Riep u mij?quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
SNEL SNEL verander de naam van dit topic zodat SCH het straks niet kan vinden
Graag. Vooral de opstootjes leken mij vrij amusant.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:26 schreef SCH het volgende:
Riep u mij?![]()
Jongens, wat heb ik een goed humeur - tering zeg.
Willen jullie nog een uitgebreid verslag?![]()
Ga je gang, misschien krijg je er nog een paar mee op de kast.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:26 schreef SCH het volgende:
Willen jullie nog een uitgebreid verslag?![]()
Dank jongen. Ik had nog wel zo getwijfeld of ik zou gaan. Is manny al thuis?quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:39 schreef nikk het volgende:
Gefeli SCH.
Mannyquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank jongen. Ik had nog wel zo getwijfeld of ik zou gaan. Is manny al thuis?![]()
manny is een lieve Fok-ajacied met een iets te grote mondquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:42 schreef nikk het volgende:
[..]
Manny
Ah. Veel plezier met glunderen nog danquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:43 schreef SCH het volgende:
[..]
manny is een lieve Fok-ajacied met een iets te grote mond![]()
Ik heb inderdaad een erg irritante glimlach op mijn dikke kopquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:44 schreef nikk het volgende:
[..]
Ah. Veel plezier met glunderen nog dan
Die poeier op de paal was van De Ridder.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:31 schreef SCH het volgende:
behalve die gigantische poeier op de binnenkant paal - daar mazzelden wij en toen was het bekeken.
En ik vond Daniel de Ridder echt dramatisch. Als je dan de kans krijgt.
Daar zat dan blijkbaar al zijn frustratie in vanwege zijn falen. Maxwell blijft tenminste voetballen en Boukhari ook nog wel.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Die poeier op de paal was van De Ridder.
Kan ook al niet mikken dusquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Die poeier op de paal was van De Ridder.
Ja fuk man, dat lees ik dus pas hier. Was veel te druk met zingen en dansen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:50 schreef Eilanden het volgende:
SCH ... en als bonus kreeg je zelfs nog bokspartijtjes tussen Lobont-Heitinga en Sneyder-Sonck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |