Treffend...quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:10 schreef Kang-He het volgende:
Stel nou he, stel nou dat het tegen Maccabi en PSV volgende week ook weer fout gaat.
Wat moeten we dan? Moet ik dan maar Haarlem supporter worden?
Een Ajacied BEN je , en blijf je, ook in kut tijden. Klaar.quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:10 schreef Kang-He het volgende:
Stel nou he, stel nou dat het tegen Maccabi en PSV volgende week ook weer fout gaat.
Wat moeten we dan? Moet ik dan maar Haarlem supporter worden?
quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Een Ajacied BEN je , en blijf je, ook in kut tijden. Klaar.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:14 schreef StarGazer het volgende:
Een Ajacied BEN je , en blijf je, ook in kut tijden. Klaar.
Ik denk dat'ie dat sowieso al wel gehad heeft. Tenzij hij nog 3,5 jaar blijft zittenquote:Op zondag 17 oktober 2004 13:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik denk dat Koeman na volgende week zondag zijn langste tijd heeft gehad binnen ajax....
Even kijken hoe het met jullie is na mijn vakantie...quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat kom je doen?
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Even kijken hoe het met jullie is na mijn vakantie...
En, hoe is het?
Lijkt me nog niet eens zo'n slecht idee.quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:31 schreef Eightball het volgende:
Misschien gaat ome Lou het zelf wel weer doen.
NEVER NOOIT NIET!quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:32 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Lijkt me nog niet eens zo'n slecht idee.![]()
Denk het ook ja, jammer dat het niet aan Koeman ligt maar aan de zo gezellige spelersgroepquote:Op zondag 17 oktober 2004 13:32 schreef JeroenV het volgende:
Jij wel. Na nog twee nederlagen is Koeman weg, dat kan niet anders.
Toch?
Vreven loopt nog rondquote:Op zondag 17 oktober 2004 13:32 schreef manny het volgende:
Totaal geen balans in de spelersgroep. Teveel huilies. Elk elftal heeft een Blind, Wouters of desnoods een van Halst nodig. Iemand die door een muur wil lopen om het elftal op sleeptouw te nemen.
De schuld ligt voor 75% bij van Gaal en 25% bij Koeman imo. Plus de spelers natuurlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Alsof het allemaal aan Koeman ligt.
Goed hij zal minder vat meer hebben op de groep. Maar als je typetjes zoals Raffie en Sneider ziet, omhooggevallen arrogante flikkertjes! Wie kan daar wel vat op krijgen?
Bovendien is de verkoop Zlatan een echte aderlating. ajax heeft geen echte spits meer, en koeman moet het dus doen met minder materiaal.
Geloof niet dat Blind deze jongens ineens wel super aan het voetballen krijgt...
Het had wel wat weg van Jens Lehman toen hij nog bij Dortmund keepte. Hij kreeg wegens aanvallen van een eigen verdediger zijn tweede gele kaart.quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:42 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dat bekvechten was niet fraai, triest zelfs, maar die duw van Heitinga is echt een no go.
Niet alleen Sneijder moet worden aangepakt maar ook Heitinga.
Tsss, een beetje fysiek worden tegen je ploeggenoten. In het veld notabene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |