abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23086947
quote:
Op donderdag 4 november 2004 23:13 schreef Showtime het volgende:

[..]

Dat Zuid Koreaanse onkruid moet gauw gewied worden zodat de Tunesische parel nog meer kan schijnen.

Die blik van Saïdi na die vreemde pass van Song sprak ook boekdelen.
Welke vreemde pass hebben we het hier over?

Ik kan het me niet herinneren. Het valt me nog mee dat Saïdi niet gaat klagen. Ik zou gek van die Koreaan worden als ik hem was, dat word ik nu trouwens ook al.

Aan het begin van het seizoen vroeg ik me al af of er nog versterking voor rechtsachter ging komen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23093290
quote:
Op donderdag 4 november 2004 23:26 schreef heiden6 het volgende:
Welke vreemde pass hebben we het hier over?

Ik kan het me niet herinneren. Het valt me nog mee dat Saïdi niet gaat klagen. Ik zou gek van die Koreaan worden als ik hem was, dat word ik nu trouwens ook al.

Aan het begin van het seizoen vroeg ik me al af of er nog versterking voor rechtsachter ging komen.
Het was in de tweede helft. Song ging weer een van zijn rare capriolen uithalen door te draaien draaien draaien met die bal in de buurt van de cornervlag. In plaats dat hij die bal een pegel naar voren geeft, tikt hij hem heel zacht terug richting goal waar Saidi samen met een speler van de tegenstander stond. (op een of andere vreemde manier zag ik die rare pass van Song al aankomen) Dus Saidi kon er nog maar net bij en knalt die bal keihard de tribune in. Toen maakte hij zo een beweging met zijn gezicht van "tjsa wat moet ik anders doen met zo een vreemde pass van Song",. anders was het gewoon direct doelpoging voor de tegenstander.

Beetje lang verhaal, maar misschien dat het nu duidelijker wordt of iemand anders hier het herkent en kan beamen.
Viper 4 life
  vrijdag 5 november 2004 @ 12:25:13 #53
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23094717
Je hebt gelijk hoor.

Had ook constant het idee dat Bosschaart de rotzooi van Song aan het opruimen was.

Saidi was gewoon vlekkeloos
A.M.A.B
pi_23095012
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 12:25 schreef Cart_man het volgende:
Je hebt gelijk hoor.

Had ook constant het idee dat Bosschaart de rotzooi van Song aan het opruimen was.

Saidi was gewoon vlekkeloos
Dat solo'tje had niet gehoeven.
pi_23095571
Saïdi geweldige vent.
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
pi_23234589
Man van de wedstrijd zondag!
83e minuut corner ofzo
0-1
...

pi_23253002
quote:
Saidi haalt opnieuw uit naar Van der Vaart (11-11)

Feyenoord-speler Karim Saidi heeft zich negatief uitgelaten over Ajax-aanvoerder Rafael van der Vaart. De Tunesische verdediger laat in Sportweek weten dat hij uitziet naar de Klassieker Ajax - Feyenoord, die komende zondag in De Arena zal worden gespeeld. Van der Vaart, een van de sterspelers bij Ajax, vreest hij niet.

"Hij gaat vaak voor zijn eigen kans en doet een beetje overdreven als hij aan de bal is", zegt Saidi over de Ajacied. "Ik moet hem fysiek aanpakken, zo te zien ligt daar zijn zwakte. Ik houd er wel van om tegen zo'n type speler te spelen. Liever tegen hem dan tegen Kuijt, want die blijft gewoon staan als je hem aanpakt. Vanaf de eerste minuut moet ik laten merken dat ik er ben."

Ook van Ajax-verdediger Nigel de Jong is Saidi niet onder de indruk. "De backs van Ajax zijn goed, maar de verdedigers nemen veel risico. Vooral De Jong. Ik hoop dat hij dat tegen ons weer doet. Er zit iets fout bij Ajax. Zo te zien ontbreekt het daar aan teamgeest en solidariteit. Bij Feyenoord hebben we dat wel. Je proeft dat deze club graag wat wil winnen."

Overigens is het niet de eerste keer dat de international van Feyenoord uithaalt naar Van der Vaart. In Voetbal International zei Saidi enkele maanden geleden over de middenvelder het volgende: "Individueel goed, maar hij voetbalt alleen voor zichzelf."

Bron: Ajaxonline
Ik vind het ergens wel passen in de traditie. Ajax - Feyenoord is een beladen wedstrijd met een lange geschiedenis waarbij de gemoederen geregeld erg hoog opliepen.

Saïdi houdt deze in ere met zulke uitspraken. Hij is een echte Feyenoorder, zowel in het veld als buiten het veld duidelijk aanwezig. Kalou brengt de snelheid, Kuijt brengt de wilskracht en Saïdi toont het lef.
Viper 4 life
pi_23253082
Saïdi...

Prachtig, om op zo'n moment die Amsterdamse vetklep eens op te naaien, dat zal zeker effect hebben.
  donderdag 11 november 2004 @ 22:12:44 #59
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_23253127
Saïdi

Absoluut één van de beste aankopen sinds jaren!
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 11 november 2004 @ 22:16:40 #60
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_23253281
Saidi gooit wat olie op het vuur, zoals een correcte moslim beaamt!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_23253350
quote:
"Ik moet hem fysiek aanpakken, zo te zien ligt daar zijn zwakte."
Als-ie die vetrol blesseert bouw ik persoonlijk een standbeeld voor onze held.
  donderdag 11 november 2004 @ 22:22:25 #62
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_23253541
Erg goede voetballer ja, hij is met zekerheid een topaankoop te noemen!
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_23254108
Eindelijk weer een verdediger die in het rijtje Van Gobbel, Fraser, Heus en De Wolf lijkt te passen.
Viper 4 life
pi_23260348
quote:
Op donderdag 11 november 2004 22:09 schreef Showtime het volgende:

[..]

Ik vind het ergens wel passen in de traditie. Ajax - Feyenoord is een beladen wedstrijd met een lange geschiedenis waarbij de gemoederen geregeld erg hoog opliepen.

Saïdi houdt deze in ere met zulke uitspraken. Hij is een echte Feyenoorder, zowel in het veld als buiten het veld duidelijk aanwezig. Kalou brengt de snelheid, Kuijt brengt de wilskracht en Saïdi toont het lef.
Wat me ook opvalt aan Karim is dat hij in z'n vrije tijd bijna alle wedstrijden van de concurrent bekijkt en volledig analyseert. Hij kent nu al heel goed de zwakheden van Ajax uit z'n hoofd terwijl hij er nog nooit tegen gespeeld heeft. Dit is een van de dingen die hem tot een topverdediger maken. Song b.v. doet zoiets niet, denk ik.

Onze Saidi gaat in z'n eentje dikkertje Raffie, Sneijdert en de rest tegenhouden
pi_23260675
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 09:28 schreef FR_08 het volgende:

[..]

Wat me ook opvalt aan Karim is dat hij in z'n vrije tijd bijna alle wedstrijden van de concurrent bekijkt en volledig analyseert. Hij kent nu al heel goed de zwakheden van Ajax uit z'n hoofd terwijl hij er nog nooit tegen gespeeld heeft. Dit is een van de dingen die hem tot een topverdediger maken. Song b.v. doet zoiets niet, denk ik.

Onze Saidi gaat in z'n eentje dikkertje Raffie, Sneijdert en de rest tegenhouden
Ik las gisteren ergens een artikel waarin Saïdi zei dat hij de hele week Van der Vaart zijn spel had geanalyseert en nu bezig was met het analyseren van het spel van Anastasiou.

Saïdi is vastberaden als een Terminator, betreed het veld als een Gladiator.
Viper 4 life
pi_23261928
Hij heeft maar 1 wenkbrauw....
[14.gif]
pi_23262042
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:08 schreef Chen het volgende:
Hij heeft maar 1 wenkbrauw....
Als ik jou was zou ik maar niet op de tribune gaan zitten als ADO tegen Feyenoord speelt op vollemaan.
Viper 4 life
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 12 november 2004 @ 11:18:20 #68
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_23262132
Idd een waardige opvolger van de Wolf...
Zodra Saidi nog beter wordt worden ze in de spelers gang al bang voor 'm en dat is precies wat je wilt...
Beven zullen ze...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:18:47 #69
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_23262143
Als Saidi bij Ajax had gespeeld en Paauwe had afgekraakt hadden alle Feyenoorders nu om het hardst geschreeuwd hoe typisch Ajax-arrogant deze jongen was geweest.....

Maar Saidi is op en top prof. Eindelijk eens een buitenlandse voetballer die wat toevoegd.
pi_23262670
Hij breekt gewoon zijn knieschijven zondag, door een domme actie waarbij de bal in eigen doel rolt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_23262726
quote:
Tunis is ook best een moderne stad. Het is een soort mix tussen Arabische en koloniale gebouwen. Niet zo gek anders dan Nederland dus.
nee hier staan namelijk ook arabische en koloniale gebouwen
Art comes to you proposing frankly to give nothing but the highest quality to your moments as they pass.
pi_23306772
quote:
Op donderdag 11 november 2004 22:18 schreef Butra het volgende:

[..]

Als-ie die vetrol blesseert bouw ik persoonlijk een standbeeld voor onze held. [afbeelding]
Dat wordt bouwen.
pi_23306848
@Butra:
pi_23306956
Haha inderdaad, Saïdi maakte ook een tackle op hem buiten beeld. Iemand gezien wat daar nou werkelijk gebeurde, hij haakte van der Vaart ofzo?

Hij maakte trouwens weer een paar leuke slidings. Lijkt erop dat Ghali ook een paar lessen "Hoe maak ik een goede sliding" bij hem heeft gehad.

Hield wel twee keer mijn hart vast voor een eigen doelpunt. Eerst die lage kopbal en toen die bal tegen de paal. Maar goed waar (hard) gewerkt wordt maakt men fouten. Hoewel fouten ook weer een groot woord is, het was een beetje ongelukkig. Al met al speelde hij wel heel sterk, hij was zoals gewoonlijk weer de stofzuiger die het puin moest opruimen van zijn slecht verdedigende collega's. Saïdi still number one defender!
Viper 4 life
pi_23307013
Bosschaart krijgt het nog moeilijk Als Ghaly zo blijft spelen, en Pardo zijn poot heel weet te houden.

Die moeten we toch maar linksachterin proberen, i.p.v. Mmmmtiliga.

Want ik vind het doodzonde dat om Saïdi heen zo slecht gevoetbald wordt, zeker nu Paauwe weer wat verbetert is de rest een zwakke schakel. Met Mtiliga en Song word je gewoon geen kampioen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')