quote:Niks menselijks is haar vreemd lijkt me. Ze mag van mij een 10-jarige soap in. Ze blijft grappig.
Op woensdag 17 oktober 2001 15:40 schreef Tinkepink@work het volgende:[..]
Ik zeg het niet snel over mensen, maar ik begin Diane toch wel een goedkope lellebel te vinden. Goor wijf. Vooral dat gekreun erbij
(en deze smilie gebruik ik al bijna helemaal nooit! Jongen, die meid zit me wel hoog!)
Ze weet instinctief precies wie ze moet pakken. Leo is een onzeker mannetje en liet zich door haar zo intimideren dat hij even later excuses zat te maken voor zijn onhandigheid. Terwijl zij notabene een foute reactie naar hem vertoonde.
Ik zat echt met kromme tenen te kijken, zeker toen Diane begon te janken op het moment dat Leo aangeslagen en in tranen van tafel opstond. Die tranen van Diane waren niets minder dan een afleidingsmanoevre; als zij jankt kunnen mensen haar niet terechtwijzen voor evt. onheus gedrag naar anderen toe.
Het lijkt bij haar een onbewust mechanisme, op het moment dat haar positie dreigt te worden aangetast of er mogelijkerwijs kritiek op haar doen en laten zou kunnen worden geuit plengt ze snel haar tranen.
Zo gaan mensen zich concentreren op haar zielig zijn i.p.v haar aan te spreken op haar foute gedrag.
Gatverdamme, ik heb me er zo aan geërgerd!!!
M.a.w. stem niet op Diana, maar wel bij Fok!
Misschien dat Hummie dan donderdag Diana op de laagste plaats zet, zodat ze kan moven!!!
jaaaaaahhhh!!!!
STEM OP DIANE ALS JE FAVORIETE BEWONER!!!!!!!!
Diane is fucked up, normaal, aardig, een bitch, een loser.... een winner!
Diane is een vrouw met een verleden, wat haar getekend heeft voor de rest van haar leven.
Of om Queen te quoten:
"My soul is painted like the wings of a butterfly".
quote:O.k, een vrouw met een 'verleden'......die haar ervaringen nog niet heeft omgezet in wijsheid en bij wie elementaire social skills vooralsnog grotendeels lijken te ontbreken.
Op woensdag 17 oktober 2001 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Na al deze diepzinnige opmerkingen en uitlatingen over Diane, even wat tegengas....STEM OP DIANE ALS JE FAVORIETE BEWONER!!!!!!!!
Diane is fucked up, normaal, aardig, een bitch, een loser.... een winner!
Diane is een vrouw met een verleden, wat haar getekend heeft voor de rest van haar leven.Of om Queen te quoten:
"My soul is painted like the wings of a butterfly".
Ze is eerder een ongeleid projectiel!
quote:Als je Diane hoort in een discussie (zoals nu gaande is in het BB huis) dan wist je dat je totaal fout zit.
Op woensdag 17 oktober 2001 22:20 schreef Noayla het volgende:
O.k, een vrouw met een 'verleden'......die haar ervaringen nog niet heeft omgezet in wijsheid en bij wie elementaire social skills vooralsnog grotendeels lijken te ontbreken.
quote:Vreemd, ik vond haar zelfs behoorlijk sociaal overkomen tijdens de act met Leo, heel kalm vertelde ze hem dat warm water eerder kookt dan koud water en dat je in een volle oven geen deeg meer kwijt kan als je hem volpropt met hout.
Op woensdag 17 oktober 2001 22:20 schreef Noayla het volgende:[..]
O.k, een vrouw met een 'verleden'......die haar ervaringen nog niet heeft omgezet in wijsheid en bij wie elementaire social skills vooralsnog grotendeels lijken te ontbreken.
Ze is eerder een ongeleid projectiel!
quote:Dat vond ik dus ook.
Op woensdag 17 oktober 2001 22:54 schreef raffles het volgende:
Vreemd, ik vond haar zelfs behoorlijk sociaal overkomen tijdens de act met Leo, heel kalm vertelde ze hem dat warm water eerder kookt dan koud water en dat je in een volle oven geen deeg meer kwijt kan als je hem volpropt met hout.
quote:Misschien kun je dan ook beter de bakker, je dokter, de slager, de groenteboer, je tandarts, je buurtsuper, je verzekeringsagent, de slijter, de agent, de sigarenboer, marktkoopman, schilder, timmer-& tuinman, je baas, je sportclub, sommige Fok!kers, je buren maar vooral je psycholoog vermijden.
Op woensdag 17 oktober 2001 23:57 schreef gelly het volgende:
Dat er zulke labiele mensen bij de douane werken ...ik stap nooit weer in een vliegtuig.
quote:LOL...
Op donderdag 18 oktober 2001 00:37 schreef raffles het volgende:
Misschien kun je dan ook beter de bakker, je dokter, de slager, de groenteboer, je tandarts, je buurtsuper, je verzekeringsagent, de slijter, de agent, de sigarenboer, marktkoopman, schilder, timmer-& tuinman, je baas, je sportclub, sommige Fok!kers, je buren maar vooral je psycholoog vermijden.
quote:Dat wil je niet, ech nie hoor!!!!
Op donderdag 18 oktober 2001 01:32 schreef zonnebloemmeisje het volgende:
In de streamverslagen heb ik best vaak gelezen dat Diaantje aan het zingen was, maar in de tv-uitzendingen heb ik daar nog maar weinig van terug gezien (of heb ik wat gemist?). Ik ben best benieuwd naar haar zang. Heeft iemand toevallig haar zingen op audio-formaat?
quote:Ik had haar hele repertoire in mp3 formaat klaar liggen om op cd te zetten, maar na alle negatieve reacties heb ik het hele zootje maar gewist. Helaas
Op donderdag 18 oktober 2001 01:32 schreef zonnebloemmeisje het volgende:
In de streamverslagen heb ik best vaak gelezen dat Diaantje aan het zingen was, maar in de tv-uitzendingen heb ik daar nog maar weinig van terug gezien (of heb ik wat gemist?). Ik ben best benieuwd naar haar zang. Heeft iemand toevallig haar zingen op audio-formaat?
en gisteren ook over dat hout dat Leo (?) in de kachel hed gedaan.
bied hij nog zijn excuses aan, zegt dat het aan hem ligt en dan toch doorzeuren tegen Danielle.
en dan aan tafel weer beginnen op dat schoolmeestertoontje
ik had haar allang de ogen uitgekrabt
Dat ze het niet eens op kan brengen om nieuwe bewoners een beetje op hun gemak te stellen, zegt mij genoeg. En dan achteraf nog met dat geniepige breedbekkikker-smoelwerk lekker verdergaan met het zwartmaken van onzekere nieuwelingen. O, is ze vroeger zo gepest? Dan zou ze toch beter moeten weten? Als haar karakter zichtbaar was, zou het eruitzien als een vaatdoek vol zwart vocht.
Zo, ik word een beetje niet goed van die puberale liefdesbetuigingen van papa Scanman.
Dat is niet normaal nee!
Hoe kan dit?
Hoe kom ik er af?
![]()
En 'je hond er nog van af schoppen'? Nou, dan weten we ook weer wat voor dingen jij met je hond doet... Je lijkt me een erg prettig persoon!
En 'helemaal verrot zou schelden en een paar rossen tegen d'r kop er achter aan'? Je moet nu wel erg trots op jezelf zijn. Wat zul jij een aardig 'mens' zijn zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |