Dat niet maar ik lees je columns wel.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:14 schreef SCH het volgende:
maar je zult het forum vaan heerenveen.org niet dagelijks volgen![]()
Was buiten het stadion. Ik weiger altijd mijn sjaals af te doen en heb een wandeling van 20 minuten naar mijn auto gemaakt. Kom maar op, zeg ik dan, kom maar op, zoals Sneijder. Of ik duw ze weg, zoals Heitingaquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet je ook niet zo bijdehand met een Friese vlag gaan zwaaien, terwijl je op een ajaxvak staat/zit.![]()
Dan heb je die super-relativerende column over Yildirim vast ook wel gelezen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:22 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dat niet maar ik lees je columns wel.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:24 schreef SCH het volgende:
Kom maar op Wat nou!?, zeg ik dan, kom maar op Wat nou!?, zoals Sneijder. Of ik duw ze weg, zoals Heitinga![]()
Het sluipt er in.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:25 schreef SCH het volgende:
Dan heb je die super-relativerende column over Yildirim vast ook wel gelezen.![]()
Dit is toch wel een beetje HET probleem bij Ajax. Al jaaaaren. Zo veel van die normale jongens die door het gegeil van alles en iedereen op de jeugdopleiding van ajax vreogtijdig verpest worden in hun karakter. Ik noem: Kluivert, Seedorf, Davids, Van der Vaart, en nu dus ook Sneijder. En dan ben ik er denk ik nog 834 vergeten.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:07 schreef SCH het volgende:
Wel raar dat Sneijder nu ineens zo afgefikt wordt terwijl hij zoveel kapsones heeft gekregen omdat hij door iedereen veel te snel de hemel in werd geprezen.
Ik denk niet dat het een typisch Ajax-probleem is, het gebeurt overal maar de verwachtingen bij Ajax zijn gewoon tornehoog en die veelbejubelde opleiding wekt ook verwachtingen natuurlijk. Het is misschien de combinatie met dat toch wat branie-achtige en arrogante wat Amsterdammers eigen is. Zo'n Daniel de Ridder wordt ook al weer verafgood, maar om wat eigenlijk?quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dit is toch wel een beetje HET probleem bij Ajax.
Call me stupid, maar volgens mij is dit vrij vertaald:quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:33 schreef JeroenV het volgende:
17/10/2004 - AT5: bestuur spreekt vertrouwen uit in Koeman
(Van onze verslaggever RvN)
Tegenover de Amsterdamse zender AT5 bezweerde voorzitter Jaakke de opnieuw opgelaaide onrust door aan te geven dat er bij het bestuur nog alle vertrouwen is in Ronald Koeman. "We hebben er nog alle vertrouwen in dat het goed zal komen. Koeman is hier nu ruim twee jaar trainer en tot op heden met een goed resultaat. We moeten bij een dip nu niet meteen in paniek raken."
Prachtig Nederlandsquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:41 schreef ErikT het volgende:
dit is meestal één van de eerste laatste stuiptrekkingen.
Maar dat doen ze daar al als je ooit in 1963 een keer een seizoenskaart bij Ajax hebt gehad.....quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Het viel me gisteren bij het omroepen van de namen al op: bij iedere speler van Heerenveen die ooit een blauwe maandag bij Ajax heeft gevoetbald werd heel nadrukkelijjk EX-AJACIED gezegd.
Dank jequote:Op zondag 17 oktober 2004 15:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Prachtig Nederlands![]()
Daar hoor je dan helemaal niks over. Ach, het is dat ze niet tijdens het meppen flinke spreekkoren hebben ingezet..quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:16 schreef SCH het volgende:
Er zijn trouwens nog 2 Heerenveensupporters gemept na afloop, triest hoor.
Je hebt gelijk hoor nikk, het was volledig maar dan ook volledig te vergelijken met de situatie in Den Haagquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:49 schreef nikk het volgende:
[..]
Daar hoor je dan helemaal niks over. Ach, het is dat ze niet tijdens het meppen flinke spreekkoren hebben ingezet..
Kennelijk is het in elkaar slaan van mensen minder erg dan wat leuzen roepen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor nikk, het was volledig maar dan ook volledig te vergelijken met de situatie in Den Haag![]()
Het bekt natuurlijk ook niet zo mooi als "hamas hamas Temmink aan het gas".quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:57 schreef nikk het volgende:
Kennelijk is het in elkaar slaan van mensen minder erg dan wat leuzen roepen.
Centenial jubilea zijn voor Ajax zelden succesvolquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:13 schreef TC03 het volgende:
Leuke tijd voor het jublieum.
Goed dat je er bent Doc.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:08 schreef Doc het volgende:
Centenial jubilea zijn voor Ajax zelden succesvol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |