abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 september 2001 @ 13:48:15 #51
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_1711841
Ik heb nu al een Pavlov-reactie als ik Frank zie: KOTSNEIGING!
Volgens mij is hij een gevaar voor zijn omgeving met die agressie die in hem zit, met die achterbaksheid, met die ongelooflijke domheid. Toen ik hem over Gert-Jan hoorde lullen, dacht ik nog: als die Willem een matennaaier was, wat is Frank dan wel niet?!?
En weten jullie nog van z'n moeder die in het filmpje zei dat haar zoon een echte leider is? WHAHAHAA! Geen captain geworden dus, en donderdag exit hoop ik! Dat zal pijn doen, Frenkieboy, gnegnegne!
pi_1725017
Het gedrag van Frenk vind ik heel raar. Vooropgesteld dat ik het een uiterst onaangenaam persoon vind, krijg ik het idee dat er iets broedt bij hem van binnen. Hij zint volgens mij ergens op, is recalcitrant, begint nu zelfs al tegen Andries te mokken. Zijn gezichtsuitdrukking vind ik ronduit beangstigend af en toe.

Diane schrok zich wild elke keer als hij aandacht aan haar gaf. Hij komt blijkbaar bedreigend over. Diane ziet er ook slecht uit trouwens.

Zelf moppert hij over het feit dat ze nu al zo lang in het arme gedeelte zitten, maar ik vind dat geen excuus. De rest zit daar net zo lang en gedraagt zich niet zo onderhuids bedreigend. Ik denk dat hij steeds minder kan verkroppen dat hij geen captain is en Gert-Jan wel, dat Diane niks van hem wil weten, dat Kelly hem keer op keer de waarheid zegt, dat ie op het matje moest komen bij TumTummie. Ik vraag me af of dat wel goed af gaat lopen daar. Vandaag of morgen slaat ie erop, ik zie hem daar wel toe in staat.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  † In Memoriam † maandag 24 september 2001 @ 19:47:11 #53
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1725073
Het spijt me bijna te zeggen dat ik daar niks aan toe te voegen heb. 100% mee eens!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1725085
quote:
Op maandag 24 september 2001 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Het spijt me bijna te zeggen dat ik daar niks aan toe te voegen heb. 100% mee eens!
Cynix, weet jij op wel forum die vriendin van hem (Vonne of zoiets) ook weer es zit te posten? Ik ben benieuwd of zij nog iets heeft gepost over zijn gedrag daar??
pi_1725099
Is er ergens goede (gratis) screenvideo capture software te krijgen? Mocht ik er bij zijn dan wil ik dat wel ff vastleggen. (mocht er iemand aangifte van willen doen )
pi_1725160
quote:
Op maandag 24 september 2001 19:41 schreef ElizabethR het volgende:

Mooi stukje mensenkennis

Helemaal mee eens

Bij mij is 1 zinnetje van Frank blijven hangen; nadat Diane niet kon geloven wat er was gebeurd:

'Wat denk je dan wie er bij je binnen zijn geweest, de kaboutertjes??'

En de toon waarop...misselijkmakend.
Veel agressie: inderdaad; en ik durf wel te voorspellen dat dit eruit gaat komen als ze de volgende battle gaan verliezen. Stiekum verheug ik me daarop

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  † In Memoriam † maandag 24 september 2001 @ 20:07:10 #57
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1725257
quote:
Op maandag 24 september 2001 19:49 schreef ElizabethR het volgende:
Cynix, weet jij op wel forum die vriendin van hem (Vonne of zoiets) ook weer es zit te posten? Ik ben benieuwd of zij nog iets heeft gepost over zijn gedrag daar??
Nee, heb ik helaas niet opgevangen. Hoewel ik ook wel benieuwd ben tot welke conclusies zíj komt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  maandag 24 september 2001 @ 20:09:33 #58
16288 Myr
Française
pi_1725286
Ik vind Frank een walgelijk,irritant mannetje.Hij loopt alleen maar te zeuren.Het is een gefrusteerde mannetje.
Ik heb weinig meer te melden over die man,zo bijzonder is ie ook weer niet.
Eruit met die lul.:r
(By the way op wie stem je?Die ene die je wil zien wegggaan of die die je wil laten blijven?Het is me nog niet echt duidelijk )
Geloven verschilt niet veel van hopen.
  † In Memoriam † maandag 24 september 2001 @ 20:14:36 #59
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1725353
Zie: FAQ2: Bewoners, Spelregels, TV, Streams, Links
Als Yorin zich aan z'n eigen regels houdt, bel je dus voor degene die volgens jou moet blijven.
  maandag 24 september 2001 @ 20:23:22 #60
16288 Myr
Française
pi_1725462
Bedankt Cynix.
Nog een vraagje:weet iemand wanneer de volgende battle is?
Geloven verschilt niet veel van hopen.
pi_1725490
quote:
Op maandag 24 september 2001 19:49 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Vonnie over Frank:
quote:
heb toch vaag het gevoel dat ik donderdag na de uitzending , franky mee naar huis krijg ....
was vanavond wel duidelijk te zien , dat hij het zelf ook wel zat is ....
gelezen op Mediawatchers:
http://www.mediawatchers.nl/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=9&t=000306
pi_1725503
quote:
Op maandag 24 september 2001 20:25 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Vonnie over Frank:
[..]

gelezen op Mediawatchers:
http://www.mediawatchers.nl/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=9&t=000306

Dankjewel!
pi_1728978
Ik heb Frank horen zeggen dat hij in de IT zit. Maar ik zal hem wel verkeerd verstaan hebben. Hij is een IT.
Een Irritante Teringhlijer!
krokette katinka
  Moderator dinsdag 25 september 2001 @ 13:45:50 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1732311
Mijn mening over Frank: mensen die niet sterk genoeg zijn om zichzelf onder controle te houden, noemen zichzelf graag 'warmbloedig', of 'een emotionele persoonlijkheid'.

Frank laat zich heel makkelijk gaan, of dat nou komt doordat hij boos is of omdat hij geil is. Het type emotie waar hij mee kampt maakt niet uit, het 'moet eruit' bij Frank. Typerend voor zijn egocentrisme en (dus) zijn gebrek aan inlevingsvermogen, is dat hij daarbij stelselmatig meer ruimte opeist dan hij zou mogen nemen.

In het geval van de aanranding is dat opeisen van ruimte evident, maar hij claimt ook ruimte mbt het bepalen van de groepssfeer, en in het 'aanwezig-aanwezig zijn'.
Zelfs als Frank zwijgt, dan doet hij dat nog heel nadrukkelijk, theatraal, op de voorgrond. Frank Zwijgt! Want Frank Is Boos. En iedereen dient op de hoogte te zijn en rekening te houden met Franks Emoties!

Diep van binnen (mee eens, Noyla) is Frank natuurlijk een onzeker jongetje dat zichzelf probeert te overschreeuwen om de 'oerpijn' niet te voelen. Zo druk met zichzelf dat hij geen normale relaties met anderen aan kan gaan. 34 jaar, 10 jaar geleden al een kind op de wereld gezet en inmiddels gescheiden. Maar nog niks geleerd. Behalve hoe je een toilet moet behangen.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_1732454
Hebben jullie zaterdag Kopspijkers gezien? Het ging over onze grote vriend FRANK:
'Nee, je moet geen toespelingen geven', en dat dan tien keer, gevolgd door 'pleurt op man'. Wat een stakker is die vent!
  dinsdag 25 september 2001 @ 14:29:04 #66
3542 Gia
User under construction
pi_1732661
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 14:04 schreef Jean het volgende:
Hebben jullie zaterdag Kopspijkers gezien? Het ging over onze grote vriend FRANK:
'Nee, je moet geen toespelingen geven', en dat dan tien keer, gevolgd door 'pleurt op man'. Wat een stakker is die vent!
Ja, hebben we gezien. Frank is de eerste genomineerde voor de papegaai-award.
  Moderator dinsdag 25 september 2001 @ 14:38:51 #67
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1732757
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 14:04 schreef Jean het volgende:
Hebben jullie zaterdag Kopspijkers gezien?
Heb jij dit topic wel gelezen?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_1742643
Nu schijnt zijn ploeg volgens 'Mediawatchers' weer de battle te hebben verloren, en kan hij dus weer op het stro blijven slapen. HAHAHAHAHAHAHA! (Postinggirl's sadistische kant komt bovendrijven.) Dat vind ik dus echt grappig! Sorry dat ik het zeggen moet. Laat die eikel nog maar een tijdje op zuurkool leven, met zijn gezanik, zwijgacties, e.d. Ik vind het net een kleuter.
  woensdag 26 september 2001 @ 21:29:06 #69
16467 sweetiedarling
cheers,thanks a lot!
pi_1748775
Frenk, irritante sfeer bepaler,iedereen kent er wel zo een, zo iemand waarbij je liever niet in de buurt zit, b.v. op een feestje van je beste vrienden waarvan hij toevallig de buurman is. Pleurt op, gezellie toch!
I don't know why I smoke, but I drink to get drunk.
pi_1748821
Ik vind die Frank een lul.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_1749380
Ik ga voor Andries. Echt een lekker ding.
  Trouwste user 2022 woensdag 26 september 2001 @ 23:49:16 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_1750369
quote:
Op woensdag 26 september 2001 22:19 schreef Riann het volgende:
Ik ga voor Andries. Echt een lekker ding.
En ga even in Andries' topic melden wat je van Frank vindt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1751780
Frank moet blijven, vermakelijk laag intelligentie niveau, hoog Ruud gehalte! Kijken of hij de eerste dag dat ze weer aan de rijke zullen zijn, na de nodige champagne, de kaboutertjes weer op Dirty Diana afstuurt
T®®
pi_1752116
getver wat erg, hoog Ruud gehalte?!?!?! Ruud was dan misschien niet zo slim maar hij liep tenminste niet de hele dag te blèren als een klein kind!
Ik hoop dat er vanavond een nieuwe bewoner bijkomt die Frank eens flink op z'n bek slaat want dat heeft hij heel erg hard nodig.
pi_1752518
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 15:55 schreef shmoopy het volgende:
Emotioneel explosief?

Ik krijg hier een hele sterke fysieke nee bij.

Gewoon een kleine ex-crimineel met een gedragsprobleem waarschijnlijk.

Je had (hebt) wel vreselijk gelijk
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')