abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1589033
lol
blabla
  zaterdag 8 september 2001 @ 22:35:16 #27
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1589044
(sorry voor de crosspost in commentaren... ik dacht dat ik in dit topic zat)

Het is nu 22:25 en er is net een 'voorstel-ronde' geweest aan tafel.
Kelly heeft niks gezegd over haar transsexueel zijn. Ze vertelde nog wel dat ze een paal/kooi danseres is geweest in discotheken.
Ik heb gebeld naar mensen die haar kennen uit Hilversum.
Die weten niks van haar danseres verleden. Wel is ze een bekende in het Hilversumse uitgaansleven alwaar ze flink belachelijk wordt gemaakt.
Ook werd verteld dat ze 'overal schijt aan heeft' en er normaal gewoon voor uitkomt (ik denkt dus dat haar gevraagd is om het geheim te houden).
Leuk detail is dat ze flink veel risico neemt omdat ze kennelijk altijd op zoek is naar heren die haar niet kennen. Deze gaat ze dan versieren en dat lukt ook nog regelmatig.

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
pi_1589048
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 22:16 schreef -hummie- het volgende:
Patty, kun je morgen wat eerder naar de stafvergadering komen, we moeten even praten.........
Wat flauw! Toen ik binnen kwam toen jij en John bezig waren ging ik toch ook niet meteen zeuren?

Dit is gewoon je eigen schuld, klaar.. Hihi

Trouwens, ik kan niet eens morgen. Corrie wacht op me!

Buikpijn van het lachen!
  zondag 9 september 2001 @ 01:32:12 #29
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1590956
Die borsten zijn toch erg mooi geworden:

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 17-10-2001 00:50]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 9 september 2001 @ 01:34:31 #30
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_1590970
Aan de billen is dan weer wat minder aandacht besteed
pi_1591031
Lieverds, het is toch geweldig dat Kelly (of Ferry) zich zomaar bloot durft te geven in het Big Brotherhuis? Want ook zij moet ongetwijfeld hebben geweten dat haar geheim uitkomt. Helemáál na een optreden in een travestieshow, een interview in het Algemeen Dagblad en andere media-uitingen... Ze moet wel een heel sterk iemand zijn om zich nu aan het Nederlandse volk te presenteren als echte vrouw.

Ik heb bewondering voor die dame! Zeg nu zelf: lef heeft ze wel!

Liefs,
Helga

pi_1591037
zow he?! bij hem is het goed gelukt zeg!

ik ga dus echt wel BB kijken!! Kelly en Priscella... en Gert-Jan...

dat is nog eens zonde van je tijd
  zondag 9 september 2001 @ 10:08:08 #33
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_1591977
Bij Kelly heb ik toch een beetje het gevoel dat het doorgestoken kaart is.

Geen onbekende in TV-land, inwoonster van Hilversum en een trafo (goed voor de cijfers).

Kweenie, maar er zit volgens mij wel een beetje een luchtje aan...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 9 september 2001 @ 10:30:38 #34
215 misterDre
Paint it black!
pi_1592035
quote:
Op zondag 09 september 2001 01:46 schreef Helga het volgende:
Lieverds, het is toch geweldig dat Kelly (of Ferry) zich zomaar bloot durft te geven in het Big Brotherhuis? Want ook zij moet ongetwijfeld hebben geweten dat haar geheim uitkomt. Helemáál na een optreden in een travestieshow, een interview in het Algemeen Dagblad en andere media-uitingen... Ze moet wel een heel sterk iemand zijn om zich nu aan het Nederlandse volk te presenteren als echte vrouw.

Ik heb bewondering voor die dame! Zeg nu zelf: lef heeft ze wel!

Liefs,
Helga

Het is eik nooit een geheim geweest.
Het enige geheim is dat BB er geheimzinnig over doet en dat de andere inwoners het nog niet weten!
pi_1592325
Ik ben benieuwd wat de heren zeggen zodra bekend wordt dat het een BOUWDOOS is
  zondag 9 september 2001 @ 11:38:12 #36
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1592337
quote:
Op zondag 09 september 2001 11:35 schreef Uiruru het volgende:
Ik ben benieuwd wat de heren zeggen zodra bekend wordt dat het een BOUWDOOS is
Die slaan meteen aan het knutselen
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1592341
dit kan nog leuk worden al iemand verliefd op haar wordt, want ze hebben al aangegeven dat het een leuke meid was
  zondag 9 september 2001 @ 11:42:19 #38
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1592364
quote:
Op zondag 09 september 2001 11:39 schreef StephanL het volgende:
dit kan nog leuk worden al iemand verliefd op haar wordt, want ze hebben al aangegeven dat het een leuke meid was
Gut, dan wordt het wel heel erg GTST
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  † In Memoriam † zondag 9 september 2001 @ 11:47:04 #39
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_1592395
Ik denk dat de naïve Andries wel eens kan "vallen" voor Ferry (oops, sorry Kelly )
pi_1592398
quote:
Op zondag 09 september 2001 11:42 schreef Marble het volgende:

[..]

Gut, dan wordt het wel heel erg GTST

daar gaat het juist om sensatie voor de buitenwereld
  zondag 9 september 2001 @ 11:50:50 #41
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1592412
Ik herinner me nog in geuren en kleuren de geweldige verhaallijn in GTST over Arthur en zijn geliefde Meta, een travestiet/transsexueel die z'n tuinslang nog NIET had afgeknipt (zoals Kelly al wel heeft gedaan). Boy wat was dat spannend.
  zondag 9 september 2001 @ 12:28:17 #42
7469 voh
Now without pants!
pi_1592593
Meh. Wat een gezeik. Laat 'r toch.
Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
pi_1592612
als je alleen gewoon naar de stem luistert merk je dat het een man is
pi_1592619
Het staat nu ook op de officiele big brother site dat Kelly vroeger een man is geweest! Ben benieuwd wanneer ze dat in het huis ook allemaal door hebben !!})
To BB or not to BB!
pi_1592694
Wauw!!!

Mooie vrouw hebben de heren chirurg van hem gemaakt!!!!

Ik vind het wel een goeie zet van Hum... ik hoop dat de rest er voorlopig nog niet achter komt!!!!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1592844
Ik snap niet dat ze het nog niet doorhebben daar in het huis. Dat zie je toch zo dat het een man is als je ff naar de streams kijkt en dan heb ik haar stem nog niet gehoord.

In het huis zitten dus van die sukkels zoals bij Jerry Springer die hebben het ook NOOOOOIT door gehad

Trouwste user 2022 zondag 9 september 2001 @ 13:14:06 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_1592863
quote:
Op zondag 09 september 2001 12:32 schreef StephanL het volgende:
als je alleen gewoon naar de stem luistert merk je dat het een man is
Ja maar zijn lichaam leidt zo af. Dan let je niet meer op haar stem.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 9 september 2001 @ 13:15:44 #48
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1592876
't Is een echte diva
pi_1592895
quote:
Op zondag 09 september 2001 13:14 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja maar zijn lichaam leidt zo af. Dan let je niet meer op haar stem.

ja inderdaad, moet bekennen dat ik haar voor het eerste zag, ik dacht, dat is een lekker ding , maar het is een man , echt een knap staaltje werk
pi_1592921
Sanne mijn complimenten!
Helaas kunnen Simba en ik nog niets van het huis zien, maar ik ga het zeker volgen.

Ik denk niet dat er zulke saaie momenten zullen komen als vorig jaar, met wat ik al gehoord en gelezen heb.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')