http://www.ubachswisbrun.nl/files/yoghoyogho/Boot.movquote:Op zondag 17 oktober 2004 17:00 schreef Dabenzo het volgende:
Yogho Yogho is niet alleen errrrug Yogho, maar ook errrrug speedboot.
Maar das een wat nieuwere geloof ik.
Whahaha, als ik al die teksten hoor herinner ik me al die filmpjes nog die erbij zaten. Binnenkort maar ff wat oude telekids videobanden bekijken, zit vast nog wel wat reclame tussen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:51 schreef NightH4wk het volgende:
Zit een man op de wc,
duizend mijlen onder zee.
Yogho yogho!
Ahhhquote:Op zondag 17 oktober 2004 01:26 schreef Intxaurraga het volgende:
"En mijn zuster is goed wijs,
die koopt yogho-yogho ijs"
"En een kapper in Maastricht,
Heeft veel schade aangericht"
Ik weet nog dat ik vroeger altijd in de tvgids ging kijken of er een yogho reclame kwam, maar dat stond er nooit in![]()
Ik denk dat het begin van de campagne is geweest.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:30 schreef raphidae het volgende:
Tering, is dat alweer 12 jaar geleden!?!?!
quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:53 schreef Nepthys het volgende:
Kijk daar heb je Dracula,
hij zit oma achterna
Yogho-Yogho!
quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:30 schreef raphidae het volgende:
Ben benieuwd!quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:00 schreef Zweefvliegje het volgende:
TVP! Kom binnenkort met ALLE Yogho Yogho teksten (ben druk op zoek, ik weet zeker dat ik ze in Word document had... ergens!)
Damn, laat ik die CD nu nét niet in mijn CD rack hebben staan!quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:16 schreef GSMboy het volgende:
Het "grote puntjes lied" ofzo van een Ajax CD toch:?
Daar stonden ze op, weet ik nog van heeeel lang geleden.
De filmpjes zelf lijken mij idd ook leuk om weer eens te zien!quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:23 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whahaha, als ik al die teksten hoor herinner ik me al die filmpjes nog die erbij zaten. Binnenkort maar ff wat oude telekids videobanden bekijken, zit vast nog wel wat reclame tussen.
Zit ongetwijfeld iets tussen van Yogho Yogho, ...
ow! dat spel heb ik TE vaak gespeeld! geniaal was die!quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:42 schreef Alies het volgende:
wij hadden vroeger dat computerspelletje ook...erg leuk was die
quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:30 schreef raphidae het volgende:
Check!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:31 schreef Henk-Wim het volgende:
http://www.fluxfm.nl/music/playlistC.html hier is Het Puntje Puntje Lied aan te vragen op webradio. Misschien dat er wat interessante teksten tussen zitten?
Dat was toch ten tijde van de Bijlmerramp? Op school maakten we dan ook onze eigen variaties:quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:30 schreef raphidae het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |