Ze kennen je vooral van je kuttopics op Fok.quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:06 schreef yvette1982 het volgende:
ontzettend veel mensen mij kennen.
Gangbang squad ff bellen, ben je nog niet echt commercieel maar de marketing loopt dan alvast.....quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:13 schreef Sjonnjoop het volgende:
Je moet net als KPN e.d. je diensyen eerst gratis aanbieden aan een grote groep die vervolgens niet meer zonder kan, pas dan ga je commnercieel
wat precies begrijp je niet aan het woord gratis?quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:20 schreef yvette1982 het volgende:
En als ik jullie nu 10% korting geeft omdat jullie medefokkers zijn?
Dan heb je echt een plaatje nodig.quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:20 schreef yvette1982 het volgende:
eigenlijk was het maar 1 partner. Maar van anderen waren ook sensationele foto's gemaakt. Ik denk dat het wel kans van slagen zou hebben. Jammer dat jullie wat negatief zijn en weinig vertrouwen hebben. En als ik jullie nu 10% korting geeft omdat jullie medefokkers zijn?
10% korting op wat? Om er op te kruipen?quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:20 schreef yvette1982 het volgende:
eigenlijk was het maar 1 partner. Maar van anderen waren ook sensationele foto's gemaakt. Ik denk dat het wel kans van slagen zou hebben. Jammer dat jullie wat negatief zijn en weinig vertrouwen hebben. En als ik jullie nu 10% korting geeft omdat jullie medefokkers zijn?
Ik zou wel een pet van je op doen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:24 schreef yvette1982 het volgende:
jullie zitten dan wel geintjes te maken over commerciele sexuele diensten maar dat bedoel ik natuurlijk niet. Uiteraard zou ik daar veel geld mee kunnen verdienen want ik heb de looks en ik ben ontzettend goed in bed. Echter bedoel ik fanartikelen en een soort kledinglijn.
PICS!!!quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:24 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik wil je eventueel wel uitbaten... stuur maar wat foto's
Ben jij soms Monica Lowinski,quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:24 schreef yvette1982 het volgende:
jullie zitten dan wel geintjes te maken over commerciele sexuele diensten maar dat bedoel ik natuurlijk niet. Uiteraard zou ik daar veel geld mee kunnen verdienen want ik heb de looks en ik ben ontzettend goed in bed. Echter bedoel ik fanartikelen en een soort kledinglijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |