Diane schrok zich wild elke keer als hij aandacht aan haar gaf. Hij komt blijkbaar bedreigend over. Diane ziet er ook slecht uit trouwens.
Zelf moppert hij over het feit dat ze nu al zo lang in het arme gedeelte zitten, maar ik vind dat geen excuus. De rest zit daar net zo lang en gedraagt zich niet zo onderhuids bedreigend. Ik denk dat hij steeds minder kan verkroppen dat hij geen captain is en Gert-Jan wel, dat Diane niks van hem wil weten, dat Kelly hem keer op keer de waarheid zegt, dat ie op het matje moest komen bij TumTummie. Ik vraag me af of dat wel goed af gaat lopen daar. Vandaag of morgen slaat ie erop, ik zie hem daar wel toe in staat.
quote:Cynix, weet jij op wel forum die vriendin van hem (Vonne of zoiets) ook weer es zit te posten? Ik ben benieuwd of zij nog iets heeft gepost over zijn gedrag daar??
Op maandag 24 september 2001 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Het spijt me bijna te zeggen dat ik daar niks aan toe te voegen heb. 100% mee eens!
quote:Helemaal mee eens
Op maandag 24 september 2001 19:41 schreef ElizabethR het volgende:Mooi stukje mensenkennis
Bij mij is 1 zinnetje van Frank blijven hangen; nadat Diane niet kon geloven wat er was gebeurd:
'Wat denk je dan wie er bij je binnen zijn geweest, de kaboutertjes??'
En de toon waarop...misselijkmakend.
Veel agressie: inderdaad; en ik durf wel te voorspellen dat dit eruit gaat komen als ze de volgende battle gaan verliezen. Stiekum verheug ik me daarop
quote:Nee, heb ik helaas niet opgevangen. Hoewel ik ook wel benieuwd ben tot welke conclusies zíj komt.
Op maandag 24 september 2001 19:49 schreef ElizabethR het volgende:
Cynix, weet jij op wel forum die vriendin van hem (Vonne of zoiets) ook weer es zit te posten? Ik ben benieuwd of zij nog iets heeft gepost over zijn gedrag daar??
quote:Vonnie over Frank:
Op maandag 24 september 2001 19:49 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Cynix, weet jij op wel forum die vriendin van hem (Vonne of zoiets) ook weer es zit te posten? Ik ben benieuwd of zij nog iets heeft gepost over zijn gedrag daar??
quote:gelezen op Mediawatchers:
heb toch vaag het gevoel dat ik donderdag na de uitzending , franky mee naar huis krijg ....
was vanavond wel duidelijk te zien , dat hij het zelf ook wel zat is ....
quote:
Op maandag 24 september 2001 20:25 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Vonnie over Frank:
[..]gelezen op Mediawatchers:
http://www.mediawatchers.nl/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=9&t=000306
Frank laat zich heel makkelijk gaan, of dat nou komt doordat hij boos is of omdat hij geil is. Het type emotie waar hij mee kampt maakt niet uit, het 'moet eruit' bij Frank. Typerend voor zijn egocentrisme en (dus) zijn gebrek aan inlevingsvermogen, is dat hij daarbij stelselmatig meer ruimte opeist dan hij zou mogen nemen.
In het geval van de aanranding is dat opeisen van ruimte evident, maar hij claimt ook ruimte mbt het bepalen van de groepssfeer, en in het 'aanwezig-aanwezig zijn'.
Zelfs als Frank zwijgt, dan doet hij dat nog heel nadrukkelijk, theatraal, op de voorgrond. Frank Zwijgt! Want Frank Is Boos. En iedereen dient op de hoogte te zijn en rekening te houden met Franks Emoties!
Diep van binnen (mee eens, Noyla) is Frank natuurlijk een onzeker jongetje dat zichzelf probeert te overschreeuwen om de 'oerpijn' niet te voelen. Zo druk met zichzelf dat hij geen normale relaties met anderen aan kan gaan. 34 jaar, 10 jaar geleden al een kind op de wereld gezet en inmiddels gescheiden. Maar nog niks geleerd. Behalve hoe je een toilet moet behangen.
quote:Ja, hebben we gezien. Frank is de eerste genomineerde voor de papegaai-award.
Op dinsdag 25 september 2001 14:04 schreef Jean het volgende:
Hebben jullie zaterdag Kopspijkers gezien? Het ging over onze grote vriend FRANK:
'Nee, je moet geen toespelingen geven', en dat dan tien keer, gevolgd door 'pleurt op man'. Wat een stakker is die vent!
quote:Heb jij dit topic wel gelezen?
Op dinsdag 25 september 2001 14:04 schreef Jean het volgende:
Hebben jullie zaterdag Kopspijkers gezien?
quote:En ga even in Andries' topic melden wat je van Frank vindt.
Op woensdag 26 september 2001 22:19 schreef Riann het volgende:
Ik ga voor Andries. Echt een lekker ding.
quote:Je had (hebt) wel vreselijk gelijk
Op zaterdag 08 september 2001 15:55 schreef shmoopy het volgende:
Emotioneel explosief?Ik krijg hier een hele sterke fysieke nee bij.
Gewoon een kleine ex-crimineel met een gedragsprobleem waarschijnlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |