abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 december 2001 @ 10:57:18 #226
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2594454
Mooi plaatje van Babyface:

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2594612
quote:
Op maandag 24 december 2001 10:50 schreef CJ het volgende:

[..]
Maar ja, blijkbaar hoef je, als je hier bijna 3 maanden staat geregistreerd, en sindsdien bijna uitsluitend alleen maar posts hebt gedaan in het BB3-forum, jezelf niet te houden aan eerder gedane uitspraken. Valt me weer eens vies van je tegen Scan dat je Sandy dan toch op haar uiterlijk beoordeelt.

[off-topic]
Blijkbaar geven die 4735 posts je de status van BB-know-it-all en geven die jou dat het alleenrecht om te oordelen over alle bewoners alsof jij de ultieme BB-kenner bent? Je mag natuurlijk zeggen wat je wilt over de bewoners, maar zoals jij het brengt lijkt het net alsof jij de enige Fok!-er bent die alles zo goed weet. En alles wat een ander zegt, en wat niet in jouw straatje past, wordt meteen afgestrafd met een opmerking van je dat het onzinnig is of zwak. Misschien is het je bedoeling niet om zo over te komen, maar dit moest ik toch even kwijt.[/off-topic]

Het is hem al vaker duidelijk gemaakt dat hij met twee maten meet, zie oude Kelly topics.De ander beschuldigen van 1-dimensionaal kijken terwijl hij dat zelf ook doet.En maar projecteren!!
pi_2595389
quote:
Op maandag 24 december 2001 11:21 schreef schatje het volgende:

[..]

Het is hem al vaker duidelijk gemaakt dat hij met twee maten meet, zie oude Kelly topics.De ander beschuldigen van 1-dimensionaal kijken terwijl hij dat zelf ook doet.En maar projecteren!!

Ach ja, het viel mij gewoon op nu. En ik vond het wel de moeite waard van het vermelden.
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_2595391
quote:
Op maandag 24 december 2001 10:57 schreef Marble het volgende:
Mooi plaatje van Babyface:

[afbeelding]

Leuk plaatje hoor!
  maandag 24 december 2001 @ 12:49:15 #230
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2595405
quote:
Op maandag 24 december 2001 11:21 schreef schatje het volgende:

[..]

Jij toch ook.
pi_2595430
quote:
Op maandag 24 december 2001 12:49 schreef marky het volgende:

[..]

Jij toch ook.

En jij ook. Ik ook. Iedereen toch eigenlijk wel?

Alleen waar het me om ging is dat Scanman vaak als iemand reageert die net doet alsof hij alwetend is wat BB betreft. Maar goed, misschien doet-ie het niet expres.

maandag 24 december 2001 @ 12:54:03 #232
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2595441
quote:
Op vrijdag 21 december 2001 12:13 schreef Lurky het volgende:
Mijn vriend vroeg laatst: "wie is die wassen pop?"
Ik zeg: "dat is dat hologram waarover ik laatst heb gepost".

Gisteren zag ik in de lifeuitzending weer dat ze slechts een digitale projectie is. Sandy zit met Diane in de Dagboekkamer. Ze krijgt te horen dat ze mag blijven. Grote stilte (achter de schermen zit een programmeur als een gek te werken om haar een tekst te laten uitspreken).
Diane babbelt direct hoe fijn ze het voor Sandy vind. Als ze is uitgefeliciteerd volgt er een pijnlijke stilte. (programmeur heeft nog niet op submit getoetst)
De tv toont twee de braaf in beeld zittende vrouwen. Diana kijkt al een tijdje afwachtend. Sandy staart beeldschoon voor zich uit. Eindelijk doorbreekt Patty de stilte met de vraag: "krijg ik geen reactie?" Weer is het even stil en dan antwoordt Diane opnieuw hoe leuk het voor Sandy is. Weer stilte en ineens klinkt er heerlijk hees uit Sandy's emotieloze gezichtje: "Oh dan kan ik kerst hier vieren".
ONGELOOFLIJK!!!
Sandy 1.0 is duidelijk pas de beta-versie. Kom op techneuten: dit kan beter! Gelaatstuitdrukkingen graag en meer tekst! Hoewel dat stemdefect wel aardig is: laat dat muiszachte hese maar blijven.

- knip -

Ik wil voor kerst ook een Sandy in huis. Lijkt me erg mooi naast de kerstboom

Is er inmiddels al een Sandy 2.0 ???
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2595536
quote:
Op maandag 24 december 2001 12:53 schreef CJ het volgende:

[..]

En jij ook. Ik ook. Iedereen toch eigenlijk wel?

Alleen waar het me om ging is dat Scanman vaak als iemand reageert die net doet alsof hij alwetend is wat BB betreft. Maar goed, misschien doet-ie het niet expres.

Tja als je gemiddelde 8 uur per dag kijken is dan ga je de bewoners heel goed leren kennen en als je dan ook nog het vermogen hebt om wat je ziet te vertalen vanuit je eigen levens ervaring en kennis dan wil dat wel eens botsen met mensen die niet meer zien dan 30 minuten per dag .
Ik merk gewoon dat Scanman behoorlijk wat mensen kennis heeft en of hij dat nu uit boeken heeft of dat het levens ervaring is weet ik niet maar ik ben het wel vaak met hem eens en ik snap zijn postings altijd heel goed.
Alleen moet hij soms wat sneller uit een discusie stappen omdat het soms echt sinloos is om door te gaan .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  maandag 24 december 2001 @ 13:04:19 #234
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2595540
Cool, Sandy's topic is bijna vol!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 24 december 2001 @ 13:11:12 #235
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2595604
quote:
Op maandag 24 december 2001 13:03 schreef MMXMMX het volgende:
Alleen moet hij soms wat sneller uit een discussie stappen omdat het soms echt zinloos is om door te gaan .
Reeds ter harte genomen!
pi_2595607
quote:
Op maandag 24 december 2001 12:49 schreef marky het volgende:

[..]

Jij toch ook.

Daar heb je helemaal gelijk in, lieverd.En dat dat gebeurt maakt me eigenlijk niet zoveel uit.Dat men zwart/wit kijkt.

Maar het dubbele moraal gaat bij sommige wel heel diep.Dat is een beetje hyprociet.De onschuld uithangen, een beetje heel erg!!

maandag 24 december 2001 @ 13:13:34 #237
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2595632
quote:
Op maandag 24 december 2001 13:03 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Tja als je gemiddelde 8 uur per dag kijken is dan ga je de bewoners heel goed leren kennen en als je dan ook nog het vermogen hebt om wat je ziet te vertalen vanuit je eigen levens ervaring en kennis dan wil dat wel eens botsen met mensen die niet meer zien dan 30 minuten per dag .

Waar haal jij het vandaan dat de andere fokkers minder/meer zouden kijken dan de streamers
quote:
Ik merk gewoon dat Scanman behoorlijk wat mensen kennis heeft en of hij dat nu uit boeken heeft of dat het levens ervaring is weet ik niet maar ik ben het wel vaak met hem eens en ik snap zijn postings altijd heel goed.
Ik zal dit maar lezen als: "MMXMMX merkt gewoon dat Scanman01 en MMXMMX dezelfde mensenkennis lijken te hebben"...wat iets anders is als "Scanman heeft behoorlijk wat mensenkennis"
quote:
Alleen moet hij soms wat sneller uit een discusie stappen omdat het soms echt sinloos is om door te gaan .
Dat geld voor velen van ons including me, maar het is wel leuk
pi_2595681
quote:
Op maandag 24 december 2001 13:13 schreef Jappie het volgende:
Iedereen wilt steeds maar het laatste woord hebben lijkt het.
Viper 4 life
  maandag 24 december 2001 @ 13:24:31 #239
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2595723
quote:
Op maandag 24 december 2001 13:19 schreef Showtime het volgende:

[..]

Iedereen wilt steeds maar het laatste woord hebben lijkt het.

Oh ja joh?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_2595984
quote:
Op maandag 24 december 2001 13:24 schreef Dark het volgende:
Oh ja joh?
Nee joh, was een geintje. Ik wilde gewoon het laatste woord hebben.

Wanneer iemand zijn punt al heeft bereikt wat meestal al na een a twee quotes is gebeurd. Wordt er verder gediscussieerd over wat men nou eigenlijk bedoelde. Dat zie ik in vele topics terug komen, naar mijn gevoel vinden de meeste Fokkers de discussies hier nog leuker dan het programma zelf.

Viper 4 life
  maandag 24 december 2001 @ 14:12:38 #241
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2596212
quote:
Op maandag 24 december 2001 13:43 schreef Showtime het volgende:
Nee joh, was een geintje. Ik wilde gewoon het laatste woord hebben.
En ik was serieus.
quote:
Wanneer iemand zijn punt al heeft bereikt wat meestal al na een a twee quotes is gebeurd. Wordt er verder gediscussieerd over wat men nou eigenlijk bedoelde. Dat zie ik in vele topics terug komen, naar mijn gevoel vinden de meeste Fokkers de discussies hier nog leuker dan het programma zelf.
Dat je daar nu pas achter komt.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_2596229
quote:
Op maandag 24 december 2001 14:12 schreef Dark het volgende:
Dat je daar nu pas achter komt.
Breng het nu pas ter sprake.
Viper 4 life
pi_2596441
quote:
Op maandag 24 december 2001 12:54 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Is er inmiddels al een Sandy 2.0 ???

Het heeft er schijn van dat een concurerend hightechbedrijf ook een holgram in BB3 heeft geplaatst. Deze kan "schatje" en "moppie" zeggen en heel leuk met haar voorhoofd fronsen als ze spreekt. Helaas zit ook daar een bug in het spraakprogramma. Heel vaak scambelt ze: "koekoeloedosie" en "toedoeloedosie". Er zijn paranoide mensen die beweren dat dit een versleutelde geheimtaal is: dat die geluidsbestanden alleen bestemd zijn voor toehoorders met een private key.
  maandag 24 december 2001 @ 14:55:52 #244
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2596486
quote:
Op maandag 24 december 2001 14:48 schreef Lurky het volgende:
Het heeft er schijn van dat een concurerend hightechbedrijf ook een holgram in BB3 heeft geplaatst. Deze kan "schatje" en "moppie" zeggen en heel leuk met haar voorhoofd fronsen als ze spreekt. Helaas zit ook daar een bug in het spraakprogramma. Heel vaak scambelt ze: "koekoeloedosie" en "toedoeloedosie". Er zijn paranoide mensen die beweren dat dit een versleutelde geheimtaal is: dat die geluidsbestanden alleen bestemd zijn voor toehoorders met een private key.
Dat is dan vast de Virtual Danielle 1.0? De 'maatjes' versie, verder veel gejat van de Sandy 1.0! D1.0 lijkt toch wat meer ontwikkeld en minder op haar mondje gevallen.
Maar we raken off-topic
pi_2596559
Ach dat gebeurd hier toch al Scanman. Bij gebrek aan uitspraken van Sandy 1.0 beginnen de posters elkaars opmerkingen maar te quoten om dit topic toch nog vol te krijgen.
pi_2596580
quote:
Op maandag 24 december 2001 13:13 schreef Jappie het volgende:

[..]

Waar haal jij het vandaan dat de andere fokkers minder/meer zouden kijken dan de streamers
[..]

Ik zal dit maar lezen als: "MMXMMX merkt gewoon dat Scanman01 en MMXMMX dezelfde mensenkennis lijken te hebben"...wat iets anders is als "Scanman heeft behoorlijk wat mensenkennis"
[..]

Je mag er van denken wat je er van denken wil
pi_2596609
quote:
Op maandag 24 december 2001 14:15 schreef Showtime het volgende:

[..]

Breng het nu pas ter sprake.

Hhahah lol die was echt sterk .
pi_2596654
Ik ken ook een Sandy, maar die lijkt niet op deze.
Dat is een mega slet, je wilt het niet weten.
hey I'm blond, what's your excuse?
  maandag 24 december 2001 @ 15:18:29 #249
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2596689
quote:
Op maandag 24 december 2001 15:04 schreef Lurky het volgende:
Ach dat gebeurd hier toch al Scanman. Bij gebrek aan uitspraken van Sandy 1.0 beginnen de posters elkaars opmerkingen maar te quoten om dit topic toch nog vol te krijgen.
Viel mij ook al op ja.
pi_2596709
quote:
Op maandag 24 december 2001 15:15 schreef Lionsguy het volgende:
Ik ken ook een Sandy, maar die lijkt niet op deze.
Dat is een mega slet, je wilt het niet weten.
Misschien hadden ze haar in het BB-huis moeten zetten? Want er is blijkbaar veel behoefte aan sletjes en snollen in het huis. De normale personen vallen zo'n beetje in het niet bij al die gekken in het huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')