abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 november 2001 @ 23:06:40 #126
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2146749
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 21:23 schreef schatje het volgende:
Dat meen je toch niet?
Volgens mij is niemand echt oprecht in het huis.
Ja.. dat denk ik echt ja. Volgens mij kán Diane helemaal niet toneelspelen of zich anders voordoen dan ze is. En ik denk dat Sandy ook vrij oprecht is trouwens. Verder erg weinig idd.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2146875
Vreselijk jaloers type is het, wil altijd zelf het middelpunt van alle belangstelling zijn en als ze dat niet is wordt ze gek, wat dat betreft is het jammer dat er in hun team niet een vrouw zit waat Andries totaal voor zou vallen, dan hadden we nog wat kunnen beleven, doodziek was ze geworden en dan had ze haar ware aard niet kunnen verbergen denk ik.

Hebbeb jullie niet gezien hoe ze reageerde toen ze die batlle verloor van Kelly, dat zegt toch genoeg.
Dat ze dat niet eens kon winnen dan kun je niet veel denk ik.

alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_2147042
Voor zover ik weet is ze 1 van de weinigen (Kelly ook) die met een motivatie deelneemt aan BB. Die motivatie heeft ze uiteengezet en dan lijkt het me dat toneelspelen dan geen zin heeft.
De meerderheid is er op uit om de eindstreep te halen voor de pegels, dan moet je toneelspelen en/of manipuleren om jezelf een zo gunstig mogelijke positie te verschaffen.

Winnen zal ze niet want daar is ze te oprecht en teveel zichzelf voor. Maar van mij mag ze.

pi_2147101
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 23:22 schreef riri het volgende:
Vreselijk jaloers type is het, wil altijd zelf het middelpunt van alle belangstelling zijn en als ze dat niet is wordt ze gek, wat dat betreft is het jammer dat er in hun team niet een vrouw zit waat Andries totaal voor zou vallen, dan hadden we nog wat kunnen beleven, doodziek was ze geworden en dan had ze haar ware aard niet kunnen verbergen denk ik.

Hebbeb jullie niet gezien hoe ze reageerde toen ze die batlle verloor van Kelly, dat zegt toch genoeg.
Dat ze dat niet eens kon winnen dan kun je niet veel denk ik.

Ze ging als een klein kind in het hooihok liggen te janken met haar duim in haar bek.Ze is echt gewoon totally fucked up.Ze moet het hebben van de dramathiek op een zeer overdreven manier.Dat kind is rijp voor gesloten inrichting.Ze is vreselijk onderdanig aan het doen tegenover Andries.Echt heel vreselijk.
pi_2147315
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 23:48 schreef schatje het volgende:

[..]

Ze ging als een klein kind in het hooihok liggen te janken met haar duim in haar bek.Ze is echt gewoon totally fucked up.Ze moet het hebben van de dramathiek op een zeer overdreven manier.Dat kind is rijp voor gesloten inrichting.Ze is vreselijk onderdanig aan het doen tegenover Andries.Echt heel vreselijk.

quote:
Op zaterdag 10 november 2001 21:32 schreef schatje het volgende:
Ik wil sjotjes van GJ in zwart broekie!!
GJ=lief
Iedereen verwerkt verdriet toch op zijn eigen manier? De 1 gaat met een duim het stro in, de ander wil een shot.
pi_2147397
quote:
Op zondag 11 november 2001 00:10 schreef raffles het volgende:

[..]

[..]

Iedereen verwerkt verdriet toch op zijn eigen manier? De 1 gaat met een duim het stro in, de ander wil een shot.

Is leuk op gemerkt!!
Of een sjotje vragen verdrietig is weet ik niet.Misschien zielig aangezien ik het al drie keer heb gevraagd.Ik vind het wel lekker om te zien, GJ dus in dat broekie.
Maar duimen is toch wel heel erg kinds.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 november 2001 @ 00:43:37 #132
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_2147707
quote:
Op zondag 11 november 2001 00:10 schreef raffles het volgende:

[..]

[..]

En allebei is achterlijk. Hoe oud is dat mens? En ik moet er wel naar kijken. Genanter dan naar iemand te kijken die aan het schijten is...

En als het nou alleen is als ze verdrietig is, maar nee hoor, ook als ze gezellig keuvelt met Andries en Danielle...

Yuk!

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 11 november 2001 @ 00:45:43 #133
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2147729
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 23:48 schreef schatje het volgende:
Ze is echt gewoon totally fucked up.Ze moet het hebben van de dramathiek op een zeer overdreven manier.Dat kind is rijp voor gesloten inrichting.Ze is vreselijk onderdanig aan het doen tegenover Andries.Echt heel vreselijk.
Behalve het Andries deel beschrijf je hier precies Kelly!
  zondag 11 november 2001 @ 13:08:35 #134
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2150013
Diane rules
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 11 november 2001 @ 14:10:48 #135
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2150421
quote:
Op zondag 11 november 2001 13:08 schreef Marble het volgende:
Diane rules
BIG TIME!!!
pi_2153839
quote:
Op zondag 11 november 2001 00:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Behalve het Andries deel beschrijf je hier precies Kelly!

Echt niet!!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 november 2001 @ 23:46:36 #137
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_2155883
Diane SUCKS (her thumb)!

Het heeft zelfs de aftiteling gehaald, dat debiele gedrag.

Volgens mij verkneukeld die redactie zich enorm om dit kind zo achterlijk mogelijk neer te zetten;
lukt prima.

Wat is het toch een dom wijf.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_2155934
quote:
Op zondag 11 november 2001 13:08 schreef Marble het volgende:
Diane rules
Yep mee eens .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  maandag 12 november 2001 @ 13:28:22 #139
136 V.
Like tears in rain...
pi_2159541
Jongens, kom op zeg,

jullie gaan met toch niet vertellen dat er hier mensen zijn die dat huilerige drijflijk daadwerkelijk een warm hart toedragen?

Die sabbelende traangenerator met immense zuignapcapaciteiten kan toch werkelijk geen redelijk denkend rechtop lopend mens zover krijgen dat hij met haar sympatiseert?

Vertel me dat het niet waar is

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 12 november 2001 @ 20:31:08 #140
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2164182
Ik hoop dat ze blijft!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2164245
quote:
Op maandag 12 november 2001 20:31 schreef Marble het volgende:
Ik hoop dat ze blijft!
Nou, ikke niet!!
Weg met dat gestoorde mens, zo labiel als de pest!!
pi_2175032
quote:
Op zaterdag 10 november 2001 23:22 schreef riri het volgende:

knip

Huh? volgens mij heb je het nu over Kelly
pi_2222415
Gisteren eens goed naar haar gezicht gekeken terwijl ze op bed lag te praten. Eindelijk ben ik erachter waarom ze zo'n 'rare' stem heeft. Ze sjlisjt een beetje. Dit komt door haar bovenkaak. Al vanaf de eerste uitzending ben ik gefascineerd door haar chimpansee-achtige bovenlip.
Op zich steekt haar kaak helemaal niet zo vooruit maar dankzij levenslang duimzuigen heeft ze haar gebit dujsdanjig vejrvormsjt dajt sej njiet andersj kanj dajn slisjen.

Zijn er trouwens al geintjes met dat duimeldoekje van haar uitgehaald door de bewoners? Als ik Kelly was zou ik er de badkuip mee gaan schoonmaken

pi_2222581
quote:
Op zondag 11 november 2001 00:43 schreef Doc het volgende:

En ik moet er wel naar kijken.

Nee hoor.
[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
pi_2224417
Lachen dat het geval Diane blijft. Maar nu wel blijven lachen en niet om haar maar met haar!!!

Mocht ze ooit nog een levenspartner vinden: opgelet! Elke keer als er een mindere dag is zal ze dreigen te gaan scheiden. Zijn er kinderen zal ze dreigen die in de steek te laten. Ga je met haar werken zal ze dreigen met ontslag.
Heel verwende kleinemeisjesachtig: duimelen, schreeuwen, huilen, dreigen.

quote:
uit de streamverslagen
Ze verwacht vanaf nu alleen maar lol.
Dit type is nooit tevreden. Op straffe van drama moet er dus nu voor haar lol gemaakt gaan worden???
Zware taak voor haar medebewoners: dag in dag uit haar persoonlijke Clini-Clowns te moeten zijn.
pi_2227392
quote:
Op zondag 11 november 2001 23:46 schreef Doc het volgende:
Diane SUCKS (her thumb)!

Het heeft zelfs de aftiteling gehaald, dat debiele gedrag.

Volgens mij verkneukeld die redactie zich enorm om dit kind zo achterlijk mogelijk neer te zetten;
lukt prima.

Wat is het toch een dom wijf.

zo is het! en niet anders, Diane is gewoon een stupid dom wijf!
-= master of the groove =-
  zondag 18 november 2001 @ 21:25:26 #147
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2227412
quote:
Op zondag 18 november 2001 16:45 schreef Lurky het volgende:
Mocht ze ooit nog een levenspartner vinden: opgelet! Elke keer als er een mindere dag is zal ze dreigen te gaan scheiden. Zijn er kinderen zal ze dreigen die in de steek te laten. Ga je met haar werken zal ze dreigen met ontslag.
Heel verwende kleinemeisjesachtig: duimelen, schreeuwen, huilen, dreigen.
Je hebt het wel goed begrepen! Klasse vergelijkingen ook. Je klinkt als een wijs persoon!

Op een dag zal jou partner van je willen scheiden en jij maar lachen en denken dat ze aandacht wil... LOL!!

pi_2227434
quote:
Op zondag 18 november 2001 21:23 schreef Supergroover het volgende:

[..]

zo is het! en niet anders, Diane is gewoon een stupid dom wijf!

Maar ze heeft haar aandacht weer gekregen vandaag, het labiele gestoorde mens.
Het ergste is nog dat ze zichzelf haat.Dat ze walgt van de dingen die ze zegt.
pi_2227820
Omdat je kennelijk zelf niet in de gaten hebt hoe vaak je jezelf herhaald:
quote:
Door schatje - dinsdag 23 oktober 2001 21:05

Diane is gewoon knettergek. She's totally fucked up.Ze weet zelf niet wat ze wil.Een ding wat Diaaan graag doet is haar duim in der mond steken voor slapen gaan.Dat kind is het meest labiel in het huis.Weg met dat mens.

Door schatje - zaterdag 10 november 2001 23:48

Door schatje - maandag 12 november 2001 20:36
Nou, ikke niet!! Weg met dat gestoorde mens, zo labiel als de pest!!

Door schatje - zondag 18 november 2001 21:27
Maar ze heeft haar aandacht weer gekregen vandaag, het labiele gestoorde mens.
Het ergste is nog dat ze zichzelf haat.Dat ze walgt van de dingen die ze zegt.

Als je dan zo nodig continu wilt laten horen hoe groot je ergenis t.o.v. diane is, (ondanks het feit dat het hele BB forum daar allang van op de hoogte is) zou je die mening toch op z'n minst een beetje kunnen onderbouwen ipv alleen maar steeds weer ongenuanceerd herhalen hoe "fucked up", "labiel" en "gestoord" je haar vind.
  zondag 18 november 2001 @ 21:54:23 #150
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2227862
quote:
Op zondag 18 november 2001 21:51 schreef Tante Bep het volgende:
Als je dan zo nodig continu wilt laten horen hoe groot je ergenis t.o.v. diane is, (ondanks het feit dat het hele BB forum daar allang van op de hoogte is) zou je die mening toch op z'n minst een beetje kunnen onderbouwen ipv alleen maar steeds weer ongenuanceerd herhalen hoe "fucked up", "labiel" en "gestoord" je haar vind.
Nou vraag je wel veel hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')