nee, hij was de [tot dan toe dood gewaande]vader van Tim die zomaar ineens opdook toen ie het sterven nabij was volgens mij. Tims moeder was leuk, lekker gestoord mens:)quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:04 schreef Svensational het volgende:
Guy Sonnen .... Maurice d'Harencourt (1996)
Deze naam zegt mij ook iets. Ging die niet trouwen met Yvette ofzo??
oeps sorry, je hebt helemaal gelijk, ik zou ophouden hier:)quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:07 schreef babette21 het volgende:
Lieve mensen, als jullie nou eens even fijn een GK-topic openen?!
Is dát geen goed idee....
Doe dat lekker zelfquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:16 schreef BVO het volgende:
* Svensational luistert Goudkust-leader.
Neem me mee, naar de zee, er is plaats genoeg voor twee.....
Svurno, open jij eens een GK topic..
Nietquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:30 schreef Svensational het volgende:
De 1e Henri en Mariet waren toch veel leuker.
Haha, nee hoor Bram niet, Dennis welquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:48 schreef babette21 het volgende:
@ Mirsus: wij weten stiekem allemaal best dat jullie Bram leuk vinden hoor
en neem aan dat jullie Joyce 2 bedoelen??
tja vrije keuze he, al is 't natuurlijk 'n beetje dom om Linda te vergeten haha (quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:13 schreef MirSus het volgende:
Raar lijstje misschien, maar vond het vroeger leuker![]()
Raar?! Mijn nr. 1 en 2 zijn precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:13 schreef MirSus het volgende:
Raar lijstje misschien, maar vond het vroeger leuker![]()
Tja, je had geen 11 hčquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja vrije keuze he, al is 't natuurlijk 'n beetje dom om Linda te vergeten haha ()
en zo raar is je (jullie?) lijstje niet hoor...
Ja... Joyce2quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:35 schreef babette21 het volgende:
@ dunn0w: geeft niet hoor (Joyce 2 neem ik aan??)
@ BVO: heel goed!!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:49 schreef babette21 het volgende:
dat gaat zeker nog wel 'n paar dagen duren (niet voor 't weekend in ieder geval).
moet van 'n paar mensen nog opheldering krijgen over hun lijstje en wil nog wat mensen de kans geven om te reageren... we hebben geen haast toch....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |