Ik had begrepen dat je niet naar erotische afbeeldingen (naakt) mag kijken tijdens de ramadan.quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehm, waarom?
[..]
Hmm... Dan mag ik een hooooooooooooooooop dagen overdoen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:50 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat je niet naar erotische afbeeldingen (naakt) mag kijken tijdens de ramadan.
NWS SlowChat #6
Maar toch wel waarquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:02 schreef _The_General_ het volgende:
Ramadan, laat me niet lachen. De redenen die je geeft Meki, zijn om te huilen zo grappig
Ik niet, want ik doe niet mee aan die onzinquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:26 schreef Loedertje het volgende:
En, wie is er bloedsjago door de honger?
Ik ben solidair met de daklozen. Daarom rij ik een cabrioquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:51 schreef Meki het volgende:
ik ben solidair met de armen
Schelden mag niet tijdens de ramadan. Dan moeten ze een dag inhalen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:59 schreef HeatWave het volgende:
Even wat flames etc weg. Discussie mag, fel opzich ook, maar schelden etc doe je maar in de zandbak...
LOLquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:35 schreef CreativeMind het volgende:
De overheid zou een campange moeten starten om dit verschijnsel tegen te gaan. Tegen roken zijn ook spotjes, waarom niet tegen dit? Het gaat hier om de volksgezondheid.
Dan pakken ze de tijdzone van de dichtsbijzijnde plaats waar wel normaal dag en nacht isquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:49 schreef frenkck het volgende:
Over een aantal jaar valt de ramadan tijdens de zomer, hoe doen de moslims in scandinavië dit dan? Daar gaat de zon namelijk niet onder in de zomer. Ik geloof dan ook niet dat ze 30 dagen niet eten(is dat dan de verklaring waarom er daar weinig moslims wonen?
).
In Zweden hebben ze toch dezelfde tijdzone als in Nederland? Dus dat betekent dan dat ze daar wel mogen gaan eten als het in Nederland donker is (het is daar nog licht). Dat is wel slim!quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan pakken ze de tijdzone van de dichtsbijzijnde plaats waar wel normaal dag en nacht is
Maakt niet uit of je op de Noord Pool of Antartica zit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:49 schreef frenkck het volgende:
Over een aantal jaar valt de ramadan tijdens de zomer, hoe doen de moslims in scandinavië dit dan? Daar gaat de zon namelijk niet onder in de zomer. Ik geloof dan ook niet dat ze 30 dagen niet eten(is dat dan de verklaring waarom er daar weinig moslims wonen?
).
Ja hoor.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:12 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Mag je als shoarma-tent wel gewoon eten verkopen als het licht is? Ik ben namelijk dol op shoarma (wel échte lams).![]()
Mooi zo! Verder: succes met de ramadan, jongens!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja hoor.
Je hebt je reputatie als goede mod van Fok! iig verneuktquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:36 schreef Loedertje het volgende:
Maar je kan dus stoppen met je ramadan als je in dit topic leest en kijkt begrijp ik?
ik snap die reactie van die mod ook niet. als ik mod was geweest had ik die post totaal weggeedit. flauw, nutteloos en beledigend. kom op zeg, als mensen de behoefte voelen om een maandje overdag niet te eten om zich solidair te voelen met armen, dan for herasmus sake laat ze. net als hoofddoekjes, gewoon een gedeelte dat bij een bepaald geloof hoort. zo hebben christenen een vastenperiode voordat het vleesfeest begint. mod, of een ander haal die idiote post weg.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je hebt je reputatie als goede mod van Fok! iig verneukt![]()
Ik vind dit een beetje een gevaarlijke opmerking...je kan het namelijk ook opvatten alsof jij beweert dat het christelijke geloof geen goed geloof is omdat ze niets voor de armen doen (terwijl dat trouwens onzin is)... Ieder geloof zo z'n eige manier lijkt me...quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:45 schreef Meki het volgende:
[..]
wij geven zeker geld aan de armen
zeker nu het Ramadan is
vertel me
wat doen christenen aan armen![]()
Amenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
maar respecteer wel andermans geloof, alleen vind ik extremisten of doordrammers verschrikkelijk!
Aha-aha-ahaquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:36 schreef Loedertje het volgende:
Maar je kan dus stoppen met je ramadan als je in dit topic leest en kijkt begrijp ik?
[afbeelding]
neehquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een gevaarlijke opmerking...je kan het namelijk ook opvatten alsof jij beweert dat het christelijke geloof geen goed geloof is omdat ze niets voor de armen doen (terwijl dat trouwens onzin is)... Ieder geloof zo z'n eige manier lijkt me...
Maar anyway....ik ben totaal ongelovig, maar respecteer wel andermans geloof, alleen vind ik extremisten of doordrammers verschrikkelijk!
meki ik val niet onder de titel 'jullie' maar ik weet dat de kerk al decennia lang aandacht besteed aan de armen. er zijn wereldwijd tehuizen en instellingen opgericht door christenen die juíst de armen opvangen. ga anders maar even googelen en zoek naar christelijke instanties. dus je moet even af van het 'wij' en 'zij' gevoel. wat je niet zult vinden op google is de stilzwijgende geldstroom aan diverse goede doelen, die het beste voor hebben met de minder bedeelden. deze instellingen doen het niet om publiekelijk beter te worden.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:00 schreef Meki het volgende:
[..]
neeh
ik zeg niet dat Christelijk geloof slecht is , maar ik vroeg me af wat jullie aan de armen geven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |