omdat jij het over zelfingenomen eikels hebt... bedoelde je dat zo? of kun je niet normaal praten...quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
aso? waarom? ik probeer jullie er niet van te overtuigen een of andere kutbrowser te gebruiken, ik help mensen met computerproblemen wat voor browser ze ook gebruiken
volgens mij heb jij niet helemaal door waar dit topic over gaat en waarom het in Klaagbaak staatquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:48 schreef marq het volgende:
[..]
omdat jij het over zelfingenomen eikels hebt... bedoelde je dat zo? of kun je niet normaal praten...
Eindelijk een normale FireFox-gebruiker en niet zo'n fundi. Huldequote:Op zondag 17 oktober 2004 14:59 schreef dopa het volgende:
Ik gebruik ook sinds een paar maanden FF en moet zeggen dat ik er tevreden over ben. Dat wil niet zeggen dat ik nu overal ga lopen verkondigen dat het beter is en dat mensen moeten overstappen. Dat moeten ze zelf maar uitvissen.
Ik heb dat soort zut met IE ook nog nooit gehad, dus het zal wel aan jouzelf liggen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:22 schreef bierglas het volgende:
Mozilla/Firefox
Sinds ik dat heb geen spyware meer gehad, geen browser balken die je niet weg krijgt (die dus je hele IE verneuken zodat je ze niet weg krijgt), geen popups.
Ja dat moet je ook niet doen. Is niet handig, als bijna de hele wereld IE gebruiktquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:33 schreef LintuxCx het volgende:
Wacht maar tot je een keer een hele mooie pagina in elkaar HTML't die er in elke browser perfect uitziet, behalve in MSIE. Dan word je vanzelf wel een FireFox fundamentalist.
Mee eens! Mede hierdoor wordt mijn haat jegens IE ook regelmatig stukken groter.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:33 schreef LintuxCx het volgende:
Wacht maar tot je een keer een hele mooie pagina in elkaar HTML't die er in elke browser perfect uitziet, behalve in MSIE. Dan word je vanzelf wel een FireFox fundamentalist.
best knap eigenlijk dat jij nooit rare banners of popups hebt gehad dan... welke sites bezoek je dan want BIJNA elke website op inet heeft wel popupsquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb dat soort zut met IE ook nog nooit gehad, dus het zal wel aan jouzelf liggen.
Dan ben jij de enige. Ik repareer regelmatig computers bij mensen, bij iedereen waar ik kom zit er spul in IE wat er niet thuis hoort. Balken die je niet weg krijgt etc. En je hoeft ook maar ff op een verkeerde site te komen je krijgt 10000 popups en je hoeft maar op 1 verkeerde knop te drukken (wat dus dan iets accepteerd) en het is prijs.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb dat soort zut met IE ook nog nooit gehad, dus het zal wel aan jouzelf liggen.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:22 schreef SFW het volgende:
[afbeelding]
Ik heb sinds een week ook FireFox, vind het wel handig en ik krijg geen spyware meer binnen, maar wat zijn de nadelen van FireFox. Zelf kan ik er niet zo heel veel vinden, maar ook geen enorm grote voordelen naast die Tab's, en het verdwijnen van spyware.quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:26 schreef Lucille het volgende:
Klopt, we hebben er in DIG ook veel last van. En dan trappen we ze gewoon uit het topic.Of we geven aan waar die browser mee op zijn bek gaat.
Fijne software hè, Internet Explorer?quote:Tweater - laptopje met internet heeft! zegt:
ik ben een half uur online en ik heb al een extra balkje in IE
Je bent niet de enige hoor. MSIE is überhaupt nooit mijn standaard browser geweest. Zeker niet op mijn eigen systemen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:25 schreef nietzman het volgende:
Overigens is het tof om te zien hoeveel mozilla fans er meteen in dit topic duiken.
Vroeger moest ik vaak alleen vechten tegen de bierkaai.
Ik dweil alleen liever niet met de kraan open.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
aso? waarom? ik probeer jullie er niet van te overtuigen een of andere kutbrowser te gebruiken, ik help mensen met computerproblemen wat voor browser ze ook gebruiken
quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:22 schreef SFW het volgende:
[afbeelding]
hearhearquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:59 schreef dopa het volgende:
Ik gebruik ook sinds een paar maanden FF en moet zeggen dat ik er tevreden over ben. Dat wil niet zeggen dat ik nu overal ga lopen verkondigen dat het beter is en dat mensen moeten overstappen. Dat moeten ze zelf maar uitvissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |