 december 2001 12:54 schreef scanman01 het volgende:[..]
Is er inmiddels al een Sandy 2.0 ???
quote:Dat is dan vast de Virtual Danielle 1.0? De 'maatjes' versie, verder veel gejat van de Sandy 1.0! D1.0 lijkt toch wat meer ontwikkeld en minder op haar mondje gevallen.
Op maandag 24 december 2001 14:48 schreef Lurky het volgende:
Het heeft er schijn van dat een concurerend hightechbedrijf ook een holgram in BB3 heeft geplaatst. Deze kan "schatje" en "moppie" zeggen en heel leuk met haar voorhoofd fronsen als ze spreekt. Helaas zit ook daar een bug in het spraakprogramma. Heel vaak scambelt ze: "koekoeloedosie" en "toedoeloedosie". Er zijn paranoide mensen die beweren dat dit een versleutelde geheimtaal is: dat die geluidsbestanden alleen bestemd zijn voor toehoorders met een private key.
quote:Je mag er van denken wat je er van denken wil
Op maandag 24 december 2001 13:13 schreef Jappie het volgende:[..]
Waar haal jij het vandaan dat de andere fokkers minder/meer zouden kijken dan de streamers
[..]Ik zal dit maar lezen als: "MMXMMX merkt gewoon dat Scanman01 en MMXMMX dezelfde mensenkennis lijken te hebben"...wat iets anders is als "Scanman heeft behoorlijk wat mensenkennis"
[..]
Dat geld voor velen van ons including me, maar het is wel leuk![]()
quote:Hhahah lol die was echt sterk .
Op maandag 24 december 2001 14:15 schreef Showtime het volgende:[..]
Breng het nu pas ter sprake.
quote:Viel mij ook al op ja.
Op maandag 24 december 2001 15:04 schreef Lurky het volgende:
Ach dat gebeurd hier toch al Scanman. Bij gebrek aan uitspraken van Sandy 1.0 beginnen de posters elkaars opmerkingen maar te quoten om dit topic toch nog vol te krijgen.
quote:Misschien hadden ze haar in het BB-huis moeten zetten?
Op maandag 24 december 2001 15:15 schreef Lionsguy het volgende:
Ik ken ook een Sandy, maar die lijkt niet op deze.
Dat is een mega slet, je wilt het niet weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |