quote:Vol, beneden
Op zondag 09 september 2001 15:36 schreef cos-micV het volgende:
Ben ik nou gek?
Waar zijn de streamverslagen deel 1 van vandaag gebleven.?
quote:Die zijn van gisteren 8 september....
Op zondag 09 september 2001 15:36 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Vol, beneden
Even compli's voor de streamers.... hou vol, het is echt geweldig, compleet met al die shots erbij ![]()
enneh...Cynix® , ik zal me dit jaar gedragen
![]()
quote:Haha jij ook al?
Op zondag 09 september 2001 16:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Inderdaad... die Aldrico gaat eruit als het aan mij ligt.. dit hou ik echt niet vol.
quote:Vertel
Op zondag 09 september 2001 17:00 schreef clowntje het volgende:
Is er behoefte naar geluid bij de streamverslagenIk heb net ontdekt hoe dat moet, en ben bezig uit te vinden hoe je zelfs video erbij kunt plaatsen
Met Camtasia kun je van alles wat je op het scherm ziet een filmpje maken. Dus ook van de streams. Echt ideaal is het niet omdat je dan, met mijn computer iig, weer geen geluid kan opnemen. En het duurt te lang voor hij eindelijk eens het goede opneemt (je moet eerst vakje tekenen op het scherm etc.) waardoor je het vaak al hebt gemist wat je wilde hebben... Voor dit laatste zoek ik dus eigenlijk een beter programma...
quote:TnkX voor de info
Op zondag 09 september 2001 17:17 schreef clowntje het volgende:
Met het bijna legale programma Total Recorder kan ik, ook met mijn computer, streams opnemen. Dit heb ik via tweakers gevonden..Met Camtasia kun je van alles wat je op het scherm ziet een filmpje maken. Dus ook van de streams. Echt ideaal is het niet omdat je dan, met mijn computer iig, weer geen geluid kan opnemen. En het duurt te lang voor hij eindelijk eens het goede opneemt (je moet eerst vakje tekenen op het scherm etc.) waardoor je het vaak al hebt gemist wat je wilde hebben... Voor dit laatste zoek ik dus eigenlijk een beter programma...
quote:Leraar... elke dag anders
Op zondag 09 september 2001 19:39 schreef clowntje het volgende:
[19:36]
Andries draait zich om en laat zijn leuter zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |