quote:ik vond het ook een beetje een minne actie van die Andries. werkt eerst met vereende krachten Frank weg en gaat vervolgens ook nog zijn meissie inpikken. niet echt pedagogisch verantwooord van hem.
Op dinsdag 20 november 2001 16:58 schreef scanman01 het volgende:[..]
Wanneer snapt iedereen nou eens dat het geen aandachtvragen is. Ze wil gewoon weg en is de laatste keer tegen gehouden door Andries. Zoiets werkt meestal maar even.. en dat blijkt nu ook wel. Hopelijk reageert en nu niemand op haar wens om weg te gaan en kan ze tenminste dat huis verlaten en de anderen lekker door laten modderen en bekvechten.
(voor een ieder die weer even wil lachen: de 'labiele' reactie is hieronder weer te lezen!)
(eigenlijk is het een matennaaier, maarja dat staat weer zo grof)
quote:Als Andries labiele Diane zou vragen om te blaffen als een hond zou ze dat zelfs doen!!
Op dinsdag 20 november 2001 17:24 schreef Spitsmuisje het volgende:
Heb wel de indruk dat die Diane alles doet wat Andries van haar wil. Als hij tegen haar gezegd had dat ze maar beter naar huis kon gaan, dan had ze dat nog gedaan ook. Snapoverigens niet wat hij nou in haar ziet... Hij is ok niet leuk, maar Diane is wel een extreem zielig type dat heel snel in therapie moet wil er nog iets van haar terecht komen.
quote:
uit de streamverslagen
Door scanman01 - donderdag 22 november 2001 11:41
--------------------------------------------------------------------------------
Diane vertelt dat ze de moodswings van haar moeder heeft, alleen heeft haar moeder ze wel iets minder erg.
"Die zijn bij jou wel erg ja", reageert Danielle. "De toppen worden hoger en de dalen worden dieper zeg maar".
Diane vertelt over ene Roel... een hele aardige jongen waar ze niet 'mee' kan en niet 'zonder' kan.
"Net zoals Frankie?", vraagt Danielle.
"Ja, wat heb ik dat met veel mensen hè", realiseert Diane zich. "Dat komt door die moodswings denk ik. Ik heb wel iemand nodig die mij kan overrulen, trouwens".
"Zoals Coos gisteren deed?"
"Ja, zoiets ja", antwoordt Diane. "Ik ben een raar mens. Vind je het gek dat mijn collega's s'morgens stijf staan van de zenuwen hoe ik weer binnen kom. Het is ook wel fijn dat ik erg regelmatig de pil slik. Ik slik nu de pil van dinsdag."
Dit korte stukje van Scanman (bedankt!) licht ik eruit omdat het ontiegelijk veel info over onze Diaan bevat.
quote:
Op donderdag 22 november 2001 16:19 schreef Lurky het volgende:
Hier een rake zelftypering van Diane. Let op het door haar gebruikte woord 'moodswings'. Een verrijking van de schamel rakende woordenschat in dit inmiddels aan haar gemoedstoestanden gewijde topic.
[..]
Dit korte stukje van Scanman (bedankt!) licht ik eruit omdat het ontiegelijk veel info over onze Diaan bevat.
quote:Erg regelmatig ja!
"Ja, zoiets ja", antwoordt Diane. "Ik ben een raar mens. Vind je het gek dat mijn collega's s'morgens stijf staan van de zenuwen hoe ik weer binnen kom. Het is ook wel fijn dat ik erg regelmatig de pil slik. Ik slik nu de pil van dinsdag."
quote:Okee... ik zal het even uitleggen... Wel eens van sarcasme gehoord?
Op donderdag 22 november 2001 20:27 schreef Larissa het volgende:
Erg regelmatig ja!
Ze vergeet regelmatig een dagje blijkbaar...
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 22-11-2001 20:53]
laatste week doekje weggooien, en duim intapen... als ze die week doorkomt heeft ze gewonnen!
quote:Sorry, maar alleen sociaal zijn wanneer t jou uitkomt is niet erg sociaal.
Op zaterdag 24 november 2001 20:46 schreef schatje het volgende:
Diane vindt zichzelf sociaal.Ben je het daarmee eens?
Ja, ze staat voor iedereen klaar.0%
Nee, ze denkt alleen aan zichzelf.0%
Ze is alleen sociaal als het haar uitkomt.100%
bron BB site (Poll 24-11)
quote:Zo is 99% van de bevolking ben ik bang!!!
Op zondag 25 november 2001 01:18 schreef D.Rose het volgende:
Sorry, maar alleen sociaal zijn wanneer t jou uitkomt is niet erg sociaal.
(ps, zou je die plaatjes íets kleiner kunnen maken? De hele pagina is uit z'n voegen nu)
quote:Hoe veranderlijk kan een mens zijn.
Diane: Ik heb gebeden om te mogen blijven. Andries: Zóó. Ed: Is it gonna work? Diane: I hope so.
quote:Hoeveel liter tranen heeft dat gestoorde kind wel niet gelaten!!
Op zondag 25 november 2001 13:37 schreef pos het volgende:
En wat zal dat zakdoekje stinken he !!!???)
In het huis loopt ze te verkondigen dat ze 29 ofzow is en op het internet lees ik dat ze al dik in de dertig is.
Of zei ze dat alleen om Andries niet af te schrikken? Hij hoeft het tenslotte niet meer op een ouwe fiets te leren.
quote:Hij ziet ook niets in haar.
Op dinsdag 20 november 2001 17:24 schreef Spitsmuisje het volgende:
Heb wel de indruk dat die Diane alles doet wat Andries van haar wil. Als hij tegen haar gezegd had dat ze maar beter naar huis kon gaan, dan had ze dat nog gedaan ook. Snapoverigens niet wat hij nou in haar ziet... Hij is ok niet leuk, maar Diane is wel een extreem zielig type dat heel snel in therapie moet wil er nog iets van haar terecht komen.
De woorden van Frank nu hij uit het huis is:
” Toch heeft hij al een andere kant van zijn ex-medebewoners leren kennen. “Als ik nu terug zou mogen, dan zou ik Andries eens goed de grond inboren.” Frank zag Andries uitgebreid met Diane zoenen en dat had hij niet van zijn maatje verwacht. “Ik ben teleurgesteld in hem. Toen ik hem in het Huis vroeg of hij meer met Diane deed dan ‘holletje holletje’ liggen, ontkende hij altijd. Ik weet dat zoenen voor Diane veel betekent. Andries is niet eerlijk tegen mij geweest. Hij lult gewoon met twee tongen.”
En dan de volgende dag in het team uitleggen waarom zijn gedrag zo was,en het gekke is dat zijn medebewoners er nog intrappen ook.
Als Diane donderdag moet vertrekken zullen we voor het eerst eens zijn wie de werkelijke Andries is, neem dat maar van mij aan!!!
quote:Prima afbeelding D.Rose.
Op zondag 25 november 2001 01:18 schreef D.Rose het volgende:[..]
Sorry, maar alleen sociaal zijn wanneer t jou uitkomt is niet erg sociaal.
quote:Helemaal mee eens. Diane oprotten!
Op zondag 25 november 2001 14:46 schreef Istar het volgende:
Als Diane weg gaat wordt het machtsblok van Diane, Daniëlle en Andries gebroken en is het moeilijk voor Andries om over te blijven. Dat is de reden dat hij zo te keer ging. Het was niet om Diane zelf. Als Diane weg moet zal Andries de volgende zijn.
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 17:17 schreef don_quichot het volgende:[..]
ik vond het ook een beetje een minne actie van die Andries. werkt eerst met vereende krachten Frank weg en gaat vervolgens ook nog zijn meissie inpikken. niet echt pedagogisch verantwooord van hem.
(eigenlijk is het een matennaaier, maarja dat staat weer zo grof)
Denk eerder dat hij strax Diane pedagogisch verantwoord mag gaan naaien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |