Heb ik soms ook , dat als ik typ dat me handen gewoon vet koud zijn ...quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:36 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom zit ik hier dan nu met steenkoude handen terwijl het 22 graden is?
Iemand hier iets zinnigs over te zeggen?
Dat komt als je bv stil zit er minder bloed door je handen en benen stroomt. Die aders worden kleiner dus mindere doorbloeding en dan krijg je het koud. (ja ik heb wel opgelet met bioquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:36 schreef Brighteyes het volgende:
Het is hier op kantoor altijd stervenskoud. Thermostaat is niet goed oid.
We hebben allemaal hier extra straalkacheltjes staan enzo.
Ik ben normaal geen kouwelijk persoon, maar hier op mijn werk heb ik het eigenlijk altijd wel koud.
Heb er nu eens een thermometer bij gezet en het is hier nu 22 graden. Thuis heb ik vaak de verwarming op 18-19 graden staan, max 20 in de winter. Waarom zit ik hier dan nu met steenkoude handen terwijl het 22 graden is?
Koude handen kan duiden op RSI (al mogen we eigenlijk geen RSI meer zeggen), mijn muishand heeft er ook veel last van. Verder kan het zo zijn dat het héél lichtelijk tocht.quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben normaal geen kouwelijk persoon, maar hier op mijn werk heb ik het eigenlijk altijd wel koud.
Heb er nu eens een thermometer bij gezet en het is hier nu 22 graden. Thuis heb ik vaak de verwarming op 18-19 graden staan, max 20 in de winter. Waarom zit ik hier dan nu met steenkoude handen terwijl het 22 graden is?
Dat van die toch kan wel kloppen, er kan hier weliswaar geen raam open, maar ik hield net mijn hand boven het verwarmingsysteem, werkt op basis van lucht en daar komt dus gewoon koude lucht uit geblazen...quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koude handen kan duiden op RSI (al mogen we eigenlijk geen RSI meer zeggen), mijn muishand heeft er ook veel last van. Verder kan het zo zijn dat het héél lichtelijk tocht.
Misschien ongesteld moeten worden?quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:36 schreef Brighteyes het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |