Klinkt erg gezellig, ben benieuwd!quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:27 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
knalroze, met wat fotolijstjes, een kitcherige spiegel en een poster van kurt cobain aan de deur. En allemaal gedaan door mn moederZal straks wel even foto's maken als je geinteresseerd bent
Hier ook, inclusief roze bril, en zonder spiegel en poster.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:27 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
knalroze, met wat fotolijstjes, een kitcherige spiegel en een poster van kurt cobain aan de deur. En allemaal gedaan door mn moederZal straks wel even foto's maken als je geinteresseerd bent
quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:26 schreef -Xerxes- het volgende:
Jezus Lucille, je klinkt als een wijf
Ik maar maar 1 anus en maar 1 lul; theoretisch gezien zou ik dus meer dan genoeg hebben aan 2 wc's welke dan ook nog eens tamelijk dichtbij elkaar zouden moeten staanquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:43 schreef Knoekie het volgende:
[pimp]Wij hebben er 3[/pimp]
de wcpot zelf is bij ons nog wel wit, want ja, anders werd het wel heel ergquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:37 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hier ook, inclusief roze bril, en zonder spiegel en poster.
Ik wil ook nog iets doen met nepbloemen, zodat een wc-bezoekje een fijne hysterische ervaring kan worden.
geverfd... ik zal het vanavond eens aan mijn moeder vragenquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:14 schreef Naamah het volgende:
Zijn het roze tegels of heb je ze roze geverfd? en zo ja; hoe verf je tegels?
Als je zit te schijten kan je spelen met dat autootje!quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:42 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik zal maar aftrappen dan met een fotootje
[afbeelding]
Zo, dat ziet er gaaf uit!quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:55 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Dit is m dan:
[afbeelding]
De kleuren kloppen niet helemaal, het is eigenlijk iets donkerder, maar knallender roze.
leuk hoor...maar ik wil wel een beetje rustig/relaxed zitten.... en met die kleuren en Kurt aan je rechterhandquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:55 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Dit is m dan:
[afbeelding]
De kleuren kloppen niet helemaal, het is eigenlijk iets donkerder, maar knallender roze.
bolus??quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:05 schreef Klonk het volgende:
ik heb schoolbordenverf op de binnenkant van de deur zitten, kun je nog creatief bezig zijn tijdens het draaien van een bolus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |