ik:hey mag ik je nummer?quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:01 schreef RealKnuckles het volgende:
vraag dr nr. :')!
Ongeveer hier gaat het fout....quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:04 schreef Doagere het volgende:
[..]
aleen komt me'n vriendin om 3 uur
ja inderdaad?quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:16 schreef Freel het volgende:
Kun jij je moeder niet helpen in het huishouden?
Mijn huidige vriendin..quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:13 schreef Mokie het volgende:
EEN vriendin of jou vriendin?
Ja, ik heb het leven ontdekt!quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:25 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
Gelukkig ben je nu van je pukkels af he Doagere, kun je meisjes van 21 versieren
idd...quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:49 schreef Haemorrhage het volgende:
Fijn voor je huidige vriendin als je nu met een ander meisje gaan lopen rotzooien...
Sorry, maar vor dit soort verraad (want dat is het) kan ik niets anders dan verachting opbrengen. Ik hoop dat je vriendin er achter komt, en inziet dat jij het niet waard bent om te worden vertrouwd.
Hoezo, moraalridders?quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:50 schreef Posdnous het volgende:
O jee, de moraalridders zijn gearriveerd![]()
Toevallig nietquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:59 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
[..]
Hoezo, moraalridders?
Ben jij er ook zo een die met elk leuk meisje in de ronte neukt terwijl je al een vriendin hebt?
Nee, ook niet mijn zaak.quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:01 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Toevallig niet
Maar dat anderen dat wel doen is niet bepaald mijn zaak.
TS: Het gaat niet fout bij het punt dat je de ene vrouw in rap tempo voor de andere inruilt. Da's vrij normaal. Het gaat fout bij het punt waar je over verliefdheid en vriendin begint te praten. Je bent nog veel te jong voor dat soort ongein, neuk eerst maar eens lekker wat rond. En je bent niet alleen daar te jong voor, maar ook voor het gemiddelde meisje van 21 dacht ik zo.quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:46 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
Een vriendin is geen auto die je even kunt inruilen voor een leuker model.
Maar goed. Als je liever wat met dat andere meisje neemt (alsof je ze zo voor het kiezen hebt...) lijkt het me wel zo gepast dat je je vriendin vertelt dat je verliefd op een ander bent, en niet zomaar wat aan rotzooit met een andere meid.
Denk jij eerst langdurig na voordat je besluit verliefd te worden?quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:46 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
Err...
Dit snap ik ook niet helemaal nee.
Je hebt al een vriendin. Je ma heeft een nieuwe hulp en jij wordt er meteen verliefd op.
Vind je dat zelf niet een beetje vreemd?
Ehh, jawel hoor.. Zolang je maar niet eerst een testritje maakt..quote:Een vriendin is geen auto die je even kunt inruilen voor een leuker model.
Juist ja.quote:Maar goed. Als je liever wat met dat andere meisje neemt (alsof je ze zo voor het kiezen hebt...) lijkt het me wel zo gepast dat je je vriendin vertelt dat je verliefd op een ander bent, en niet zomaar wat aan rotzooit met een andere meid.
Hoezo niet van neuken? Dat is toch je bedoeling als ik zo naar je TT kijk(Help ik voel potentie)quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:38 schreef Doagere het volgende:
[..]
Ja, ik heb het leven ontdekt!
Ze is nu even koffie drinken beneden, hoe kan ik laten zien dat ik serieus geinteresseerd ben? en niet van 'neuken?'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |