abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22712117
We vallen wel de hele tijd in herhalingsmode. Ik zie verder niet echt waar we over praten.
FF op ten minste deze gebieden "beter"

Laadt pagina's sneller
Laadt net zo snel als IE mits je het instelt
Heeft tabbed browsing
Is lichter dan IE en heeft toch meer "handige beveiligingsfuncties"
Leest code beter en parsed het dus correct(er)
Asociaal flexibel
Kan over meerdere platformen gebruikt worden

2 redenen om toch IE te gebruiken
Om FF te downloaden
Omdat er genoeg kneuzen zijn die niet eens een website normaal in EN IE EN een browser dat de standaarden veel beter volgt, like FF te coden.

Dit zijn grotendeels de feiten. Moet je dus daarom FF nemen? Tuurlijk niet, tis geheel jouw keuze, je loopt alleen een beetje achter. En als je als IE gebruiker over FF gaat zeiken, blijft er weinig van jouw "argumenten" over.
  maandag 18 oktober 2004 @ 22:47:10 #277
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_22712187
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 22:44 schreef Seiruu het volgende:
Dit zijn grotendeels de feiten. Moet je dus daarom FF nemen? Tuurlijk niet, tis geheel jouw keuze, je loopt alleen een beetje achter. En als je als IE gebruiker over FF gaat zeiken, blijft er weinig van jouw "argumenten" over.
Toch gek. Dat vond ik nou van jouw ' argumenten'
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_22712236
Goh, je mening tegenover mijn argumenten. Whoa ben ik ff onder de indruk. Oh w8, toch niet.
  maandag 18 oktober 2004 @ 22:55:12 #279
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_22712353
Eerder jouw mening tegenover mijn mening. Aldus blijft alles bij het oude. Met fundamentalisme bereik je alleen de zwakkeren van geest
pi_22712383
Mooi, discussie opgelost, geen nieuw deel.
De gebruiker die net weet hoe de pc aan en uit moet blijft maar lekker bij IE en noemt elke alternatieve browser gebruiker een nerd omdat ie niets tegen de feiten in weet te brengen.
De alternatieve browser gebruiker weet beter en ziet in dat discussieren met n00bs (he, als zij nerds worden genoemd zijn de anderen n00bs ) zinloos is, omdat ze het niet willen inzien.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  maandag 18 oktober 2004 @ 22:58:31 #281
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_22712440
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 22:56 schreef Cerbie het volgende:
De alternatieve browser gebruiker weet beter en ziet in dat discussieren met n00bs (he, als zij nerds worden genoemd zijn de anderen n00bs ) zinloos is, omdat ze het niet willen inzien.
Precies, zoals het de ware fundamentalist betaamt. 'Ik ben niet gek, de wereld is gek!'
pi_22712477
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 22:55 schreef Lemmeb het volgende:
Eerder jouw mening tegenover mijn mening. Aldus blijft alles bij het oude. Met fundamentalisme bereik je alleen de zwakkeren van geest
Jouw mening is niet gebaseerd op feiten (or anything whatsoever). Ik heb factoren genoemd waarbij FF >> IE, en het enige wat jij daar tegen kan gooien is...niets

Sorry dat je de realiteit niet kan verdragen, voor zielen zoals jij verandert er inderdaad weinig. Blijf maar lekker bij IE
pi_22712614
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 22:58 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Precies, zoals het de ware fundamentalist betaamt. 'Ik ben niet gek, de wereld is gek!'
Ik gebruik geen Firefox en probeer niemand te overtuigen het wel te gebruiken
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_22712763
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 22:20 schreef Lemmeb het volgende:
Blijkbaar niet. FF claimt zich aan alle standaarden te houden en werkt (dus) niet met sommige sites. Daar heb je dan schijnbaar IE voor nodig. Zie eerder in dit topic.
Eigenlijk is dat natuurlijk de omgekeerde wereld. Als IE niet übertolerant was met betrekking tot de standaarden, kwamen die sites niet het net op. Zou trouwens verdacht veel homesites schelen van mensen die eigenlijk niets te zeggen hebben maar toch een homepage willen hebben om te kunnen beschrijven wat ze vanachter de geraniums allemaal zien in de straat .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_22712790
En sowieso zou ik het woord 'fundamentalist' niet te vaak gebruiken, voor iemand die feiten negeert en alleen "FF zuigt" kan roepen. Komt een beetje idioot (read ongeloofwaardig) over
  maandag 18 oktober 2004 @ 23:10:59 #286
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_22712792
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 23:04 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ik gebruik geen Firefox en probeer niemand te overtuigen het wel te gebruiken
Ik had het ook niet over jou persoonlijk, maar over de door jou genoemde 'alternatieve browser gebruiker'. Je hoeft je niet meteen zo aangesproken te voelen hoor
  maandag 18 oktober 2004 @ 23:12:58 #287
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_22712840
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 23:10 schreef Seiruu het volgende:
En sowieso zou ik het woord 'fundamentalist' niet te vaak gebruiken, voor iemand die feiten negeert en alleen "FF zuigt" kan roepen. Komt een beetje idioot (read ongeloofwaardig) over
Heb je al een FireFox petje met bijbehorend T-shirt? Of kies je er liever voor je religie in alle stilte te belijden?

/edit T-shirt te koop op http://www.mozillastore.c(...)refoxtee/?r=mozorg11
pi_22712959
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 23:12 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Heb je al een FireFox petje met bijbehorend T-shirt? Of kies je er liever voor je religie in alle stilte te belijden?

Dat is gewoon grappig, en fan ergens van zijn is iets anders dan een "religie".
pi_22712968
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 23:12 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Niets staat stommer dan jouw "The World Is Flat!" t-shirtje dus je hoeft het niet eens te vragen, bereik je niets mee

PS De wereld is niet plat
  maandag 18 oktober 2004 @ 23:24:26 #290
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_22713158
Ze hebben trouwens nog veel meer leuke speeltjes voor een eurootje of 15. Zo is er de FireFox Plush Toy, ideaal om onwelwillende IE-gebruikers van het vrouwelijk geslacht alsnog een stap in de goede richting te laten zettten. "Als jij FF gaat gebruiken, krijg je die schattige Plush Toy van mij erbij!"

[ Bericht 86% gewijzigd door Lemmeb op 18-10-2004 23:29:58 ]
  maandag 18 oktober 2004 @ 23:26:29 #291
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_22713220
Volgens mij zit die Lemmeb hier maar een beetje te trollen
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_22713320
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 23:24 schreef Lemmeb het volgende:

Wist ik al hoor
Weet je dat zeker? Hoeveel feiten heb je genegeerd? Welke niet? Wanneer wist je het?

Overigens denk ik dat het inderdaad tijd is voor een slotje, veel meer is er niet meer te vertellen. Mocht er echter iemand zijn die met echte argumenten kan komen gebaseerd op feiten, dan praten we wel verder
  maandag 18 oktober 2004 @ 23:34:58 #293
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_22713432
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 23:30 schreef Seiruu het volgende:

[..]

Weet je dat zeker? Hoeveel feiten heb je genegeerd? Welke niet? Wanneer wist je het?

Overigens denk ik dat het inderdaad tijd is voor een slotje, veel meer is er niet meer te vertellen. Mocht er echter iemand zijn die met echte argumenten kan komen gebaseerd op feiten, dan praten we wel verder
Wat verwacht je nou van een topic in Klaagbaak? Hoogstaande discussies
  maandag 18 oktober 2004 @ 23:36:20 #294
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_22713465
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 23:10 schreef Seiruu het volgende:
...
Ga jij eerst het verschil tussen meningen en feiten maar eens leren.
Tenminste als je serieus meent dat jouw lijstje een opsomming van feiten is, is Lemmeb niet de enige die "idioot over komt".

Kan geen nieuwe reply meer plaatsen, maar als de reactie:

• Firefox laadt pagina's absoluut niet sneller. Dat is volkomen afhankelijk van de pagina in kwestie. Op dit punt is kan je dus niet zeggen dat FF of IE de beter browser is.

• Laadt net zo snel als IE, mits je het aanpast. Out of the box dus niet. Voor jouw is het geen probleem om aanpassingen te verrichten, voor het gros van de gebruikers wel. Is FF daarom een slechtere browser? Nee, want de laaddtijd is m.i. niet zodanig lang dat het storend is.

• Lichter dan IE. Niet waar. Firefox gebruikt meer geheugen dan IE. Open voor de test een IE venster, gemaximaliseerd met een ingeladen pagina. Doe het zelfde met FF voor dezelfde pagina. Het verschil is niet groot, maar FF is dus ZEKER niet lichter. Ook niet que CPU tijd.

• Lees code niet beter dan IE. Het is meer compatible met de W3C standaarden. Ook niet volledig compatible.

• Kan over meerdere platformen gebruikt worden. Dat geldt ook voor IE.

Op de "feiten" over IE ga ik maar niet in.

Nog een notitie. Met SP2 is IE zeker VEEL veiliger geworden. Dat sommige mensen weigeren SP2 te installeren is hun probleem. De veiligheid van IE kan verbeterd worden door simpelweg een patch te installeren, maar als je dat weigert dan heb je ook geen recht om te zeiken, want veiligheidsproblemen die je dan ondervind kunnen voorkomen worden. Simpel.

Qua gebruiksvriendelijkheid scoort FF aanzielijk beter dan IE. Tabbedbrowsing werkt echt zwaar ideaal.

[ Bericht 34% gewijzigd door FallenAngel666 op 19-10-2004 00:00:37 ]
  • Signature:
    Maximaal
    4
    regels
      maandag 18 oktober 2004 @ 23:36:21 #295
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_22713467
    ej maar zeg eens eerlijk, Seiruu... jij hebt zo'n t-shirt heh?

/edit FallenAngel666 jammer dat Seiruu dit ws niet meer gaat lezen. Magoed, ik heb dit soort argumenten eerder in het topic ook al aangevoerd, maar hij wil ze gewoon niet horen.

Een echte fundi

[ Bericht 36% gewijzigd door Lemmeb op 19-10-2004 00:03:12 ]
    pi_22713561
    Zwak excuus lemmeb

FA

Ik zit niet op iemand te w88 die mij gaat vertellen dat er iets mis is met het lijstje, maar WAT er mis aan is. Al moet ik wel zeggen dat die 2 zinnen over IE meer mening gebaseerd op feiten is dan feiten
      maandag 18 oktober 2004 @ 23:45:39 #297
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_22713672
    quote:
    Op maandag 18 oktober 2004 23:41 schreef Seiruu het volgende:
    Zwak excuus lemmeb

FA

Ik zit niet op iemand te w88 die mij gaat vertellen dat er iets mis is met het lijstje, maar WAT er mis aan is. Al moet ik wel zeggen dat die 2 zinnen over IE meer mening gebaseerd op feiten is dan feiten
    LOL hij heeft zo'n FireFox T-shirt
    pi_22713742
    quote:
    Op maandag 18 oktober 2004 23:45 schreef Lemmeb het volgende:

LOL hij heeft zo'n FireFox T-shirt
    LOL jij hebt een 'The World Is Flat' t-shirtje

Kom op zeg, je komt steeds dommer over
      maandag 18 oktober 2004 @ 23:51:04 #299
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_22713785
    quote:
    Op maandag 18 oktober 2004 23:48 schreef Seiruu het volgende:

[..]

LOL jij hebt een 'The World Is Flat' t-shirtje

Kom op zeg, je komt steeds dommer over
      maandag 18 oktober 2004 @ 23:54:17 #300
    81237 releaze
    best of both worlds
    pi_22713869
    En nu houden we ermee op.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')