Zonde, da's altijd het leukste, een beetje beladen wedstrijdquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:19 schreef F1Bas het volgende:
17/10/2004 - Waarschijnlijk geen Haagse fans naar Ajax - ADO Den Haag
(Van onze verslaggever RvN)
De Telegraaf meldt dat er waarschijnlijk geen ADO Den Haag fans meekomen naar het competitieduel tussen Ajax en ADO Den Haag in de Arena. Naar aanleiding van de spreekkoren rondom het duel ADO Den Haag - Ajax kreeg de club een schikkingsvoorstel van twee thuisduels zonder publiek. Daarnaast werd een oude voorwaardelijke straf van een uitduel zonder publiek mee te nemen omgezet in een onvoorwaardelijke straf. Indien dat schikkingsvoorstel geaccepteerd wordt, zou het duel zonder publiek het uitduel tegen Ajax worden (op 30 januari) aldus De Telegraaf.
Dat mag je vinden maar je argumentatie laat te wensen over.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik mag dus niet vinden dat van Gaal niet de opvolger van Koeman zou zijn... Raar...
Rustig maar DOC die gaf ik later.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat mag je vinden maar je argumentatie laat te wensen over.
Hey SCH, nog steeds onder Ajax he?quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:13 schreef SCH het volgende:
Hey Doc
Ach, laat hem blij zijn met de eerste overwinning in de ArenA ooit, normaal worden ze bijna altijd vernederd.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:29 schreef Doc het volgende:
[..]
Hey SCH, nog steeds onder Ajax he?
H'veen wint wel vaker van Ajax.
Kan gebeuren.
Maar wij blijven Ajax uit Amsterdam en dus de beste terwijl jullie een stel boeren blijven
Het voelt altijd goed Ajacied te zijn
Hoe kun je die gemist hebben in godsnaamquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:26 schreef Nyluzzz het volgende:
Ben er een beetje laat mee maar ik het niet eerder. Ik heb me negentig minuten lang zitten verbijten op de tribune. Wat een wanvertoning. Het enige hoogtepunt vond ik Stanley Aborah en Hatem Trabelsi ook wel een beetje.![]()
Er zou trouwens toch een collecte zijn voor van 410? Niks van gezien.
Onzin. Alsof Davids en Seedorf vroeger zo'n soepel mannetjes waren. Die gastjes die nu voor Ajax spelen kunnen zeker nog wel wat leren van Van Gaal.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ben Ajacied door m'n familie
En hij deed het toen goed, anders win je geen CL en Wereldbeker. Maar dit team is niet meer te kneden door van Gaal, die gasten zijn te grote ego's geworden. Een Foppe mag van mij het wel eens proberen of een Booy.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:29 schreef Doc het volgende:
[..]
Hey SCH, nog steeds onder Ajax he?
H'veen wint wel vaker van Ajax.
Kan gebeuren.
Maar wij blijven Ajax uit Amsterdam en dus de beste terwijl jullie een stel boeren blijven
Het voelt altijd goed Ajacied te zijn
Nu winnen we zowel uit als thuis.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach, laat hem blij zijn met de eerste overwinning in de ArenA ooit, normaal worden ze bijna altijd vernederd.
Ach so, jammer dat ik ze gemist heb.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:32 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoe kun je die gemist hebben in godsnaam
Op welk vak sta je dan? Ze collecteren alleen op 410, 409 en 411 he, niet in de rest van het stadion.
Je kan altijd geld overmaken naar het rekeningnummer hoorquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:40 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ach so, jammer dat ik ze gemist heb.
realistisch voetbal om te beginnen. Dit team met deze spelers op dit moment vraag om 4-4-2. Dat vraagt het al een hele tijd (alleen in het eerste seizoen in de CL met Koeman deden ze dat). Daarnaast een goede spits (ook iets waar ik voor het vertrek van Zlatan al om riep). Een coach die wel weet hoe hij met dit soort figuren om moet gaan en die wel inzicht in aankopen heeft en die wel met de TD op kan schieten en de arrogantie van de spelers kan temperen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:15 schreef Eightball het volgende:
[..]
Goed dat je er bent Doc.
Wat moet er gebeuren volgens jou?
Dat soort onzin doe ik niet aan mee (al vind ik dat Koeman z'n langste tijd gehad heeft bij Ajax, maar dat is niets iets wat ik sinds gister vind, maar aal een tijdje).quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Wit zakdoekje kopen????
Na de eerste overwinning in de ArenA het meteen hoog in de bol. Hoe een overwinning op Ajax een simpel boertje meteen delier kan maken. Best aandoenlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Nu winnen we zowel uit als thuis.![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Na de eerste overwinning in de ArenA het meteen hoog in de bol. Hoe een overwinning op Ajax een simpel boertje meteen delier kan maken. Best aandoenlijk.
Volgens mij omdat Bogdan hem op een dekkingsfout cq. afspraken wees.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:56 schreef Sloggi het volgende:
Waarom was Johnny eigenlijk aan het kankeren op Lobont?
Laat die arrogantie maar over aan de echte professionalsquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:54 schreef SCH het volgende:
[..]Is dit een verkapte manier om me te feliciteren?
Ik geef toe: ik probeerde de ajax-arrogantie te imiteren en val gelukkig meteen door de mand
En al weer de tweede keer dat ik het eens ben met Cartman vandaag.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet je ook niet zo bijdehand met een Friese vlag gaan zwaaien, terwijl je op een ajaxvak staat/zit.![]()
Ook al geen zelfkritiek dusquote:Op zondag 17 oktober 2004 17:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens mij omdat Bogdan hem op een dekkingsfout cq. afspraken wees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |