Toch gek. Dat vond ik nou van jouw ' argumenten'quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:44 schreef Seiruu het volgende:
Dit zijn grotendeels de feiten. Moet je dus daarom FF nemen? Tuurlijk niet, tis geheel jouw keuze, je loopt alleen een beetje achter. En als je als IE gebruiker over FF gaat zeiken, blijft er weinig van jouw "argumenten" over.
Precies, zoals het de ware fundamentalist betaamt. 'Ik ben niet gek, de wereld is gek!'quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:56 schreef Cerbie het volgende:
De alternatieve browser gebruiker weet beter en ziet in dat discussieren met n00bs (he, als zij nerds worden genoemd zijn de anderen n00bs) zinloos is, omdat ze het niet willen inzien.
Jouw mening is niet gebaseerd op feiten (or anything whatsoever). Ik heb factoren genoemd waarbij FF >> IE, en het enige wat jij daar tegen kan gooien is...nietsquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:55 schreef Lemmeb het volgende:
Eerder jouw mening tegenover mijn mening. Aldus blijft alles bij het oude. Met fundamentalisme bereik je alleen de zwakkeren van geest
Ik gebruik geen Firefox en probeer niemand te overtuigen het wel te gebruikenquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Precies, zoals het de ware fundamentalist betaamt. 'Ik ben niet gek, de wereld is gek!'
Eigenlijk is dat natuurlijk de omgekeerde wereld. Als IE niet übertolerant was met betrekking tot de standaarden, kwamen die sites niet het net op. Zou trouwens verdacht veel homesites schelen van mensen die eigenlijk niets te zeggen hebben maar toch een homepage willen hebben om te kunnen beschrijven wat ze vanachter de geraniums allemaal zien in de straatquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:20 schreef Lemmeb het volgende:
Blijkbaar niet. FF claimt zich aan alle standaarden te houden en werkt (dus) niet met sommige sites. Daar heb je dan schijnbaar IE voor nodig. Zie eerder in dit topic.
Ik had het ook niet over jou persoonlijk, maar over de door jou genoemde 'alternatieve browser gebruiker'. Je hoeft je niet meteen zo aangesproken te voelen hoorquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik gebruik geen Firefox en probeer niemand te overtuigen het wel te gebruiken![]()
Heb je al een FireFox petje met bijbehorend T-shirt? Of kies je er liever voor je religie in alle stilte te belijden?quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:10 schreef Seiruu het volgende:
En sowieso zou ik het woord 'fundamentalist' niet te vaak gebruiken, voor iemand die feiten negeert en alleen "FF zuigt" kan roepen. Komt een beetje idioot (read ongeloofwaardig) over
Dat is gewoon grappig, en fan ergens van zijn is iets anders dan een "religie".quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Heb je al een FireFox petje met bijbehorend T-shirt? Of kies je er liever voor je religie in alle stilte te belijden?
/edit T-shirt te koop op http://www.mozillastore.c(...)refoxtee/?r=mozorg11
Niets staat stommer dan jouw "The World Is Flat!" t-shirtje dus je hoeft het niet eens te vragen, bereik je niets meequote:Op maandag 18 oktober 2004 23:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Heb je al een FireFox petje met bijbehorend T-shirt? Of kies je er liever voor je religie in alle stilte te belijden?
/edit T-shirt te koop op http://www.mozillastore.c(...)refoxtee/?r=mozorg11
Weet je dat zeker? Hoeveel feiten heb je genegeerd? Welke niet? Wanneer wist je het?quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:24 schreef Lemmeb het volgende:
Wist ik al hoor
Wat verwacht je nou van een topic in Klaagbaak? Hoogstaande discussiesquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:30 schreef Seiruu het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Hoeveel feiten heb je genegeerd? Welke niet? Wanneer wist je het?
Overigens denk ik dat het inderdaad tijd is voor een slotje, veel meer is er niet meer te vertellen. Mocht er echter iemand zijn die met echte argumenten kan komen gebaseerd op feiten, dan praten we wel verder![]()
Ga jij eerst het verschil tussen meningen en feiten maar eens leren.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:10 schreef Seiruu het volgende:
...
LOL hij heeft zo'n FireFox T-shirtquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:41 schreef Seiruu het volgende:
Zwak excuus lemmeb
FA
Ik zit niet op iemand te w88 die mij gaat vertellen dat er iets mis is met het lijstje, maar WAT er mis aan is. Al moet ik wel zeggen dat die 2 zinnen over IE meer mening gebaseerd op feiten is dan feiten
LOL jij hebt een 'The World Is Flat' t-shirtjequote:Op maandag 18 oktober 2004 23:45 schreef Lemmeb het volgende:
LOL hij heeft zo'n FireFox T-shirt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |