Arm- De bewoners zijn op het idee gekomen om de luchtbedden naar buiten te slepen. Diane en Daniëlle liggen loom op de bedden en genieten van het zonnetje. Intussen lapt Richard ijverig de ramen van hun armetierig onderkomen. Frank kijkt toe en geeft waar nodig commentaar. Richard laat dit gelaten over zich heenkomen en volgt braaf Frank's bevelen op.
Bingo, roept Frank. Hij heeft wat houtjes bij elkaar gezocht en probeert deze van een afstand in een ton te gooien. Richard, die inmiddels klaar is met zijn huishoudelijke taak, probeert ook een gokje te wagen. Met gemak gooit hij negen van de tien houtjes in de ton. Na drie keer dit spelletje te hebben gespeeld is de lol eraf. Hun aandacht wordt afgeleid door een vliegtuig, dat heel langzaam overvliegt.
Fotografeer me! roept Kelly naar het vliegtuig. Ze neemt een uitdagende pose aan in de ligstoel. Ze filmen ons vanuit de lucht! bedenkt Frank. De drie heren en Daniëlle kijken gebiologeerd naar boven. Ga toch ergens anders spelen! roept Andries het vliegtuig na.
Koude douche
Gemeentepilsie? vraagt Frank aan Richard en geeft hem een vriendschappelijke klap op de rug. Dat aanbod kan de laatste natuurlijk niet afslaan. Wanneer Frank terugkomt met een beker water, giet hij de helft van de inhoud over Richard's rug. Het is gewoon waterafstotend! roept Frank verbaasd uit, terwijl hij aan het shirt van Richard trekt. Deze is geschrokken van de koude douche en kan gelukkig lachen om de grap.
Nu komt Frank pas echt goed op dreef. Hij sluipt op Diane af en gooit wat waterdruppels in haar gezicht. Al slapende mompelt ze: het regent, het regent. Spullen pakken, we moeten naar binnen! Iedereen ligt dubbel van het lachen om haar gebrabbel. Dan wordt ze wakker en komt erachter dat ze in de maling is genomen.
bron: BB site
quote:Ik neem mijn eerder uitgesproken bedenkingen tegen frank terug. Het is toch eigenlijk wel een geniale lolbroek.
Op vrijdag 28 september 2001 18:46 schreef Tante Bep het volgende:
Frank neemt Bewoners in de maling
Frank is in een pesterige bui. Zijn mede-Bewoners moeten het ontgelden. Hij trakteert Richard en Diane op een koude douche.
<..>
"Je nam een slokje van mijn cocktail, nou dan moet je me maar geen toespelingen geven"
Frank roeleert namelijk nog steeds
en hij zal echt zijn mond niet dicht houden .. ik las het al eerder in de topic: frank kan z`n mond niet dicht houden sinds hij naar rijk is verhuisd. en dazz errrug irritant.
"Hoe gaat het eigenlijk in een internaat?", vraagt Diane opeens.
"Het was een schippersinternaat", legt Frank uit. "Ik was er samen met mijn nichtjes van maandag tot vrijdag. De weekends waren we gewoon thuis. Er waren 300 kinderen van 6 tot 12 jaar. In het internaat aan de overkant waren ze van 12 tot 18 jaar. We sliepen met z'n allen op een zaal, mannen en vrouwen gescheiden. Er werd s'nachts gesurveilleerd."
Frank begint zijn bed te beschrijven en hoe de zalen eruit zagen. Diane luistert aandachtig.
"Met hoeveel kinderen sliep je op een zaal dan?", vraagt ze.
"Met ongeveer 50", antwoordt Frank. "Er werd genoeg gekeet, maar om tien uur moesten we stil zijn. Het was er echt heel streng.... Dat we allemaal dezelfde kleding aan moesten was gelukkig al afgeschaft."
FRANK ROELEERT!!!!
Wat geniet ik van die man!!
Als iemand de overwinning verdient is hij het wel.
Ik zie liever Andries gaan
Hij zal idd wel moeten vertrekken; waar ik niets van begrijp.
Tja, Kelly.... die brengt leven in de tent, NOT
Miss Mirror....
Frank weet het zelf ook, al had ie toch nog een beetje hoop. Konkelend probeerde hij helaas wel alles om te blijven middels het kiezen van partij voor PasCoEd, dat Frank zo naief is dat ie daar intrapt en verder niet voor rede vatbaar is omdat ie zo bang is dat hij weg moet, dat valt me dan wel weer van hem tegen hoor.
Hij is wel positief veranderd sinds hij captain is.
Go Frank
quote:
'Mind fucking game' over voor Frank
Frank, een rasechte Rotterdammer met gebruiksaanwijzing. Helaas werd zijn gemopper hem fataal. Voor Frank is het doek gevallen.
Nienke Hoek 15-11-2001 22:58Frank is als een van eerste Bewoners in Almere gestart. Van de oude garde moet hij nu als eerste exit. Negenenzestig dagen hebben jullie als kijker mogen genieten van deze Rotterdammer. Een Bewoner waar je maar moeilijk omheen kon. Frank was altijd duidelijk aanwezig. Hij was heel sfeerbepalend voor de groep. Dit leverde veel leuke momenten op, maar ook een hoop irritatie. Daarom een kleine samenvatting van 'Frankie boy'. Een lastige klus, want deze uitgesproken Rotterdammer laat zich moeilijk in een paar alinea's beschrijven.
Het eerste hoogtepunt van Franks verblijf is zijn uiting van liefde voor Diane. Dit mondde echter uit in een stevige ruzie die later werd goedgemaakt in bed. Helaas voor Frank waren de gevoelens van Diane niet wederzijds. Zij had zelfs spijt van dit nachtelijk avontuur en ontkende de gebeurtenis in alle toonaarden. Frank besloot zich neer te leggen bij het besluit van Diane. Vanaf dat moment zou hij geen 'toespelingen meer geven'. De twee krijgen een duidelijke haat-liefdeverhouding. Ze kunnen verschrikkelijk bekvechten en vervolgens weer 'lepeltje lepeltje' met elkaar liggen.Knorrepot
Frank is een gezellige flapuit met veel wilde verhalen. Hij houdt van geintjes en heeft een speciale manier om zich uit te drukken. Alleen als Frank in Arm moet leven, slaat zijn stemming drastisch om. Als een echte knorrepot moppert Frank de godganse dag. Regelmatig zit hij alleen buiten met een gezicht als een oorwurm of ligt in bed. Vreselijk chagrijnig word je hier , meldt hij zijn teamgenoten. Frank komt zelfs op het punt dat hij weigert te praten. Hij voert zijn eigen protest tegen Big Brother. Ik rot hier weg , zegt de brombeer als hij toch zijn mond opentrekt. Hij is helemaal niet te pruimen als hij geen standaard 'shampootje' en 'deodorantje' krijgt van Big Brother.
Wanneer Frank weer in Rijk zit, is hij helemaal het mannetje. Zijn teamgenoten krijgen hem zelfs zover om zijn hoofd kaal te scheren. Frank doet niet kinderachtig en laat Danielle de tondeuse over zijn geblondeerde lokken glijden. Met het resultaat is de Rotterdammer minder gelukkig. Hij vindt al dat hij er vijftien jaar ouder is gaan zien en een kale knikker maakt hem niet charmanter.
Mind fucking game
Frank steekt zijn mening niet onder stoelen of banken. Alles is een 'mind fucking game'. Ook zijn medebewoners moeten het ontgelden. Hij foetert ze regelmatig uit. Volgens Frank kan hij ontzettend te keer gaan tegen iemand en daar vijf minuten later weer een biertje mee drinken. Aan zelfkennis ontbreekt het dus niet bij de Rotterdammer. Vooral Leo moet het ontgelden. Frank ergert zich mateloos aan hem en neemt Leo regelmatig in de zeik. Ook Diane wordt slachtoffer van de pesterijen van Frank.
Op de Battlefield is Frank superfanatiek. Als een dolle stier gooit hij zich in de Battle-strijd. Tegen zijn tegenstanders neemt hij geen blad voor de mond. Hij maakt ze uit voor alles wat mooi en lelijk is. Bijvoorbeeld tijdens de voetbal Battle. Als een hooligan stond Frank zijn doel te verdedigen. Toen Andries onderuit gehaald werd door Gert-Jan, was Frank buiten zinnen. De stoom kwam uit zijn oren en hij vuurde op Gert-Jan een kanonnade van scheldwoorden af. Diane wist hem tot bedaren te brengen.
Ondanks dat Frank een man met een gebruiksaanwijzing is, zien zijn teamgenoten hem niet graag vertrekken. Danielle heeft zelfs spijt dat ze hem heeft genomineerd. Ze vindt Frank een van de gangmakers in het team. Uit wanhoop maken ze Frank in de laatste week Captain. Deze neemt zijn taak serieus en hoopt dat hij in het Arme gedeelte beter met de omstandigheden kan omgaan als hij een leidinggevende functie heeft. Helaas voor Frank, want hij zal nooit meer Captain zijn in Arm. Hij zei al: Of ik mag blijven of ik ga naar huis. Het is mij om het even. Het vooruitzicht dat Frank nu de verjaardag van zijn zoon thuis kan vieren, maakt hem dolgelukkig. Want dat Frank zijn zoontje ontzettend heeft gemist, is wel gebleken. bron: de BB site
quote:
'De fundamentjes worden nu gesloopt'
Ik heb geen spijt dat ik het BB-Huis ben ingegaan. Ik voel me een overwinnaar , meldt Frank nu hij het Huis na tien weken heeft verlaten.
Esther Coumans 16-11-2001 02:11Nog maar een paar uur geleden vertelde de Rotterdammer in het Huis, dat hij aan zijn water voelde dat juist hij en niet Kelly moest vertrekken. Ik merkte dat Kelly toch populairder was. Op de internetredactie vertelt hij dat zijn theorie over de exits klopt. Je ziet het, de exit is weer aan de Rijke kant gevallen. Alleen is het wel jammer dat ik nu naar huis ga.
Zijn maatje Andries heeft Frank afgelopen week genomineerd. Om maar op z'n Rotterdams te zeggen: ik voelde me daar klote onder. Maar niet alleen ik, ook Andries voelde zich rot. Hij had niet verwacht dat hij met zijn stem mij zou kunnen nomineren. Behalve Andries heeft Danielle ook moeite met haar nominatie gehad. Zij voelde zich er heel erg rot onder.Fundamentjes
Van de zes Bewoners die op 8 september het BB-Huis zijn in gegaan, is Frank de eerste die exit is. Gert-Jan heeft het heel mooi verwoord. De fundamentjes worden nu echt gesloopt. En zo voelt het ook. Hij is blij om weer naar huis te gaan, maar baalt dat hij zijn 'challenge' niet heeft kunnen afmaken. Als Captain had ik nog meer willen laten zien. Vooral in het Arme gedeelte, daar wilde ik mijn humeur proberen te verbeteren. Ik vond het hartstikke leuk om Captain te zijn. En ik denk dat ik veel relaxter was dan Danielle en Andries.
De switch tussen Rijk en Arm heeft Frank het moeilijkst gevonden. In Arm had ik het heel zwaar. Dat is echt overleven en ik hou er niet van om op een camping te zitten. Hij gaat het Arme gedeelte daarom ook niet missen. De piep met de stem 'willen alle Bewoners zich verzamelen voor de Battle' kan Frank missen als kiespijn. In Arm zit je erop te wachten, want je hebt niks te verliezen. Maar het sloopt je wel.
Gelukkig heeft de Rotterdammer ook leuke momenten meegemaakt. Hij noemt onder andere het zetten van zijn tattoo, het vlabad en zijn erotische body to body massage. Wat ik heel erg kut vond, was toen Rene Froger aan de Rijke kant aan het zingen was. Wij mochten alleen maar toekijken.
Verliefd
Mooie momenten heeft de ex-Captain ook met Diane beleefd. Ze is absoluut een vriendin en een maatje van me geworden. De eerste weken in het Huis bekende Frank verliefd te zijn op de roodharige. Ik weet nu dat ik niet verliefd op haar ben. Maar de prikkels die zij toen gaf, heb ik op een andere manier opgevat. Frank is er heilig van overtuigd dat het nooit iets zal worden tussen de twee. We hebben allebei verschillende interesses.
Tijdens de live-uitzending vond Frank een ring van Diane in zijn koffer. De betekenis van deze ring, die hij overigens aan zijn linkerpink draagt, is vriendschap. Het betekent ook dat ze ontzettend veel om me geeft. Ze is gewoon een hartstikke leuk wijf. Met deze woorden tot besluit, gaat Frank met zijn vrienden en familie tevreden naar huis. bron: de BB site
Het lijkt mij een hele opgave om samen met hem in 1 huis te leven zoals de bewoners van BB, maar desalniettemin is mijn eindoordeel over Frank als mens niet negatief.
Het meest heb ik genoten van de haat-liefde relatie tussen Frank en Diane.
Het is op een bapaalde manier zo héél herkenbaar..
Dat het hart van Diane uiteindelijk bij Frank ligt en bijvoorbeeld niet bij Andries; oh het is allemaal zo bekend..
Wat ik achteraf jammer vind is dat Frank in het begin niet voor GertJan heeft 'gekozen' (als ik het zo mag zeggen), maar voor Andries.
Andries heeft in mijn optiek Frank uiteindelijk laten vallen, omdat hij meer waarde hecht aan het zwak wat de meisjes in het huis voor hem tonen.
Hiermee het karakter van Andries te hebben blootgelegd, is het toch best begrijpelijk dat Frank zijn maatje heeft gezocht in Andries.
De eerste weken moet het ontzettend aftasten voor Frank zijn geweest, zo heel anders en zo bij niemand echt passend.
Dat je het dan zoekt bij iemand die zich gemakkelijk toegankelijk toont zoals Andries, dat ligt dan voor de hand.
Jammer dat Andries uiteindelijk de bottleneck voor Frank is gebleken.
Het lijkt mij een beetje het levensverhaal van Frank, moeilijk een maatje kunnen vinden en dan uiteindelijk de keuze laten vallen op die, die juist niet bij hem past.
Wat dat betreft zou ik Frank kunnen aanraden, zoek vriendschap met diegenen met wie je bijna vanaf dag 1 een conflict hebt.
In dit geval zouden dat Diane en GertJan zijn geweest...
Voor de rest begreep ik pas na de live-uitzending dat Frank een omgangsregeling heeft met zijn zoontje, vanwege een problematische scheiding met zijn ex-vrouw (sprake van mishandeling enzo).
Dat vond ik nou echt jammer om te horen. Ik had Frank graag willen blijven zien als de rauwe bolster met blanke pit, maar dat beeld wordt toch iets bijgesteld als ik het woord 'mishandeling' hoor.
Het is de tragiek van Frank, waarvan je zegt, als mens is hij uiteindelijk een sympathiek iemand.. maar als vader? of als man in een relatie?
Dat laat ik liever aan een ander over om te beoordelen..
quote:als eerste wil ik even melden , dat frank niet van plan is om op 1 van deze forums te gaan reageren , en dat ik voor hem hier het woord mag gaan doen .
Op zaterdag 17 november 2001 06:28 schreef Rica het volgende:
Frank is een toffe vent, tenminste die indruk heeft hij op mij gemaakt.Het lijkt mij een hele opgave om samen met hem in 1 huis te leven zoals de bewoners van BB, maar desalniettemin is mijn eindoordeel over Frank als mens niet negatief.
Het meest heb ik genoten van de haat-liefde relatie tussen Frank en Diane.
Het is op een bapaalde manier zo héél herkenbaar..Dat het hart van Diane uiteindelijk bij Frank ligt en bijvoorbeeld niet bij Andries; oh het is allemaal zo bekend..
Wat ik achteraf jammer vind is dat Frank in het begin niet voor GertJan heeft 'gekozen' (als ik het zo mag zeggen), maar voor Andries.
Andries heeft in mijn optiek Frank uiteindelijk laten vallen, omdat hij meer waarde hecht aan het zwak wat de meisjes in het huis voor hem tonen.
Hiermee het karakter van Andries te hebben blootgelegd, is het toch best begrijpelijk dat Frank zijn maatje heeft gezocht in Andries.De eerste weken moet het ontzettend aftasten voor Frank zijn geweest, zo heel anders en zo bij niemand echt passend.
Dat je het dan zoekt bij iemand die zich gemakkelijk toegankelijk toont zoals Andries, dat ligt dan voor de hand.
Jammer dat Andries uiteindelijk de bottleneck voor Frank is gebleken.Het lijkt mij een beetje het levensverhaal van Frank, moeilijk een maatje kunnen vinden en dan uiteindelijk de keuze laten vallen op die, die juist niet bij hem past.
Wat dat betreft zou ik Frank kunnen aanraden, zoek vriendschap met diegenen met wie je bijna vanaf dag 1 een conflict hebt.
In dit geval zouden dat Diane en GertJan zijn geweest...Voor de rest begreep ik pas na de live-uitzending dat Frank een omgangsregeling heeft met zijn zoontje, vanwege een problematische scheiding met zijn ex-vrouw (sprake van mishandeling enzo).
Dat vond ik nou echt jammer om te horen. Ik had Frank graag willen blijven zien als de rauwe bolster met blanke pit, maar dat beeld wordt toch iets bijgesteld als ik het woord 'mishandeling' hoor.Het is de tragiek van Frank, waarvan je zegt, als mens is hij uiteindelijk een sympathiek iemand.. maar als vader? of als man in een relatie?
Dat laat ik liever aan een ander over om te beoordelen..
als vader , is hij een kanjer !
helaas gebruiken te veel vrouwen hun kind als "troef" , waardoor een vader weinig de kans krijgt om zich als vader te bewijzen !
Omdat ik er nergens meer iets over heb gelezen vermoed ik dat iemand gewoon zelf maar even tot die conclusie is gekomen omdat het zoontje van Frank niet in de live uitzending was.
Het was voor iedereen duidelijk dat Frank daar niet blij mee was en uit wat Patty zei kon je ook wel opmaken dat er nogal wat tegenwerking van moeders kant is geweest. Dus dan krijg je weer dat mensen zich afvragen waarom dat dan is en dan is er altijd wel iemand die meteen roept dat dat komt omdat pa losse handjes had. En het woord mishandeling gaat dan vervolgens weer een heel eigen leven leiden, zeker op de fora, ik heb dat al vaker zien gebeuren.
Enfin dat gerucht is nu in elk geval ontzenuwd, groeten aan Frank.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |