abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22697282
Ik had het plan vandaag uit te slapen tot een uurtje of 12, maar dat is er niet van gekomen. Ik lig te slapen en ik hoor de bel. Ik had eigenlijk geen zin om open te doen, maar omdat een vriend van mij later op de middag langs zou komen dacht ik dat ie misschien wel vroeger was gekomen ofzo.

Dus ik loop naar de deur en zeg "Ben jij dat Henk?" Zegt er iemand "Ja" en omdat Henk ook wel rare stemmen maakt enzo doe ik open. Staan er ineens 2 jehova's voor de deur te babbelen over een apocalyps en dat dat in de bijbel staat met bijbehorende foldertjes. Dus ik hoor het half slapend aan en kreeg de laatste zin : "Gelooft u in God?" nog mee. Dus ik zeg "Geef dat boekie maar hier, ik neem het wel ff door"

Ik vind de actie van die vent best humoristisch, maar niet om 9 uur s'ochtends als ik eindelijk es een keertje uit kan slapen.
En nu ben ik het zat.
pi_22697447
Mischien was z'n naam wel echt "Henk".
pi_22697485
Slim van je om het boekje aan te nemen, dat schrijven ze op en gaan je nu vaker opzoeken om te vragen wat je er van vond.
pi_22697491
ik had die deur weer in zn gezicht dichtgetiefd
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 18 oktober 2004 @ 11:36:45 #5
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_22697518
Hoi Henk
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_22697683
te brutaal die jehovas .. laat ze lekker in een andere straat de mensen lastig vallen .. ze kwamen hier gister ook al aan de deur ... bleh
www.ikstastrakvande.pep
Icons niet groter dan 100kb my ass.. bouw daaar een functie voor in dan snol
pi_22697707
* zich voorstelt: Dennis van der Ven, Citroën-dealer
Vrijwillig gebanned
  Milf maandag 18 oktober 2004 @ 11:49:16 #8
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_22697729
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 11:34 schreef Dirkh het volgende:
Slim van je om het boekje aan te nemen, dat schrijven ze op en gaan je nu vaker opzoeken om te vragen wat je er van vond.
Jah daar zat ik ook al aan te denken
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_22697750
Mep in zijn gezicht geven. Zodra hij je geschokt aankijkt, rustig meedelen: "Zo, nu nog even je andere wang toekeren. Krijg je daar ook een stoot op." Zie je ze geheid niet weer.

Gelukkig komen ze hier niet meer. Dat soort mensen heeft écht geen schaamte. Ik geloof niet in god, die bestaat niet, maar ermee langs de deuren lopen te leuren alsof het een abonnement op story is...
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_22697767
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 11:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik had die deur weer in zn gezicht dichtgetiefd
pi_22697783
Gewoon melden dat je absoluut niet geïnteresseerd bent, en dat ze dat moeten doorgeven aan de wie het werven van nieuwe mensen ook maar mag regelen. Iemand bij mij op het werk heeft dat ook gedaan. En ze zijn nooit meer langs geweest. Dus misschien werkt dat wel.
pi_22697804
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 11:48 schreef MartinusMagnus het volgende:
* zich voorstelt: Dennis van der Ven, Citroën-dealer
Die is idd priceless
  maandag 18 oktober 2004 @ 11:54:12 #13
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_22697825
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 11:52 schreef tweedz het volgende:
Gewoon melden dat je absoluut niet geïnteresseerd bent, en dat ze dat moeten doorgeven aan de wie het werven van nieuwe mensen ook maar mag regelen. Iemand bij mij op het werk heeft dat ook gedaan. En ze zijn nooit meer langs geweest. Dus misschien werkt dat wel.
Ook gedaan, werkt perfect. eentje kwam zelfs excuses aanbieden toen ze toch aanbelden omdat ze niet opgelet hadden

Alleen nu verhuist, dus tijdens kerst waarschijnlijk weer opnieuw dat gezeik
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_22697835
Strooi een paar klemvragen naar ze toe.

"Gelooft u in God?"
ja! want hij wilt dat we op zondag rusten. Wat kwam u hier doen?
"hele zin over het geloof"
ik geloof u niet meneer, dit is een rustdag. Wat mankeert u geloof op te dringen die uzelf niet volgt?
  maandag 18 oktober 2004 @ 11:57:11 #15
60646 Jereon
Ik denk dat ik bestond...
pi_22697880
Ik heb nog nooit van die mensen aan de deur gehad...

aan de ene kant wel jammer, als ik de tijd heb lijkt het me best wel lachen om die mensen aan te horen... dan even afhankelijk van het moment een houding aannemen.

Het lijkt mij wel leuk om heel dom te doen.... net alsof je heel aandachtig luistert en als er dan een reactie van jou verwacht wordt geen vin veroeren, maar wel net zo aandachtig blijven kijken...

Of juist overal heel raar op antwoorden: "Geloofd u? " Eh.. ik kom redelijk geloofwaardig over...geloof ik... ja, ik geloof dus...

Of aso doen... een bakkie koffie zetten en er alleen zelf eentje nemen.... als de koffie koud is vragen of zij ook koffie lusten en dan enorm koud voorzetten... Daarop (na een slok of twee) vragen of de koffie wel warm is en aanbieden warme koffie te halen. Daarop ENORM hete koffie neerzetten en ineens heel gehaast gaan doen.... "Ehhh oh helemaal vergeten, ik moet er dringend vandoor !!!! drinkt u de koffie gauw uit want ik moet er echt vandoor...."

Oh ho... nee dat zou ik ook weer niet kunnen denk ik...
Ik besta, of dacht ik dat maar?
  maandag 18 oktober 2004 @ 11:57:29 #16
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_22697884
opstaan lui varken!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_22697940
Jehova: "Gelooft u in God?"
Ik: "Nee, wel in Satan, wil je erover praten?"
Jehova: "Um.. uh..?"
Ik: "Mag ik uw adres thuis? Kom ik morgenochtend even wat foldertjes brengen."
Jehova: "Eh dat komt niet goed uit, ziet u, ik.."
Ik: "Nou komt u even binnen dan? Ik was net bezig met een offerings ritueel, bij gebrek aan mens heb ik mijn hamster maar gepakt."
Jehova: ".."
Ik: "Trouwens, die foldertjes wil ik allemaal wel hebben, brand dat een beetje?"
  maandag 18 oktober 2004 @ 12:01:51 #18
60646 Jereon
pi_22697957
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 11:57 schreef Jereon het volgende:
blablabla
Pfff, ik ben wel erg flauw vandaag als ik dit eens zo terug lees...

miijn excusses... (ik denk dat ik die maar bij jullie aan de deur kom aanbieden)
pi_22698013
Dat soort mensen komen hier nog eens niet in de flat kijken omdat het bij voorbaat kansloos is .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_22698162
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 12:01 schreef Jereon het volgende:

[..]

Pfff, ik ben wel erg flauw vandaag als ik dit eens zo terug lees...

miijn excusses... (ik denk dat ik die maar bij jullie aan de deur kom aanbieden)
je kunt die post ook gewoon editten hoor
  maandag 18 oktober 2004 @ 12:14:27 #21
60646 Jereon
pi_22698202
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 12:12 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

je kunt die post ook gewoon editten hoor
Oh, maar ik schaam mij niet voor mijn onbezonnen uitingen...
pi_22698254
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 12:14 schreef Jereon het volgende:

[..]

Oh, maar ik schaam mij niet voor mijn onbezonnen uitingen...
nee, maar door je opmerking heb ik die bagger nog gelezen ook
pi_22698296
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 11:34 schreef Dirkh het volgende:
Nou en Als ze dan weer langs komen, dan geef ik het boekje weer terug en dan wel zo dat de bladzijdes aan elkaar plakken, staan best lekkere wijven in
En nu ben ik het zat.
  maandag 18 oktober 2004 @ 12:19:16 #24
93175 pakpapier
ja ?............hallo
pi_22698301
Ze belden eens bij me aan met de vraag of ze eventjes God's woord mochten komen verkondigen.
Heb ze vriendelijk bedankt met deze woorden.

ALS GOD ME IETS TE ZEGGEN HEEFT DAN MOET IE DAT ZELF MAAR KOMEN DOEN.

smak..............deur dicht............en nooit meer gezien die Jehova's
Je mag nooit het vel van de beer verkopen voor de moeder van de porseleinkast een put gegraven heeft voor een ander.
pi_22698358
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 12:19 schreef Dabenzo het volgende:

[..]

Nou en Als ze dan weer langs komen, dan geef ik het boekje weer terug en dan wel zo dat de bladzijdes aan elkaar plakken, staan best lekkere wijven in
Vrijwillig gebanned
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')