Yup, bedanktquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:03 schreef Orcaman1984 het volgende:
Ok je kunt hem hier downloaden http://thesims2.ea.com/ex(...)e=lot&user_id=273538
Hoop dat dat werkt
plaatje?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Als je een chinees en een neger een kindje laat maken, krijg je echt een heel maf kindje.
Bij mij bleef het spel in het begin een beetje hangen, dus hij ging wel verder naar een tijdje. Was wel irritant. Maar toen ik mijn videodriver had upgedate werkt hij prima. Het is te proberenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:04 schreef Mone het volgende:
Ik heb even niet alle 17 delen teruggelezen, maar loopt het spel bij jullie ook zo vast!? Bij mij nu zo'n beetje de 80 duizendste keer.
Kan ik dat kind wéér zindelijk maken![]()
laat zienquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Als je een chinees en een neger een kindje laat maken, krijg je echt een heel maf kindje.
Ik had precies het zelfde en het probleem was idd de videokaart-driver. Dus die moet je toch even updatenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:34 schreef blublub het volgende:
het zal al vast al 100 keer eerder gevraagd zijn maar heb het spel net en het legt (of hoe je dat ook schrijft) echt onwijs. en het blijft ook steeds een halve minuut hangen, maar ook echt om de 2 minuten ofzo dus ik ben nog niet echt aan spelen toe gekomen. ik heb verder wel redelijk goede computer en zit boven alle minumsysteem vereiste. kan iemand me helpen en me uitleggen wat ik moet doen (want ik zou bv niet weten hoe ik 'even' mn videodriver zou kunnen updaten)
alvast bedankt!
kijk in de faq van digital corner of stel daar anders je vraag, dit is een topic over sims 2 en niet over het updaten van je drivers.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:37 schreef blublub het volgende:
ja. lees eensik zou dus niet weten hoe dat moet
Ga naar de site van je videokaart, bijv. www.ati.comquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:37 schreef blublub het volgende:
ja. lees eensik zou dus niet weten hoe dat moet
Misschien heeft ze wel helemaal geen ATI...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:20 schreef Georges het volgende:
[..]
Ga naar de site van je videokaart, bijv. www.ati.com
Zoek daar op update videocard driver.
Voorbeeld: http://www.ati.com/suppor(...)mit.x=16&submit.y=10
Downloaden en installeren.
Er staat tog ook Voorbeeld....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel helemaal geen ATI...
ja en ga jij maar weer lekker buitenspelen. dit topic gaat over de Sims 2 en niet over zeikerdsquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:09 schreef harlingen het volgende:
[..]
kijk in de faq van digital corner of stel daar anders je vraag, dit is een topic over sims 2 en niet over het updaten van je drivers.
Nou misschien kun jij je even rustig houden? hij had wel een beetje gelijk en je hebt je antwoord toch gekregen dus waarom dan nog weer even natrappenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:41 schreef blublub het volgende:
[..]
ja en ga jij maar weer lekker buitenspelen. dit topic gaat over de Sims 2 en niet over zeikerds
euhm, hij doet gewoon moeilijk om niks. wat boeit t nou? kennelijk zijn er, gezien bovenstaande reactie, genoeg mensen die wel gewoon normaal kunnen posten en iemand willen helpen ipv zeiken om niks.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 09:49 schreef La-Fosca het volgende:
[..]
Nou misschien kun jij je even rustig houden? hij had wel een beetje gelijk en je hebt je antwoord toch gekregen dus waarom dan nog weer even natrappen![]()
Ja zorgen dat je kind voldoende skills vantevoren heeft en de kerel die op bezoek komt goed voederen...quote:Op maandag 1 november 2004 13:10 schreef numero_uno het volgende:
Iemand al zijn keind op de particuliere school gekregen?
en niet vergeten hem te laten flipperen... Laat hem ook eens de mooiste kamers uit je huis zien.quote:Op maandag 1 november 2004 14:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja zorgen dat je kind voldoende skills vantevoren heeft en de kerel die op bezoek komt goed voederen...
Dan moet je hem ff met huis en al op slaan.. en dan op die sims site zetten zeg maar.. en dan je zelf weer downloaden om hem dan in een andere buurt te kunnen zetten...quote:Op woensdag 3 november 2004 09:28 schreef Christine het volgende:
Kun je ook sims kopiëeren/verplaatsen naar een andere buurt? Ik heb dus een sim gemaakt die op mezelf lijkt, maar hij staat in een buurt die ik niet leuk vind
Maar dan kunnen anderen hem ook downen, toch?quote:Op woensdag 3 november 2004 09:51 schreef daeri het volgende:
[..]
Dan moet je hem ff met huis en al op slaan.. en dan op die sims site zetten zeg maar.. en dan je zelf weer downloaden om hem dan in een andere buurt te kunnen zetten...beetje lange manier, maar wel de enige manier
ja, dan kunnen anderen hem ook downloaden, maar je kan hem nadat jij hem gedownload heb hem gewoon weer eraf gooien hoor..quote:Op woensdag 3 november 2004 10:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar dan kunnen anderen hem ook downen, toch?
Ik maak wel een nieuwe. Kost per slot maar een half uurtje tijd
Ik had ook al de optie gezien waarbij je een kavel op je HD kunt plaatsen, dus dat ga ik anders wel proberen. Dankjequote:Op woensdag 3 november 2004 18:35 schreef Kuukske het volgende:
Nou, je kan ook je huis gewoon met dat bulldozertje verwijderen en dan met Sim en al in een nieuwe buurt plaatsen door middel van het Kavel kies menu als ik het goed heb.
Dus al dat gedoe met die site hoeft niet
Kijk eens of je ze hier kan vinden?quote:Op donderdag 4 november 2004 12:11 schreef Christine het volgende:
Weet iemand hoe je eigengemaakte skins en textures weer uit het programma kan halen? Ik heb net met Bodyshop zitten experimenteren, en heb nu een aantal nogal onogelijke skins in het spel zitten. Hoe kan ik die verwijderen?
Je stelt steeds vragen waarop je, als je antwoord krijgt, antwoordt dat je het zelf al weetquote:Op donderdag 4 november 2004 13:18 schreef Christine het volgende:
Ik heb het al gevonden, je kunt in het spel de skin selecteren en die dan verwijderen
Ik speel het spel pas drie dagenquote:Op donderdag 4 november 2004 13:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je stelt steeds vragen waarop je, als je antwoord krijgt, antwoordt dat je het zelf al weet
V.
Ja. Mag je het daarna allemaal aan mij uitleggen, want ik speel het nog geen dagquote:Op donderdag 4 november 2004 17:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik speel het spel pas drie dagen
Mag ik ook het een en ander vragen en ontdekken
Eerst verloven, dan mensen bellen en dan trouwenquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:15 schreef Christine het volgende:
Wie helpt me..... hoe kun je een huwelijksfeest geven?
In de intro heb ik allerlei foto's gezien van bruiloften van sims, maar de mijne zijn nu "getrouwd" en hebben zo'n wit diamantje boven hun hoofd. Ze kunnen alleen geen feest geven... of toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |