abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22678331
Ik weet et niet hoor... ik download & surf toch behoorlijk veel, speel veel games, maar NOOIT (XP, IE,McAfee) last van: Virussen / Spam / Popups / Crashes / etc.

Dus wat al die andere dan fout doen?
pi_22678359
Ahja, ik gebruik ook Firefox. Dat heeft gewoon voor mij een hoop voordelen, en dat wil niet zeggen dat ik IE een slechte browser vind of iets tegen MS heb. Ik heb ook een tijd op Linux gedraaid, maar dat beviel me niet. Ik zeg niet tegen allemaal mensen (behalve tegen m'n vader, die niet luistert) dat ze Mozilla moeten installeren.

Waar ik me trouwens wel aan erger is dat sites die vanzelf in een nieuw venster openen ook niet werken omdat Mozilla popups blokkeert.
  zondag 17 oktober 2004 @ 13:19:52 #28
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_22678481
Ik gebruik Firefox als primaire browser maar heb daarnaast ook nog steeds Avant Browser (draait op de IE engine) op mijn computer staan. Voor de sites die voor IE gemaakt zijn ipv volgens de W3C standaard zodat ze niet goed functioneren onder FireFox.

Avant ipv IE zelf is omdat ik dat tabbed browsing toch wel heel handig vind en omdat je meer kan instellen of uitschakelen in die browser dan in IE zelf.

* Mozilla fundamentalist is

[ Bericht 12% gewijzigd door MaxiTitan op 17-10-2004 13:28:21 ]
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  zondag 17 oktober 2004 @ 13:29:37 #29
75040 Smilie
...whatever...
pi_22678637
klopt sommige sites werken niet in FireFox

Maar als grootste voordeel (voor mij dan, he) van Firefox zou ik toch tabbed browsing noemen

edit: typo
My favorite site is: http://localhost
Don't take life too seriously, nobody gets alive anyway!
Onmogelijke doe ik per direct. Voor wonderen heb ik wat meer tijd nodig...
Don't fuck with me - i fuck back!
  zondag 17 oktober 2004 @ 13:33:04 #30
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_22678700
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 12:24 schreef President303 het volgende:
Aarghhh Ga iets zinnigs doen met je leven en loop niet zo te evangeliseren
Spread the word, spread Firefox

Het lijkt inderdaad aardig op de praktijken die je ook bij bepaalde godsdiensten ziet, maar aan de andere kant is het hoog tijd dat al die ingeslapen IE-gebruikers worden wakker geschut.
pi_22678800
voor mensen die IE gebruiken= blijf het lekker gebruiken , ik heb lekker een spyware vrije pc
pi_22678817
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 13:12 schreef DragonAxe het volgende:
Ik weet et niet hoor... ik download & surf toch behoorlijk veel, speel veel games, maar NOOIT (XP, IE,McAfee) last van: Virussen / Spam / Popups / Crashes / etc.

Dus wat al die andere dan fout doen?
Precies!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_22678839
Als het product goed is, waarom zou je het niet willen "vertegenwoordigen"? Zelf gebruik ik FF en ik raad dat ook altijd mensen aan als ze gaan zeuren over MS stuff.

Tis niet eens zozeer dat ik tegen MS producten ben, want dat ben ik niet. Maar als de oplossingen zo "voor de hand" liggen, en het is gratis (wat je nou niet echt van MS producten kan zeggen), dan is het toch leuk om met een goede alternatief te komen?

Als jij geen gezeik wilt van mensen die het waarschijnlijk beter weten, dan google je het toch zelf? Hoe moeilijk is "anti spyware" in google invoeren?
pi_22678859
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 13:43 schreef Seiruu het volgende:
Als jij geen gezeik wilt van mensen die het waarschijnlijk beter weten, dan google je het toch zelf? Hoe moeilijk is "anti spyware" in google invoeren?
Dat is heel erg moeilijk voor sommige mensen...
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_22679006
Iemand die wel kan zeuren hoe vaak ze wel niet FF voor hun neus geschoteld krijgen bij problemen, maar niet weten hoe ze simpele applicaties kunnen googlen krijgen geen medelijden van moi :p

Zelfs als je FF gebruikt kan je nog spyware binnen krijgen, tis maar hoe je ermee omgaat en welke anti spyware/virus en firewall je gebruikt.

Al is het popup blokken en stuff bij FF wel een stuk handiger IMO En tabbed browsing is een must geworden voor moi.

Heb gisteren Suse 9.1 gedownload omdat ik dat ook wil leren, en het komt later hopelijk nog van pas Maar anyway, genoeg over mij....
pi_22679029
Is Thunderbird een beetje goed mailprogramma i.v.m. Outlook?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_22679384
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 13:54 schreef teknomist het volgende:
Is Thunderbird een beetje goed mailprogramma i.v.m. Outlook?
Ja, ik vind van wel. Mail ophalen gaat sneller dan in Outlook en de knoppen zijn intuitief/helder/duidelijk. Het hele programma is ook een stuk lichter, volgens mij omdat er in Outlook vol zit met opties die je vaak niet nodig hebt. Ik zou zeggen: probeer het eens, want installeren is in een minuutje gebeurd.
pi_22679492
Ik gebruik Firefox gewoon naast IE. Bevalt goed hoor, erg goed zelfs. Maar Firefox is inderdaad niet perfect.
  zondag 17 oktober 2004 @ 14:28:37 #39
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_22679646
Idd allemaal eikels.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zondag 17 oktober 2004 @ 14:31:07 #40
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_22679695
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 13:53 schreef Seiruu het volgende:
Iemand die wel kan zeuren hoe vaak ze wel niet FF voor hun neus geschoteld krijgen bij problemen, maar niet weten hoe ze simpele applicaties kunnen googlen krijgen geen medelijden van moi :p

Zelfs als je FF gebruikt kan je nog spyware binnen krijgen, tis maar hoe je ermee omgaat en welke anti spyware/virus en firewall je gebruikt.

Al is het popup blokken en stuff bij FF wel een stuk handiger IMO En tabbed browsing is een must geworden voor moi.

Heb gisteren Suse 9.1 gedownload omdat ik dat ook wil leren, en het komt later hopelijk nog van pas Maar anyway, genoeg over mij....
Dit soort zelfingenomen eikels dus
  zondag 17 oktober 2004 @ 14:38:16 #41
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_22679844
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 12:28 schreef President303 het volgende:
Alsof Firefox de ultieme browser is

tabbed browsing
ondersteuning van de webstandaarden
Life is a bitch, and it sucks......
..... Hey what else do you need.
Shit happens..., at least once a day.
rechts op de roltrap
  zondag 17 oktober 2004 @ 14:39:36 #42
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_22679862
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 14:38 schreef rucksichlos het volgende:

[..]

tabbed browsing
ondersteuning van de webstandaarden
Maar het blijft gewoon een kutbrowser.
  zondag 17 oktober 2004 @ 14:40:00 #43
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_22679871
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 14:31 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dit soort zelfingenomen eikels dus
tsss, aso!
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
pi_22679885
Firefox
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
  zondag 17 oktober 2004 @ 14:40:56 #45
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_22679890
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 13:29 schreef Smilie het volgende:
klopt sommige sites werken niet in FireFox
dat ligt niet aan firefox, maar aan de twijfelachtige deskundigheid van de webdesigners die alleen voor IE ontwerpen.

Als je gewoon de normale webstandaard volgt ipv de aangepaste standaard van IE werkt je site in elke browser
rechts op de roltrap
pi_22679934
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 14:40 schreef rucksichlos het volgende:

[..]

dat ligt niet aan firefox, maar aan de twijfelachtige deskundigheid van de webdesigners die alleen voor IE ontwerpen.

Als je gewoon de normale webstandaard volgt ipv de aangepaste standaard van IE werkt je site in elke browser
Zeg dat nou niet, nu denken alle IE n00bs dat geen enkele web pagina meer werkt met firefox :')
Firefox is de boodschap
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
pi_22679966
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 14:42 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:

[..]

Zeg dat nou niet, nu denken alle IE n00bs dat geen enkele web pagina meer werkt met firefox
Het aantal maal dat ik een webpagina tegenkwam die slecht functioneerde onder Firefox is miniem.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 17 oktober 2004 @ 14:45:12 #48
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_22679992
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 14:40 schreef marq het volgende:

[..]

tsss, aso!
aso? waarom? ik probeer jullie er niet van te overtuigen een of andere kutbrowser te gebruiken, ik help mensen met computerproblemen wat voor browser ze ook gebruiken
  zondag 17 oktober 2004 @ 14:46:20 #49
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_22680011
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 14:43 schreef teknomist het volgende:

[..]

Het aantal maal dat ik een webpagina tegenkwam die slecht functioneerde onder Firefox is miniem.
Dat komt omdat gelukkig steeds meer webdesigners, de standaarden van het w3c gaan aanhangen. (omdat diezelfde webdesigners natuurlijk ook weten dat IE gewoon k*t is, en dus FF gebruiken)
rechts op de roltrap
  zondag 17 oktober 2004 @ 14:48:16 #50
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_22680062
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 14:45 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

aso? waarom? ik probeer jullie er niet van te overtuigen een of andere kutbrowser te gebruiken, ik help mensen met computerproblemen wat voor browser ze ook gebruiken
Dat doe ik ook, maar als ze er zelf wat aan doen om problemen te voorkomen, sta ik toch wat sneller voor ze klaar omdat ik weet dat er weinig aan kunnen doen. Mensen met IE die al eens gewaarschuwd zijn moeten met sommige problemen nou gewoon wat langer wachten tot ik kom
rechts op de roltrap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')