Idd, steeds stapje donkerder... sowieso om te wennen, want van blond naar zwart is wel erg heftig..quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:33 schreef schatje het volgende:
Dat kun je het beste in 2 stappen doen; eerst bruin en dan zwart.
als je blond bent wordt het denk ik geen spoeling maar haar verf die je er heel moeilijk uitkrijgtquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:51 schreef Ickeane het volgende:
thanks shriley...
heb je dr maybe ook fototje vanben wel nieuwsgierug..
ik ben wel een jongen maar dat zal niet veel verschil maken
Zwart is sexy bij vrouwen...ookal val ik vaak op blond haha
Dus die loreal is niet nep? Je hebt dan wel bruin... dan is natuurlijk al iets donkerder dan blond, mischien moet ik het gewoon 2 keer verven?
1e keer op maandag en de andere keer op woensdag ofzo dan heb je 2 laagjes verf
maar ben wel benieuwd of iemand aan je kan zien of het ververt is
me wenkbrauwen zijn ook al donker dus dat scheelt niemand zal dat zien
Ik heb een redelijk ovaal gezicht hoor...quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zou bedenken of het wel bij je gezicht past, zwart staat vaak 'hard'
Lichte ogen kan heel mooi zijnquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:52 schreef Ickeane het volgende:
ik ben redelijk bruin door de hoogtezon
ga ook regelmatig eronder alleen laatste tijd niet echt
maar heb dus een bruinige huidskleur
Ik heb trouwens heel erg BLAUWE ogen.... kan die combinatie van nature met zwart haar? (anders val ik zo door de mand bij mensen die me nie tkennen) Blauwe ogen met zwart is volgens mij wel een hele mooie combinatie
Denk dat ik vandaag een pakje of 2 loreal zwarte verf ga halen
en dan deze week een keer verven..
ik ga denk ik eerst een klein plukje doen ergens om te kijken hoe het wordt (als dat kan)
OMG JE BENT EEN JONGEN!!!quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:08 schreef Ickeane het volgende:
wenkbrauwen zijn wel donker...
ik ga morgen 2 pakjes zwarte loreal halen...
welke kan ik dan het beste halen? er is er maar 1 die kan en dat is een langdurige verf
die excelence..
en kijken ze je rara aan als je als blonde jongen 2 pakjes zwarte verf koopt?
Dat is ook chemisch. Zwarte henna bestaat niet.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:00 schreef Melusine het volgende:
<knip>
Je zou ook kunnen overwegen om donkerbruine/zwarte henna te gebruiken, ook beter voor je haar, en niet chemisch. Kun je halen bij bijv. de Bodyshop of de Tuinen.
Succes!
Das duidelijk! Ik zou 't niet doen...quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:41 schreef E.T. het volgende:
Ik ben redelijk lichtblond en ben ook ooit eens naar zwart gegaan.
Had het eerst zelf gedaan met een spoeling. Dag 1 zag het er goed uit, dag 2 kwam er al een groene gloed doorheen en die werd alleen maar erger.
Daarna zelf geprobeerd met verf, ook geen succes om gewoon zwart te krijgen.
Dus toch maar de kapper laten doen, die kreeg het wel mooi zwart (toen had ik dus al 1,5 week voor lul gelopen)
De uitgroei die je krijgt (al is het maar een paar mm.) is dan blond en 't lijkt of je middenscheiding steeds breder wordt (lees: kaal is) Je moet dus steeds erg snel zijn met uitgroei bijwerken.
Terug naar blond was helemaal een verhaal apart. Ik heb daarvoor 4 (!!) uur bij de kapper gezeten. Eerst is het ontkleurd, hierna nog een keer ontkleurd. Dan is je haar pipi langkous-oranje. De oranje delen (want dat zit natuurlijk niet gelijkmatig) worden nog met een of ander goedje gedaan en uiteindelijk wordt er een verf overheen gedaan die je eigen kleur benadert.
En je hebt een onvermijdelijke bos met stro op je hoofd zitten door alle agressieve middelen die gebruikt zijn. (kost dus ook weer het nodige aan maskertjes enzo om dat weer een beetje normaal te laten voelen)
Desondanks vond ik het wel erg gaaf en af en toe speel ik nog wel eens met het idee om het weer te laten doen. Zelf begin ik er niet meer aan. Alleen het feit dat het erg veel gedoe is en ik daarna weer 1,5 jaar bezig ben om van de stro-bos af te komen (heb lang haar) houden me tegen.
Het is echt killing voor je haar.
Be-dankt hèquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:55 schreef Ickeane het volgende:
bruin vint ik oerleluk ga gewoon lekker meteen naar zwart..
kan je doen maar dan krijgt het haar 2 x chemische behandeling en het is duurderquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 09:18 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik deed het altijd 2 keer,dan wordt het wel mooi,gebruikte van die verf van Live,erg goed spul![]()
waarom niet je kan als het echt heel erg fout gaat (of als je er vanaf wil) gewoon de tondeuze eroverheen halenquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:53 schreef Klein_Duiveltje het volgende:
[..]
Das duidelijk! Ik zou 't niet doen...
moet je naar eerste nummer kijken op pakje zwart is meestal nr 1 of 2 en heel donkerbruin is nr 3 , alles wat achter de komma of streep staat is modetint bv rood of koper enzquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:06 schreef Ickeane het volgende:
een paar tinten minder zwart???
Hoe doe je dat......................... zon pakje van loreal is toch maar 1 kleur zwart
Anders post ik wel een paar leuke webcam foto's..quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:46 schreef Ickeane het volgende:
heb ff geen foto zal es kijken wat ik kan doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |