quote:
Op zaterdag 15 september 2001 13:56 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Natuurlijk zie ik ook hier en daar mannelijke dingen -logisch, ze is in een mannenlichaam geboren- maar ik zie ook vooral véél vrouwelijks.
Bovendien, ik zie wel meer vrouwen met mannelijke trekjes(geen heupen of taille, platte kleine billen) En mannen met brede heupen bv.....Ik vermoed dat veel vrouwen dromen van een lijf als Kelly...
Is dat zo moeilijk toe te geven???Ik zou echt niet zo'n mannelijk lijf willen hebben. Ik hou van echte vrouwelijke vormen. Asjeblieft zeg!
Het zou me niets verbazen als ze na BB in Playboy komt!!!
Zou ik te gek vinden!!!
Wat een cool wijf!
En die stem..vreselijk
quote:in eerste instantie dacht ik
Op vrijdag 21 september 2001 15:41 schreef Marble het volgende:
KELLY FOR PRESIDENT!!!Wat een cool wijf!
maar nu..... tja wat moet ik zeggen, maar hij/zij begint een aardige rol te krijgen in het verhaal
dus het is niet meer een maar een
quote:Ze begreep het wel. En ze was weer helemaal vrolijk na de mooie worden van Gert-Jan over haar. (zeg maar gerust dat het geslijm was en GJ iets van haar wil)
Op vrijdag 21 september 2001 21:28 schreef Struggle het volgende:
Hoe reageerde Kel eigenlijk toen andries haar niet in zijn team koos?
ze denkt dat The MORE .....de oude Roxy is
hahahahahaha
Voor de mensen die niet weten wat The More is:
The More is een yuppenBallenclub met allemaal snuiffies & dolce&gabbana mensjus. Waarvan die ene van GTST (mickey mouse?) het "deurbeleid" bepaald (lees: kijkt of je wel de juist 'kelly-uitstraling' hebt. The More zit op de Rozengracht (zoals GJ zei) tegenover De Mazzo.
Dus niet , waar de voormalige Roxy zat.
(tja nutteloze info allemaal)
domme trutlul
Gert-Jan heeft gelijk!
(ik vraag me af of ze ook iets anders bij haar hebben weggehaald)
ik word steeds misselijker van Ferry....sorry Kelly....
dat gelul......
als 1 van de bewoners verteld over "een vriend of vriendin van me..." dan is het enige wat Kelly kan zeggen " is ze mooi? is hij lekker?" jezus....
ik roep nu weer ff die kotssmiley op hoor
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 21-09-2001 22:26]
Ik heb me rot lopen ergeren over haar gekerm met dr enkeltje. Begint pas aanstellerig te doen als er al een verbandje om zit en de arts heeft gezegd dat t allemaal wel meevalt.
quote:AMPUTEREN DIE HANDEL (daar heeft ze toch ervaring mee
Op vrijdag 21 september 2001 22:43 schreef femfatale het volgende:
Voor een ex-kerel heeft ze toch aardig wat zeikwijverige trekjes zeg!! Heeft ze die ook kunnen kopen bij de chirurg????Ik heb me rot lopen ergeren over haar gekerm met dr enkeltje. Begint pas aanstellerig te doen als er al een verbandje om zit en de arts heeft gezegd dat t allemaal wel meevalt.
quote:Ze kunnen beter haar mond dichtnaaien, want daar komt me toch vaak een partij onzin uit.
Op vrijdag 21 september 2001 23:51 schreef Nyrem het volgende:[..]
AMPUTEREN DIE HANDEL (daar heeft ze toch ervaring mee
)
quote:alle uitgangen HERMETISCH afsluiten gewoon!
Op vrijdag 21 september 2001 23:53 schreef femfatale het volgende:[..]
Ze kunnen beter haar mond dichtnaaien, want daar komt me toch vaak een partij onzin uit.
quote:oe,dat zal vast wel gebeuren,
Op zaterdag 08 september 2001 17:26 schreef Tinkerbell het volgende:
* Tinkerbell hoopt op een cat-fight tussen Priscella en Kelly
Het is waar maar je je druk om maakt. Tja, en daar zitten ze dan aan de arme kant te verhongeren.....
quote:Zeur niet zo. Als die anderen aan de rijke kant zitten smijten ze ook met geld. Kom op zeg.
Op zaterdag 22 september 2001 20:57 schreef postinggirl het volgende:
Het is waar maar je je druk om maakt. Tja, en daar zitten ze dan aan de arme kant te verhongeren.....
Wat mij betreft de favoriet voor de eindoverwinning
quote:Same here! Wat zou dat enorm goed zijn voor de acceptatie van transsexuelen in onze maatschappij!
Op zaterdag 22 september 2001 21:24 schreef katjaschuurman het volgende:
Wat mij betreft de favoriet voor de eindoverwinning
quote:More heeft wel degelijk de functie van wat de RoXy vroeger was, oen!
Op vrijdag 21 september 2001 22:17 schreef Nyrem het volgende:
ze denkt dat The MORE .....de oude Roxy is
hahahahahaha
Ik vind Kelly trouwens écht te gek! Absoluut de leukste persoon in het huis.
Hebben jullie dat gehoord toen ze over die Swiffer begon, voordat ze dat serieuze gesprek met Frank aanging (in de tuin, over Diane)?? Geweldig gewoon!
"Ah nee he? M'n swiffer!!"
Ik lig gewoon constant in een deuk! Ik zou haar wel IRL willen leren kennen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |