Welke vreemde pass hebben we het hier over?quote:Op donderdag 4 november 2004 23:13 schreef Showtime het volgende:
[..]
Dat Zuid Koreaanse onkruid moet gauw gewied worden zodat de Tunesische parel nog meer kan schijnen.![]()
Die blik van Saïdi na die vreemde pass van Song sprak ook boekdelen.
Het was in de tweede helft. Song ging weer een van zijn rare capriolen uithalen door te draaien draaien draaien met die bal in de buurt van de cornervlag. In plaats dat hij die bal een pegel naar voren geeft, tikt hij hem heel zacht terug richting goal waar Saidi samen met een speler van de tegenstander stond. (op een of andere vreemde manier zag ik die rare pass van Song al aankomen) Dus Saidi kon er nog maar net bij en knalt die bal keihard de tribune in. Toen maakte hij zo een beweging met zijn gezicht van "tjsa wat moet ik anders doen met zo een vreemde pass van Song",. anders was het gewoon direct doelpoging voor de tegenstander.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:26 schreef heiden6 het volgende:
Welke vreemde pass hebben we het hier over?
Ik kan het me niet herinneren. Het valt me nog mee dat Saïdi niet gaat klagen. Ik zou gek van die Koreaan worden als ik hem was, dat word ik nu trouwens ook al.
Aan het begin van het seizoen vroeg ik me al af of er nog versterking voor rechtsachter ging komen.
Dat solo'tje had niet gehoeven.quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:25 schreef Cart_man het volgende:
Je hebt gelijk hoor.
Had ook constant het idee dat Bosschaart de rotzooi van Song aan het opruimen was.
Saidi was gewoon vlekkeloos
Ik vind het ergens wel passen in de traditie. Ajax - Feyenoord is een beladen wedstrijd met een lange geschiedenis waarbij de gemoederen geregeld erg hoog opliepen.quote:Saidi haalt opnieuw uit naar Van der Vaart (11-11)
Feyenoord-speler Karim Saidi heeft zich negatief uitgelaten over Ajax-aanvoerder Rafael van der Vaart. De Tunesische verdediger laat in Sportweek weten dat hij uitziet naar de Klassieker Ajax - Feyenoord, die komende zondag in De Arena zal worden gespeeld. Van der Vaart, een van de sterspelers bij Ajax, vreest hij niet.
"Hij gaat vaak voor zijn eigen kans en doet een beetje overdreven als hij aan de bal is", zegt Saidi over de Ajacied. "Ik moet hem fysiek aanpakken, zo te zien ligt daar zijn zwakte. Ik houd er wel van om tegen zo'n type speler te spelen. Liever tegen hem dan tegen Kuijt, want die blijft gewoon staan als je hem aanpakt. Vanaf de eerste minuut moet ik laten merken dat ik er ben."
Ook van Ajax-verdediger Nigel de Jong is Saidi niet onder de indruk. "De backs van Ajax zijn goed, maar de verdedigers nemen veel risico. Vooral De Jong. Ik hoop dat hij dat tegen ons weer doet. Er zit iets fout bij Ajax. Zo te zien ontbreekt het daar aan teamgeest en solidariteit. Bij Feyenoord hebben we dat wel. Je proeft dat deze club graag wat wil winnen."
Overigens is het niet de eerste keer dat de international van Feyenoord uithaalt naar Van der Vaart. In Voetbal International zei Saidi enkele maanden geleden over de middenvelder het volgende: "Individueel goed, maar hij voetbalt alleen voor zichzelf."
Bron: Ajaxonline
Als-ie die vetrol blesseert bouw ik persoonlijk een standbeeld voor onze held.quote:"Ik moet hem fysiek aanpakken, zo te zien ligt daar zijn zwakte."
Wat me ook opvalt aan Karim is dat hij in z'n vrije tijd bijna alle wedstrijden van de concurrent bekijkt en volledig analyseert. Hij kent nu al heel goed de zwakheden van Ajax uit z'n hoofd terwijl hij er nog nooit tegen gespeeld heeft. Dit is een van de dingen die hem tot een topverdediger maken. Song b.v. doet zoiets niet, denk ik.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:09 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel passen in de traditie. Ajax - Feyenoord is een beladen wedstrijd met een lange geschiedenis waarbij de gemoederen geregeld erg hoog opliepen.
Saïdi houdt deze in ere met zulke uitspraken. Hij is een echte Feyenoorder, zowel in het veld als buiten het veld duidelijk aanwezig. Kalou brengt de snelheid, Kuijt brengt de wilskracht en Saïdi toont het lef.![]()
Ik las gisteren ergens een artikel waarin Saïdi zei dat hij de hele week Van der Vaart zijn spel had geanalyseert en nu bezig was met het analyseren van het spel van Anastasiou.quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:28 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Wat me ook opvalt aan Karim is dat hij in z'n vrije tijd bijna alle wedstrijden van de concurrent bekijkt en volledig analyseert. Hij kent nu al heel goed de zwakheden van Ajax uit z'n hoofd terwijl hij er nog nooit tegen gespeeld heeft. Dit is een van de dingen die hem tot een topverdediger maken. Song b.v. doet zoiets niet, denk ik.
Onze Saidi gaat in z'n eentje dikkertje Raffie, Sneijdert en de rest tegenhouden![]()
Als ik jou was zou ik maar niet op de tribune gaan zitten als ADO tegen Feyenoord speelt op vollemaan.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:08 schreef Chen het volgende:
Hij heeft maar 1 wenkbrauw....
nee hier staan namelijk ook arabische en koloniale gebouwenquote:Tunis is ook best een moderne stad. Het is een soort mix tussen Arabische en koloniale gebouwen. Niet zo gek anders dan Nederland dus.
Dat wordt bouwen.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:18 schreef Butra het volgende:
[..]
Als-ie die vetrol blesseert bouw ik persoonlijk een standbeeld voor onze held. [afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |