abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1957600
Ik denk dat dur neus het eerst aan de beurt is.
pi_1957612
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Valt het meer mensen op dat je nu opeens weer duidelijk kunt zien dat ze een man is geweest? Vooral toen ze in de douche bezig was, zag haar gezicht er opeens weer heel mannelijk uit... Misschien door die pruik ofzo...

Ze heeft ook eenn mannenkontje trouwens.... Misschien ook op te lossen door siliconen?

Je vergeet het beginnende (bier) buikje....geen heupen...
en geen taille....
pi_1957641
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Valt het meer mensen op dat je nu opeens weer duidelijk kunt zien dat ze een man is geweest? Vooral toen ze in de douche bezig was, zag haar gezicht er opeens weer heel mannelijk uit... Misschien door die pruik ofzo...
Dat is precies wat ik ook vond, met die pruik op leek ze helemaal een travestiet..die wisselstemmingen van haar zijn trouwens doodvermoeiend voor haar omgeving..sjesus..nog geen uur ervoor helemaal in de penarie en wilde ze absoluut niet diezelfde avond in dr apepakkie, want de lol was er af voor haar..bang voor "ik sta voor gek" opmerkingen enzo..

Nu trouwens wél een mooi beeld, zo zonder pruik in het bad, ze tovert werkelijk waar een gelukzalige glimlach op haar gezicht..ik denk, dat ze het dan ook zo voelt..

pi_1957653
Hoe een verwend kind blij kan zijn ..
pi_1957710
Verwend? Juist niet..nee, meer als een kind zo blij met een nep-barbie..ze wilde eigenlijk een echte, maar is toch blij met een nep..

Nee, meer als een kind, die heel veel ouderliefde heeft gehad..

pi_1957714
dát heel veel ouderliefde heeft..
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 21:36:10 #257
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1957761
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 21:28 schreef fokstier het volgende:
dát heel veel ouderliefde heeft..
Je had ook je eigen message even kunnen 'editten' !
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')