Spread the word, spread Firefoxquote:Op zondag 17 oktober 2004 12:24 schreef President303 het volgende:
AarghhhGa iets zinnigs doen met je leven en loop niet zo te evangeliseren
![]()
![]()
Precies!quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:12 schreef DragonAxe het volgende:
Ik weet et niet hoor... ik download & surf toch behoorlijk veel, speel veel games, maar NOOIT (XP, IE,McAfee) last van: Virussen / Spam / Popups / Crashes / etc.
Dus wat al die andere dan fout doen?![]()
Dat is heel erg moeilijk voor sommige mensen...quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:43 schreef Seiruu het volgende:
Als jij geen gezeik wilt van mensen die het waarschijnlijk beter weten, dan google je het toch zelf? Hoe moeilijk is "anti spyware" in google invoeren?
Ja, ik vind van wel. Mail ophalen gaat sneller dan in Outlook en de knoppen zijn intuitief/helder/duidelijk. Het hele programma is ook een stuk lichter, volgens mij omdat er in Outlook vol zit met opties die je vaak niet nodig hebt. Ik zou zeggen: probeer het eens, want installeren is in een minuutje gebeurd.quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:54 schreef teknomist het volgende:
Is Thunderbird een beetje goed mailprogramma i.v.m. Outlook?
Dit soort zelfingenomen eikels dusquote:Op zondag 17 oktober 2004 13:53 schreef Seiruu het volgende:
Iemand die wel kan zeuren hoe vaak ze wel niet FF voor hun neus geschoteld krijgen bij problemen, maar niet weten hoe ze simpele applicaties kunnen googlen krijgen geen medelijden van moi :p
Zelfs als je FF gebruikt kan je nog spyware binnen krijgen, tis maar hoe je ermee omgaat en welke anti spyware/virus en firewall je gebruikt.
Al is het popup blokken en stuff bij FF wel een stuk handiger IMOEn tabbed browsing is een must geworden voor moi.
Heb gisteren Suse 9.1 gedownload omdat ik dat ook wil leren, en het komt later hopelijk nog van pasMaar anyway, genoeg over mij....
quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:28 schreef President303 het volgende:
Alsof Firefox de ultieme browser is
Maar het blijft gewoon een kutbrowser.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:38 schreef rucksichlos het volgende:
[..]
![]()
tabbed browsing![]()
ondersteuning van de webstandaarden![]()
tsss, aso!quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:31 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dit soort zelfingenomen eikels dus
dat ligt niet aan firefox, maar aan de twijfelachtige deskundigheid van de webdesigners die alleen voor IE ontwerpen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:29 schreef Smilie het volgende:
klopt sommige sites werken niet in FireFox
Zeg dat nou niet, nu denken alle IE n00bs dat geen enkele web pagina meer werkt met firefox :')quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:40 schreef rucksichlos het volgende:
[..]
dat ligt niet aan firefox, maar aan de twijfelachtige deskundigheid van de webdesigners die alleen voor IE ontwerpen.![]()
Als je gewoon de normale webstandaard volgt ipv de aangepaste standaard van IE werkt je site in elke browser![]()
Het aantal maal dat ik een webpagina tegenkwam die slecht functioneerde onder Firefox is miniem.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:42 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, nu denken alle IE n00bs dat geen enkele web pagina meer werkt met firefox![]()
aso? waarom? ik probeer jullie er niet van te overtuigen een of andere kutbrowser te gebruiken, ik help mensen met computerproblemen wat voor browser ze ook gebruikenquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:40 schreef marq het volgende:
[..]
tsss, aso!
Dat komt omdat gelukkig steeds meer webdesigners, de standaarden van het w3c gaan aanhangen. (omdat diezelfde webdesigners natuurlijk ook weten dat IE gewoon k*t is, en dus FF gebruiken)quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:43 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het aantal maal dat ik een webpagina tegenkwam die slecht functioneerde onder Firefox is miniem.
Dat doe ik ook, maar als ze er zelf wat aan doen om problemen te voorkomen, sta ik toch wat sneller voor ze klaar omdat ik weet dat er weinig aan kunnen doen. Mensen met IE die al eens gewaarschuwd zijn moeten met sommige problemen nou gewoon wat langer wachten tot ik komquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
aso? waarom? ik probeer jullie er niet van te overtuigen een of andere kutbrowser te gebruiken, ik help mensen met computerproblemen wat voor browser ze ook gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |