Hij gaat toch mr. Wonka spelen?quote:Op woensdag 1 december 2004 01:07 schreef Gorro het volgende:
Betoverende film waarin Johnny Depp en Kate Winslet wederom schitteren. De prachtige magische sfeer die gecreëerd wordt is overtuigender dan die in Big Fish, waarmee de film enigszins te vergelijken is, hoewel er veel minder fantasy-elementen gebruikt worden om dat effect te bewerkstelligen. Naast betoverend is de film ook nog eens erg ontroerend, vooral in de scenes met Peter, erg goed neergezet door de piepjonge Freddie Highmore, die volgend jaar naast Depp in Charlie and the Chocolate Factory de rol van Charlie zal spelen. Was er maar zo'n goede verfilming van Peter Pan.
Depp gaat inderdaad Mr. Wonka spelen, maar als je goed leest, zie je dat ik het over het jongetje wat Peter speelt heb.quote:
Ik heb finding neverland een dag na The Motorcycle Diaries gezien(toen draaide Maria Full Of Grace nog niet) en moet zeggen dat het wel enorm corny is, maar het werkt wel op een of andere manier. Had niet verwacht dat ik hem zo goed zou vinden.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:01 schreef HAL9000S het volgende:
Ik kon laatst kiezen tussen Finding Neverland en Maria full of grace, heb toen voor de laatste gekozen. Finding Neverland lijkt me wat te 'disney-achtig', te dramatisch, te korny zeg maar.
iddquote:Op maandag 3 januari 2005 09:39 schreef Gorro het volgende:
[..]
Depp gaat inderdaad Mr. Wonka spelen, maar als je goed leest, zie je dat ik het over het jongetje wat Peter speelt heb.
Juist, vond ik ook. Het is allemaal mooi gefilmd, enzo, maar de film speelt te veel op safe. Alsof ze het Oscar-kookboek er bij hebben gepakt. Een snufje drama, een teentje fantasy, een halve liter dramatische muziek, 2 sneetjes komische noot en een feelgood-sausje. 't Is allemaal te perfect voor een diepe impact.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:29 schreef BTM het volgende:
Maar Miramax speelt wel weer heel erg op zeker in de jacht op de Oscars: een werkelijk suikerzoete kostuumfilm die aan elkaar hangt van de subtiliteit, en niet één scène die je echt bij je kladden pakt. Bij Kate's allereerste kuchje weet je genoeg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |