Maar tegenwoordig vind ik d'r wel okee. Of nee, herstel, meer okee dan een hoop anderen in het huis. Ze mag dan wel graag vrouwelijk overkomen met d'r uiterlijk vertoon, in veel dingen (m.n. conflictsituaties) reageert ze lang niet zo achterlijk als vrouwen meestal doen. Dan is ze vaak lekker nuchter, beide benen op de grond, geen overdreven gedoe. En geen gekonkel achter iemands rug om, gewoon recht voor zijn raap zeggen waar het op staat.
Bonuspunten voor Kelly!
GJ heeft een serieus gesprek met kelly en luistert helemaal niet maar kijkt in de spiegel (ze heeft een pukkeltje boven haar lip) en zegt tegen GJ "lijk ik op cindy crawford .. NEEEE" ik weet niet waarom maar van haar kan je het hebben!!
quote:whahhaha
Op dinsdag 02 oktober 2001 13:50 schreef kavu het volgende:
kelly (over het roken) in arm: "als ik aan de andere kant ben ga ik stoppen!"kelly (over het roken) in rijk: "als ik aan de andere kant ben ga ik stoppen!"
quote:Kelly is nu alweer 1 1/2 jaar vrouw en begon haar hormonenkuur op haar 16de
Op dinsdag 02 oktober 2001 19:43 schreef Yenz het volgende:
Wanneer is zij eigenlijk 'getransexueeld' je zou bijna vergeten dat het ooit een mannetje was...*)
quote:beetje rare steunbetuiging: "het"? Kelly is een raar maar gaaf wijf, errug leuke bijdrage aan BB en een stuk minder dom dan menigeen zou denken. Jaahaa, Kelly rules! Erg aanwezig, maar goed in die groep, daar vergeef ik haar ijdelheid zonder enige moeite voor. Daarbij: als je 18 jaar in een mannenlijf hebt gewoond en eindelijk dan echt vrouw mag wezen, snap ik best dat ze er erg op gericht is. Kel is leuk.
Op donderdag 04 oktober 2001 20:49 schreef Hollander het volgende:
Toch krijg ik steeds meer respect voor `het`
quote:Oké, je hebt een punt.
Op vrijdag 05 oktober 2001 04:05 schreef yo het volgende:[..]
beetje rare steunbetuiging: "het"? Kelly is een raar maar gaaf wijf, errug leuke bijdrage aan BB en een stuk minder dom dan menigeen zou denken. Jaahaa, Kelly rules! Erg aanwezig, maar goed in die groep, daar vergeef ik haar ijdelheid zonder enige moeite voor. Daarbij: als je 18 jaar in een mannenlijf hebt gewoond en eindelijk dan echt vrouw mag wezen, snap ik best dat ze er erg op gericht is. Kel is leuk.
This time next year, Het Riagg!
quote:Kenan is een heel gewone Turkse naam. Als ze een vriend met de naam John had gehad hadden we een foto van Kraaijkamp junior gekregen ?
Op dinsdag 25 september 2001 01:43 schreef kavu het volgende:
kelly had een vriend kenan genaamd die haar belazerd zou hebben met zijn vriendinkenan speelt nu in onderweg naar morgen (zie de streams)
hier een foto van kenan:
quote:
Kelly baalt van haar Captain
Voor Kelly is de maat vol. Ze is de pesterijen van Pascal zat. Als zij hem iets vraagt en vervolgens geen antwoord krijgt, barst ze in huilen uit.
Mirthe Lems 09-10-2001 14:52
Arm Het team in Arm zit rond de tafel voor de lunch. Kelly vraagt Pascal waar de hagelslag staat, maar weet niet dat Pascal en Coos dit beleg stiekem hebben verstopt. Kelly kijkt Pascal verwachtingsvol aan, maar Pascal zwijgt in alle toonaarden. In plaats van met hem in discussie te gaan, loopt Kelly naar de slaapkamer. Daar laat ze zich op haar luchtbed vallen en barst in snikken uit. Zachtjes vloekt ze op Pascal. Bijdehante lul, irritant mannetje, bah! Sandy brengt het bordje eten van Kelly naar de slaapkamer en gaat naast haar zitten. Ze begrijpt de frustratie van Kelly wel. Je kunt niet even van elkaar weglopen he.
Af en toe is dat echt kut , geeft Kelly snikkend toe. Ik vind het stom van mezelf dat ik gelijk moet huilen. Maar ik vraag hem toch wat. Waarom negeert hij me dan? Sandy oppert: Misschien hoorde hij het niet. Kelly schudt haar hoofd. Nee, dat is het niet. Gisteren was er ook zoiets. Er waren nog maar vijf sigaretten en dan zegt hij heel treiterend: 'ik denk dat ik maar eens begin met roken'. Ik vind dat heel flauw! Ik trek zijn pesterijen niet meer.Spijt
Kelly heeft veel spijt dat ze Pascal Captain heeft laten worden. Hij is verdomme Captain en dan stelt hij zich op als een kind. Het gaat me steeds meer dwars zitten. Achteraf denk ik 'wat ben ik stom geweest!' Ik had gewoon achter Gert moeten staan, toen Pascal en Coos hem wilden afzetten. Wat een stomme trut ben ik af en toe. Ze herinnert zich hoe Gert-Jan zich altijd om haar bekommert. Gert is zo'n lieve schat. Wat heb ik gedaan! Ze moet weer huilen, maar Sandy troost haar dat ze dat van te voren niet had kunnen bedenken.Waarom word jij geen Captain? vraagt Kelly plots hoopvol aan Sandy. Nee, nee , reageert Sandy geschrokken. Daar heb ik helemaal geen zin in. Ik voel me geen Captain. Kelly begrijpt dat, want zelf zou ze ook geen Captain willen zijn. Ik moet wat harder worden. Nu lijk ik zo'n jankebalk. Sandy geeft haar goede raad. Je helpt jezelf niet als je je zo ergert. Voortaan moet je gewoon maar weglopen.
quote:
Geen vloeitje voor Kelly
Kelly is chagrijnig. Ze heeft na het eten geen peuk kunnen roken en ze snakt naar een sigaret. Gert-Jan vindt dat ze niet zo moet zeuren.
Nienke Hoek 09-10-2001 19:38
Arm - Vind je het soms gek dat een roker wil roken? zegt Kelly fel tegen Gert-Jan .Kelly zit mokkend bij het kacheltje. Ze heeft eerder op de dag in de Dagboekkamer gesmeekt om een vloeitje, zodat ze in ieder geval na het eten kan roken. Nog steeds is haar verzoek niet ingewilligd.
Gert-Jan vindt dat Kelly moet stoppen met zeuren. Ik kan ook wel gaan vragen om een half glas wijn of een halve reep. Kelly vindt dat je dat niet met elkaar kunt vergelijken. Jij bent niet verslaafd. Roken moet je inhaleren: Dat is geen eten of drinken. Dan dringen de woorden van Gert-Jan pas tot haar door en wordt Kelly pas echt pissig. En bedankt, droplul! Ga jij het even lekker voor mij verpesten. Nu krijg ik het helemaal niet meer.Ze denkt dat ze van Big Brother nu sowieso geen vloeitje meer krijgt, omdat ze dan Gert-Jan een half glas wijn moeten geven. Ze zouden er over nadenken, maar nu jij dit hebt gezegd, doen ze het natuurlijk niet meer, want dan zouden ze met twee maten meten.
Kelly staat op en gaat binnen toch nog maar een keer op zoek naar een vloeitje. Ze vindt een roze kartonnetje. Ze vraagt aan Frank of het mogelijk is om daarmee een shaggie te draaien. Volgens Frank is dat wel mogelijk en Kelly vertrekt weer naar buiten om te roken. Als ik iets wil dan lukt het me altijd, zegt ze tegen Gert-Jan die nog steeds bij het oventje zit. Al val ik nu te barsten op de grond dan heb ik in ieder geval een paar hijsen gehad.
quote:
Kelly schaamt zich voor Gert-Jan
Kelly heeft vandaag echt de bokkenpruik op. Voor de tweede keer deze dag moet Gert-Jan het bezuren. En wederom gaat hij de discussie aan.
Esther Coumans 09-10-2001 22:11
Arm - Ik vond het niet tof dat je van die rot opmerkingen maakte naar het andere team , valt Kelly fel naar Gert-Jan uit. Ze heeft het over een paar weken geleden. Het team van Andries heeft toen twaalf dagen aan de Arme kant gebivakkeerd. Ik zag Andries' gezicht steeds magerder worden en Diane zag er op een gegeven moment niet meer uit. En dan ga jij ze een beetje uitdagen en zeggen hoe lekker ons eten is. Dat is gewoon niet tof. Gert-Jan legt Kelly uit dat hij zo nu eenmaal in elkaar zit. Ik vind dat je ook rekening had kunnen houden met je team. Ik schaam me dan voor jou , bijt ze hem toe.
Honger
Jij ziet het misschien nog steeds als een spel, maar dat is het allang niet meer , zegt Kelly. Ik weet nu wat zij die twaalf dagen hebben doorgemaakt. Ik heb nu ook honger. Gert-Jan vindt dat ze de Battles dan maar hadden moeten winnen. Dit schiet bij Kelly in het verkeerde keelgat. Moeten winnen? Doet het jou dan niks, dat je twee weken intensief met ze heb opgetrokken? De afgezette Captain blijft realistisch. We zijn nu twee teams. Jij vindt dat een koude oorlog voering daar niet bij hoort. Nou ik wel.Kelly bekent dat ze zich medeverantwoordelijk voelt voor de acties van Gert-Jan. Het is je goed recht dat je dat vindt , zegt Gert-Jan, maar draai het eens om. Zij zeggen toch ook Gert-Jan is een lul. Kelly: Ja, maar ze zeggen niet dat Kelly een trut is. Ik zou me dan heel erg rot voelen, omdat ik twee weken lang een leuke tijd met ze heb gehad. Ook nu heb ik steun aan ze.
Arrogant
Als ik een Battle win, dan wil ik gewoon feest vieren , maakt Gert-Jan duidelijk. Wat ik dan wel raar vind, is dat ik Andries de hand geef als zij hebben gewonnen, maar dat hij dat niet bij mij doet. Fel reageert Kelly dat het komt omdat ze vindt dat Gert-Jan heel arrogant is na een gewonnen Battle. Als je wint moet je ervan genieten. Dat hoort er gewoon bij , is zijn mening. Hiermee is de discussie voor hem gesloten en loopt hij naar binnen om Hints te spelen met het Rijke team.Coos heeft de hele discussie stil op een afstandje gevolgd. Volgens mij ben je erg depri , is zijn conclusie. Kelly geeft toe dat dit zo is. Ik baal ook dat ik vandaag nog geen sigaretje heb kunnen roken. Coos is benieuwd of Kelly liever in het andere team had willen zitten. Ja, soms wel , zegt ze beschaamd. Ik vind het hartstikke leuk met jullie, maar af en toe botst het. Ik mis ook mijn vriendinnen. Coos vertelt haar dat ze niet moet toegeven aan haar gevoelens. Je krijgt het dan alleen nog maar moeilijker. En dat is dan in jouw nadeel. Als ik jou was zou ik heel sterk zijn. Gewoon even je muil houden, dan komt het goed , geeft hij als raad. Kelly is blij dat ze haar hart heeft kunnen luchten.
Ze gaf zelfs min of meer toe dat ze eigenlijk liever in het andere team had willen zitten (geef haar eens ongelijk). Regelmatig zegt ze dat ze het goed kan vinden met Gert Jan en dat ze hem zo aardig vindt, maar gisteravond heeft ze weer een behoorlijke aanvaring gehad met hem... en dat was ook niet de eerste keer. Ze legt heel veel opmerkingen van GJ verkeert uit, wat dan meteen weer een botsing oplevert.
quote:Pardon
Op dinsdag 02 oktober 2001 19:23 schreef Beatrice het volgende:
...(m.n. conflictsituaties) reageert ze lang niet zo achterlijk als vrouwen meestal doen. Dan is ze vaak lekker nuchter, beide benen op de grond, geen overdreven gedoe. En geen gekonkel achter iemands rug om, gewoon recht voor zijn raap zeggen waar het op staat.
Nuchter?, met beide benen op de grond???, geen overdreven gedoe???? Geen gekonkel achter iemands rug om????
De laatste dagen reageert ze vaak als door een horzel gestoken. Tijdens de discussie aan het ontbijt in Rijk (Au3 versus Diane) haalt ze meteen op agressieve manier verhaal omdat ze denkt dat ze negatief over haar praten (over lange tenen gesproken, iets wat ze Diane verweet).
En overdreven doet en reageert ze in veel opzichten juist wel. Haar uiterlijke fratsen; het zoenen van Andries met AU3 terwijl ze niets met hem heeft en daar een GROOT probleem van maakt).
Geen gekonkel???? Andries hoorde als laatste dat ze vroeger een jongetje was geweest (terwijl hij al wel intiem met haar was) en met alle andere bewoners had ze dat al uitgebreid besproken.
P.s. wil haar nog graag even in het programma houden en vind haar in ieder geval wel erg moedig !
quote:Correctie: Gert-Jan was volgens mij de laatste waar ze het tegen had verteld! Mja, maakt verder ook niet veel uit hoor maar wilde het toch even verbeteren!
Op woensdag 10 oktober 2001 15:12 schreef tiki het volgende:Geen gekonkel???? Andries hoorde als laatste dat ze vroeger een jongetje was geweest (terwijl hij al wel intiem met haar was) en met alle andere bewoners had ze dat al uitgebreid besproken.
Vind haar wel erg 'gevoelig' reageren de laatste dagen.
Ook gisteren in de uitzending de 'aanval' naar Gert Jan over zijn niet toffe gedrag naar de arme bewoners. Imo lichtelijk overdreven.
Het lijkt erop dat ze zichzelf toch erg in het middelpunt zet. Ze moeten zich allemaal aan haar aanpassen. Zie ook incident over de hagelslag. Mijn god, waar kun je je druk over maken
Ze ziet er ook een stuk minder glossy uit de laatste tijd, gna, gna
quote:
Kelly wil niet klagen, maar doet het wel
Kelly deelt een moeilijk moment met Danielle. De omstandigheden in Arm beginnen haar op te breken. Al probeert ze positief te blijven.
Mascha Prins 11-10-2001 18:26Het blijft een beetje tobben met Kelly. Beweerde ze gisteren nog helemaal gewend te zijn aan de omstandigheden in Arm ('Ik kan nu zelfs heerlijk iedere ochtend naar de wc ), vandaag staat haar petje weer helemaal anders.
Ik ben pas weer gelukkig als ik naar de overkant mag , vertelt ze Danielle. We vormen hier nu wel echt een team, maar het Huis is zo koud, kil en sober. Je moet er echt energie in steken om het gezellig te maken. Ik kan hier niet weglopen. Aan de andere kant kan je je toch iets beter afzonderen en je stress weg-eten met een zak chips, maar hier is niets!Schoon
Ik zal zo genieten van mijn shampoo , gaat ze nog even door. Toen jullie na die twaalf dagen net in Rijk zaten, hoorde ik jou ook steeds roepen dat je weer zo lekker schoon werd. Danielle vertelt het haar nog sterker: zij geniet nog steeds elke dag intens als ze haar beautycase opent en is de kleine luxe dingen veel meer gaan waarderen na haar periode in Arm.Toch valt het me daar nog heel erg mee , beurt Danielle Kelly op. Het is minder erg dan ik had verwacht. Danielle's opzet lijkt te werken. Ze geeft toe dat het uiteindelijk zo erg nog niet is. Maar het is zo saaihaai , zucht ze dan weer. En ik wil ook niet op de stoelen zitten, want die zijn vet. Maar ja, ik probeer positief te blijven. Tot slot vermant ze zich echt. Ik mag helemaal nog niet klagen, want jullie hebben hier twaalf dagen moeten zitten.
het zat 5 minuten te lullen over niets terwijl er wel worden uit haar mond kwamen..
degene die dit weet wil die het mij ff vertellen..
Alles is zgn weer goed maar ondertussen loopt ze steeds te klagen over alles en iedereen.
Ze voelt niks meer voor Andries maar gisteren bij het afscheid nemen ging ze weer helemaal los bij het kussen van Andries die heel mooi zijn lippen nu opelkaar hield.
Ik wordt haar een beetje zat.
"ik ben gek op oude mensen, zo leuk, ouwe mensjes"
Al haar uitspraken zijn grappig, zelfs als ze saggerijnt, lig ik dubbel..
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 04:05 schreef yo het volgende:[..]
beetje rare steunbetuiging: "het"? Kelly is een raar maar gaaf wijf, errug leuke bijdrage aan BB en een stuk minder dom dan menigeen zou denken. Jaahaa, Kelly rules! Erg aanwezig, maar goed in die groep, daar vergeef ik haar ijdelheid zonder enige moeite voor. Daarbij: als je 18 jaar in een mannenlijf hebt gewoond en eindelijk dan echt vrouw mag wezen, snap ik best dat ze er erg op gericht is. Kel is leuk.
De hele tijd loopt ze op iedereen te vitten, en als ze dan tegengas krijgt 'laat niemand haar in haar waarde'.
Alsjeblieft zeg, wat een vermoeiend mens
Ik heb haar ook niet echt de handen uit de mouwen zien steken.
quote:Weer man worden?
Op zondag 30 september 2001 02:08 schreef Klep het volgende:
Ze mot er nog niet uit, maar het kunstje kennen we zo langzamerhand wel. Verzin iets nieuws, Kel!
quote:Kelly is toch een beetje cult. Alleen het gaat me wel steeds meer tegen staan. Ze is echt veel te veel met zichzelf bezig, niet alleen qua uiterlijk. In gesprekken kan ze zomaar weer wegkijken en met zichzelf bezig zijn. Dat is een hele slechte eigenschap.
Op vrijdag 12 oktober 2001 10:54 schreef marky het volgende:
Kelly liegt en draait en laat op geen enkel moment ook maar haar werkelijke gedachten zien.Alles is zgn weer goed maar ondertussen loopt ze steeds te klagen over alles en iedereen.
Ze voelt niks meer voor Andries maar gisteren bij het afscheid nemen ging ze weer helemaal los bij het kussen van Andries die heel mooi zijn lippen nu opelkaar hield.
Ik wordt haar een beetje zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |