abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 november 2001 @ 17:17:11 #226
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_2244907
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 16:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Wanneer snapt iedereen nou eens dat het geen aandachtvragen is. Ze wil gewoon weg en is de laatste keer tegen gehouden door Andries. Zoiets werkt meestal maar even.. en dat blijkt nu ook wel. Hopelijk reageert en nu niemand op haar wens om weg te gaan en kan ze tenminste dat huis verlaten en de anderen lekker door laten modderen en bekvechten.

(voor een ieder die weer even wil lachen: de 'labiele' reactie is hieronder weer te lezen!)

ik vond het ook een beetje een minne actie van die Andries. werkt eerst met vereende krachten Frank weg en gaat vervolgens ook nog zijn meissie inpikken. niet echt pedagogisch verantwooord van hem.

(eigenlijk is het een matennaaier, maarja dat staat weer zo grof)

‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
  dinsdag 20 november 2001 @ 17:24:29 #227
18518 Spitsmuisje
Is niet voor de poes!
pi_2244988
Heb wel de indruk dat die Diane alles doet wat Andries van haar wil. Als hij tegen haar gezegd had dat ze maar beter naar huis kon gaan, dan had ze dat nog gedaan ook. Snapoverigens niet wat hij nou in haar ziet... Hij is ok niet leuk, maar Diane is wel een extreem zielig type dat heel snel in therapie moet wil er nog iets van haar terecht komen.
pi_2245126
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 17:24 schreef Spitsmuisje het volgende:
Heb wel de indruk dat die Diane alles doet wat Andries van haar wil. Als hij tegen haar gezegd had dat ze maar beter naar huis kon gaan, dan had ze dat nog gedaan ook. Snapoverigens niet wat hij nou in haar ziet... Hij is ok niet leuk, maar Diane is wel een extreem zielig type dat heel snel in therapie moet wil er nog iets van haar terecht komen.
Als Andries labiele Diane zou vragen om te blaffen als een hond zou ze dat zelfs doen!!
BB moet ingrijpen!!
pi_2261079
Hier een rake zelftypering van Diane. Let op het door haar gebruikte woord 'moodswings'. Een verrijking van de schamel rakende woordenschat in dit inmiddels aan haar gemoedstoestanden gewijde topic.
quote:
uit de streamverslagen
Door scanman01 - donderdag 22 november 2001 11:41
--------------------------------------------------------------------------------
Diane vertelt dat ze de moodswings van haar moeder heeft, alleen heeft haar moeder ze wel iets minder erg.
"Die zijn bij jou wel erg ja", reageert Danielle. "De toppen worden hoger en de dalen worden dieper zeg maar".
Diane vertelt over ene Roel... een hele aardige jongen waar ze niet 'mee' kan en niet 'zonder' kan.
"Net zoals Frankie?", vraagt Danielle.
"Ja, wat heb ik dat met veel mensen hè", realiseert Diane zich. "Dat komt door die moodswings denk ik. Ik heb wel iemand nodig die mij kan overrulen, trouwens".
"Zoals Coos gisteren deed?"
"Ja, zoiets ja", antwoordt Diane. "Ik ben een raar mens. Vind je het gek dat mijn collega's s'morgens stijf staan van de zenuwen hoe ik weer binnen kom. Het is ook wel fijn dat ik erg regelmatig de pil slik. Ik slik nu de pil van dinsdag."

Dit korte stukje van Scanman (bedankt!) licht ik eruit omdat het ontiegelijk veel info over onze Diaan bevat.

pi_2262143
quote:
Op donderdag 22 november 2001 16:19 schreef Lurky het volgende:
Hier een rake zelftypering van Diane. Let op het door haar gebruikte woord 'moodswings'. Een verrijking van de schamel rakende woordenschat in dit inmiddels aan haar gemoedstoestanden gewijde topic.
[..]

Dit korte stukje van Scanman (bedankt!) licht ik eruit omdat het ontiegelijk veel info over onze Diaan bevat.

donderdag 22 november 2001 @ 20:27:35 #231
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2263882
quote:
"Ja, zoiets ja", antwoordt Diane. "Ik ben een raar mens. Vind je het gek dat mijn collega's s'morgens stijf staan van de zenuwen hoe ik weer binnen kom. Het is ook wel fijn dat ik erg regelmatig de pil slik. Ik slik nu de pil van dinsdag."
Erg regelmatig ja!
Ze vergeet regelmatig een dagje blijkbaar...
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  donderdag 22 november 2001 @ 20:37:18 #232
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2264010
quote:
Op donderdag 22 november 2001 20:27 schreef Larissa het volgende:
Erg regelmatig ja!
Ze vergeet regelmatig een dagje blijkbaar...
Okee... ik zal het even uitleggen... Wel eens van sarcasme gehoord?

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 22-11-2001 20:53]

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2266758
als diane mag blijven, is me net de perfecte persoonlijke battle voor haar te binnen geschoten...

laatste week doekje weggooien, en duim intapen... als ze die week doorkomt heeft ze gewonnen!

pi_2266766
Ze heeft net gezegd dat ze alles uit de kast wil halen deze week, ze wil zelfs gaan seksen!
pi_2266780
Ben erg benieuwd wat Diane allemaal uit de kast zal halen deze week!!! Ik denk wel dat ze veel uit de kast zal halen! Yahoee!!
pi_2275736
Ik krijg een beetje het gevoel, dat wanneer Diane happy is en lekker in haar vel zit, ze een beetje aan grootheidswaanzin lijkt te lijden...
pi_2280589
Diane vindt zichzelf sociaal.Ben je het daarmee eens?
Ja, ze staat voor iedereen klaar.0%
Nee, ze denkt alleen aan zichzelf.0%
Ze is alleen sociaal als het haar uitkomt.100%
bron BB site (Poll 24-11)
  Moderator zondag 25 november 2001 @ 01:18:45 #238
18653 crew  D.
pi_2282858
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 20:46 schreef schatje het volgende:
Diane vindt zichzelf sociaal.Ben je het daarmee eens?
Ja, ze staat voor iedereen klaar.0%
Nee, ze denkt alleen aan zichzelf.0%
Ze is alleen sociaal als het haar uitkomt.100%
bron BB site (Poll 24-11)
Sorry, maar alleen sociaal zijn wanneer t jou uitkomt is niet erg sociaal.

zondag 25 november 2001 @ 01:20:16 #239
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2282871
quote:
Op zondag 25 november 2001 01:18 schreef D.Rose het volgende:
Zo is 99% van de bevolking ben ik bang!!!

(ps, zou je die plaatjes íets kleiner kunnen maken? De hele pagina is uit z'n voegen nu)

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2285184
Oe! Diane trekt nu alles uit de kast om in het huis te kunnen blijven, vertelde ze eerder al dat ze aardiger tegen Leo zou gaan doen en sex in het BB zou willen hebben om die reden, nu zoekt ze zelfs hulp van hogerhand :
quote:
Diane: Ik heb gebeden om te mogen blijven. Andries: Zóó. Ed: Is it gonna work? Diane: I hope so.
Hoe veranderlijk kan een mens zijn.
  zondag 25 november 2001 @ 13:37:47 #241
18772 pos
@@sweet@@
pi_2285212
En wat zal dat zakdoekje stinken he !!!??? )
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_2285271
quote:
Op zondag 25 november 2001 13:37 schreef pos het volgende:
En wat zal dat zakdoekje stinken he !!!??? )
Hoeveel liter tranen heeft dat gestoorde kind wel niet gelaten!!
  zondag 25 november 2001 @ 13:53:15 #243
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2285310
Weet iemand nu eigenlijk hoe oud Diane is?

In het huis loopt ze te verkondigen dat ze 29 ofzow is en op het internet lees ik dat ze al dik in de dertig is.

Of zei ze dat alleen om Andries niet af te schrikken? Hij hoeft het tenslotte niet meer op een ouwe fiets te leren.

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_2285465
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 17:24 schreef Spitsmuisje het volgende:
Hij ziet ook niets in haar.
Hij gebruikt haar om zelf de eindstreep te halen, daarvoor heeft hij haar nodig.
Heb je de uitzending gezien waar hij zo door het lint ging omdat Diane was genomineerd?
Dat was echt niet om haar hoor, dat hij zo kwaad werd.
Hij kreeg heel snel door dat als zij wegvalt het heel moeilijk voor hem wordt om de eindstreep te halen.
Deze jongen is zo hypocriet als de pest.
Toen hij buiten zat en Diane kwam bij hem zitten heb je gezien hoe hij reageerde?
Dat was geen reaktie van een beste vriend die het verdriet van een goede vriendin ziet.
Hij liet haar totaal in de steek, was alleen maar bezig met zijn eigen gevoel en liet huilende Diane aan haar eigen lot over, was alleen maar bezig zijn eigen wonden te likken.
Ook daarna liet hij Diane links liggen, meneer kroop gauw z'n bedje in.
Nou echt waar, zo gedraag je je echt niet als je beste vriendin verdriet heeft, dan laat je haar niet zo in de steek. En domme Diane trapr erin, denkt dat het echt om haar gaat.

De woorden van Frank nu hij uit het huis is:

” Toch heeft hij al een andere kant van zijn ex-medebewoners leren kennen. “Als ik nu terug zou mogen, dan zou ik Andries eens goed de grond inboren.” Frank zag Andries uitgebreid met Diane zoenen en dat had hij niet van zijn maatje verwacht. “Ik ben teleurgesteld in hem. Toen ik hem in het Huis vroeg of hij meer met Diane deed dan ‘holletje holletje’ liggen, ontkende hij altijd. Ik weet dat zoenen voor Diane veel betekent. Andries is niet eerlijk tegen mij geweest. Hij lult gewoon met twee tongen.”

En dan de volgende dag in het team uitleggen waarom zijn gedrag zo was,en het gekke is dat zijn medebewoners er nog intrappen ook.
Als Diane donderdag moet vertrekken zullen we voor het eerst eens zijn wie de werkelijke Andries is, neem dat maar van mij aan!!!

pi_2285530
quote:
Op zondag 25 november 2001 01:18 schreef D.Rose het volgende:

[..]

[afbeelding]

Prima afbeelding D.Rose.
Ik dacht de hele tijd al waar doet ze mij toch aan denken.
Maar nu weet ik het.
haha
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_2285697
Als Diane weg gaat wordt het machtsblok van Diane, Daniëlle en Andries gebroken en is het moeilijk voor Andries om over te blijven. Dat is de reden dat hij zo te keer ging. Het was niet om Diane zelf. Als Diane weg moet zal Andries de volgende zijn.
pi_2288630
Labiele Diane heeft dus twijfel over de motieven van Andries.Als het kind deze gedachte goed vasthoudt wanneer hij wilt gaan lebberen en er niet op in gaat komt ze tenminste niet over als een pop die op ieder moment gebruikt kan worden.
Enige eigenwaarde heeft ze niet.Ze is altijd bezig met het beeld van hoe een ander haar ziet.En dan is het natuurlijk vrijwel altijd negatief.Waardoor ze in een spiraal komt waar geen einde aan komt.Ze walgt van zichzelf enzo.Diane blijft zo altijd kopje onder.
Het duimen is wel het meest vreemde gedrag.Het is duidelijk dat er een gaatje in haar hoofd moet worden geboord zodat de muizen eruit komen.
pi_2289793
Laten ze Diane een fopspeen geven.
Kan haar doekje eindelijk eens gewassen worden.
pi_2289919
quote:
Op zondag 25 november 2001 14:46 schreef Istar het volgende:
Als Diane weg gaat wordt het machtsblok van Diane, Daniëlle en Andries gebroken en is het moeilijk voor Andries om over te blijven. Dat is de reden dat hij zo te keer ging. Het was niet om Diane zelf. Als Diane weg moet zal Andries de volgende zijn.
Helemaal mee eens. Diane oprotten!
Altijd sprankelend.
  † In Memoriam † zondag 25 november 2001 @ 22:32:30 #250
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2290062
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 17:17 schreef don_quichot het volgende:

[..]

ik vond het ook een beetje een minne actie van die Andries. werkt eerst met vereende krachten Frank weg en gaat vervolgens ook nog zijn meissie inpikken. niet echt pedagogisch verantwooord van hem.

(eigenlijk is het een matennaaier, maarja dat staat weer zo grof)

Denk eerder dat hij strax Diane pedagogisch verantwoord mag gaan naaien..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')