quote:Andries wilt geen sex met haar.Hij zei dat hij haar lichaam niet echt aantrekkelijk vond.Ze heeft ook een figuur als een zeekoe.
Op zondag 25 november 2001 22:32 schreef Loedertje het volgende:[..]
Denk eerder dat hij strax Diane pedagogisch verantwoord mag gaan naaien..
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 26-11-2001 06:38]
quote:LOL! Toch 1 ding wat ik in hem kan waarderen! Je zou je toch helemaal rot schrikken als je daarnaast wakker wordt? (Djezus wie heeft er wat in mijn drankje gestopt!)
Op maandag 26 november 2001 00:29 schreef schatje het volgende:[..]
Andries wilt geen sex met haar.Hij zei dat hij haar lichaam niet echt aantrekkelijk vond.Ze heeft ook een figuur als een zeekoe.
quote:
Op maandag 26 november 2001 00:29 schreef schatje het volgende:[..]
Andries wilt geen sex met haar.Hij zei dat hij haar lichaam niet echt aantrekkelijk vond.Ze heeft ook een figuur als een zeekoe.
quote:
Diane en Andries bedrijven de liefde
Ik doe het nooit meer, mompelt Diane in haar bed. Nooit meer. Rijk heeft vannacht een drinkspelletje gedaan en is nogal aangeschoten geworden.
Esther Coumans 26-11-2001 10:36
Rijk Het Rijke team speelt het spel kaartje blazen. Degene die de laatste kaart van de stapel blaast, moet drinken. En het zijn geen kleine glaasjes. De Bewoners spelen het met flesjes bier. En om bij te houden hoeveel flesjes ze hebben gedronken, leggen ze er pindas naast.
Op een gegeven moment zijn Diane en Daniëlle behoorlijk aangeschoten. Allebei rennen ze naar de wc om de drank weer uit te spugen. Diane gaat daarna in haar bed liggen. Ze vloekt zachtjes op Andries. Ze denkt dat hij Daniëlle leuker vindt. Terwijl iedereen in de woonkamer verder aan het drinken is, sluipt Andries voorzichtig in de slaapkamer en kruipt bij Diane in bed. Ook al is Diane eerst boos op Andries, al snel smelt ze voor zijn warme lippen. Dit keer blijft het niet bij kussen alleen. De twee rommelen onder de dekens en bedrijven de liefde.Dronken
In de vroege ochtend ligt iedereen in zijn eigen bed. Diane heeft op de bank geslapen en kruipt terug bij Daniëlle in bed. Ik drink nooit meer, want ik ben nu nog steeds dronken, verkondigt de roodharige. Andries zegt lachend: Ze is nog steeds zo dronken als een kanon. Diane vertelt Daniëlle dat alles om haar heen draait. En straks komt er toch een dosis herrie aan, waarschuwt ze alvast. Diane doelt op het wake-upnummer van Ed.Ik schaam me kapot, ik heb me hele bed ondergekotst, bekent Daniëlle. Diane stelt haar gerust. Dat maakt toch niet uit, we hebben allemaal gekotst. Toch schaamt Daniëlle zich. Ik heb nog nooit gespuugd van de alcohol, nog nooit. Brave Daan spuugt niet. Andries vertelt Diane dat ze twee keer over hem heen heeft gespuugd. Wat kan jij overdrijven, zegt Diane. Het zal wel een natte droom zijn geweest. Andries krijgt niet meer de kans om te antwoorden, want hij wordt overstemd.
bron: big-brother.nl
quote:Wat mensen al niet voor gekke dingen doen he als ze dronken zijn!!
Op maandag 26 november 2001 10:59 schreef Showtime het volgende:[..]
[..]
quote:Volgens mij heeft ze gedaan wat ze eigenlijk wilde. Zo gek is het dus niet.
Op maandag 26 november 2001 11:34 schreef schatje het volgende:[..]
Wat mensen al niet voor gekke dingen doen he als ze dronken zijn!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |