Jah daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:34 schreef Dirkh het volgende:
Slim van je om het boekje aan te nemen, dat schrijven ze op en gaan je nu vaker opzoeken om te vragen wat je er van vond.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik had die deur weer in zn gezicht dichtgetiefd
Die is idd pricelessquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:48 schreef MartinusMagnus het volgende:
* zich voorstelt: Dennis van der Ven, Citroën-dealer
Ook gedaan, werkt perfect. eentje kwam zelfs excuses aanbieden toen ze toch aanbelden omdat ze niet opgelet haddenquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:52 schreef tweedz het volgende:
Gewoon melden dat je absoluut niet geïnteresseerd bent, en dat ze dat moeten doorgeven aan de wie het werven van nieuwe mensen ook maar mag regelen. Iemand bij mij op het werk heeft dat ook gedaan. En ze zijn nooit meer langs geweest. Dus misschien werkt dat wel.
Pfff, ik ben wel erg flauw vandaag als ik dit eens zo terug lees...quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:57 schreef Jereon het volgende:
blablabla
je kunt die post ook gewoon editten hoorquote:Op maandag 18 oktober 2004 12:01 schreef Jereon het volgende:
[..]
Pfff, ik ben wel erg flauw vandaag als ik dit eens zo terug lees...
miijn excusses... (ik denk dat ik die maar bij jullie aan de deur kom aanbieden)
Oh, maar ik schaam mij niet voor mijn onbezonnen uitingen...quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je kunt die post ook gewoon editten hoor
nee, maar door je opmerking heb ik die bagger nog gelezen ookquote:Op maandag 18 oktober 2004 12:14 schreef Jereon het volgende:
[..]
Oh, maar ik schaam mij niet voor mijn onbezonnen uitingen...
![]()
Nou enquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:34 schreef Dirkh het volgende:
Slim van je om het boekje aan te nemen, dat schrijven ze op en gaan je nu vaker opzoeken om te vragen wat je er van vond.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:19 schreef Dabenzo het volgende:
[..]
Nou enAls ze dan weer langs komen, dan geef ik het boekje weer terug en dan wel zo dat de bladzijdes aan elkaar plakken, staan best lekkere wijven in
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |