Maak af:quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:30 schreef Ablaze het volgende:
Wow, dat jullie dat hebben onthouden!
Er waren er vast nog meer...
Die ken ik nietquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Maak af:
Er nanananananana-nont
die heeft een hele dike ....*koekoek!*
mij ook 1quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:18 schreef onlogisch het volgende:
donder op en geef me een biertje
maar dat is dus een originele!!!!!quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:51 schreef NightH4wk het volgende:
Zit een man op de wc,
duizend mijlen onder zee.
Yogho yogho!
En mijn vader heeft weer zin,quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:53 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
maar dat is dus een originele!!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
whahaquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:54 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
En mijn vader heeft weer zin,
in gebakken zeemeermin.
Yogho yogho!
das dr ook eenquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:54 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
in gebakken zeemeermin.
Yogho yogho!
!!quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:54 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
in gebakken zeemeermin.
Yogho yogho!
quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:26 schreef Intxaurraga het volgende:
"En mijn zuster is goed wijs,
die koopt yogho-yogho ijs"
"En een kapper in Maastricht,
Heeft veel schade aangericht"
Ik weet nog dat ik vroeger altijd in de tvgids ging kijken of er een yogho reclame kwam, maar dat stond er nooit inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop