* Loedertje had zich voorgenomen na BB1 om het niet meer te volgen maar begint nu te twijfelen aan dat besluit
Bedankt Prisc
Voor de leuk..uh neuk (Wat wil je ook? Meneer kwam al klaar na 3 minuten yeah right...ik had hem lekker strak. Even knipperen met mijn ogen en ja hoor another torpedo has launched!
Lacht ie ook nog toen ik zei: ik houd van lang voorspel en snelle sex. Jeeezus kerel, vat toch niet alles )
Zo...en mag ik dan ook even klagen?
[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 08-09-2001 17:21]
quote:Ten eerste kan elke idioot dat verzinnen en ten tweede zie je meteen weer hoe sommige mensen heden ten dage nog steeds tegen geestelijk gehandicapten aankijken...
Op zaterdag 08 september 2001 17:18 schreef Zapper het volgende:
Dat mag, maar leg eens uit...
Het is trouwens nog lelijk op elkaar geplakt ook
quote:Ja het was ook 3 minuutjes! Met MS Paint...;)
Op zaterdag 08 september 2001 17:20 schreef Marble het volgende:[..]
Ten eerste kan elke idioot dat verzinnen en ten tweede zie je meteen weer hoe sommige mensen heden ten dage nog steeds tegen geestelijk gehandicapten aankijken...
Het is trouwens nog lelijk op elkaar geplakt ook
Dank je Pricella
quote:Nou ja geeft ook eigenlijk niks ik was gewoon een beetje chagerijnig
Op zaterdag 08 september 2001 17:23 schreef Zapper het volgende:
Ja het was ook 3 minuutjes! Met MS Paint...;)
Maar dat plaatje heeft nix met gehandicpaten te maken hoor!!
Ho ho, dat gaat alleen maar om Priscella...
Sorry Zapper!
[edit]
Lekker laat weer Bea!
En ik nog even denken dat ik de enige was die deze duistere gedachten had
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Beatrice op 08-09-2001 17:43]
quote:Ik wens haar heel veel sterkte tijdens haar BB-gevangenschap!
Op zondag 15 oktober 2000 17:45 schreef Priscella het volgende:
The name of Priscella creates a restless, creative nature that takes you into many ventures, but does not allow you to see things through to a satisfactory completion. Yours is a versatile, musical, artistic, but independent nature and you must have the freedom to express your creative ideas and abilities to be happy. An urge for independence causes dissatisfaction and frustration in close relationships and you find the "ties that bind" restricting. The qualities of this name would find a more constructive outlet in work that involves high-pressure selling or promotional activities, possibly in community affairs, for it contains a positive, driving power. It is difficult for you to merge with others; although you have quickness of mind, you lack tolerance and can give way to impatience at another's slowness or shortcomings. If you cannot complete your plans when you wish to do so, you could suffer intense moods of depression and extreme sensitivity in the region of the solar plexus, resulting possibly in ulcers or nervous disorders. This name could take you into bitter experiences through impulsive action. You need more stability to find peace of mind, relaxation and happiness in life.Eng zeg...
het klopt ook nog_______________________
Je dorp heeft gebeld. Ze willen hun idioot terug.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 08-09-2001 17:54]
Ik zie op de BB pagina een hele zooi bewoners en er zijn er 6 in kleur maar daar hoort Priscella niet bij...
hoe werkt dit?
quote:Priscella zit in Spanje en komt pas later
Op zaterdag 08 september 2001 17:51 schreef Armageddon het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen...Ik zie op de BB pagina een hele zooi bewoners en er zijn er 6 in kleur maar daar hoort Priscella niet bij...
hoe werkt dit?
quote:er zitten er 12 in spanje.......(rings a bell?)
Op zaterdag 08 september 2001 17:51 schreef Armageddon het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen...Ik zie op de BB pagina een hele zooi bewoners en er zijn er 6 in kleur maar daar hoort Priscella niet bij...
hoe werkt dit?
quote:Best mogelijk, ze was vroeger redelijk verstandig en serieus.
Op zaterdag 08 september 2001 17:41 schreef Nyrem het volgende:
..toch hebben jullie een verkeerd beeld van haar...
quote:Ik ken priscella nu ruim een maand real-life zeg maar...en ze zal geen mensen gaan opgeilen daar(dat kan ik je wel garanderen)...tja ..ben hier ook maar lid geworden nadat ik P had leren kennen...want zit toch ook wel vaak op internet.
Op zaterdag 08 september 2001 17:55 schreef otaku-san het volgende:[..]
Best mogelijk, ze was vroeger redelijk verstandig en serieus.
Ze is als een blad omgeslagen nadat ze in R&P een topic geopend had dat ze moeite had met de dood van haar vader te verwerken die gestorven was toen ze 18 was.
Maar de dertigers daar gaan het zwaar krijgen, priscella houdt een schild op cynisme en dodelijke spot. En ze moet niets van ouderen hebben, dus dat wordt idd een bloedbad.
Wat ik van haar verwacht dat ze een aantal mannen opgeilt en ze later daarover in de zeik zet.
quote:Dat is ze zeker.
Op zaterdag 08 september 2001 18:17 schreef Chandler het volgende:
Tja ze zou hiero ook eens komen (in de vakantie ergens) maar ze is der nooit geweest ach tja, maar volgens mij is't best een zeer verstandige meid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |