quote:Ik ben hier helemaal mee eens Gia!!!!!
Op maandag 19 november 2001 11:26 schreef Gia het volgende:
Ik ben zo ontzettend blij dat Diane gebleven is.Stel je voor zeg, als ze was gegaan....
Dan was er donderdag misschien wel geen exit geweest en moeten we nog een week langer tegen die alienkop van Coos aankijken.
Ik denk zelfs ook nog dat Coos dooor de meesten wordt weggestemd. Maar je weet het maar nooit bij Yorin. Als ze hem een paar dagen positief neerzetten en Leo negatief, heb je zelfs de kans dat ze Coos laten zitten. Maar ik hoop dat dit rampenscenario niet uit komt. Dus van mij mag Diane nog wel even de aandacht vragen, dan is Coos vrijwel zeker van zijn exit. Hahaaa
quote:Frank is nu al 'schuldig' als ware.Het fijne ervan zul je moeten horen van Diane.
Op maandag 19 november 2001 15:05 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Eens!
maja daar krijgt ze die aanklacht van Voyeur dan onder ogen...
quote:Hoe dan?
Op maandag 19 november 2001 20:05 schreef jurf het volgende:
Vind het wel moeilijk om te zien hoeveel energie ze van anderen vraagt. Ik vind het meer een vorm van uitzuigen. Anderen gaan over hun eigen grenze heen. DIt kan positief als negatief uitgelegd worden.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 19-11-2001 23:02]
quote:Ja, stel je voor... Dan waren er hier op het forum toch een paar mensen geweest wiens leven wel erg zinloos zou worden. Dan kunnen ze helemaal niet meer iedere 2 zinnen het woordje 'labiel' of 'gestoord' gebruiken en zullen dan vast een ontzettend leeg bestaan krijgen.
Op maandag 19 november 2001 11:26 schreef Gia het volgende:
Ik ben zo ontzettend blij dat Diane gebleven is.
Stel je voor zeg, als ze was gegaan....
(en ik wist dat er binnen een paar minuten weer een reactie zou komen waarin vast het woord 'labiel' in zou zitten... lol .... het is nou al zo vaak herhaald dat het heel lachwekkend begint te worden... je post een message... en ja hoor... hap hap)
... wil je lachen, lees dan even verder naar beneden... Het is bijna té makkelijk
)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-11-2001 00:19]
quote:Sorry, lieverd, maar volgens mij bedoel je VAN haar weglopen...
Op maandag 19 november 2001 23:48 schreef Jappie het volgende:
Of wat te denken van de mensen die helemaal met haar weglopen??
Liefs,
Helga
quote:Even herhalen wat ik altijd doe.
Op maandag 19 november 2001 13:47 schreef Elbutre het volgende:
Ze gaf bovendien toe dat ze ook heel erg moe van zichzelf wordt! Zelfkennis kan je haar dus ook niet ontkennen! Wat mij betreft mag Diane nog wel effe blijven!
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 20-11-2001 09:58]
Weet je waar ik nu zo bang voor ben? Dat ze Diana bij thuiskomst vragen of ze de politiek in wil. Straks zit Leefbaar Nederland opgescheept met zo'n wandelende losse flodder. Dat is best eng, eigenlijk.
Liefs,
Helga
quote:Zoals dit Forum zit opgescheept met jou Helga?
Op dinsdag 20 november 2001 00:07 schreef Helga het volgende:
Dank je voor je betoog, Schatje! Mooi gezegd!Weet je waar ik nu zo bang voor ben? Dat ze Diana bij thuiskomst vragen of ze de politiek in wil. Straks zit Leefbaar Nederland opgescheept met zo'n wandelende losse flodder. Dat is best eng, eigenlijk.
Liefs,
Helga
quote:Gewoon dumpen bij het Riagg dat mens.
Op dinsdag 20 november 2001 00:07 schreef Helga het volgende:
Dank je voor je betoog, Schatje! Mooi gezegd!Weet je waar ik nu zo bang voor ben? Dat ze Diana bij thuiskomst vragen of ze de politiek in wil. Straks zit Leefbaar Nederland opgescheept met zo'n wandelende losse flodder. Dat is best eng, eigenlijk.
Liefs,
Helga
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 20-11-2001 09:59]
quote:Ik moet een beetje huilen nu... Gelukkig ben jij niemand en gelukkig hoef ik me niets aan te trekken van zoveel onbenul. Niet dat jij geen gelijk hebt hoor, ik wacht met net zoveel smart op je volgende post als op je vorige. En die daarvoor, enzovoort. Lieverd, stel je niet zo aan. Laten we het over Diane hebben en niet over mij. Verspilde moeite.
Op dinsdag 20 november 2001 00:09 schreef raffles het volgende:[..]
Zoals dit Forum zit opgescheept met jou Helga?
Kusje op je zwakke plek,
Helga
quote:zie volledig artikel; http://www.big-brother.nl
Vriendschap Daniëlle & Diane op de tocht
Daniëlle en Coos praten over Diane. Daniëlle merkt dat haar vriendin niet meer zo vriendelijk tegen haar is.
Arm/Rijk ;Ik ben blij dat jij af en toe bij het hek komt zitten;, fluistert Daniëlle tegen Coos. De twee zijn nog maar net uit bed. Midden in de huiskamer van Arm ligt een luchtbed met een zelfgemaakte pop erop. Andries, Ed en Pascal hebben die gisteravond gemaakt van een ballon en de oude dreads van Daniëlle. Er hangt een tekstballon bij het hoofd van de pop, waarop ;Koekeledoosie; geschreven staat. Daniëlle bekijkt de creatie met half gesloten ogen. Ze kan er niet om lachen.
Waarom trekt ze toch altijd naar de verkeerde personen toe? Ze laat Danielle gewoon vallen als een baksteen! Als er iemand is in het huis die werkelijk het beste voor haar over heeft is zij het wel!
Wéér is Diane haar eigen graf aan het graven.
De psychologen mogen vertellen welk syndroom ze heeft, dat het een heel erg soort ik kan ik zo ook wel vertellen.
(
= een volwassen persoon, van kinderen onder de 4 is het duimen en zo'n troostlap nog wel te aanvaarden.
quote:Oh oh oh wat wordt dit toch weer verkeerd uitgelegd. Diane kreeg het gisteren even benauwd dat Danielle Diane overal achterna liep. Ging Diane naar buiten, stond Danielle daar ook binnen een paar seconden enz enz. Ze heeft niets gezegd omdat ze van Danielle houdt en haar niet wil kwetsen (haar eigen woorden). En dan lees ik nu dat Diane haar laat vallen als een baksteen???? Kom op zeg!
Op dinsdag 20 november 2001 12:38 schreef Ethel het volgende:
Ik vind het ook jammer van Diane dat ze Danielle min of meer laat vallen, het komt erg egoistisch van Diane over. Het lijkt inderdaad alsof ze alleen nog maar in Andries geintreseerd is, ze is daarom volgens mij duidelijk verliefd. Sneu dat ze een man voor haar vriendin laat gaan en deze zodra er een man in het spel is min of meer als een baksteen laat vallen. (heb het volledige bericht doorgelezen en dit is mijn interpretatie ervan).
quote:Ga je daar iemand op beoordelen? En 'loops wordt van alles met een pik'? Hoeveel mannen worden er niet 'loops' (?) van alles met een kut? Die sporen ook niet?
Op dinsdag 20 november 2001 12:54 schreef HiZ het volgende:
Ik persoonlijk vind iemand(die duimt, een troostlap heeft, en zo'n beetje loops wordt van alles met een pik ook niet helemaal sporen.
quote:Ok, jij zal de streams wel hebben gezien, ik niet dus. Slechts dat artikeltje gelezen. Toch zou het me niet verbazen als Diane nu achter Andries aanloopt en Danielle kan stikken, ondanks dat ze haar wel mag.
Op dinsdag 20 november 2001 13:02 schreef scanman01 het volgende:[..]
Oh oh oh wat wordt dit toch weer verkeerd uitgelegd. Diane kreeg het gisteren even benauwd dat Danielle Diane overal achterna liep. Ging Diane naar buiten, stond Danielle daar ook binnen een paar seconden enz enz. Ze heeft niets gezegd omdat ze van Danielle houdt en haar niet wil kwetsen (haar eigen woorden). En dan lees ik nu dat Diane haar laat vallen als een baksteen???? Kom op zeg!
quote:Dat had ik niet verwacht dat ze zoiets zou doen.Maar ja, met een labiel wijf zoals zij kan je van alles verwachten.Wat een achterlijk wijf.Veel fans had ze al niet en dit maakt het alleen maar erger.
Op dinsdag 20 november 2001 12:38 schreef Ethel het volgende:
Ik vind het ook jammer van Diane dat ze Danielle min of meer laat vallen, het komt erg egoistisch van Diane over. Het lijkt inderdaad alsof ze alleen nog maar in Andries geintreseerd is, ze is daarom volgens mij duidelijk verliefd. Sneu dat ze een man voor haar vriendin laat gaan en deze zodra er een man in het spel is min of meer als een baksteen laat vallen. (heb het volledige bericht doorgelezen en dit is mijn interpretatie ervan).
quote:nee.
Op dinsdag 20 november 2001 13:05 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ga je daar iemand op beoordelen? En 'loops wordt van alles met een pik'? Hoeveel mannen worden er niet 'loops' (?) van alles met een kut? Die sporen ook niet?
ik vindt Diane gewoon een bitch, en waarom tja dat hoef ik niet uitteleggen want dat is algemeen bekent.
quote:Je vergeet 'labiel' en 'achterlijk'! Of was dat weer iemand anders die altijd die woorden gebruikt. (
Op dinsdag 20 november 2001 13:11 schreef Hollander het volgende:
Jezus sCANman is diane je zus of zo.
op elke commentaar heb je wel weer wat te zeuren...ik vindt Diane gewoon een bitch, en waarom tja dat hoef ik niet uitteleggen want dat is algemeen bekent.
quote:Ze heeft het dus nog gered
Op zaterdag 08 september 2001 20:50 schreef marky het volgende:
Na een paar uurtjes streams heb ik sterk het vermoeden dat dit afvaller nummer 1 is. die gaat het niet redden.
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 13:15 schreef scanman01 het volgende:[..]
Je vergeet 'labiel' en 'achterlijk'! Of was dat weer iemand anders die altijd die woorden gebruikt. (
ik houd ze niet meer uit elkaar) Misschien zijn de woorden die Ed gebruikte iets voor sommige mensen hier om over te nemen!!
quote:Jij hebt humor!!
Op dinsdag 20 november 2001 13:16 schreef Kipman het volgende:[..]
Ze heeft het dus nog gered
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |