abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2227900
quote:
Op zondag 18 november 2001 21:51 schreef Tante Bep het volgende:
Omdat je kennelijk zelf niet in de gaten hebt hoe vaak je jezelf herhaald:
[..]

Als je dan zo nodig continu wilt laten horen hoe groot je ergenis t.o.v. diane is, (ondanks het feit dat het hele BB forum daar allang van op de hoogte is) zou je die mening toch op z'n minst een beetje kunnen onderbouwen ipv alleen maar steeds weer ongenuanceerd herhalen hoe "fucked up", "labiel" en "gestoord" je haar vind.

Je hoeft het niet te lezen hoor!!
Maar dank je wel dat jij mij er alsnog op wijst dat ik het meer moet onderbouwen.Echt super bedankt voor het advies.
Nogmaals, je hoef het niet te lezen!!
Het is echter een vrije keuze!!
pi_2227915
quote:
Op maandag 12 november 2001 20:36 schreef schatje het volgende:

[..]

Nou, ikke niet!!
Weg met dat gestoorde mens, zo labiel als de pest!!

schatje, ik ben het ontzettend met je eens! je bent een toppertje! echt super geweldig, ik kan me telkens weer helemaal 100% in je uitspraken vinden!

-= master of the groove =-
pi_2227939
quote:
Op zondag 18 november 2001 21:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je hebt het wel goed begrepen! Klasse vergelijkingen ook. Je klinkt als een wijs persoon!

Op een dag zal jou partner van je willen scheiden en jij maar lachen en denken dat ze aandacht wil... LOL!!

Dank je. Ik heb maar simpele mensenkennis vergeleken bij jou maar wel ben zo slim om iemands profiel te checken voor ik persoonlijk word: dames dus ook Diane vallen buiten mijn jachtgebied.
  zondag 18 november 2001 @ 22:02:27 #154
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2228007
quote:
Op zondag 18 november 2001 21:58 schreef Lurky het volgende:
Dank je. Ik heb maar simpele mensenkennis vergeleken bij jou maar wel ben zo slim om iemands profiel te checken voor ik persoonlijk word: dames dus ook Diane vallen buiten mijn jachtgebied.
Oh, sorry. Ik wist niet dat je kunt weten of iemand op meisjes of jongens valt als je zijn/haar geslacht weet.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2228065
quote:
Op zondag 18 november 2001 21:56 schreef Supergroover het volgende:

[..]

schatje, ik ben het ontzettend met je eens! je bent een toppertje! echt super geweldig, ik kan me telkens weer helemaal 100% in je uitspraken vinden!

Dank je wel!!
  zondag 18 november 2001 @ 22:07:11 #156
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2228095
Ik word af en toe ook niet goed van die "kleine meisjes-act" van Diane.

En maar stoer doen met die grote mond van d'r af en toe. Nou, niks mee op zich, maar ga dan niet vervolgens als een klein kind zitten janken als het een keer tegenzit. Die eeuwige aandachttrekkerij van d'r, daar word ik dus niet goed van...

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_2228121
quote:
Op zondag 18 november 2001 22:07 schreef Larissa het volgende:
Ik word af en toe ook niet goed van die "kleine meisjes-act" van Diane.

En maar stoer doen met die grote mond van d'r af en toe. Nou, niks mee op zich, maar ga dan niet vervolgens als een klein kind zitten janken als het een keer tegenzit. Die eeuwige aandachttrekkerij van d'r, daar word ik dus niet goed van...

Em maar op haar duim zuigen!!
Daarom heeft ze ook zo'n lelijke bek!!
pi_2228151
quote:
Op zondag 18 november 2001 22:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Oh, sorry. Ik wist niet dat je kunt weten of iemand op meisjes of jongens valt als je zijn/haar geslacht weet.

Weer een punt voor jou:)
Ga nou maar streampjes verslaan. Het gaat hier niet over mij en wie weet doet Diane weer wat gestoords.
  zondag 18 november 2001 @ 22:15:56 #159
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2228250
quote:
Op zondag 18 november 2001 22:08 schreef schatje het volgende:

Valt toch wel mee?
pi_2228648
quote:
Op zondag 18 november 2001 22:15 schreef Larissa het volgende:

[..]

Valt toch wel mee?
[afbeelding]

Smaken verschillen!!
  zondag 18 november 2001 @ 22:45:18 #161
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2228668
quote:
Op zondag 18 november 2001 22:15 schreef Larissa het volgende:

[..]

Valt toch wel mee?
[afbeelding]

Je kiest ook wel meteen de slechtste

Tijdens de live-uitzending van de exit van Frank zag ze er echt fantastisch uit.

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  Moderator zondag 18 november 2001 @ 22:48:10 #162
18653 crew  D.
pi_2228702
Fantastisch???, haha.
Sorry, maar een opgepoetste drol is nog altijd n drol
  zondag 18 november 2001 @ 22:54:53 #163
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2228804
quote:
Op zondag 18 november 2001 22:45 schreef Marble het volgende:

Je kiest ook wel meteen de slechtste

Tijdens de live-uitzending van de exit van Frank zag ze er echt fantastisch uit.

Ja, en bedankt!
Die screenshot had ik toevallig wel zelf gemaakt...

Kan ik het helpen dat ze net een gekke bek trok

zondag 18 november 2001 @ 22:55:51 #164
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2228813
quote:
Op zondag 18 november 2001 22:54 schreef Larissa het volgende:

[..]

Ja, en bedankt!
Die screenshot had ik toevallig wel zelf gemaakt...

Kan ik het helpen dat ze net een gekke bek trok

Geeft niet lieverd
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2229894
Isj het niet een logischje gedachte, dat Diane een/de dochtew isj van Hummie vd Tonnekweek. Die twoela, die eewsjt bij die wamsj-tijdschwiften Sjtowy en Pwive wewkte.

Gelieve zelf het vergelijkingszoekplaatje/Diane/Hummie af te maken

maandag 19 november 2001 @ 00:33:18 #166
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2229954
quote:
Op zondag 18 november 2001 22:45 schreef Marble het volgende:
Helemaal mee eens. Diane is een topwijf en moet gewoon blijven. Ze is de enige die tegen Kelly en Ed in durft te gaan. Klasse Diane!
pi_2230266
quote:
Op zondag 18 november 2001 22:08 schreef schatje het volgende:

[..]

Zeg Schatje,

Is het niet de kracht van de filosoof zijn mening te onderbouwen met een verzameling van woorden die niemand begrijpt?
Jouw profiel is dus eigenlijk hetzelfde als je simpele ononderbouwde mening over deze topper "een leugen"

pi_2230541
Van mij mag dit prettig-labiele persoontje nog wel even blijven, in iedergeval tot het evil 3some weg is.

Kennen jullie het Diane bierspel trouwens al?
elke keer als Diaan besluit te vertrekken een biertje achterover slaan. Je word er nog sneller dronken van dan het Ed-scheten-en-boeren-bier-spel.

Say good-bye to all of this. And say hello... to oblivion.
pi_2230955
quote:
Op zondag 18 november 2001 21:56 schreef schatje het volgende:

[..]

Je hoeft het niet te lezen hoor!!
Maar dank je wel dat jij mij er alsnog op wijst dat ik het meer moet onderbouwen.Echt super bedankt voor het advies.
Nogmaals, je hoef het niet te lezen!!
Het is echter een vrije keuze!!

Wat een onzin, dat kunnen al die mensen die ook maar iets positiefs zeggen over Andries of Diane dan ook wel tegen jou zeggen gezien het vaak afzeikende commentaar wat jij daar dan op geeft.

Ik zie nou nooit eens een posting waarin je, op een normale manier, uitlegt *waarom* je het niet met iemand eens bent. Wat heeft dat nou voor zin om steeds maar weer tegen iemand die Diane of Andries wel graag mag te zeggen dat je haar labiel vind en hem achterbaks?

In de tegenovergestelde situatie doe je precies hetzelfde, jij bent op jouw beurt weer weg van Kelly en Gert-Jan maar als iemand iets negatiefs over een van hen durft te zeggen dan is die persoon steevast kortzichtig, maar inhoudelijk ga je er verder niet op in.

Anyway, ik begin me daar steeds meer aan te ergeren omdat ik het gewoon heel vaak zie, dat soort postings van je en dus heb ik je daar vandaag een paar keer op gewezen in de hoop dat je er wat mee doet, echt dat is gewoon leuker voor de sfeer hier, want ik mag toch aannemen dat jij hier ook voor je plezier post?

maandag 19 november 2001 @ 11:26:35 #170
3542 Gia
User under construction
pi_2231943
Ik ben zo ontzettend blij dat Diane gebleven is.

Stel je voor zeg, als ze was gegaan....

Dan was er donderdag misschien wel geen exit geweest en moeten we nog een week langer tegen die alienkop van Coos aankijken.

pi_2232950
quote:
Op maandag 19 november 2001 05:10 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Wat een onzin, dat kunnen al die mensen die ook maar iets positiefs zeggen over Andries of Diane dan ook wel tegen jou zeggen gezien het vaak afzeikende commentaar wat jij daar dan op geeft.

Ik zie nou nooit eens een posting waarin je, op een normale manier, uitlegt *waarom* je het niet met iemand eens bent. Wat heeft dat nou voor zin om steeds maar weer tegen iemand die Diane of Andries wel graag mag te zeggen dat je haar labiel vind en hem achterbaks?

In de tegenovergestelde situatie doe je precies hetzelfde, jij bent op jouw beurt weer weg van Kelly en Gert-Jan maar als iemand iets negatiefs over een van hen durft te zeggen dan is die persoon steevast kortzichtig, maar inhoudelijk ga je er verder niet op in.

Anyway, ik begin me daar steeds meer aan te ergeren omdat ik het gewoon heel vaak zie, dat soort postings van je en dus heb ik je daar vandaag een paar keer op gewezen in de hoop dat je er wat mee doet, echt dat is gewoon leuker voor de sfeer hier, want ik mag toch aannemen dat jij hier ook voor je plezier post?

Nogmaals, je hebt de keuze om mijn posts te lezen of niet.En als mensen dat tegen mij willen zeggen dan moeten ze dat doen.Zo'n onzin is dat niet!!
Ik heb vaak zat uitgelegd waarom ik Andries achterbaks vind.Dat moet je wel toegeven!!
Bij Diane is het woord 'labiel' al duidelijk genoeg.En dat is kortzichtig misschien.
Hoe ik bijvoorbeeld op 'achterbakse Andries' reageer zo doet een ander het bij Kelly.Niet iedereen reageert hetzelfde natuurlijk.Ik lig er niet wakker (5:10) van als jij je er zo om druk maakt.
Ik kan verder niks met je commentaar.En dat is inderdaad makkelijk gezegd.
Maar om de goede vrede te bewaren zal ik het toch proberen.Kerst komt er ook al aan!!
  maandag 19 november 2001 @ 13:29:00 #172
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_2233411
diane een draaikont? IK VIND HAAR EEN WENTELTEEFJE. het is inmiddels duidelijk dat ZIJ en niemand anders voor de grafsfeer zorgt en zij heeft het wel zover gekregen dat iedereen dacht dat dat door Frank kwam. klasse, kill the mesenger. en nu weer een beetje sneu doen.
‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
  maandag 19 november 2001 @ 13:47:11 #173
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_2233574
Ok, Diane mag misschien een tikkie inconsequent wezen, ze is wel eerlijk! Ze zegt tegen iedereen waar het op staat! Kelly is af en toe een diva met bitch-neigingen en Ed zijn opvattingen over onder meer homoseksualiteit zou ik ook niet echt kunnen waarderen! Ik snap haar reactie volkomen!

Ze gaf bovendien toe dat ze ook heel erg moe van zichzelf wordt! Zelfkennis kan je haar dus ook niet ontkennen! Wat mij betreft mag Diane nog wel effe blijven!

Back in town
pi_2233819
quote:
Op maandag 19 november 2001 13:47 schreef Elbutre het volgende:
Ok, Diane mag misschien een tikkie inconsequent wezen, ze is wel eerlijk! Ze zegt tegen iedereen waar het op staat! Kelly is af en toe een diva met bitch-neigingen en Ed zijn opvattingen over onder meer homoseksualiteit zou ik ook niet echt kunnen waarderen! Ik snap haar reactie volkomen!

Ze gaf bovendien toe dat ze ook heel erg moe van zichzelf wordt! Zelfkennis kan je haar dus ook niet ontkennen! Wat mij betreft mag Diane nog wel effe blijven!

Het ergste van Diane is dat zij zichzelf toch een beetje haat.Ze walgt van de dingen die ze zegt en hoe ze er uit ziet.Als ze in rijk zit en een cd'tje bestel die vervolgens niet komt denkt ze gelijk het ergste.Nu dat ze weer een dosis aandacht heeft gaat ze zich ongetwijfeld afvragen of iedereen het allemaal wel oprecht meende dat ze moet blijven.Er ontstaat grote twijfel, gaat weer dwars doen, op duim zuigen.En dan begin het gezeik weer van voor af aan.Ze zit duidelijk in een cirkel en het beste zou zijn als dat mens zo snel mogelijk het huis verlaat om goede hulp te krijgen.
pi_2234279
quote:
Op maandag 19 november 2001 14:13 schreef schatje het volgende:

[..]

Het ergste van Diane is dat zij zichzelf toch een beetje haat.Ze walgt van de dingen die ze zegt en hoe ze er uit ziet.Als ze in rijk zit en een cd'tje bestel die vervolgens niet komt denkt ze gelijk het ergste.Nu dat ze weer een dosis aandacht heeft gaat ze zich ongetwijfeld afvragen of iedereen het allemaal wel oprecht meende dat ze moet blijven.Er ontstaat grote twijfel, gaat weer dwars doen, op duim zuigen.En dan begin het gezeik weer van voor af aan.Ze zit duidelijk in een cirkel en het beste zou zijn als dat mens zo snel mogelijk het huis verlaat om goede hulp te krijgen.

Eens! maja daar krijgt ze die aanklacht van Voyeur dan onder ogen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')