Ik kreeg wel popups (pre SP2), maar geen rare browserbalken, -plugins en spyware. Maar die popups intereseerden me niet, klik je gewoon weg.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:12 schreef JanaX het volgende:
[..]
best knap eigenlijk dat jij nooit rare banners of popups hebt gehad dan... welke sites bezoek je dan want BIJNA elke website op inet heeft wel popups
Ik heb alle patches, een hardwarematige en een softwarematige firewall en voor mij is Firefox ook uitgevonden.quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:56 schreef Lemmeb het volgende:
Voor dit soort idioten is FireFox uitgevonden.
Wow, een Windows gebruiker die het verschil tussen Administrator en mortal users snapt!quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:36 schreef Henno het volgende:
Ik vraag me iets af: Hoeveel mensen die last hebben van spyware via MSIE draaien hun spullen eigenlijk als normale gebruiker i.p.v. Administrator?
Daar heb je nu ook geen last meer van met SP2.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:09 schreef Cheese het volgende:
[..]
(en pop-ups irriteren mij dus wel, ik haat wegklikken. verneukt je efficientie)
Dat probleem heb ik ook, op mijn werk. Thuis niet. Erg vreemd.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:22 schreef Impry het volgende:
Ik gebruik ook Mozilla (op pc boven dan) maar het irritantste vind ik nog wel dat je niet je scroll knop kunt indrukken en dan naar beneden slepen.
Is daar een andere optie voor?
Jij klinkt best triest. Tabbed browsing alleen al maakt FF fijner dan IE. Geef eens 1 goede reden waarom iemand IE boven FF moet gebruiken? Oh ja, voor die idioten die blijkbaar niet normaal kunnen coden en een echte browser als FF niet aankunnen, tjah zij verdienen inderdaad wat medelijden.quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik kreeg wel popups (pre SP2), maar geen rare browserbalken, -plugins en spyware. Maar die popups intereseerden me niet, klik je gewoon weg.
Het probleem is gewoon dat tegenwoordig iedere dombo denkt met een computer om te kunnen gaan. Van die figuren die een popupje krijgen en dan standaard op 'Yes' drukken, want dat klikt zo lekker makkelijk weg. Van die idioten die allerlei zut installeren, zonder te controleren of er spyware mee wordt geinstalleerd. Van die debielen die hun PC niet patchen met security fixes en updates.
Voor dit soort idioten is FireFox uitgevonden.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:33 schreef Seiruu het volgende:
[..]
Jij klinkt best triest. Tabbed browsing alleen al maakt FF fijner dan IE. Geef eens 1 goede reden waarom iemand IE boven FF moet gebruiken? Oh ja, voor die idioten die blijkbaar niet normaal kunnen coden en een echte browser als FF niet aankunnen, tjah zij verdienen inderdaad wat medelijden.
Oh, en SP2 en Windows en IE zijn zeker ook voor idioten uitgevonden, nu zij ook FF nalopen met stoppen van popups etc?
Aap, je struikelt over je eigen, trieste beschuldigingen.![]()
Nice comeback!quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
dit bedoel ik nou, zo'n zielige Mozilla-fundi LOL
Tabbed browsing vind ik overigens kut, maar dat is een persoonlijke voorkeur.
Nee, geef nu eens een reden om IE te verkiezen boven FF (behalve dat je geen tabbed browsing wilt, waar ik mij niets bij voor kan stellen....) i.p.v. fundi te roepen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:38 schreef Lemmeb het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
dit bedoel ik nou, zo'n zielige Mozilla-fundi LOL
Tabbed browsing vind ik overigens kut, maar dat is een persoonlijke voorkeur.
/edit Als jij FF wilt gebruiken, dan doe je dat toch lekker? Maar val mij niet lastig met je eeuwige gezever over dat kutprogramma.
Wat voor argumenten? Wat lul je nou? Volgens mij begrijp je, net als die andere Mozilla-fundi's eerder in dit topic, het doel van dit topic niet helemaal en de reden waarom het in Klaagbaak staat.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:41 schreef Seiruu het volgende:
[..]
Nice comeback!
W8 ff, het is helemaal geen comeback, tis weer zo'n standard loser line die gaat "ah, ik ga wel ff schelden zonder op argumenten in te gaan".
Geweldig, I rest my case![]()
Wat zeik je nou? Dit is een topic om te klagen over Mozilla-fundi's, niet een standaard nerderig welles-nietes topic over welke browser beter is.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:42 schreef Cheese het volgende:
[..]
Nee, geef nu eens een reden om IE te verkiezen boven FF (behalve dat je geen tabbed browsing wilt, waar ik mij niets bij voor kan stellen....) i.p.v. fundi te roepen.
In FF kan dat wel hoorquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:22 schreef Impry het volgende:
Ik gebruik ook Mozilla (op pc boven dan) maar het irritantste vind ik nog wel dat je niet je scroll knop kunt indrukken en dan naar beneden slepen.
Is daar een andere optie voor?
Jij beweert dat FF voor idioten is om (reden A) en je vergeet even heel snel dat IE dat ook kan, alleen dan veel later (en het kost meer tijd om die shit op je pc te krijgen). Dan trap jij jezelf wel heel hard op je kop om met zo'n bewering te komen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat voor argumenten? Wat lul je nou? Volgens mij begrijp je, net als die andere Mozilla-fundi's eerder in dit topic, het doel van dit topic niet helemaal en de reden waarom het in Klaagbaak staat.
Als jij FF fijner vindt dan gebruik je dat toch lekkerMaar laat mij lekker IE gebruiken als ik dat fijner vind.
HAHAHA zielepoot, ga janken johquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:52 schreef Seiruu het volgende:
[..]
Jij beweert dat FF voor idioten is om (reden A) en je vergeet even heel snel dat IE dat ook kan, alleen dan veel later (en het kost meer tijd om die shit op je pc te krijgen). Dan trap jij jezelf wel heel hard op je kop om met zo'n bewering te komen.
Daarnaast lees ik nergens dat je niet mag discussieren met mensen die hier posten/klagen. Dus weer een slap excuus.
Dus ook als je eigenlijk vindt dat ze gelijk hebben, dan zou je nog klagen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:47 schreef Lemmeb het volgende:
Wat zeik je nou? Dit is een topic om te klagen over Mozilla-fundi's, niet een standaard nerderig welles-nietes topic over welke browser beter is.
Wanneer dringt dat nou eens tot je hersens door?
I rest my casequote:Op maandag 18 oktober 2004 11:55 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
HAHAHA zielepoot, ga janken joh
Nee, dan zou ik FF gebruiken. Maar zoals ik al zei: ik vind IE fijner, dus ze hebben geen 'gelijk'.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:56 schreef Cheese het volgende:
Dus ook als je eigenlijk vindt dat ze gelijk hebben, dan zou je nog klagen.
Wat jij fijner vindt heeft niets te maken met of FF beter is dan IE. Mensen vinden paardrijden nog steeds fijner dan autorijden, dat wil niet zeggen dat een paard "beter" is dan een auto wanneer we praten over functionaliteiten.quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik FF gebruiken. Maar zoals ik al zei: ik vind IE fijner, dus ze hebben geen 'gelijk'.
En tot nu toe heb ik nog maar 1 reden gehoord waarom FF "voor idioten is" en dat is precies de reden waarom SP2 een popup blokker heeft, dus dat maakt jou een idioot volgens jouw eigen voorwaarden, idioot.quote:Voor mij volstaat IE prima, dus ik heb geen enkele reden om van die FF-troep op m'n PC te installeren. Ik heb serieus nooit problemen met IE, dus er is blijkbaar toch iets dat ik goed doe en al die anderen verkeerd (die idioten dus).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |