quote:hehehe
Op zaterdag 08 september 2001 22:04 schreef Danny het volgende:
Zodra ze in het ECHTE huis zit moeten we natuurlijk WEL elke week met alle FOK!kers bij het hek gaan staan voor 't geval ze weggestemd wordt...
Een foto waarop ze net uit bed het vuilnis buiten zet, met als onderschrift: "Doodzieke Priscella heeft part time job bij de Gemeente reinigingsdienst"
Of een foto waarop ze aan het joggen is met een hond: "Broodmagere Priscella vecht tegen eetstoornis!"
Weten jullie hoe leuk dit is voor een relnicht??
En ik ben ook één van de Fok!kers die haar ontmoet heeft.
Ooooooooooooooooh, I have got to call everyone I have ever met, right now!
quote:Zal wel aan mij liggen maar Pris is echt een scheet als je haar kent...
Op zaterdag 08 september 2001 20:17 schreef Danny het volgende:[..]
Op de FOK!orgie vond ik haar ook alalerminst een bitch. Eigenlijk net para. Tough on the outside, sweet on the inside.. Zoiets...
quote:Daar ben ik uren geleden al mee begonnen
Op zaterdag 08 september 2001 22:13 schreef Gellarboy het volgende:
quote:Nee, vertel eens, verschillen jullie nou heel erg van de rest van de mensen ?
quote:ROFL!
Oh wat heerlijk dit. Meteen al een rel.
En straks krijgen we haar ook op de covers van de Gossip-bladen!
Geweeeeeeeldig, ik zie het al voor me.Een foto waarop ze net uit bed het vuilnis buiten zet, met als onderschrift: "Doodzieke Priscella heeft part time job bij de Gemeente reinigingsdienst"
Of een foto waarop ze aan het joggen is met een hond: "Broodmagere Priscella vecht tegen eetstoornis!"
quote:Ik kan me niet voorstellen dat jij weet wat mensen zijn, maar ik wil het je wel even uitleggen hoor.
Op zaterdag 08 september 2001 22:16 schreef tong80 het volgende:
Nee, vertel eens, verschillen jullie nou heel erg van de rest van de mensen ?
quote:wie a zegt....
Op zaterdag 08 september 2001 22:24 schreef Gellarboy het volgende:Never mind.
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 22:23 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij weet wat mensen zijn, maar ik wil het je wel even uitleggen hoor.
Was dat grappig bedoeld?
En Nyrem laat je niet kennen joh niet iedereen oordeeld zo snel de meeste niet zelfs en het is alleen maar mooi dat je hier post kan je ook roddels rechtzetten Hoop trouwens wel dat ze weet wat ze zich op haar hals haalt als je ziet hoeveel mensen nu bijv. Martin die als allereerste BBer ooit eruit lag nog kennen je wordt dus echtwel een bekende Nederlander wat absoluut niet altijd even leuk is natuurlijk. Maarja aangezien ze schrijft dat t een impulsieve beslissing was
quote:Graag zelfs, maar een relnicht is dat nou net zo iets als een regelneef ?
Op zaterdag 08 september 2001 22:23 schreef Gellarboy het volgende:Ik kan me niet voorstellen dat jij weet wat mensen zijn, maar ik wil het je wel even uitleggen hoor.
quote:klopt ;-)...erg impulsief was het...
Op zaterdag 08 september 2001 22:31 schreef Machiel het volgende:
Heel fijn was weer vanplan helemaal niet naar BB te kijken krijg je dit grmbl![]()
Is er al iemand een fansite aan t brouwen?
Al wordt Fok! t zo natuurlijk wel. Heb me op Fok! vaak opgewonden om haar opmerkingen die vaak nogal misplaatst waren maar dat is geen reden om niet te hopen dat ze het ver gaat schoppen!
En Nyrem laat je niet kennen joh niet iedereen oordeeld zo snel de meeste niet zelfs en het is alleen maar mooi dat je hier post kan je ook roddels rechtzetten
Hoop trouwens wel dat ze weet wat ze zich op haar hals haalt als je ziet hoeveel mensen nu bijv. Martin die als allereerste BBer ooit eruit lag nog kennen je wordt dus echtwel een bekende Nederlander wat absoluut niet altijd even leuk is natuurlijk. Maarja aangezien ze schrijft dat t een impulsieve beslissing was
quote:Dat vind ik meestal ook ja.
Op zaterdag 08 september 2001 22:25 schreef just me het volgende:
wie a zegt....
quote:Dat zat ik me ook net af te vragen... Wat zou DAT cool zijn... dat ze een tweelingzus van Maxima is die is kwijtgeraakt bij de geboorte ofzo (er is alleen 1 probleem: Maxima is 10 jaar ouder)
Op zaterdag 08 september 2001 22:30 schreef Darklight het volgende:
Heeft die Priscella ook een of ander vaag verleden?
quote:Nee, bloedserieus.
Op zaterdag 08 september 2001 22:31 schreef the-O het volgende:
Was dat grappig bedoeld?
quote:Gellar dat was je laatste serieuze post begrepen!
Op zaterdag 08 september 2001 23:15 schreef Gellarboy het volgende:
Nee, bloedserieus.
quote:Gelukkig maar.
Op zaterdag 08 september 2001 23:15 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Nee, bloedserieus.
Die tietenfoto zal dus binnenkort wel door de Story, Privé etc. worden opgemerkt
quote:Met gepaste trots presenteer ik u de allereerste echte Priscella fake.
Op zaterdag 08 september 2001 23:33 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik wacht wel op de Playboy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |