abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1592962
quote:
Op zondag 09 september 2001 12:33 schreef AlChemist het volgende:
Het staat nu ook op de officiele big brother site dat Kelly vroeger een man is geweest! Ben benieuwd wanneer ze dat in het huis ook allemaal door hebben !!})

Mag ik vragen waar dat staat dan?
Ik kan het namelijk niet vinden op de BBsite..

zondag 9 september 2001 @ 13:33:05 #52
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1593006
Bewoners geven zich bloot

Niet alleen de opdrachten zijn veel pittiger, ook de bewoners lijken excentrieker dan voorgaande jaren. Al op de eerste avond duiken vijf van de zes bewoners met elkaar in bad. Zonder schroom zepen ze elkaars ruggen in en Diane en Kelly springen samen naakt onder douche. Kelly lijkt het idee van al die cameras om zich heen zelfs heel spannend te vinden. Af en toe werpt ze een verleidelijke blik in de spiegel, terwijl ze haar lange haren met één handbeweging naar achteren gooit.

Operatie
Kelly mag dan ook graag gezien worden. Sinds haar operatie vorig jaar, wijst niets er meer op dat zij vroeger een man was. Trots als ze is, paradeert Kelly de hele avond voor de spiegels heen en weer, wetend dat heel Nederland haar via de live streams kan aanschouwen.

[off-topic]Hoi Kathy! goed je weer te zien!
Er zullen nog veel foto's van Kelly volgen, heb mijn nieuwe doelwit gevonden [/off-topic]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_1593196
Dank je wel, Sanne
pi_1593743
OMG is dit echt een mooie vent of nemen ze me nu beet ?¿?
`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
pi_1594900
sorry wilde foto plaatsen maar doe iets fout
pi_1595851
Zie voor (onder andere) een foto toen ze nog een jongentje was bij Kinderen voor Kinderen in deze topic: Achternamen bewoners
  zondag 9 september 2001 @ 20:56:31 #57
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1596172
Zij is mijn favoriet van dit moment
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1596452
weten ze al dat het een trans is
  zondag 9 september 2001 @ 21:38:46 #59
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1596528
quote:
Op zondag 09 september 2001 21:29 schreef StephanL het volgende:
weten ze al dat het een trans is
Een paar beginnen het te vermoeden geloof ik, maar ze hebben het nog niet echt door.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 9 september 2001 @ 21:42:46 #60
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1596561
Ze zal ongetwijfeld van de redaktie de opdracht gekregen hebben zo lang mogelijk haar ware (oude) aard te verhullen in de hoop dat 1 van de mannen op haar zal vallen.

Laat het vooraf bekonkelen en manipuleren maar aan Hummie en consorten over.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_1596582
Ik vind het een beetje sneu van haar als ze echt serieus aan dat soort dingen mee doet. Als ze het nou zou doen om te bewijzen hoe leuk/gezellig/normaal omgebouwde personen kunnen zijn, gaaf! Maar dit verborgen houden ruikt mij te veel naar ver naar doorgestoken kaart... Jammer!
  zondag 9 september 2001 @ 21:47:40 #62
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1596596
quote:
Op zondag 09 september 2001 21:44 schreef Vermaledijde_Snoodaard het volgende:
Ik vind het een beetje sneu van haar als ze echt serieus aan dat soort dingen mee doet. Als ze het nou zou doen om te bewijzen hoe leuk/gezellig/normaal omgebouwde personen kunnen zijn, gaaf! Maar dit verborgen houden ruikt mij te veel naar ver naar doorgestoken kaart... Jammer!
Helaas doen mensen veel voor geld!
pi_1601245
Is er eigenlijk nog ergens een foto van Kelly toen ze nog Ferry heette? Ik ben wel benieuwd naar hoe erg ze veranderd is!
dat is nog eens zonde van je tijd
pi_1601283
Vlak na het winnen van de Travestieshow heeft er een fotoreportage met Ferry in het blad Squeeze gestaan. Op de foto's is Ferry afgebeeld als travestiet, maar wel met z'n eigen (donkere) haar. Behalve de blonde lokken ontbreekt de voluptueuze boezem op deze foto's.
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
  maandag 10 september 2001 @ 16:14:41 #65
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_1602441
quote:
Op zondag 09 september 2001 21:44 schreef Vermaledijde_Snoodaard het volgende:
Tuurlijk is dat doorgestoken kaart!
Denk je es in, een van die gozers gaat staan bekken met die Kelly, of misschien nog meer, en die krijgt het daarna te horen. De reactie die je dan krijgt is toch pure sensatie?

Ik snap niet dat iedereen steeds zit te emmeren over doorgestoken kaart of niet. Daar gaat het toch juist om!

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
pi_1602518
Ik heb ff een morphing gemaakt tussen Ferry en Kelly

blabla
  Trouwste user 2022 maandag 10 september 2001 @ 18:28:07 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_1603518
quote:
Op zondag 09 september 2001 21:47 schreef Nyrem het volgende:

Helaas doen mensen veel voor geld!

Neuken ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1603545
quote:
Op maandag 10 september 2001 16:22 schreef Laurens het volgende:
Ik heb ff een morphing gemaakt tussen Ferry en Kelly

[afbeelding]

TJO
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_1604087
Tsss... tis nog een ontzettende slet ook zeg!

Het is nog amper begonnen en Boem! Andries is de lul

Kapot is leuker
pi_1605429
quote:
Op zondag 09 september 2001 10:08 schreef Verbal het volgende:
Bij Kelly heb ik toch een beetje het gevoel dat het doorgestoken kaart is.

Geen onbekende in TV-land, inwoonster van Hilversum en een trafo (goed voor de cijfers).

Kweenie, maar er zit volgens mij wel een beetje een luchtje aan...

V.

Inderdaad, die heb ik menig maal in rtl4/sbs6-achtige programma's voorbij zien huppelen. Maar goed, bijna iedereen die zich voor een dergelijk programma opgeeft heeft al rondgeschnabbeld.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_1631662
Hmm het is zo maar een gedachte die in me opkwam, maar zouden haar/zijn ouders misschien een beetje hebben geholpen met zijn/haar besluit??
Als je 3 jaar bent en je moeder er dan al van overtuigt is dat je in de verkeerde lichaam zit ?
En die je dan in de loop van de jaren help en ondersteund?
En je met 10 jaar een artikel laat lezen over een ander ventje die er zo overdenk?

Ok ik begrijp het wel dat iemand z`n kind door dik en dun steunt maar je kunt ook overdrijven volgens mij.
(vooral op 'z`n jonge leeftijd toch)

`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
pi_1638135
Berichie voor Kelly,

Ok je bent transsexueel. Voor veel kerels nog altijd een taboe, iets engs. Ik kan er maar 1 ding op zeggen.
What the fuck......Je bent gewoon een lekker wijf!!!

Mensen zeggen zo dikwijls het gaat niet om het uiterlijk, maar om het innerlijke.......Met je uiterlijk is niks mis!!!
En het innerlijke heeft te maken met je karakter......
Ik denk dat het ff moeilijk is als je van je vriendin te horen krijgt dat ze transsexueel is, maar ik weet niet......Stel dat je vriendin er niets van zou zeggen dan hou je toch ook nog altijd van haar.
Of bij een transplantatie maakt het toch ook niet uit of je een hart van een man of vrouw krijgt.
Raar om dit op te schrijven als man zijnde. Ik ben 100% hetrofiel......maar jij bent gewoon niet meer een man.
Om een kort verhaal lang te maken. Je ziet er goed uit.
Erg vrouwelijk mag ik wel zeggen!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Groundhog op 14-09-2001 20:02]

pi_1638177
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 19:57 schreef Groundhog het volgende:
Berichie voor Kelly,

Ok je bent transsexueel. Voor veel kerels nog altijd een taboe, iets engs. Ik kan er maar 1 ding op zeggen.
What the fuck......Je bent gewoon een lekker wijf!!!

Mensen zeggen zo dikwijls het gaat niet om het uiterlijk, maar om het innerlijke.......Met je uiterlijk is niks mis!!!
En het innerlijke heeft te maken met je karakter......
Ik denk dat het ff moeilijk is als je van je vriendin te horen krijgt dat ze transsexueel is, maar ik weet niet......Stel dat je vriendin er niets van zou zeggen dan hou je toch ook nog altijd van haar.
Of bij een transplantatie maakt het toch ook niet uit of je een hart van een man of vrouw krijgt.
Raar om dit op te schrijven als man zijnde. Ik ben 100% hetrofiel......maar jij bent gewoon niet meer een man.
Om een kort verhaal lang te maken. Je ziet er goed uit.
Erg vrouwelijk mag ik wel zeggen!!!

pi_1638798
Recht uit de kroeg, stuk in haar kraag, vergezeld door 3 tr*nsies brrrrrr
Iiiaaa, iiaaa
pi_1638816
Kelly,
not
mij
teip.

. Vreselijk...

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo