Heh schaapquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja dat moet je ook niet doen. Is niet handig, als bijna de hele wereld IE gebruikt
quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:01 schreef Seiruu het volgende:
[..]
Heh schaap![]()
Wil ik best geloven, al is dat geen reden om FF niet te gebruiken. Je kan moeilijk een browser straffen omdat die WEL werkt zoals het hoort.quote:vooral de optie van dat je meerdere startpagina's kan hebben heeft mij doen overstappen. echter, sommige sites doen het niet foed met ff
wabedoelu?quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:04 schreef Seiruu het volgende:
[..]
[..]
Wil ik best geloven, al is dat geen reden om FF niet te gebruiken. Je kan moeilijk een browser straffen omdat die WEL werkt zoals het hoort.
Zusjes zijn dom.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:37 schreef Slarioux het volgende:
Ik zal je vertellen waarom:
[..]
Fijne software hè, Internet Explorer?
en als FF populairder wordt gaan ze zich daar wel op richten.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:37 schreef Slarioux het volgende:
Ik zal je vertellen waarom:
[..]
Fijne software hè, Internet Explorer?
Firefox is fundamenteel veiliger. Daar zal zich zoiets als nu met IE gebeurt NOOIT voordoen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:22 schreef piere het volgende:
[..]
en als FF populairder wordt gaan ze zich daar wel op richten.
surequote:Op zondag 17 oktober 2004 17:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Firefox is fundamenteel veiliger. Daar zal zich zoiets als nu met IE gebeurt NOOIT voordoen.
sommige mensen komen verder dan FOK!quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb dat soort zut met IE ook nog nooit gehad, dus het zal wel aan jouzelf liggen.
Goede argumenten!quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:27 schreef piere het volgende:
[..]
sure
Zeer zeker.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:27 schreef piere het volgende:
sure
ik reageerde dan ook op jouw intelligente beargumenteringquote:Op zondag 17 oktober 2004 17:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Goede argumenten!
die ^@*#&@# zullen heus wel zo slim zijn om daar weer wat op te verzinnen denk je niet?quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zeer zeker.
IE zit in je systeem genestelt. IE is dus in staat om je gehele systeem te verneuken.
Mocht er iets misgaan met FireFox, is alleen je browser aan gort. Het niet hebben van ActiveX is ook al een groot beveiligingsvoordeel.
Als IE gewoon de standaarden zou ondersteunen zou er niks aan de hand zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja dat moet je ook niet doen. Is niet handig, als bijna de hele wereld IE gebruikt
Ja, ze gaan ActiveX ondersteuning stiekem in Firefox inbouwen en die versie verspreiden.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:38 schreef piere het volgende:
[..]
die ^@*#&@# zullen heus wel zo slim zijn om daar weer wat op te verzinnen denk je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |