-JE GAAT ER NU TOCH GEEN GEINTJES OVER MAKEN DAT ER MISSCHIEN 25000 MENSEN DOOD ZIJN!!!!!!!!! (uitgesproken met hysterische krijs-stem)
-Ik speel niet graag de baas, maar ik regel graag.
-Ik ben ontzettend lijfelijk.
-(Tegen Kelly:) BLIJF GEWOON MET JE POTEN VAN MIJN SPULLEN AF, VOLGENDE KEER!!!
-Als ik iemand niet aardig vind, dan zeg ik dat gewoon. Ik ga er geen mooi strikje omheen leggen.
-Ik ken mezelf eigenlijk niet echt goed.
-IK BEN NIET DRONKEN!!! ALS JE NOG ÉÉN DING ZEGT, TRAP IK DIE FLES COLA LIGHT NAAR JE HARSES!
-(Over dat ze Frank zou hebben gezoend:) DIE GAF JE MIJ! (en ze smijt een kussen naar Franks hoofd) IK HEB HEM ALLEEN IN ONTVANGST GENOMEN, TERINGLIJER!!! JE BENT GEWOON EEN TERINGLIJER, ALS HET AAN MIJ LIGT, BEN JE MORGEN WEG!
-IK HEB JE EEN PAAR KEER GEZEGD DAT IK NIKS VOOR JE VOEL!!! KLAAR!!! OPTIEFEN NOU!!! IK RAM JE HELEMAAL IN ELKAAR, KANKERLIJER!!!
-IK HAK ZÓ JE PIK ERAF, WEET JE!
Nou begint dat verhaal van dat ze niet zo makkelijk in de omgang was en zo enigzins op z'n plaats te vallen. Ondanks dat Frank een zak is.
Diane weet net te melden aan Frank dat ze ongesteld moet worden, en dat aan de arme kant... Nu d'r uit met haar
![]()
(je zag Kelly jaloers naar Diane kijken
)
Doei, Ruby
quote:Sorry kavu, even op de tandjes bijten. Ze moet nog heel even blijven om te bewijzen aan de laatste simpele zielen dat Andies een slettebakje is. Gisteren had hij bijna beet, Diane twijfelde... Volgende zuipavondje is het raak, en kan ze naar huis.
Op donderdag 11 oktober 2001 13:53 schreef kavu het volgende:
als ik het heel lief vraag mag dan alsjeblieft die diane naar huis ???
quote:Nee... pas over 2 maanden en 20 dagen!
Op donderdag 11 oktober 2001 13:53 schreef kavu het volgende:
als ik het heel lief vraag mag dan alsjeblieft die diane naar huis ???
quote:Ah, zou dat het zijn? Ik dacht eigenlijk dat die blik pure angst/onzekerheid was.
Op vrijdag 12 oktober 2001 09:48 schreef postinggirl het volgende:
Moet je eens letten op Diane's blik in haar ogen, elke keer als er een nieuwe bewoner in huis komt. Ze lijken wel twee keer zo groot te worden. Een mengeling van nieuwsgierigheid en verliefdheid, lijkt het wel. Ze zal wel denken: 'Kan ik met hèm/háár misschien vriendjes/vriendinnetjes worden???'
quote:Dat is het juist. Dan heeft ze weer een kans om misschien weer nieuwe maatjes te krijgen in het huis, na al haar mislukkelingen. En daar kijkt ze dan ERG 'desperate' bij.
Op vrijdag 12 oktober 2001 09:51 schreef zeeuws jongetje het volgende:[..]
Ah, zou dat het zijn? Ik dacht eigenlijk dat die blik pure angst/onzekerheid was.
Heb ik soms iets gemist ofzo?
quote:Door de uitzending van afgelopen dinsdag (geloof ik) aan de eettafel!
Op vrijdag 12 oktober 2001 10:26 schreef CJ het volgende:
Hoe komt het toch dat Diane vorige week nog op de rand van de afgrond stond en nu ineens net zo populair is als Gert-Jan, en dus bij de top 4 zit?Heb ik soms iets gemist ofzo?
quote:Owh... was dat waarin ze eventjes het toneelstuk "Ik ben zo zielig *snik* *snotter*" opvoerde?
Op vrijdag 12 oktober 2001 10:30 schreef scanman01 het volgende:[..]
Door de uitzending van afgelopen dinsdag (geloof ik) aan de eettafel!
quote:.........
Op vrijdag 12 oktober 2001 10:34 schreef CJ het volgende:[..]
Owh... was dat waarin ze eventjes het toneelstuk "Ik ben zo zielig *snik* *snotter*" opvoerde?
![]()
quote:Diane kicks ass!
Op vrijdag 12 oktober 2001 16:28 schreef fashionably_late het volgende:
Nederland is echt gek geworden!!!!!!!!!
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 16:40 schreef Marble het volgende:[..]
Diane Licks ass!
Als er iemand aan haar zit is ze vroeger misbruikt, als er iemand tegen haar scheldt is ze vroeger gepest en als er iemand tegen haar in gaat is de hele wereld tegen haar.
Wat een compleet neurotisch geval is dit zeg....... Het zegt in ieder geval wel iets over de 'uitgebreide en grondige' psychologische test die deze zieleipoot heeft ondergaan. Waarschijnlijk is deze uitgevoerd door die gek die vorig jaar als "Mental Coach" te pas en te onpas werd opgeroepen en die nog nooit op een goede psychologische benadering te betrappen is geweest.
Het enig waar Diane naar op zoek is is genegenheid van wie dan ook en in wat voor vorm dan ook. Op het moment dat zij dit krijgt slaat haar andere ik weer toe en ontspoort zij volledig. De situatie met Frank was hier wel het duidelijkste voorbeeld van.
Dit vormde ook nog het probleem met Audrey. Toen Andries interesse (en meer) toonde zocht diane direct de confrontatie op omdat zij haar beoogde vriendje kwijt zou kunnen raken. Toen Audrey een weerwoord gaf kwam er een lading bagger naar boven die zijn weerga niet kent, varierend van vroegere trauma's tot huidige trauma's.
Wie is het met me eens dat deze stumper/nutcase tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen?
Kan iemand Diana Ross een hengst verkopen. Mijn god wat een muil heeft die ezel.
M'n tenen krommen uit m'n schoenen.
quote:Ik zeg het niet snel over mensen, maar ik begin Diane toch wel een goedkope lellebel te vinden. Goor wijf. Vooral dat gekreun erbij
Uit de streams van 17 oktoberDiaan en Andries willen iets leuks doen: Andries gooit kwark op Frank zijn hoofd en Diaan spuit slagroom op Frank. Frank heeft nu Diaan en de slagroombus te pakken en spuit Diaan helemaal onder. Andries is snel naar binnen gegaan. Diaan vindt dat Frank de slagroom weer van haar af moet likken en dit laat hij zich geen 2x zeggen, Diana, kreunend, ohh, lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |