quote:____________________
Op zondag 09 september 2001 12:33 schreef AlChemist het volgende:
Het staat nu ook op de officiele big brother site dat Kelly vroeger een man is geweest! Ben benieuwd wanneer ze dat in het huis ook allemaal door hebben !!})
Mag ik vragen waar dat staat dan?
Ik kan het namelijk niet vinden op de BBsite..
Niet alleen de opdrachten zijn veel pittiger, ook de bewoners lijken excentrieker dan voorgaande jaren. Al op de eerste avond duiken vijf van de zes bewoners met elkaar in bad. Zonder schroom zepen ze elkaars ruggen in en Diane en Kelly springen samen naakt onder douche. Kelly lijkt het idee van al die cameras om zich heen zelfs heel spannend te vinden. Af en toe werpt ze een verleidelijke blik in de spiegel, terwijl ze haar lange haren met één handbeweging naar achteren gooit.
Operatie
Kelly mag dan ook graag gezien worden. Sinds haar operatie vorig jaar, wijst niets er meer op dat zij vroeger een man was. Trots als ze is, paradeert Kelly de hele avond voor de spiegels heen en weer, wetend dat heel Nederland haar via de live streams kan aanschouwen.
[off-topic]Hoi Kathy! goed je weer te zien!
Er zullen nog veel foto's van Kelly volgen, heb mijn nieuwe doelwit gevonden [/off-topic]
quote:Een paar beginnen het te vermoeden geloof ik, maar ze hebben het nog niet echt door.
Op zondag 09 september 2001 21:29 schreef StephanL het volgende:
weten ze al dat het een trans is![]()
Laat het vooraf bekonkelen en manipuleren maar aan Hummie en consorten over.
quote:Helaas doen mensen veel voor geld!
Op zondag 09 september 2001 21:44 schreef Vermaledijde_Snoodaard het volgende:
Ik vind het een beetje sneu van haar als ze echt serieus aan dat soort dingen mee doet. Als ze het nou zou doen om te bewijzen hoe leuk/gezellig/normaal omgebouwde personen kunnen zijn, gaaf! Maar dit verborgen houden ruikt mij te veel naar ver naar doorgestoken kaart... Jammer!
quote:Tuurlijk is dat doorgestoken kaart!
Op zondag 09 september 2001 21:44 schreef Vermaledijde_Snoodaard het volgende:
Ik vind het een beetje sneu van haar als ze echt serieus aan dat soort dingen mee doet. Als ze het nou zou doen om te bewijzen hoe leuk/gezellig/normaal omgebouwde personen kunnen zijn, gaaf! Maar dit verborgen houden ruikt mij te veel naar ver naar doorgestoken kaart... Jammer!
Ik snap niet dat iedereen steeds zit te emmeren over doorgestoken kaart of niet. Daar gaat het toch juist om!
quote:Neuken ?
Op zondag 09 september 2001 21:47 schreef Nyrem het volgende:Helaas doen mensen veel voor geld!
quote:TJO
Op maandag 10 september 2001 16:22 schreef Laurens het volgende:
Ik heb ff een morphing gemaakt tussen Ferry en Kelly
Het is nog amper begonnen en Boem! Andries is de lul
quote:Inderdaad, die heb ik menig maal in rtl4/sbs6-achtige programma's voorbij zien huppelen. Maar goed, bijna iedereen die zich voor een dergelijk programma opgeeft heeft al rondgeschnabbeld.
Op zondag 09 september 2001 10:08 schreef Verbal het volgende:
Bij Kelly heb ik toch een beetje het gevoel dat het doorgestoken kaart is.Geen onbekende in TV-land, inwoonster van Hilversum en een trafo (goed voor de cijfers).
Kweenie, maar er zit volgens mij wel een beetje een luchtje aan...
V.
Ok ik begrijp het wel dat iemand z`n kind door dik en dun steunt maar je kunt ook overdrijven volgens mij.
(vooral op 'z`n jonge leeftijd toch)
Ok je bent transsexueel. Voor veel kerels nog altijd een taboe, iets engs. Ik kan er maar 1 ding op zeggen.
What the fuck......Je bent gewoon een lekker wijf!!!
Mensen zeggen zo dikwijls het gaat niet om het uiterlijk, maar om het innerlijke.......Met je uiterlijk is niks mis!!!
En het innerlijke heeft te maken met je karakter......
Ik denk dat het ff moeilijk is als je van je vriendin te horen krijgt dat ze transsexueel is, maar ik weet niet......Stel dat je vriendin er niets van zou zeggen dan hou je toch ook nog altijd van haar.
Of bij een transplantatie maakt het toch ook niet uit of je een hart van een man of vrouw krijgt.
Raar om dit op te schrijven als man zijnde. Ik ben 100% hetrofiel......maar jij bent gewoon niet meer een man.
Om een kort verhaal lang te maken. Je ziet er goed uit.
Erg vrouwelijk mag ik wel zeggen!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Groundhog op 14-09-2001 20:02]
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 19:57 schreef Groundhog het volgende:
Berichie voor Kelly,Ok je bent transsexueel. Voor veel kerels nog altijd een taboe, iets engs. Ik kan er maar 1 ding op zeggen.
What the fuck......Je bent gewoon een lekker wijf!!!Mensen zeggen zo dikwijls het gaat niet om het uiterlijk, maar om het innerlijke.......Met je uiterlijk is niks mis!!!
En het innerlijke heeft te maken met je karakter......
Ik denk dat het ff moeilijk is als je van je vriendin te horen krijgt dat ze transsexueel is, maar ik weet niet......Stel dat je vriendin er niets van zou zeggen dan hou je toch ook nog altijd van haar.
Of bij een transplantatie maakt het toch ook niet uit of je een hart van een man of vrouw krijgt.
Raar om dit op te schrijven als man zijnde. Ik ben 100% hetrofiel......maar jij bent gewoon niet meer een man.
Om een kort verhaal lang te maken. Je ziet er goed uit.
Erg vrouwelijk mag ik wel zeggen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |