quote:Volgens mij ben jij bezig te proberen zoveel mogelijk kwetsende opmerkingen in een zin te maken.
Op dinsdag 20 november 2001 13:09 schreef schatje het volgende:[..]
Dat had ik niet verwacht dat ze zoiets zou doen.Maar ja, met een labiel wijf zoals zij kan je van alles verwachten.Wat een achterlijk wijf.Veel fans had ze al niet en dit maakt het alleen maar erger.
Andries gebruikt haar alleen maar.En zij vindt het nu eenmaal leuk om als pop te dienen.Hersenloze trut!!
Enige inhoud hebben jouw schrijfsels niet meer.
quote:Het is de combinatie met dat extreme kleutergedrag.
Op dinsdag 20 november 2001 13:05 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ga je daar iemand op beoordelen? En 'loops wordt van alles met een pik'? Hoeveel mannen worden er niet 'loops' (?) van alles met een kut? Die sporen ook niet?
quote:Dat is idd al zeker een maand geleden! Maar het is wel erg lachwekkend.
Op dinsdag 20 november 2001 13:20 schreef marky het volgende:
Volgens mij ben jij bezig te proberen zoveel mogelijk kwetsende opmerkingen in een zin te maken.
quote:Dank je wel!!
Op dinsdag 20 november 2001 13:20 schreef marky het volgende:[..]
quote:Ze wil gewoon terug naar die tijd.Straks moet ze opnieuw zindelijk worden.Zien we Diane met luiers door het huis heen.Past precies bij dat duimen zuigen!!
Op dinsdag 20 november 2001 13:20 schreef HiZ het volgende:[..]
Het is de combinatie met dat extreme kleutergedrag.
De 'Wie wordt de winnaar' poll
(Idd weinig fans)
Stelling: Diane is de bemoeienissen van Daniëlle spuugzat.
Ja, ze moet zich inhouden om geen ruzie te maken.
30%
Nee, het is haar beste maatje in het Huis.
41%
Zolang ze afstand van haar houdt, valt dat wel mee.
29%
quote:Hehe, die site is zeker doorgelinkt vanaf zijn fanpage of zo. Of hebben de G-J groupies elkaar allemaal even in geseind
Op dinsdag 20 november 2001 13:29 schreef scanman01 het volgende:
Over fans van Diane gesproken... Dit is de poll wie bb moet winnen:De 'Wie wordt de winnaar' poll
(Idd weinig fans)
quote:Die poll staat hier op FOK, maar duidelijk is wel dat GJ aardig wat fans hier heeft. Diane op een goede tweede plaats!!
Op dinsdag 20 november 2001 13:41 schreef HiZ het volgende:
Hehe, die site is zeker doorgelinkt vanaf zijn fanpage of zo. Of hebben de G-J groupies elkaar allemaal even in geseind
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-11-2001 13:44]
quote:Er is natuurlijk gewoon met geknoeid!!
Op dinsdag 20 november 2001 13:41 schreef HiZ het volgende:[..]
Hehe, die site is zeker doorgelinkt vanaf zijn fanpage of zo. Of hebben de G-J groupies elkaar allemaal even in geseind
quote:HAHAHAAAAAAAAA..
Op dinsdag 20 november 2001 13:44 schreef Marble het volgende:
Ik ben dol op Diane. Diane rocks!
sorry hoor, kwam even niet meer bij. Diane rocks ![]()
of was het serieus bedoeld?? nee toch zeker??
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 14:21 schreef zeeuws jongetje het volgende:[..]
HAHAHAAAAAAAAA..
sorry hoor, kwam even niet meer bij. Diane rocks
of was het serieus bedoeld?? nee toch zeker??
quote:Ja ja... met Diane is geknoeid en met GJ niet.
Op dinsdag 20 november 2001 14:17 schreef schatje het volgende:[..]
Er is natuurlijk gewoon met geknoeid!!
Als die link van die betreffende persoon afkomt, zeker weten.Diane is nooit populair geweest bij de officiele polls.Bij BB had ze een keer maar 6%.
Wat GJ betreft klopt wel!!
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 14:27 schreef marky het volgende:[..]
Ja ja... met Diane is geknoeid en met GJ niet.
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 14:27 schreef marky het volgende:[..]
Ja ja... met Diane is geknoeid en met GJ niet.
quote:(Maar dat duim-lapje is toch ook goor?)
Op dinsdag 20 november 2001 15:57 schreef Ethel het volgende:
Diane: ik heb het gewoon gehad. En het maakt niet uit of we in rijk of in arm zitten. Het ligt niet aan de mensen, het ligt gewoon aan mij. Ik ben gewoon snel geirriteerd, egoistisch en heb veel aandacht nodig. Ik heb het hier gewoon gehad. Ik vindt het hier vies, alles wat ik aanraak, bah, gatverdamme.
quote:Zo is het.. en getuige die poll zijn dus meerdere mensen op FOK het hiermee eens. Die schijnen alleen niet zo vaak in de pen te klimmen, terwijl tegenstanders van Diane die drang wel voelen. Intussen staat Diane wel mooi een flink stuk boven Kelly.... LOL!!
Op dinsdag 20 november 2001 14:25 schreef Marble het volgende:Bloederieus. Diane is leuk
Ik heb geen idee van wie die poll is, maar die staat hier al een flink tijdje (in een andere topic dus)
quote:Wanneer snapt iedereen nou eens dat het geen aandachtvragen is. Ze wil gewoon weg en is de laatste keer tegen gehouden door Andries. Zoiets werkt meestal maar even.. en dat blijkt nu ook wel. Hopelijk reageert en nu niemand op haar wens om weg te gaan en kan ze tenminste dat huis verlaten en de anderen lekker door laten modderen en bekvechten.
Op dinsdag 20 november 2001 16:46 schreef Ethel het volgende:
Diane kan soms best wel leuk en lief zijn. Maar door dat gezeur de hele tijd dat ze naar huis wil en steeds toch maar weer blijft, wordt de sympathie die men voor haar had vervangen door irritatie. Dit zal niet bij iedereen zo zijn, maar bij mij wel. Ze moet nu echt wat anders verzinnen om aandacht te krijgen, want dit wordt in mijn ogen vervelend.
(voor een ieder die weer even wil lachen: de 'labiele' reactie is hieronder weer te lezen!)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-11-2001 17:04]
quote:Scanman, ze zegt het nota bene zelf! (zie het door mij gequote stukje van Ethel hierboven).
Op dinsdag 20 november 2001 16:58 schreef scanman01 het volgende:[..]
Wanneer snapt iedereen nou eens dat het geen aandachtvragen is.
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 17:11 schreef zeeuws jongetje het volgende:[..]
Scanman, ze zegt het nota bene zelf! (zie het door mij gequote stukje van Ethel hierboven).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |