V. Gaal nam het initiatief.quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
het waren Jaakke, vd Eijden en Slop die de beslissing namen.
Heb jij PSV een goede wedstrijd zien spelen dit seizoen?quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:13 schreef valek het volgende:
haha.Jullie blijven Amsterdammers he, blufbluf en grootspraak.
Feit is gewoon dat PSV de beste is op het moment en waarschijnlijk ook blijft dit jaar.
Waar blijkt dat uitquote:Op maandag 18 oktober 2004 12:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
V. Gaal nam het initiatief.
Zlatan heeft het zelf gezegdquote:Op maandag 18 oktober 2004 12:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit
Nog altijd beter dan Ajax hehequote:Op maandag 18 oktober 2004 12:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Heb jij PSV een goede wedstrijd zien spelen dit seizoen?
Ik in ieder geval niet.
Ik wel: PSV-AZ was heel behoorlijk bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Heb jij PSV een goede wedstrijd zien spelen dit seizoen?
Ik in ieder geval niet.
Het spel dat Ajax tegen Juve liet zien haalt PSV never nooit dit seizoen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:35 schreef valek het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan Ajax hehe
Er staat duidelijk het NU niet zo grote.quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:31 schreef The_Hives het volgende:
wat een kut topic titel trouwens Daggla
Van Gaal heeft alleen zijn fiat gegeven. Hij was (bij mij weten) niet degene die het initiatief nam om op het laatste moment over een transfer te praten. Slop en kornuiten kregen echter euro tekens in de ogen en klopten toen bij Van Gaal aan.quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zlatan heeft het zelf gezegd
Koeman laat het tussen de lippen door weten
Verschillende bronnen binnen Ajax hebben dit verteld aan oa Hugo B
Er komt gewoon nu uit waar al meer mensen bang voor waren, van Gaal gaat zich teveel met Koeman bemoeien.
Ik denk dat Ajax in principe ook het beste elftal van Nederland heeft. Het kom er op dit moment gewoon niet uit.quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het spel dat Ajax tegen Juve liet zien haalt PSV never nooit dit seizoen.
Maar tjah dat was maar 1 wedtstrijd.......
maar het staat evengoed kut in M A Tquote:Op maandag 18 oktober 2004 12:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er staat duidelijk het NU niet zo grote.
Als in, normaliter wel..
Ik geef van Gaal niet alleen de schuld, maar hij is wel een van de grote factoren waardoor het fout gaat.quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Van Gaal heeft alleen zijn fiat gegeven. Hij was (bij mij weten) niet degene die het initiatief nam om op het laatste moment over een transfer te praten. Slop en kornuiten kregen echter euro tekens in de ogen en klopten toen bij Van Gaal aan.
Maarja Borst zal het beter weten.
Ik vind het iig te ver gaan om Van Gaal de schuld te geven. Beetje makkelijk. Het hele bestuur is hier verantwoordelijk voor. Om over de technische staf nog maar niet te spreken.
feyenoord, 1 keer in de 10 jaar kampioenquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:17 schreef TC03 het volgende:
Ajax
Dat valt nog te bezienquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:26 schreef F1Bas het volgende:
[..]
feyenoord, 1 keer in de 10 jaar kampioen![]()
Er schijnt ook een ploeg uit Rotterdam-Zuid te komen die aardig kan voetballenquote:Op maandag 18 oktober 2004 12:35 schreef valek het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan Ajax hehe
Feyenoord heeft een betere aanval.quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:42 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax in principe ook het beste elftal van Nederland heeft. Het kom er op dit moment gewoon niet uit.
Ik heb het meer over zijn prestaties toen hij nog niet in Nederland speelde.quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:54 schreef LaTiNo het volgende:
Ik heb een wedstrijd gezien waar ie idd de sterren van de hemel speelde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |