abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 oktober 2001 @ 13:26:58 #76
136 V.
Like tears in rain...
pi_1937111
Sorry Scanman, maar ook ik heb niet bijster veel positiefs te melden over dit emotioneel gehandicapte wanproduct dat zelfs een ballotagecommissie van de Josti'gezellig-joh-hee-iedereen-is-welkom'band haar zou weigeren.

Die strakke Wacko-Jackobreedbekbek, die loerende onbetrouwbare wateroogjes en dat manisch-depressieve fake-gedoe.

Van 0-104 Db in 3 seconden.

Echt, ik zou d'r nog niet tegenaan pissen als ze in de fik stond.

Maar dat is natuurlijk MIJN mening

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_1937126
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_1937146
Heb ik iets gemist Scanman01? Ben je bevriend met Diane of zo?

FL is in werkelijkheid een heel lief mens, FYI, en windt zich niet zomaar op. Gert zegt ook niet zomaar iets.
En de rest van de reacties heb je voor het gemak maar overgeslagen?

Noayla komt er wat mij betreft nog het dichtste bij: een ongeleid projectiel. Diane is iemand die alleen maar bezig is alles op zichzelf te betrekken, zonder consideratie voor anderen.

Maar ik begrijp het wel, hoor: Diane kan zomaar ineens heel lief zijn en ze heeft een lief koppie. Ik zelf erger me dan ook in het geheel niet aan haar. Ze doet me gewoon helemaal niets.

donderdag 18 oktober 2001 @ 13:32:46 #79
136 V.
Like tears in rain...
pi_1937165
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 13:30 schreef Tinkerbell het volgende:
...Maar ik begrijp het wel, hoor: Diane kan zomaar ineens heel lief zijn en ze heeft een lief koppie...
Ze heeft ongeveer net zo'n lief koppie als de Predator zonder zijn masker, en ik moet zeggen dat ik daarmee nog eerder van bil zou gaan.

Inenten tegen MKZ en nooit meer vervoeren dat mens

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_1937216
Ik vind het zelf ook niet normaal!! Dat zette ik er al bij...
Maar ik heb dus nog nooit zo'n diepgewortelde haat gevoeld!!
Zelfs niet naar mensen toe die ik ken....
Ik ben helemaal verbaasd, en schrik een beetje van mezelf...

Wat reality tv niet allemaal kan aanrichten..

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  donderdag 18 oktober 2001 @ 13:43:38 #81
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1937282
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 13:30 schreef Tinkerbell het volgende:
Heb ik iets gemist Scanman01? Ben je bevriend met Diane of zo?
Nee... Ik vind haar een bijzonder mens met veel verschillende kanten..... waarvan ik wel begrijp waar ze vandaan komen.
quote:
FL is in werkelijkheid een heel lief mens, FYI, en windt zich niet zomaar op. Gert zegt ook niet zomaar iets.
Dat zal best, maar het feit is dat er ook mensen in het huis zitten die ik totaal niet zie zitten (en dan druk ik me nog zacht uit), maar ik zou nooit van die walgelijk en ziekelijke dingen over die personen schrijven. Een lief mens die zulke dingen schrijft? Sorry, maar voior zover ik weet is dat niet mogelijk.
quote:
En de rest van de reacties heb je voor het gemak maar overgeslagen?
Ik heb alleen de laatste 2 reacties gelezen, vandaar dat ik daar even op reageerde. Maar zoals ik al zei: het zal ze wel een lekker gevoel geven zulke dingen te schrijven over iemand die ze denken te kennen!!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1937376
Ik hoop eigenlijk dat Priscilla in het team van Diane komt
pi_1937393
Mijn god Scanman01, hier gaat het over Diane. Lees je de rest wel van dit forum??? Over anderen worden precies zulke dingen gezegd. Tis maar met wie je wat hebt gevoelsmatig.

Als je er niet tegen kunt, wat doe je dan in hemelsnaam hier?

pi_1937399
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 13:38 schreef fashionably_late het volgende:

Maar ik heb dus nog nooit zo'n diepgewortelde haat gevoeld!!
Zelfs niet naar mensen toe die ik ken....
Ik ben helemaal verbaasd, en schrik een beetje van mezelf...

Ach, weet je nog vorig jaar? Bianca en ik?
pi_1937401
Ik denk niemand te kennen Scanman, zelfs mijzelf niet....
Wat ik schreef kwam daadwerkelijk in mij naar boven toen ik Diane aan tafel zag zitten en ze Leo vroeg of hij vroeger misschien veel terecht was gewezen....

Ik ben er niet trots op. Maar verbaasd over!
Maar nu val ik in herhaling....

pi_1937406
BIanca, Diane, die mutsen van deBus.

Reality TV trekt wel de meest labiele mensen aan he?

pi_1937413
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 13:56 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Ja?? Was dat ook zó heftig???
Dus ik hoef me geen zorgen te maken???
  donderdag 18 oktober 2001 @ 14:02:59 #88
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1937454
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 13:55 schreef Tinkerbell het volgende:
Over anderen worden precies zulke dingen gezegd. Tis maar met wie je wat hebt gevoelsmatig.
Dan zal ik de boel nog eens nalezen als ik jou was.
  donderdag 18 oktober 2001 @ 14:05:24 #89
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1937478
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 13:56 schreef Tinkerbell het volgende:

Nou, dan hebben we dat wel gemeen denk ik. Bianca heeft vorig jaar ongeveer 90 dagen te lang in dat huis gezeten.
pi_1937486
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 14:02 schreef scanman01 het volgende:
Dan zal ik de boel nog eens nalezen als ik jou was.
Ik lees me suf en gek hier. Maar iedereen uit het huis wordt hier min of meer onder de grote microscoop gelegd.
En ik vind het trouwens dit jaar nog minder dan vorig jaar. Bewoners werden toen soms echt afgemaakt. Ik vind het nogal tam dit jaar eigenlijk.

Maar... Maak je niet zo druk. Als jij Diane leuk vindt, dan is dat toch je goed recht?
Zoals ik al zei: mij doet ze niets. Ik erger me niet aan haar, ik vind haar ook niet bijzonder leuk.

pi_1937489
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 14:05 schreef scanman01 het volgende:

Nou, dan hebben we dat wel gemeen denk ik. Bianca heeft vorig jaar ongeveer 90 dagen te lang in dat huis gezeten.

Precies
  donderdag 18 oktober 2001 @ 14:10:46 #92
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1937517
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 14:06 schreef Tinkerbell het volgende:
Maar... Maak je niet zo druk. Als jij Diane leuk vindt, dan is dat toch je goed recht?
Normaal maak ik me daar ook niet druk om.. als de boel maar een beetje in evenwicht is. Hier lijken alleen maar mensen rond te lopen die haar de meest walgelijke dingen toewensen en meer van dat soort ongein... en dan voel ik wel een drang om wat tegengas te geven. 'De aard van het beestje' denk ik...
pi_1937631
Als diane haar wens vanavond uit kwam,dan wilde ik die wel invullen voor haar..Zo snel moegelijk een enkele rijs naar een onbewoond eiland..Weg met dat rotwijf.Ik voel de kriebels alweer opkomen
  Moderator donderdag 18 oktober 2001 @ 16:49:23 #94
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1939072
Joh Scanman, jij zit -met name in de streams- zonder enige vorm van gene op Diane te geilen. Met de hele tijd van die hitsige tussendoor-opmerkinkjes. (bijvoorbeeld, vrijwel elke keer: "Jammer " zodra ze stopt met douchen).

Ook krijg ik allemaal kriebels van die steeds weer terugkerende, meelevende begrijpende opmerkinkjes van je, dat je "wel weet wat Diaantje vroeger heeft meegemaakt."
JA-HAAA!! Ze is vroeger gepest, hèhè. En jij ook. En daarom mag je haar. Nou, als ze vroeger ook al zo was, dan had ik er graag een jaar zittenblijven voor over gehad om me helemaal toe te kunnen leggen op het van school treiteren van die aanslag op de zintuigen genaamd Diane.

Anyway, ik had vanmiddag dus even vreselijk veel zin om weloverwogen tegen jouw liefdespostings in te gaan. En da's ook puberaal van mij, geef ik ruiterlijk toe. maar ik vind het ook zo'n achterbakse.. affijn, ik zal niet weer beginnen.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 18 oktober 2001 @ 17:35:48 #95
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1939466
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 16:49 schreef Gert het volgende:
Joh Scanman, jij zit -met name in de streams- zonder enige vorm van gene op Diane te geilen.
Tja... t'is triest. Ik vind het kijken naar vrouwen die bloot zijn nou eenmaal geen onplezierige bezigheid. En dat gaat over alle vrouwen in het huis, niet alleen over Diane hoor. En verder doe je maar wat je niet laten kunt jongen... als jij er op kickt om over Diane de meest vreselijke
dingen te schrijven, moet je dat zeker doen. Ik weet wat een psycholoog daar over zou zeggen, maar daar zal ik je niet mee vervelen.
pi_1939487
quote:
Joh Scanman, jij zit -met name in de streams- zonder enige vorm van gene op Diane te geilen.
Gadverdamme man! Haar tieten hangen bij haar knieen

Lelijke doos!

donderdag 18 oktober 2001 @ 17:41:34 #97
15058 Troeltje
eigenaardig...
pi_1939512
quote:
Joh Scanman, jij zit -met name in de streams- zonder enige vorm van gene op Diane te geilen. Met de hele tijd van die hitsige tussendoor-opmerkinkjes. (bijvoorbeeld, vrijwel elke keer: "Jammer " zodra ze stopt met douchen).

Ook krijg ik allemaal kriebels van die steeds weer terugkerende, meelevende begrijpende opmerkinkjes van je, dat je "wel weet wat Diaantje vroeger heeft meegemaakt."
JA-HAAA!! Ze is vroeger gepest, hèhè. En jij ook. En daarom mag je haar. Nou, als ze vroeger ook al zo was, dan had ik er graag een jaar zittenblijven voor over gehad om me helemaal toe te kunnen leggen op het van school treiteren van die aanslag op de zintuigen genaamd Diane.

Anyway, ik had vanmiddag dus even vreselijk veel zin om weloverwogen tegen jouw liefdespostings in te gaan. En da's ook puberaal van mij, geef ik ruiterlijk toe. maar ik vind het ook zo'n achterbakse.. affijn, ik zal niet weer beginnen.

Andries wannabee?
Loesje: [br]KERNENERGIE [br] Het lijkt alsof die conservatieven nu iets gevonden hebben om de toekomst voor altijd tegen te houden.
  donderdag 18 oktober 2001 @ 17:43:11 #98
15058 Troeltje
eigenaardig...
pi_1939527
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 17:38 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Gadverdamme man! Haar tieten hangen bij haar knieen

Lelijke doos!

Tieten en doos zijn twee heel verschillende dingen niet opgelet met biologie vroeger?

sorry, ik begin honger te krijgen

Loesje: [br]KERNENERGIE [br] Het lijkt alsof die conservatieven nu iets gevonden hebben om de toekomst voor altijd tegen te houden.
  donderdag 18 oktober 2001 @ 17:46:45 #99
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1939551
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 17:43 schreef Troeltje het volgende:
Andries wannabee

Tieten en doos zijn twee heel verschillende dingen niet opgelet met biologie vroeger?

LOL.... erg adrem vanmiddag...!!
  donderdag 18 oktober 2001 @ 17:54:15 #100
10152 Buffie
There is only one
pi_1939612
Puppuppup, wat een opwinding weer

Ben geen fan van Diane, maar haten is een veel te groot wooord, ik vind haar eerder zielig. Ontslagen op haar werk vanwege haar botsingen met andere mensen, vroeger gepest... Zie wat dat met haar doet:

Ze is erg labiel. Dan weer heel lief en vrolijk, dan weer heel nukkig, achterdochtig en erg ontvlambaar. Je weet gewoon totaal niet wat je aan haar hebt, haar stemming kan ineens radicaal omslaan. Ze duwt mensen weg en trekt ze weer terug, is snel in de verdediging maar valt zelf ook aan, compleet onvoorspelbaar dus. En dat moet haar toch enorm in de weg zitten, zou je zeggen. Ik word al moe als ik naar haar kijk.

Ergernis voel ik wel als ze die arme Leo als een soort tijgerin aanloert en ineens op een koud, dreigend toontje meldt dat hij de houtblokken niet in het vuur had mogen gooien. Dit doet ze ook bij Frank en omdat dit beide nogal onzekere mannen zijn, wordt er niks teruggezegd en kan ze hiermee doorgaan. Ik word op zulke momenten bijna bang voor haar, zoals zij ineens mensen kan aanloeren en afbekken om niks.

Tips voor Diane:

- psycholoog
- psychiater als het uit de hand loopt
- yoga
- valium
- cursus 'hoe ga ik met mensen om'
- cafeïnevrije koffie
- aromatherapie

Maar verder is het best een aardig kind denk ik

Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties