abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1926099
JAAA...

Een zeikerd is het, ...en dat voor een kerel.

pi_1927053
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:44 schreef schatje het volgende:

[..]

Kan ik het helpen dat je aangesproken voelt.Triest dat jij dat zo ziet.Ben je soms een lelijk eendje?
Het is juist heel erg als je het een week zonder lip gloss moet doen.Ik kan me helemaal inleven in Kelly.
Misschien helpt het als je het blad Opzij gaat lezen.Of doe je dat al soms?

pfffffffff........
Wat is dit voor absurde aanval
Krijg eerder de indruk dat jij je nogal op je gelakte teentjes getrapt voelt en jezelf zonder lipgloss niet mooi vindt . Houden zo meid! Wees er gelukkig mee

p.s. smiley's hebben een functie!

Enne...wat ik ermee bedoeld heb te zeggen is dat je ook een mooie 'op en top vrouw' kunt zijn als je eens een keer NIET bij je make-up-doos kan, dus.....maak je over MIJN uiterlijk vooral geen zorgen

[Dit bericht is gewijzigd door tiki op 17-10-2001 12:59]

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 oktober 2001 @ 20:21:25 #228
862 Arcee
Look closer
pi_1932151
Mag die huppelmuts naar huis? Please?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_1932396
Ik vergelijk Kelly een beetje met een slagroom-taart. Een stukje is lekker maar wanneer je die hele taart op eet dan wordt je misselijk. Dat laatste is nu het geval.
Haar tijd zit er op, het leuke is er vanaf. Ze brengt ook niets nieuws meer, ze zit haar tijd uit. Nu irriteer ik mij aan dezelfde dingen als waar ik een paar weken geleden nog om moest lachen.
Ze was 'hot', nu is ze 'not'. Kelly is niet tijdloos.
Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
  woensdag 17 oktober 2001 @ 21:22:11 #230
16329 Fidelio
Semper fide
pi_1932654
Inderdaad Wodka, In den beginne kon ik nog wel lachen om onze Kel en qua 'vrouwelijke' bewoners blijft ze hip. Maar ze is niet tijdloos. Ze is niet zo hot meer. Het blijkt dat Kel een beetje een oppervlakkige persoonlijkheid is.

Had verwacht dat ze na verloop van tijd iets vernieuwender zou zijn, maar ja blijft blond he?

ACWW=0602-1484-8425 Naam=Frederik Town=chicago
  donderdag 18 oktober 2001 @ 17:47:47 #231
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1939562
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 20:21 schreef Arcee het volgende:
Mag die huppelmuts naar huis? Please?
Inderdaad. Ik word gek van haar. Het gejank om haar nageltjes, het hysterische gegil elke keer. Zo'n iemand verpest voor mij echt het plezier van BB3-kijken.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_1939570
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 17:47 schreef I.R.Baboon het volgende:

Inderdaad. Ik word gek van haar. Het gejank om haar nageltjes, het hysterische gegil elke keer. Zo'n iemand verpest voor mij echt het plezier van BB3-kijken.

't Leukt 't voor mij wat op.
  donderdag 18 oktober 2001 @ 18:50:38 #233
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_1940087
ik kan me heel erg vinden in de irritaties van fokkers over kelly. is dat niet juist hetgene wat mensen boeit?
ze mag wel blijven, maar liever niet winnen.
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
pi_1940764
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 12:43 schreef tiki het volgende:

[..]

pfffffffff........
Wat is dit voor absurde aanval
Krijg eerder de indruk dat jij je nogal op je gelakte teentjes getrapt voelt en jezelf zonder lipgloss niet mooi vindt . Houden zo meid! Wees er gelukkig mee

p.s. smiley's hebben een functie!

Enne...wat ik ermee bedoeld heb te zeggen is dat je ook een mooie 'op en top vrouw' kunt zijn als je eens een keer NIET bij je make-up-doos kan, dus.....maak je over MIJN uiterlijk vooral geen zorgen

Ik kan inderdaad niet zonder gloss en ik voel me helaas niet, was het maar waar, op mijn tenen getrapt.Iemand die zo stom zit te zeiken met 'niet alle vrouwen'.Gefeliciteerd dat jij niet zo bent.Je hebt het schijnbaar nodig.Blijf vooral Opzij lezen dan kom je er wel meid.Verder maak ik mijn woorden niet meer vuil aan je.In mijn gedachten ben je toiletpapier waar ik mijn reetje mee afveeg.
p.s. smiley's (je hebt ze harder nodig dan ik merk ik)
  donderdag 18 oktober 2001 @ 20:12:32 #235
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1940822
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 18:50 schreef wiip het volgende:
ik kan me heel erg vinden in de irritaties van fokkers over kelly. is dat niet juist hetgene wat mensen boeit?
ze mag wel blijven, maar liever niet winnen.
LOL.. In dat geval mogen Andries en Diane nog HEEEEL lang blijven....getuige de reacties hier en vooral in andere topics
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 18 oktober 2001 @ 20:14:32 #236
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1940845
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 20:07 schreef schatje het volgende:
In mijn gedachten ben je toiletpapier waar ik mijn reetje mee afveeg.
Hmmm... gesproken als een echte dame zal ik maar zeggen.... niet echt als een 'schatje'...
  donderdag 18 oktober 2001 @ 20:17:17 #237
3128 Ellen
Ben gewoon mezelf
pi_1940875
Ik heb genoten van het feit dat ze een zonnebank mochten bestellen, ze ging helemaal uit haar dakkie.
En Hoeraaaa een Battle en die verliezen ze, kan ze weer naar arm. Ow wat genoot ik daarvan!
To Know Me Is To Love Me
  donderdag 18 oktober 2001 @ 20:18:16 #238
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1940889
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 20:17 schreef Ellen het volgende:
Ik heb genoten van het feit dat ze een zonnebank mochten bestellen, ze ging helemaal uit haar dakkie.
En Hoeraaaa een Battle en die verliezen ze, kan ze weer naar arm. Ow wat genoot ik daarvan!
Ellen, wat een duivels genoegen schep jij erin Kelly te zien lijden!
Ben te zaai voor een signature
pi_1940945
Wéér wilde ik dat ik in dat huis zat!
Kelly heeft het zelf altijd over chique vrouwen...ik zou haar een korte cursus kunnen geven..
De manier waarop ze heur haar achter haar oren doet zou puntje 1 op de agenda zijn.
Vervolgens komt het de hele dag in de spiegel kijken aan bod en natuurlijk het maximum aantal liter lipgloss per week...
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  donderdag 18 oktober 2001 @ 23:21:31 #240
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_1943434
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 20:17 schreef Ellen het volgende:
Nu nog ff een battle winnen en dan kan ze genieten van het zeemeerminnetje spelen.
Jammer voor d'r dat Mitchel er niet bij zal zijn.
Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
  donderdag 18 oktober 2001 @ 23:25:55 #241
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1943507
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 20:22 schreef fashionably_late het volgende:
Wéér wilde ik dat ik in dat huis zat!
Kelly heeft het zelf altijd over chique vrouwen...ik zou haar een korte cursus kunnen geven..
Te laat komen en met naaldhakken gooien hoort natuurlijk ook in het rijtje thuis. Of is dat voor gevorderde supervrouwen?
pi_1943621
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 23:25 schreef Roache_ het volgende:

[..]

Te laat komen en met naaldhakken gooien hoort natuurlijk ook in het rijtje thuis. Of is dat voor gevorderde supervrouwen?

Fashionably te laat komen zit gewoon in het basispakket.

Het stiletto-werpen is idd meer iets voor gevorderden...

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1944053
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 21:37 schreef marky het volgende:

[..]

Kelly is over the top en ze mag naar huis. Waarde voor het programma heeft ze eigenlijk in de eerste week al verspeeld.

Heb jij effe pech!

Kelly is de nieuwe nummer 1 en heeft Andries verslagen in de populariteitspolls!!

Go Kelly!!!

Sex is like Nokia: Connecting People
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 00:15:45 #244
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1944090
Zoals ze huilde nadat ze hoorde dat ze mocht blijven, als een Miss die hoort dat ze de mooiste is van het hele universum.

We have a winner. Of het nu leuk is of niet, deze griet gaat winnen.

pi_1944928
quote:
Ouders: "Kelly heeft een boodschap"

Kelly's ouders kennen hun dochter als geen ander. Speciaal voor de internetredactie vertellen zij over het karakter van deze bijzondere vrouw.

Mascha Prins 19-10-2001 00:45

Als Kelly's naam vermeld zou zijn in het woordenboek, zou er achter haar naam deze omschrijving staan: vrouw van uitersten. Haar stemming wisselt snel van uitgelaten naar verdrietig en weer net zo snel terug naar uitgelaten.
Haar ouders Liesbeth en Ton herkennen hun dochter helemaal in deze omschrijving. Zij waren aanwezig in Almere en lieten, speciaal voor de internetredactie, hun licht schijnen over het gedrag van de diva met het grote hart.

Kel stapt makkelijk over situaties heen , vertelt Ton. Ruzies bijvoorbeeld is ze heel snel vergeten. Dan is ze weer heel snel vrolijk, maar het kan dus ook de andere kant opwerken.

Impulsief
Volgens Kelly's ouders worden haar stemmingswisselingen veroorzaakt door haar gevoelige karakter. Haar moeder: Dingen die haar raken, uit ze ook. En ze is impulsief, ze leeft bij de dag. Ze is heel nuchter en dat heb ik echt van haar geleerd.

Al heeft Liesbeth het soms wel moeilijk als ze beelden van haar dochter ziet. Zo vindt ze het aangrijpend als Kelly huilt. Als ik haar zie zitten met dat witte bekkie wil ik haar zo graag even vastpakken.

Dat 'witte bekkie' komt volgens Ton vooral door het weinige eten dat Kelly de laatste tijd heeft binnen gekregen. Ze heeft mijn bouw. Ze kan de hele dag eten en niets aankomen en normaal eet ze dus ook de hele dag. Nu dat niet altijd kan, zit ze soms niet lekker in haar vel. Hij wil daar graag nog aan toevoegen dat hij heel trots is op het grote uithoudingsvermogen van zijn dochter. Ze kan goed incasseren.

Verleden
Maar Ton en Liesbeth hopen wel dat hun dochter snel weer naar Rijk mag verhuizen, waar de situatie toch minder zwaar is. En ze kunnen bijna niet wachten tot ze Kelly in haar zeemeerminnenpak in bad zien zitten. Dat is echt iets voor haar. Ze heeft zich altijd geassocieerd met zeemeerminnen vanwege haar verleden. Ze heeft thuis ook allemaal zeemeerminnenpoppen en zelfs een heel zeemeerminnenpaleis , vertelt Ton.

Kelly's ouders verwachten dat ze een hele show gaat opvoeren rond het meerminnenpak. Ze wil zich zo graag laten zien. Ze is nu vrouw en dat wil ze nog iedere dag bewijzen. Naast het zeemeermin spelen, heeft Kelly daarom nog een andere hele grote wens. Dat ze ooit in Playboy mag staan , zegt Ton. Problemen zouden hij en zijn vrouw daar niet mee hebben. Liesbeth: Nee, waarom? Ze mag toch gezien worden? Ze heeft een prachtig lichaam en is heel fotogeniek .

Geliefd
Kelly komt met een boodschap zeggen ze. Ze wil laten zien dat er niets vreemds is aan transseksuelen en Ton en Liesbeth staan ook hier helemaal achter. En het lijkt erop dat hun boodschap overkomt. De reacties van andere mensen zijn alleen maar positief. Iedereen die we tegenkomen, zegt dat ze zich rotstemmen. Ze is sowieso heel geliefd.

Vooral ook bij haar ouders, zo mag duidelijk zijn. Deze twee mensen vinden het niet meer dan normaal dat ze Kelly altijd gestimuleerd hebben in haar vrouwzijn. Mensen vroegen me wel eens of ik het er moeilijk mee had dat ik ineens geen zoon meer had , vertelt Liesbeth. Maar ik heb nooit een zoon gehad. De verpakking is veranderd, niet de inhoud. Natuurlijk wilde ik vroeger ook dat de koningswens bij mij in vervulling ging en dat ik een zoon en een dochter zou krijgen. Maar als ik nu naar haar kijk, denk ik: mijn koningswens is vervuld, want ik heb twee gelukkige kinderen.
bron: de BB site

pi_1945734
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 20:07 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik kan inderdaad niet zonder gloss en ik voel me helaas niet, was het maar waar, op mijn tenen getrapt.Iemand die zo stom zit te zeiken met 'niet alle vrouwen'.Gefeliciteerd dat jij niet zo bent.Je hebt het schijnbaar nodig.Blijf vooral Opzij lezen dan kom je er wel meid.Verder maak ik mijn woorden niet meer vuil aan je.In mijn gedachten ben je toiletpapier waar ik mijn reetje mee afveeg.
p.s. smiley's (je hebt ze harder nodig dan ik merk ik)

tjonge jonge ..... wat een agressiviteit. Je doet je naam bepaald geen eer aan. Vraag me af waar die woede en frustratie vandaan komt. En wat heb je nou met die Opzij?? Zie totaal het verband niet. Heb je met iemand ruzie gehad ofzo, en dat projecteer je op mij???

Oke, nog 1 smiley dan maar

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 22:34:18 #247
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1952952
Kelly op 1!!!

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 20:34:16 #248
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1957400
Alles in het huis ontgaat Kelly. Ze is echt bezig het zeemeerminnenritueel vioor te bereiden. Alsof ze gehypmotised is
....in de donkere nacht.
pi_1957579
kelly laat zich op haar wenken bedienen tijdens haar Visstickshow...
Ed draagt haar door het huis...en Sandy kan te pas en te onpas opdraven naar de badkamer om Kelly te vertellen hoe mooi ze wel niet is....
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 21:08:41 #250
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1957595
Valt het meer mensen op dat je nu opeens weer duidelijk kunt zien dat ze een man is geweest? Vooral toen ze in de douche bezig was, zag haar gezicht er opeens weer heel mannelijk uit... Misschien door die pruik ofzo...

Ze heeft ook eenn mannenkontje trouwens.... Misschien ook op te lossen door siliconen?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')