quote:Goed zo, maar nu aan je huiswerk!!!!
Op donderdag 18 oktober 2001 18:32 schreef pippie het volgende:
Ik ben zo blij dat diane geen captain is geworden,want dat betekende voor mij t einde van bb3,en vele met mij.Echt nog even volhouden tot 21:45,en dan weten we of die trut eruit kan,en dan mag ze van mij een troostprijs krijgen...Eeen hele dure rijs,maar dan wel een ENKELE RIJS NAAR DE MAAN VAN MIJ PART........Heerlijk geen diane meer erin dan is BB3 pas goed opweg
quote:Ach ja... ik wilde het niet zeggen...
Op donderdag 18 oktober 2001 18:44 schreef wiip het volgende:
rijs=rijst of reis?
quote:Klinkt als borderline
Op donderdag 18 oktober 2001 17:54 schreef Buffie het volgende:
Ze is erg labiel. Dan weer heel lief en vrolijk, dan weer heel nukkig, achterdochtig en erg ontvlambaar. Je weet gewoon totaal niet wat je aan haar hebt, haar stemming kan ineens radicaal omslaan. Ze duwt mensen weg en trekt ze weer terug, is snel in de verdediging maar valt zelf ook aan, compleet onvoorspelbaar dus. En dat moet haar toch enorm in de weg zitten, zou je zeggen. Ik word al moe als ik naar haar kijk.
quote:VOOR MIJN PART.
Op donderdag 18 oktober 2001 19:06 schreef pippie het volgende:
REIS
quote:Daar heb ik nog niet eens aan gedacht.... je kunt wel eens gelijk hebben. Mensen met Bordeline (vrouwen) hebben ook vaak iets met sex... en dat heeft Diane volgens mij ook!
Op donderdag 18 oktober 2001 19:37 schreef Beatrice het volgende:Klinkt als borderline
quote:Ik heb ook iets met sex..
Op donderdag 18 oktober 2001 19:55 schreef scanman01 het volgende:[..]
Daar heb ik nog niet eens aan gedacht.... je kunt wel eens gelijk hebben. Mensen met Bordeline (vrouwen) hebben ook vaak iets met sex... en dat heeft Diane volgens mij ook!
Moet ik me nu zorgen maken?
quote:Als je sex als troost gebruikt en verder ook zeer sterk wisselende buien hebt, dan kun je je zorgen gaan maken ja.!
Op donderdag 18 oktober 2001 19:57 schreef Meaghan het volgende:Ik heb ook iets met sex..
Moet ik me nu zorgen maken?
quote:Mensen met een Bel op hun fiets ook. Evenals mensen met een sta-caravan. Om over mensen met hoogtevrees maar niet te spreken.
Op donderdag 18 oktober 2001 19:55 schreef scanman01 het volgende:[..]
Daar heb ik nog niet eens aan gedacht.... je kunt wel eens gelijk hebben. Mensen met Bordeline (vrouwen) hebben ook vaak iets met sex... en dat heeft Diane volgens mij ook!
quote:Heel grappig gereageerd! Mijn complimenten!!
Op donderdag 18 oktober 2001 20:01 schreef tong80 het volgende:
Mensen met een Bel op hun fiets ook. Evenals mensen met een sta-caravan. Om over mensen met hoogtevrees maar niet te spreken.
quote:Dat het al eerder gesuggereerd is wist ik niet. Het zou inderdaad heel goed kunnen. Ik ken een paar mensen die het ook hebben en er zijn wel overeenkomsten. Vrouwen met borderline raken heel erg makkelijk ergens van overstuur, hebben zonder aanleiding een bui-wisseling, worden zomaar woest zonder een echt goede reden en gebruiken sex vaak als troost of goedmakertje... In 9 van de 10 gevallen is er een oorzaak uit het verleden voor aan te wijzen.
Op donderdag 18 oktober 2001 19:58 schreef fashionably_late het volgende:
Het vermoeden Borderline is al meerdere malen gepost.
Ik weet er te weinig van om daar een mening over te uiten.
Er is iets helemaal mis met dat meissie, dát weet ik wel.
quote:Ze zong iets dat op de Koningin van de Nacht leek, maar dan in drie toonsoorten tegelijk. Wel erg vrolijk!
Op maandag 22 oktober 2001 23:03 schreef zonnebloemmeisje het volgende:
Nog maar een keer proberen. Echt niemand een audio-file van het zingen van Diana? Ik ben nog steeds reuze benieuwd. Van Daan mag ook, maar die van Diaan ben ik meer nieuwsgierig naar.
quote:Hier sluit ik me bij aan!!!
Op maandag 22 oktober 2001 23:21 schreef MMXMMX het volgende:
Het is een toppertje .
En ze is niet uit op de hoofdprijs .
Ze doet haar best en meer kan ze niet doen .
Van mij mag ze blijven .
Oprecht en zichzelf.
quote:Dat is wel storend ja... En ook níemand die er wat over zegt... (héél vreemd)... Maar als ze duim wil zuigen, prima... maar je duim er even uit halen als je wat zegt is wel zo lekker....
Op zaterdag 10 november 2001 20:42 schreef Doc het volgende:
Kan dat mens niet eens die duim uit haar muil halen!
quote:Dat meen je toch niet?
Op zaterdag 10 november 2001 21:20 schreef scanman01 het volgende:[..]
Verder is Diane geweldig trouwens en volgens mij de meest oprechte in het huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |