Punt een is 1 eenheid achteruit gaan in 4 jaar niet veel.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:57 schreef bozzz het volgende:
En ik zelf haal me lenzen bij hans anders maar als ik de prijzen vergelijk met andere opticiens dan zijn hun wel erg goedkoop, heeft dit te maken met de kwaliteit ofzo? Zit er aan te denken om een betere opticien (als dat nodig zou zijn) op te zoeken omdat ik wel geschrokken ben van mijn achteruit gan van mijn ogen!
Je ziet dus echt bijna niets meer zonder lenzen, of 'zie' ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:25 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Heb -11 en -12 en draag nog steeds met het grootste gemak lenzen.
Ten eerste, niet ieder oog is hetzelfde. Ten tweede, de luchtdoorlatendheid neemt in de loop van de tijd af, de lens wordt bevuilder naarmate je hem draagt. Als je veel uitgaat en dus in rook staat en alcohol nuttigt (ja, dat heeft invloed op je ogen en lenzen) neemt de kwaliteit ook af. Daarnaast kan door zwemmen, shampoo (in de douche), opwaaiend zand, vuiltjes, etc, etc. je lens sneller slijten en je oog daardoor irriteren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:43 schreef bozzz het volgende:
En hoe komt het dat je oog het op een gegeven moment niet meer trekt?
Volgens mij ging die vraag over de opmerking dat je na een x aantal jaren geen lenzen meer zou kunnen dragen. Ik heb daar dus echt nog nooit van gehoord...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:42 schreef Infinity123 het volgende:
Ten eerste, niet ieder oog is hetzelfde. Ten tweede, de luchtdoorlatendheid neemt in de loop van de tijd af, de lens wordt bevuilder naarmate je hem draagt. Als je veel uitgaat en dus in rook staat en alcohol nuttigt (ja, dat heeft invloed op je ogen en lenzen) neemt de kwaliteit ook af. Daarnaast kan door zwemmen, shampoo (in de douche), opwaaiend zand, vuiltjes, etc, etc. je lens sneller slijten en je oog daardoor irriteren.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:41 schreef Copycat het volgende:
Zijn daglenzen niets voor je?
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:39 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Je ziet dus echt bijna niets meer zonder lenzen, of 'zie' ik dat verkeerd?
Vind de drogist/internet sowieso niet de aangewezen plaatsen om je lenzen te kopen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:44 schreef danni het volgende:
lenzen bij de drogist gaan toch echt maar tot min3 min 4
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |