abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24257861
Acteerprestaties, ,muziek en settings zijn allemaal zeer goed. Jammergenoeg kabbelt het verhaal voorspelbaar en braaf door zonder enige uitzondering. Er had zodoende meer in gezeten, vind ik.
Score 7
  dinsdag 28 december 2004 @ 18:55:08 #27
24054 search64
Avec le grande
pi_24259438
Hele mooie film! Zeker gaan kijken allemaal.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  dinsdag 28 december 2004 @ 19:01:39 #28
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24259580
Ik kon laatst kiezen tussen Finding Neverland en Maria full of grace, heb toen voor de laatste gekozen. Finding Neverland lijkt me wat te 'disney-achtig', te dramatisch, te korny zeg maar.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 1 januari 2005 @ 22:28:01 #29
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_24345235
Vandaag gezien en ik vond 'm zeker wel geslaagd. Mooi verhaal, pakkend einde en goed geacteerd. Alleen vond ik soms dat het allemaal een beetje te berekend overkwam. Daarom was hij gewoon goed, maar niet uitzonderlijk.

De jonge acteur die Peter speelde, vond ik erg overtuigend overkomen. Depp en Winslet haalden hun gebruikelijke (hoge) niveau, maar het waren niet meteen oscar-prestaties en dat is toch iets waar deze film duidelijk voor gaat.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 3 januari 2005 @ 09:27:18 #30
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_24367494
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:07 schreef Gorro het volgende:
Betoverende film waarin Johnny Depp en Kate Winslet wederom schitteren. De prachtige magische sfeer die gecreëerd wordt is overtuigender dan die in Big Fish, waarmee de film enigszins te vergelijken is, hoewel er veel minder fantasy-elementen gebruikt worden om dat effect te bewerkstelligen. Naast betoverend is de film ook nog eens erg ontroerend, vooral in de scenes met Peter, erg goed neergezet door de piepjonge Freddie Highmore, die volgend jaar naast Depp in Charlie and the Chocolate Factory de rol van Charlie zal spelen. Was er maar zo'n goede verfilming van Peter Pan.
Hij gaat toch mr. Wonka spelen?

Maar het is idd een erg goede film, duurt even voordat je er in zit maar dan zit je er ook gelijk goed in. Ondanks dat je het einde al ruim op tijd ziet aankomen is het erg mooi...
In the quiet words of the Virgin Mary... come again.
  maandag 3 januari 2005 @ 09:39:13 #31
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_24367593
quote:
Op maandag 3 januari 2005 09:27 schreef Hansnr8 het volgende:

[..]

Hij gaat toch mr. Wonka spelen?
Depp gaat inderdaad Mr. Wonka spelen, maar als je goed leest, zie je dat ik het over het jongetje wat Peter speelt heb.
pi_24367661
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 19:01 schreef HAL9000S het volgende:
Ik kon laatst kiezen tussen Finding Neverland en Maria full of grace, heb toen voor de laatste gekozen. Finding Neverland lijkt me wat te 'disney-achtig', te dramatisch, te korny zeg maar.
Ik heb finding neverland een dag na The Motorcycle Diaries gezien(toen draaide Maria Full Of Grace nog niet) en moet zeggen dat het wel enorm corny is, maar het werkt wel op een of andere manier. Had niet verwacht dat ik hem zo goed zou vinden.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  maandag 3 januari 2005 @ 10:18:22 #33
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24368040
ik wil hem echt heel graag zien ik denk dat ik maar vandaag ofsow ga....ben benieuwd slechter dan Alexander kan hij niet zijn
don't give me that fucking bullshit
  maandag 3 januari 2005 @ 10:31:16 #34
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_24368194
quote:
Op maandag 3 januari 2005 09:39 schreef Gorro het volgende:

[..]

Depp gaat inderdaad Mr. Wonka spelen, maar als je goed leest, zie je dat ik het over het jongetje wat Peter speelt heb.
idd , en dat jongetje was zeker goed.. Hoge verwachtingen van die film..
In the quiet words of the Virgin Mary... come again.
pi_24407144
Prachtige film die me echt raakte en dat gebeurd niet vaak, goed geschreven, mooi neergezet, 9/10
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 februari 2005 @ 21:53:57 #36
862 Arcee
Look closer
pi_24909265
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 15:29 schreef BTM het volgende:
Maar Miramax speelt wel weer heel erg op zeker in de jacht op de Oscars: een werkelijk suikerzoete kostuumfilm die aan elkaar hangt van de subtiliteit, en niet één scène die je echt bij je kladden pakt. Bij Kate's allereerste kuchje weet je genoeg...
Juist, vond ik ook. Het is allemaal mooi gefilmd, enzo, maar de film speelt te veel op safe. Alsof ze het Oscar-kookboek er bij hebben gepakt. Een snufje drama, een teentje fantasy, een halve liter dramatische muziek, 2 sneetjes komische noot en een feelgood-sausje. 't Is allemaal te perfect voor een diepe impact.

Finding Neverland scoort een risicoloze zeven.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')