abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1638830
Jaja 1 iemand weet het al
  vrijdag 14 september 2001 @ 21:45:18 #77
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_1638862
goed, jullie je zin, als dit duidelijker is

Vleermuis
priscella FAN!

Door Vleermuis - vrijdag 14 september 2001 21:24

--------------------------------------------------------------------------------
heeft het iedere dag last van iets
jank trut/de/het/vent

Goede wijn, is nog geen BIER !

* www.SuperGreg.com - Da Number One !! *zie Videoclip !

Simba
't gaat om hoe je ermee omgaat

Door Simba - vrijdag 14 september 2001 21:27

--------------------------------------------------------------------------------
Kan beter hier:
Kelly
of hier:
TV-uitzending 14 september 2001
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 14-09-2001 21:28]

Vleermuis
priscella FAN!

Door Vleermuis - vrijdag 14 september 2001 21:28

quote:
Op vrijdag 14 september 2001 21:27 schreef Simba het volgende:
Kan beter hier:
Kelly

waarom

Goede wijn, is nog geen BIER !

* www.SuperGreg.com - Da Number One !! *zie Videoclip !

Simba
't gaat om hoe je ermee omgaat

Door Simba - vrijdag 14 september 2001 21:29

overzichtelijker?

gelly

Door gelly - vrijdag 14 september 2001 21:29

kelly is uhm ja wat
?

slettebak ?

virtually
Carpe Diem

Door virtually - vrijdag 14 september 2001 21:30

de titel alleen al.....
LOL

ok ik moet wel lachen, maar hij is wel grof hoorrrr.

laffer
babes???

Door laffer - vrijdag 14 september 2001 21:32

Topic: wanneer wordt Kelly ongesteld ?
nadat ze rode bietjes heeft gegeten.

~Anja~

Door ~Anja~ - vrijdag 14 september 2001 21:32

Roflol!

the_undertaker
(.......ssssssssst.......)

Door the_undertaker - vrijdag 14 september 2001 21:32

wat een vreselijk figuur die kelly

"if im a bastard then your a bastard, everybodys a bastard "
juss is liev

nomis
There can be only one

Door nomis - vrijdag 14 september 2001 21:37

Hoezo? is ze elke dag in een k*t humeur??

Cynix ®
Gaat gewoon door

Door Cynix ® (Forum admin) - vrijdag 14 september 2001 21:42

Deze opmerkingen, voor zover überhaupt relevant, kunnen ook in het Kelly-topic.
Deze gaat op slot. Sorry.

index / Big Brother 3 - The Battle / wanneer wordt Kelly ongesteld ?

Selecteer forumFeedbackGeneral ChatKlaagbaakOnzin voor je leven!Actualiteit, Nieuws en MediaFilm & TvMuziekReal-Life SoapsBig Brother 3 - The BattleRelaties & PsychologieSeksualiteitLifestyleBabes & HunksSchool en StudieDigital & ScienceFilosofie & TheologieCultuur & GeschiedenisKunst & LiteratuurThe Truth is in Here...FOK!eilandSportUitgaan, hobbies en vrije tijdTravel forum

©1998-2001 FOK!
powered by topix v1.3.0c - android dynamic sites
0,0452 sec.

pi_1639119
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 21:45 schreef Vleermuis het volgende:
goed, jullie je zin, als dit duidelijker is

--------HEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEL -------------

Zo wordt het idd een stuk duidelijker
Kapot is leuker
pi_1639225
dom
ik ben een eikel en emel is lief...
  vrijdag 14 september 2001 @ 23:04:03 #80
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_1639492
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 22:21 schreef Dion het volgende:

[..]

Zo wordt het idd een stuk duidelijker

moet het maar niet opslot gegooit worden, met als rede : daar is het duidelijker
  vrijdag 14 september 2001 @ 23:04:41 #81
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1639498

Het is dus echt een meisje. Er hangt niks meer

pi_1639686
yep, en dan te bedenken dat daar zo`n dampende zwetende snikkel aanvast zat.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_1640054
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 23:04 schreef marky het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Het is dus echt een meisje. Er hangt niks meer

hehehehehe er heeft dus wel is een keer wat gehangen.

hehehe maar ze hebben er een mooie vrouw van gemaakt

pi_1641969
Kelly Rules!!!

Ondanks dat ze eerst een man was, is ze gewoon de babe van het huis! Maar dat roept wel een paar vragen in mij op:
1. HOe gaat zo'n operatie in zijn werk (waar blijft de penis??)
2. Hoe komt zo'n gat daar?
3. Waarom gaat ze meteen al zo naakt in de eerste uitzending?

pi_1642194
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 12:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kelly Rules!!!

Ondanks dat ze eerst een man was, is ze gewoon de babe van het huis! Maar dat roept wel een paar vragen in mij op:
1. HOe gaat zo'n operatie in zijn werk (waar blijft de penis??)
2. Hoe komt zo'n gat daar?

Dat heet geloof ik een omkeerplastiek. Met de gevoelige huid van de penis wordt een vagina gemaakt. Hoe het exact werkt weet ik ook niet, daar is vast wel info over te vinden.
quote:
3. Waarom gaat ze meteen al zo naakt in de eerste uitzending?
Ik denk dat dat te maken heeft met het feit dat ze jarenlang zich niet heeft thuisgevoeld in haar eigen lichaam. Nu is ze dan eindelijk diegeen die ze gevoelsmatig van binnen altijd al was, dus slaat haar gene van eerst om naar een soort van exhibitionisme. Ik kan me dat goed voorstellen. Ze is nu trots op zichzelf en wil dat graag laten zien.

Afgezien van het feit dat ik Kelly een aanstelster vind in haar omgang naar de anderen, bewonder ik de manier waarop ze zichzelf DURFT te profileren. Heel veel mensen zullen haar gedrag gaan veroordelen. Doordat transexualiteit nog steeds zo'n groot taboe is en het in Nederland ook al 'not done' is om een andere mening te hebben dan de massa die transsexualiteit verwerpt, zal Kelly nog een lange, moeilijke weg te gaan hebben. Ik heb wat dat betreft medelijden. Je zult maar continu moeten vechten om te kunnen zijn wie je bent.

En voor alle mensen die blijven volhouden dat Kelly een man is, een bouwdoos, een 'het', hoop ik dat ze ooit in hun leven een klein beetje (niet té veel, want eigenlijk gun ik dat niemand) ondervinden hoe het voelt om het slachtoffer te zijn van kortzichtigheid en gebrek aan respect voor de medemens. Misschien dat ze dan eens wat verder kunnen gaan kijken dan hun neus lang is.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 15 september 2001 @ 13:29:37 #86
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1642245
Tjeez. je ziet toch zo dat het eik een vent is Grote handen, grote voeten, die kop, lichaamsbouw en stem..ik snap niet dat er mensen zijn die het niet zien
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_1642430
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 13:29 schreef Vivi het volgende:
Tjeez. je ziet toch zo dat het eik een vent is Grote handen, grote voeten, die kop, lichaamsbouw en stem..ik snap niet dat er mensen zijn die het niet zien
Natuurlijk zie ik ook hier en daar mannelijke dingen -logisch, ze is in een mannenlichaam geboren- maar ik zie ook vooral véél vrouwelijks.
Bovendien, ik zie wel meer vrouwen met mannelijke trekjes(geen heupen of taille, platte kleine billen) En mannen met brede heupen bv.....

Ik vermoed dat veel vrouwen dromen van een lijf als Kelly...
Is dat zo moeilijk toe te geven???

Het zou me niets verbazen als ze na BB in Playboy komt!!!
Zou ik te gek vinden!!!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1642465
Is niet eens meer nodig, Playboy. We hebben gisteren alles al kunnen zien, tot aan d'r gat toe.
pi_1642507
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 14:04 schreef postinggirl het volgende:
Is niet eens meer nodig, Playboy. We hebben gisteren alles al kunnen zien, tot aan d'r gat toe.
Nee misschien niet maar het zou een goed 'statement' zijn van Playboy...
En volgens mij maakt t niet uit dat ze al helemaal naakt te zien is geweest. Als dat zo zou zijn zou Playboy al niet meer bestaan. Ze hebben toch iedere week identieke naakte lijven in hun blad staan?

<edit>Heb een topicje geopend over dit onderwerp: Mannelijk Nederland klaar voor Kelly in Playboy?

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  zaterdag 15 september 2001 @ 20:20:05 #90
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_1645069
quote:
Op maandag 10 september 2001 18:28 schreef tong80 het volgende:

[..]

Neuken ?

Plagiaat!
pi_1645081
GROOT RESPECT voor Kelly en alle andere mensen die zichzelf durven te zijn!!!!
pi_1645126
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 13:56 schreef fashionably_late het volgende:

Ik vermoed dat veel vrouwen dromen van een lijf als Kelly...
Is dat zo moeilijk toe te geven???

Over Cher zeikt iedereen dat het plastic is.
Ferry/Kelly is dat zelfs nog meer. Zeik niet.

Het blijft een vent trouwens.

[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
pi_1645134
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 20:23 schreef Lynch het volgende:

GROOT RESPECT voor Kelly en alle andere mensen die zichzelf durven te zijn!!!!

Ik heb meer respect voor figuren die met hun eigen lichaam leren leven.
[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
pi_1645335
Ik had vandaag extra goed op Kelly gelet en ze doet me veel denken aan Tara van BB1. Ze loopt zo, praat zo, gedraagt zich zo. Tara zou toch ook niet......
pi_1646978
Ziet er goed uit die Kelly.. het viel me pas op toen je op een gegeven moment alleen d'r ogen zag.. dan zie je wel dat het een vent is/was.
Ze weet er wel goed mee om te gaan, ze loopt er nu een beetje erg mee te koop, maar dat kan ik me wel voorstellen als je dat al jarenlang zo graag wil.

En dat Yorin het zo uitbuit? Sjah.. wat wil je he.

pi_1647287
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 20:31 schreef Guus het volgende:

[..]

Ik heb meer respect voor figuren die met hun eigen lichaam leren leven.

Lees eens een boek en kom dan terug. Zjees!!!
'Hier had uw advertentie kunnen staan.'
pi_1647300
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 13:24 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat heet geloof ik een omkeerplastiek. Met de gevoelige huid van de penis wordt een vagina gemaakt. Hoe het exact werkt weet ik ook niet, daar is vast wel info over te vinden.
[..]

Ik denk dat dat te maken heeft met het feit dat ze jarenlang zich niet heeft thuisgevoeld in haar eigen lichaam. Nu is ze dan eindelijk diegeen die ze gevoelsmatig van binnen altijd al was, dus slaat haar gene van eerst om naar een soort van exhibitionisme. Ik kan me dat goed voorstellen. Ze is nu trots op zichzelf en wil dat graag laten zien.

Afgezien van het feit dat ik Kelly een aanstelster vind in haar omgang naar de anderen, bewonder ik de manier waarop ze zichzelf DURFT te profileren. Heel veel mensen zullen haar gedrag gaan veroordelen. Doordat transexualiteit nog steeds zo'n groot taboe is en het in Nederland ook al 'not done' is om een andere mening te hebben dan de massa die transsexualiteit verwerpt, zal Kelly nog een lange, moeilijke weg te gaan hebben. Ik heb wat dat betreft medelijden. Je zult maar continu moeten vechten om te kunnen zijn wie je bent.

En voor alle mensen die blijven volhouden dat Kelly een man is, een bouwdoos, een 'het', hoop ik dat ze ooit in hun leven een klein beetje (niet té veel, want eigenlijk gun ik dat niemand) ondervinden hoe het voelt om het slachtoffer te zijn van kortzichtigheid en gebrek aan respect voor de medemens. Misschien dat ze dan eens wat verder kunnen gaan kijken dan hun neus lang is.

100% mee eens.
'Hier had uw advertentie kunnen staan.'
  zondag 16 september 2001 @ 02:29:21 #98
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_1647902
Ik denk dat Kelly nog steeds flink psychisch in de knoop zit. Ik heb jarenlang van dichtbij iemand meegemaakt met hetzelfde (alleen van vrouw naar man).

Deze mensen zijn jarenlang zo enorm met zichzelf bezig. Veelal na alle operaties gaan deze mensen een "normaal" leven leiden. Kelly echter is blijkbaar nog steeds niet klaar met haar transexualiteit. Ik vind het zielig voor haar dat ze het blijkbaar nodig vind om haar nieuwe lichaam zo te moeten tonen aan heel nederland! Tot aan haar vagina toe!

Respect voor haar keuze heb ik zeker, er gaat een heel lang proces aan vooraf en de operaties zijn zwaar.
Maar ik heb geen respect voor een vrouw die zich op deze manier toont en na twee dagen al in bed duikt met een vreemde! Waar ik ook zeer zeker geen respect voor heb is dat ze het de jongen niet verteld heeft alvorens met hem sexuele handelingen (net gezegd allemaal he...)te verrichten!

Het is zo dat de veel mensen tegenwoordig hiermee geen problemen meer hebben. De andere bewoners in het huis zijn hier een voorbeeld van. Toch is het niet voor iedereen even simpel om dan de keuze te maken om met een transexueel sex te hebben. Waarschijnlijk maakt het Andries niets uit, hij valt op het lichaam, niet op de persoon (hij kent haar niet eens - hihi - ). Het zou echter ook kunnen dat dit voor deze jongen een hele pijnlijke/belazerde ervaring blijkt wanneer hij de waarheid hoort!
De reactie van Kelly dat hij haar niet eerst heeft leren kennen is belachelijk. Als jij weet dat je aids hebt (grove vergelijking) en een ander vraagt er niet naar, dan heb jij dat ook met opzet niet verteld!

pi_1647984
kelly = vieze omgebouwde feeks
  zondag 16 september 2001 @ 03:29:29 #100
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1648221

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 17-10-2001 00:51]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')