abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 oktober 2004 @ 21:30:42 #1
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_22687963
Voor iedereen die ze haar zwart wil verven en blond is, nee ik ben geen gothic vindt zwart gewoon onwijs mooi altijd en wil dit zelf ook wel eens, gewoon een gekkigheid..
Ik wil eens een keer me haar echt zwart verven, een hele stap emotioneel

Wie heeft dit al eens gedaan?
Ik was van plan gewoon thuis te doen en het dan zwart te verven, beetje een michael jackson of marlon brando zwart achtig, ik wil niet dat neppe gothic

anyways me eigen haar is gewoon blond, donkerblond met wat verschillende tinten
en dan wil ik het zwart verven en dat gewoon een tijdje zo houden tot ik over een halfjaar ofzo weer besluit het om het blond te maken ( dan verf ik het blond en laat het korter knippen)

heb half lang haar op dit moment

paar vraagjes:
- Wie heeft dit gedaan? Fotos eventueel?
- Welke verf kan je dan het beste gebruiken
- Hoevaak moet je je hara verven, en dan de wortels van je hara om het mooi egaal zwart te houden?

Hoor graag jullie ervaringen en tips!
iets
pi_22688027
Dat kun je het beste in 2 stappen doen; eerst bruin en dan zwart.
pi_22688060
Oei, dit is echt heel riskant. Zwart haar staat maar weinig mensen en het ziet er al snel gothic-achtig uit (dit haal je zelf ook aan). Is je haar een beetje dik? Ik hoop het wel, anders zal het niet erg mooi staan. Verder: ik heb het nooit gedaan, maar het schijnt best lastig te zijn om licht haar donker te maken, dat is best logisch ook.

Ik ken wel iemand die haar haar zwart had een lange tijd, de uitgroei was altijd zeer goed te zien als ze het niet bijhield (ofwel: je zult vaak moeten verven), en er vanaf komen is al helemaal lastig (omdat het gewoon geen gezicht is, die uitgroei).
  zondag 17 oktober 2004 @ 21:38:24 #4
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_22688138
jah die uitgroei is ff flink klote....
dan moet ut maar een tijd kort of een pet ofzo dragen...

gewoon tijdelijke verf die 10 wasbeurten blijft zitten is zeker geen optie?
Ik heb gelukkig dik en vol haar jah... EN inderdaad je ziet van nature bij veel italianen gewoon mooi zwart maar ik ben bang dat als je het verft het anders wordt..

stom eigelijk, zwart is toch zwart ?

Even wat willekeurge usericons:

En onze grote vriend( het gaat om het haar s.v.p geen gezeur om de persoon)

Bedankt!
Een spoeling hoelang blijft die zitten ongeveer (ik ben een jongen dus complete haarverf noob)
Er zijn wel jongens op dit forum die het zwart hebben geverft en waar het wel goed staat.. in een van de ik wil me haar halflang laten groeien topics

[ Bericht 24% gewijzigd door Ickeane op 17-10-2004 21:43:52 ]
iets
pi_22688200
Een spoeling is wel een idee, maar de kans bestaat dat het niet goed pakt en dan kun je niet zien of je het mooi vindt. Maar probeer het eens, misschien krijg je een goede indicatie van hoe het zal zijn.
  zondag 17 oktober 2004 @ 21:45:08 #6
76108 bluuf
Powershell fan
pi_22688312
onder verkeerde naam gereageerd..

[ Bericht 87% gewijzigd door bluuf op 17-10-2004 21:47:00 (verkeerde account) ]
  zondag 17 oktober 2004 @ 21:49:02 #7
76110 xxshirleyxx
bluuf en xxshirleyxx ware lief
pi_22688401
ikzelf heb licht bruin haar in de zomer donker blond haar ..
ik verf het al jaren zwart ..
lukt bij mij altijd in 1 keer
je moet gewoon die van loreal nemen die blijft het langst ik verf de uitgroei 1 keer in de 2 maanden of 3 maanden maar bij blond haar raad ik je aan 1 keer in de maand .. de uitgroei
  zondag 17 oktober 2004 @ 21:51:34 #8
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_22688450
thanks shriley...
heb je dr maybe ook fototje van ben wel nieuwsgierug..
ik ben wel een jongen maar dat zal niet veel verschil maken
Zwart is sexy bij vrouwen... ookal val ik vaak op blond haha

Dus die loreal is niet nep? Je hebt dan wel bruin... dan is natuurlijk al iets donkerder dan blond, mischien moet ik het gewoon 2 keer verven?
1e keer op maandag en de andere keer op woensdag ofzo dan heb je 2 laagjes verf
maar ben wel benieuwd of iemand aan je kan zien of het ververt is

me wenkbrauwen zijn ook al donker dus dat scheelt niemand zal dat zien
iets
pi_22688548
ik laat t altijd bij de kapper zwart verven voor 15uro.
Made by Satan®________________En opeens kreeg ik een helder moment
  zondag 17 oktober 2004 @ 21:56:21 #10
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_22688567
Devils_Child foto voor en na?

Heeft iemand mischien een foto voor en na :$ ? Zou het leuk vinden om het eens te zien
iets
  zondag 17 oktober 2004 @ 22:17:38 #11
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_22689110
Iemand nog fotows van zijn geverfde zwarte haar dan mischien?
of nog tips
suggesties
ervaringen?
iets
pi_22689177
nee die heb ik niet
Made by Satan®________________En opeens kreeg ik een helder moment
pi_22689183
Laat het ajb gewoon bij een kapper doen
  zondag 17 oktober 2004 @ 22:47:48 #14
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_22689919
Wou het toch zelf doen:

Casting Color Source
Excellence
Couleur Experte
Préference Récital
Dédicace
Color Pulse
Perfect Blonde Crème
Féria

Welke moet ik dan hebben ?
iets
pi_22689947
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 21:33 schreef schatje het volgende:
Dat kun je het beste in 2 stappen doen; eerst bruin en dan zwart.
Idd, steeds stapje donkerder... sowieso om te wennen, want van blond naar zwart is wel erg heftig..
Delivered without an information leaflet
  zondag 17 oktober 2004 @ 22:55:13 #16
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_22690104
bruin vint ik oerleluk ga gewoon lekker meteen naar zwart..
iets
  zondag 17 oktober 2004 @ 23:24:51 #17
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_22690806
iemand nog tips? ofzo of iets ander s ...
iets
pi_22691026
Ik zou bedenken of het wel bij je gezicht past, zwart staat vaak 'hard'
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_22691116
een kleurspoeling werkt niet op blond haar als je het zwart wilt hebben je kan het dan namelijk maar een paar tinten donkerder maken.
pi_22692019
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 21:51 schreef Ickeane het volgende:
thanks shriley...
heb je dr maybe ook fototje van ben wel nieuwsgierug..
ik ben wel een jongen maar dat zal niet veel verschil maken
Zwart is sexy bij vrouwen... ookal val ik vaak op blond haha

Dus die loreal is niet nep? Je hebt dan wel bruin... dan is natuurlijk al iets donkerder dan blond, mischien moet ik het gewoon 2 keer verven?
1e keer op maandag en de andere keer op woensdag ofzo dan heb je 2 laagjes verf
maar ben wel benieuwd of iemand aan je kan zien of het ververt is

me wenkbrauwen zijn ook al donker dus dat scheelt niemand zal dat zien
als je blond bent wordt het denk ik geen spoeling maar haar verf die je er heel moeilijk uitkrijgt
(en als je het probeert te ontkleuren wordt het oranje)
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  maandag 18 oktober 2004 @ 11:27:32 #21
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22697342
Ik heb het ook regelmatig gedaan. Van lichtblond naar zwart. Het werd dan ook regelmatig blauw/paars (ook mooi ). Probeer anders eerst eens een lokje in de nek om te zien hoe het er uit gaat zien. Het wordt altijd een beetje lichter en minder intens dus 2 pakjes verf kopen is niet verkeerd.
Proud Powerpauper
  maandag 18 oktober 2004 @ 12:41:24 #22
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_22698722
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 23:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zou bedenken of het wel bij je gezicht past, zwart staat vaak 'hard'
Ik heb een redelijk ovaal gezicht hoor...
Niet super dik maar het is wel goed in vorm zegmaar heb geen heel smal gezicht ofzo
heb wel een brede kaak enzo weetnie of dat boeit
maar kan me voorstellen dat een smal koppie met halflang zwart haar een beetje eng staat
iets
pi_22698775
ik denk dat het meer om de kleur gaat..

als je erg bleek van jezelf bent zie je eruit alsof je doodziek bent met zwart haar.
heb je iets kleur in je gezicht is het alweer anders.

Ikzelf vind zwart bij bleke mensen vaak niet mooi, behalve als ze donkere ogen hebben
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 18 oktober 2004 @ 14:52:44 #24
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_22701324
ik ben redelijk bruin door de hoogtezon
ga ook regelmatig eronder alleen laatste tijd niet echt
maar heb dus een bruinige huidskleur

Ik heb trouwens heel erg BLAUWE ogen.... kan die combinatie van nature met zwart haar? (anders val ik zo door de mand bij mensen die me nie tkennen) Blauwe ogen met zwart is volgens mij wel een hele mooie combinatie

Denk dat ik vandaag een pakje of 2 loreal zwarte verf ga halen
en dan deze week een keer verven..
ik ga denk ik eerst een klein plukje doen ergens om te kijken hoe het wordt (als dat kan)
iets
  maandag 18 oktober 2004 @ 16:15:50 #25
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22703152
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 14:52 schreef Ickeane het volgende:
ik ben redelijk bruin door de hoogtezon
ga ook regelmatig eronder alleen laatste tijd niet echt
maar heb dus een bruinige huidskleur

Ik heb trouwens heel erg BLAUWE ogen.... kan die combinatie van nature met zwart haar? (anders val ik zo door de mand bij mensen die me nie tkennen) Blauwe ogen met zwart is volgens mij wel een hele mooie combinatie

Denk dat ik vandaag een pakje of 2 loreal zwarte verf ga halen
en dan deze week een keer verven..
ik ga denk ik eerst een klein plukje doen ergens om te kijken hoe het wordt (als dat kan)
Lichte ogen kan heel mooi zijn Lichte wenkbrauwen daarentegen niet.
Proud Powerpauper
  maandag 18 oktober 2004 @ 18:08:57 #26
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_22705362
wenkbrauwen zijn wel donker...
ik ga morgen 2 pakjes zwarte loreal halen...
welke kan ik dan het beste halen? er is er maar 1 die kan en dat is een langdurige verf
die excelence..

en kijken ze je rara aan als je als blonde jongen 2 pakjes zwarte verf koopt?
iets
pi_22707780
Als je je daar al zorgen om maakt zou ik het maar helemaal niet doen - ze gaan je raarder aankijken als je met zo'n overduidelijk geverfd hoofd rondloopt dan wanneer je de verf koopt denk ik. Er zijn trouwens ook merken kleurspoeling/verf waar een man op de verpakking staat hoor, dus raar is het niet.

Ik heb zelf heel lichtblond haar en heb het ook een paar jaar zelf zwart geverfd. Wat iedereen zegt is echt waar - je kunt beter geen zwart nemen want dat is echt diep blauwzwart en ziet er echt snel "gothic-achtig" uit. Als je de tint die daarop volgt neemt, dus de allerdonkerste bruin, dan zal het resultaat op jouw blonde haar eruitzien als zwart, maar dan niet blauwig, gewoon zwart. Dat is denk ik de beste optie.

Ik heb ervaring met verschillende merken verf: gebruik in godsnaam geen Poly Color want dat is cheape rotzooi. Excellence is best heel OK, net als Recital. Maar tot nu toe vond ik de verf van Laboratoires Garnier het beste, vooral Nutrisse. Dat ruikt ook echt het lekkerst en er zit fijn verzorgingsspul bij (dat ga je nodig hebben) Maar ook Lumia en Belle Color van hun zijn OK. Je zou ook kunnen overwegen om donkerbruine/zwarte henna te gebruiken, ook beter voor je haar, en niet chemisch. Kun je halen bij bijv. de Bodyshop of de Tuinen.

Succes!
  maandag 18 oktober 2004 @ 20:09:49 #28
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22708030
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 18:08 schreef Ickeane het volgende:
wenkbrauwen zijn wel donker...
ik ga morgen 2 pakjes zwarte loreal halen...
welke kan ik dan het beste halen? er is er maar 1 die kan en dat is een langdurige verf
die excelence..

en kijken ze je rara aan als je als blonde jongen 2 pakjes zwarte verf koopt?
OMG JE BENT EEN JONGEN!!!
Waarom probeer je niet eerst 1 pakje? Je kunt altijd nog een tweede kopen (dure shit man )
Proud Powerpauper
  maandag 18 oktober 2004 @ 20:11:45 #29
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22708087
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 20:00 schreef Melusine het volgende:
<knip>
Je zou ook kunnen overwegen om donkerbruine/zwarte henna te gebruiken, ook beter voor je haar, en niet chemisch. Kun je halen bij bijv. de Bodyshop of de Tuinen.

Succes!
Dat is ook chemisch. Zwarte henna bestaat niet.
Proud Powerpauper
  maandag 18 oktober 2004 @ 20:41:20 #30
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_22708869
Ik ben redelijk lichtblond en ben ook ooit eens naar zwart gegaan.
Had het eerst zelf gedaan met een spoeling. Dag 1 zag het er goed uit, dag 2 kwam er al een groene gloed doorheen en die werd alleen maar erger.
Daarna zelf geprobeerd met verf, ook geen succes om gewoon zwart te krijgen.
Dus toch maar de kapper laten doen, die kreeg het wel mooi zwart (toen had ik dus al 1,5 week voor lul gelopen)
De uitgroei die je krijgt (al is het maar een paar mm.) is dan blond en 't lijkt of je middenscheiding steeds breder wordt (lees: kaal is) Je moet dus steeds erg snel zijn met uitgroei bijwerken.

Terug naar blond was helemaal een verhaal apart. Ik heb daarvoor 4 (!!) uur bij de kapper gezeten. Eerst is het ontkleurd, hierna nog een keer ontkleurd. Dan is je haar pipi langkous-oranje. De oranje delen (want dat zit natuurlijk niet gelijkmatig) worden nog met een of ander goedje gedaan en uiteindelijk wordt er een verf overheen gedaan die je eigen kleur benadert.
En je hebt een onvermijdelijke bos met stro op je hoofd zitten door alle agressieve middelen die gebruikt zijn. (kost dus ook weer het nodige aan maskertjes enzo om dat weer een beetje normaal te laten voelen)

Desondanks vond ik het wel erg gaaf en af en toe speel ik nog wel eens met het idee om het weer te laten doen. Zelf begin ik er niet meer aan. Alleen het feit dat het erg veel gedoe is en ik daarna weer 1,5 jaar bezig ben om van de stro-bos af te komen (heb lang haar) houden me tegen.
Het is echt killing voor je haar.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_22713855
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 20:41 schreef E.T. het volgende:
Ik ben redelijk lichtblond en ben ook ooit eens naar zwart gegaan.
Had het eerst zelf gedaan met een spoeling. Dag 1 zag het er goed uit, dag 2 kwam er al een groene gloed doorheen en die werd alleen maar erger.
Daarna zelf geprobeerd met verf, ook geen succes om gewoon zwart te krijgen.
Dus toch maar de kapper laten doen, die kreeg het wel mooi zwart (toen had ik dus al 1,5 week voor lul gelopen)
De uitgroei die je krijgt (al is het maar een paar mm.) is dan blond en 't lijkt of je middenscheiding steeds breder wordt (lees: kaal is) Je moet dus steeds erg snel zijn met uitgroei bijwerken.

Terug naar blond was helemaal een verhaal apart. Ik heb daarvoor 4 (!!) uur bij de kapper gezeten. Eerst is het ontkleurd, hierna nog een keer ontkleurd. Dan is je haar pipi langkous-oranje. De oranje delen (want dat zit natuurlijk niet gelijkmatig) worden nog met een of ander goedje gedaan en uiteindelijk wordt er een verf overheen gedaan die je eigen kleur benadert.
En je hebt een onvermijdelijke bos met stro op je hoofd zitten door alle agressieve middelen die gebruikt zijn. (kost dus ook weer het nodige aan maskertjes enzo om dat weer een beetje normaal te laten voelen)

Desondanks vond ik het wel erg gaaf en af en toe speel ik nog wel eens met het idee om het weer te laten doen. Zelf begin ik er niet meer aan. Alleen het feit dat het erg veel gedoe is en ik daarna weer 1,5 jaar bezig ben om van de stro-bos af te komen (heb lang haar) houden me tegen.
Het is echt killing voor je haar.
Das duidelijk! Ik zou 't niet doen...
pi_22714610
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 22:55 schreef Ickeane het volgende:
bruin vint ik oerleluk ga gewoon lekker meteen naar zwart..
Be-dankt hè
Delivered without an information leaflet
pi_22716100
je kan het beste eerst voorpigmenteren met rood want als je zwarte kleur terugloopt kan het groenig uitslaan en dan pas verven met zwart, daarna bijhouden met spoeling contouren insmeren met nivea en als er toch randen zwart zitten dan kan je met as en jif mengen en weghalen veel succes
pi_22716157
enne de verf ff bij kappersbenodigdheden halen he , en met rood voorpigmenteren kan je door kleurschuim bv:softcolor van goldwell 6R en het is trouwens niet duurder dan drogist hoor je hebt minder nodig vandaar derest vertellen ze je daar wel
pi_22718147
Ik deed het altijd 2 keer,dan wordt het wel mooi,gebruikte van die verf van Live,erg goed spul
pi_22724546
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 09:18 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik deed het altijd 2 keer,dan wordt het wel mooi,gebruikte van die verf van Live,erg goed spul
kan je doen maar dan krijgt het haar 2 x chemische behandeling en het is duurder
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 15:03:52 #37
105625 __ZzaZzou__
**doe een wens**
pi_22724723
ik zou je de l'oreal excellence adviseren... omdat de récital toch vrij agressief is...
blond haar verven is altijd een risico... maar om te weten hoe jouw haar erop reageert zul je het toch gewoon moeten proberen...
je hebt natuurlijk altijd nog de mogelijkheid je hoofd kaal te scheren als het echt niks wordt

ik neem aan dat je als jongen kort haar hebt en dan heb je echt aan 1 pak verf genoeg... zelfs als je eerst een plukje wilt proberen... want gaat het wel goed dan kun je dezelfde dag dezelfde verf nog rustig gebruiken om de rest te verven...

laat je ons weten hoe het gegaan is???
SUCCES!!!
Jij maand die zoveel vreugde brengt in menig mensenhart
Bezorgt anderen juist extra frustraties, pijnlijk gemis en smart
Geluk, verdriet, een lach, een traan, gaan samen zij aan zij
Ach December, December, ook jij gaat weer voorbij...
pi_22725727
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 23:53 schreef Klein_Duiveltje het volgende:

[..]

Das duidelijk! Ik zou 't niet doen...
waarom niet je kan als het echt heel erg fout gaat (of als je er vanaf wil) gewoon de tondeuze eroverheen halen
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_22727202
ik heb mijn blonde haar ook zwart geverft. Ben blonder dan jij..
spoeling moet je niet doen, ziet er na 1 keer wassen niet meer uit.. loreal recital is prima, gewoon in 1 keer hartstikke zwart
Tis natuurlijk wel zooi maar het blijft onzettend goed zitten ook als je echt licht haar hebt..
eens per maand bijverven is wel nodig trouwens..
Als het er weer uit moet groeien.. ik heb het eerst lichter geverft, soort bruin/paars gaaf kleurtje en met de nodige zon in de zomer bleekt het zo weer helemaal op, niks geen groen
Aan 1 pakje heb je trouwens genoeg..
pi_22729725
Ik ben van blond naar zwart gegaan, maar het schijnt bij mij te staan, dat is wat ze zeggen . Tenminste ik vind mezelf dr niet als een nep-gothic-imitatie-persoon ofzo eruit zien. Maar idd..kijk uit..bij sommige mensen is de stap van blond naar zwart gewoon te groot en staat het niet..
pi_22748047
Ik ben zelf van bruin naar zwart gegaan. De kapper adviseerde mij echter om het niet pikzwart te maken, maar een paar tinten lichter. Dan staat het niet zo hard en echt zwart heeft ook wel de neiging om een beetje blauwig aan te doen.
//geen commentaar...
  woensdag 20 oktober 2004 @ 23:06:41 #42
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_22760639
een paar tinten minder zwart???
Hoe doe je dat......................... zon pakje van loreal is toch maar 1 kleur zwart
iets
pi_22760777
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:06 schreef Ickeane het volgende:
een paar tinten minder zwart???
Hoe doe je dat......................... zon pakje van loreal is toch maar 1 kleur zwart
moet je naar eerste nummer kijken op pakje zwart is meestal nr 1 of 2 en heel donkerbruin is nr 3 , alles wat achter de komma of streep staat is modetint bv rood of koper enz
  maandag 25 oktober 2004 @ 17:12:22 #44
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_22867637
Even een update: Het is zwart
Liet het me me moeder doen nog best een pokke werk....

het is wel mooi maar een tintje minder zwart zou nog mooier zijn... wat echter.. maar het zit goed en ik kan het hebben maar het blijft wennen zo de 1e week.

heb die gewone van loreal gekocht die zwarte verf.. gaat wel goed dus! wel goed insmeren anders krijg je strepen (heb ut me ma laten doen dus hier ging het goed )
iets
  maandag 25 oktober 2004 @ 17:15:14 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_22867717
Hoi

Zelf ben ik van nature ook blond en ook ik heb mijn haar enkele weken geleden blauw/zwart laten verven.
Je gaat er wel heel anders uit zien Mensen herkennen me vaak niet en soms zeggen ze wie ben jij Ik heb het zelf met Live van Schwarzkopf gedaan, maar ik laat het wel weer uitgroeien.
De reacties waren verschillend. Klasgenoten vonden het cool, maar m'n ouders vonden het 'zonde'
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 oktober 2004 @ 17:19:38 #46
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_22867857
me ouders ook :S hey zwartje..
maar mooi zwart is niet leluk.. ze zeggen dat ik het kan hebben past wel bij me.. ik denk dat ik het een tijdje zo zwart hou
maar ga denk ik naar de kapper om het 1 tint minder zwart te laten verven daar.. als dat kan tenminste anders hou ik het zo wel
iets
pi_22867917
doe es een voor en na foto?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 25 oktober 2004 @ 22:46:09 #48
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_22874667
heb ff geen foto zal es kijken wat ik kan doen
iets
pi_22880961
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 22:46 schreef Ickeane het volgende:
heb ff geen foto zal es kijken wat ik kan doen
Anders post ik wel een paar leuke webcam foto's.. Het ziet er wel goed uit hoor neef!
pi_22884307
Veel plezier straks als je geen zwart haar meer wilt

Ik ben zelf blond, en heb het een tijd zwart geverfd. Heel irritant was de uitgroei die na 2 weken al zichtbaar was, en het constant maar weer verven. Uiteindelijk wilde ik het weer blond hebben, en dat was een hele klus Ik heb het een aantal keren ontkleurd-geverfd-ontkleurd-geverfd tot het redelijk was. Het werd dan steeds iets lichter (na ontkleuring is het best wel oranje tot kersenrood, en dat ziet er ook niet uit al die kleuren). Uiteindelijk is het nu na anderhalf jaar weer normaal blond. Van al die behandelingen gaat je haar trouwens best wel dood, dus je kunt maar beter sterk haar hebben dan

Maar als je het gaat verven pak dan in elk geval iets van loreal als je het zelf doet, of ga naar een kappersspeciaalzaak.
The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')